רשימות מן המרתף - הסבר





אוסף תרגומים פורנוגרפיים המבוסס על בלוג ישן בישראבלוג ז״ל, שצבר בשתי גרסאותיו כמאה אלף קוראות ייחודיות - וכן קוראים רבים ממין זכר, מי סופר.

כדי לקרוא גללו למטה (טלפון) או בחרו מהרשימה בצד (מחשב). כל 80 הסיפורים בדויים מן הלב ואין בינם ובין המציאות קשר. המרתף אינו מכיל סרטים, תמונות או פרסומות.

בגרסה ארכיונית זו האתר חסום לתגובות. הקוראות מוזמנות לכתוב מייל, אם אוכל אשיב.



לכל סיפור מצורף תאריך הפרסום המקורי וכן מבוא קצר והתגובות המקוריות מישראבלוג, שלעיתים מעניינות יותר מהטקסט עצמו. רובם תרגומים מסיפורי פורנו באנגלית שהתפרסמו בשעתו בקבוצת הדיון alt.sex.stories, משם נלקחו גם הסיווגים שיסייעו לכן לבחור סיפור לטעמכן - כאן תוכלו למצוא קישור להורדת אוסף עצום למדי של סיפורים באנגלית ממנו מבחרו התרגומים. וכמובן, לא למותר לציין שכמה וכמה מהסיפורים תורגמו בידי מתרגמות אורחות או נכתבו בידי כותבות אורחות. שוב תודה.

מפתח הסיווגים (תוויות):
M זה גבר וF זה אשה. cons זה סקס מרצון, nc לא מרצון. nc? כמו cons? איכשהו באמצע. bd זה קשירה ושליטה. humil מסמן השפלה. inc הוא גילוי עריות (אין הרבה סיפורים כאלה). mc מציין היפנוזה וכדומה. סחיטה היא blackmail. סקס עם חיות מסומן כbeast (גם כאלה אין הרבה, השבח לאל). voy הוא מציצנות - וזהו.

An Argument

I've oft been told by learned friars
That wishing and the crime are one
And heaven punishes desires
As much as if the deed were done

If wishing damns us, you and I
Are damned to all our heart's content
Come, then, at least we may enjoy
Some pleasure for our punishment


Thomas Moore

סטנוגרמה / איגנציוס ריילי


ש: אני מבקשת להתגבר על עצמך ולענות.
ת: בסדר. את יודעת מה? בסדר גמור. רגליים למעלה. על המשענות. בסדר?
ש: תירגעי בבקשה. מה אמרת כשראית את התמונה?
ת: לא אמרתי שום דבר. נבהלתי.
ש: ומה הוא אמר?
ת: הוא שאל אם אני נשואה למרות שבטח ידע בגלל המטפחת. לא עניתי לו.

כתפיות / ד"ר ספין

"היא עמדה, יחפה, הפטמות קצת רומזות שהן שם, מחזיקה כוס מים, מסתכלת עלי בחזרה. השתיקה התארכה. אני צריך לעזוב את זה, חשבתי. היא קמה מהמיטה לטפל בתינוק בוכה. אני צריך לחזור לספה שלי עם הראש הכואב. אבל לא חזרתי. במקום זה עשיתי צעד מהוסס לכיוון שלה, הושטתי יד ותפסתי את הכתפיה של הכותונת על הכתף הימנית. החלקתי את הכתפיה על הכתף ונתתי לה ליפול על הזרוע"

נסיעה בואן / דארק דרימר

"ואז אחד מהם אמר שאני צריכה, כאילו, לנסות להיות רקדנית או משהו. ואז אחד אחר אמר, כאילו בצחוק, שאני צריכה להיות רקדנית עירום. והרגשתי שהאווירה נהיית טעונת סקס אפילו עוד יותר. ידעתי שאני יכולה לשכב עם כל אחד מהם, השמונה שמאחור והשנים שישבו קדימה. רק אני. הרעיון התחיל לעשות מהכוס שלי הר געש. זה לא שאני אשכב איתם... הם ידפקו אותי!"

לוסי נשארת / מיילס נייסמית

"<הוא הולך לזיין אותה עכשיו,> חשבה לוסי, קצת מופתעת מהניסוח שבחרה. זה לא היה אוצר המילים הרגיל שלה, אפילו כשחשבה על סקס. העיניים שלה התרחבו כשהגבר הניע את ירכיו קדימה. היא ראתה את הפה של אן נפתח, ללא צליל פרט לנשיפת האוויר המתפרצת. <הוא מזיין אותה. הוא באמת מזיין את אן. הוא מזיין את אן כשאני מסתכלת, והיא נותנת לו.> "


לסחוט את המלכה / סטיוארט פינקלשטיין

"... הוא גנח, מתחיל לגמור ללא ספק, כי אן הרחיקה באלימות את פיה מהזין שלו וניסתה לפנות הצידה. ביל תפס אותה מהשערות והחזיק אותה במקום, נתזי השפיך הארוכים שלו נוחתים על פניה, שיערה, הסוודר שלה.... פורר את הקוק בסכין הגילוח וסידר אותו לשורה. הוא הוסיף עוד אחת, ואז שלישית. כשחזרה, חייך והושיט תה את המראה ביד אחת, וקש בשניה. "הנה לך, אנני. עבודה טובה - הוספתי עוד שורות, את כזאת מוצצת קטנה ונהדרת."


חלילנית / סטראבוגין

"למה דפנה רוצה לפטר אותך? פטפוטים. אחרי דקה שתיים אני מבין. שלחה דברים למקום לא נכון. עשתה נזק. מגיע לה פעמיים שיפטרו אותה. מגיע לך פעמיים שיפטרו אותך. מתחילה לבכות. תפסיקי לבכות פוסטמה. מתאפקת כמו ילדה. בת כמה את. עשרים וארבע. גיל טוב. שדיים טובים. פרצוף טוב. שפתיים. עיניים. שיער. חתיכה דה לוקס. מגיע לך עונש, את מבינה? לא. כן. פטפוטים. מתכופף ומביא לה סטירה קטנה שתירגע. ככה הייתי עושה לבחורים חדשים ביחידה. אתם חושבים שגבר, צנחן, לא יכול להיות היסטרי? יכול יופי."


כך נולדת זונה / נורם דה פלום

"כןןןןן, אוה כןןן." היא לחשה, משפשפת את הזין העומד שלי דרך המכנסיים. "תזיין אותי שוב. תזיין אותי שוב ארוך וחזק. תעשה ממני שרמוטה שלך." היא באמת נראתה כמו אחת עם פיצול אישיות, האמא ההגונה מתחלפת בזונה מופקרת ברגע שמישהו משחק בכוס היותר מדי רגיש שלה. מוציא את האצבעות הרטובות והדביקות שלי ממנה, נעמדתי וכופפתי אותה על קצה השולחן. מצמיד אותה לשולחן עם יד שמאל על העורף פישקתי לה את הרגליים בכף הרגל שלי ואז דחפתי לה שוב אצבעות."


שרלוט / נורם דה פלום

"שרלוט שקעה כל כך עמוק בתרגול יכולותיה החדשות עד שלא שמה לב כשהרמתי את הפעמון וצלצלתי בו. היא גם לא שמה לב לאמא שלה שנכנסה בדלת ועמדה קרוב אליה מאחור. הפנים של תרזה שיקפו עצב וגם כעס, אבל פטמותיה התקשו שוב כשראתה את הבת שלה מוצצת בפעם הכי ראשונה. עם יד על כל לחי, הרמתי את הראש של שרלוט סנטימטר או שניים מעל לזין והסתכלתי עמוק בעיניים שלה כשדיברתי."


תמי / פרוסטפלאוור

"ואז קלטתי השתקפות של עצמי במראת האמבטיה. הכותונת הקטנה כיסתה רק את המפשעה שלי והראתה הרבה יותר מדי מהירכיים, ו... הרמתי את הידיים ושילבתי אותן על החזה. הגוף שלי היה רחוק מלהיות יבש והבד הלבן והדק ספג לחות עד שנהיה שקוף כמעט. ראו לי את השדיים. הסתובבתי ללכת ולשים עלי משהו, אבל הוא עצר אותי. "מה לא בסדר עם הכיור?" הוא שאל."


כוס תה / קטי B

"אוה, את צודקת, גברת הופקינס. זה בטוח יהיה לא בסדר אם הוא היה מזיין אותך. אבל, אם היית מבקשת, אולי הוא היה פשוט מכניס אותו לתוכך שתוכלי לקבל מושג איך ההרגשה. זה לא יהיה ממש לזיין, אז לא צריכה להיות בעיה עם זה."

היססתי. היה נחמד להרגיש איך זה. זה יהיה שונה מעם בעלי? נאנחתי. רציתי לדעת."

חדר הביקורים / אבדוטיה רומנובנה

"אומרים לך לסתום את הפה שרמוטה." הוא לחש לי באוזן כמו איזה נחש. "תסבכי אותי אני פותח וזורק אותך בפנים." הוא נצמד אלי מאחור, מרים אותי עוד קצת עד שכמעט לא עמדתי בכלל. הוא היה מה זה חזק. זה הביא את התחת בדיוק לגובה של הזין שלו, והרגשתי אותו טוב מאוד. קשה מאוד. "אחרי שלוש ימים נבוא להוציא אותך." הוא צחק בשקט והרגשתי את הנשימה שלו. עכשיו היה לו הרבה יותר מבטא. "כמו אוקסנה. למי לא מצצה השרמוטה."


דולי / לוז'ין

"הוא נהם. אין מילה אחרת. נהם בשקט כמו זאב. ראו עליו שהוא אוהב מאוד לקרוע ממני את הבגדים. מה אני אלבש מחר? אני אדאג לזה מחר. כמעט כל החזה היה בחוץ. ראו את הפטמות. הוא דחף אותי אל המעקה. נאבקתי בו אבל לא היה טעם. הוא השעין אותי רחוק קדימה. החזיק אותי טוב מאחורה, והחזקתי בעצמי במעקה. אין לי פחד גבהים, אבל בכל זאת. שש קומות. ולא יכולתי לסדר את המחשוף כי החזקתי במעקה. השדיים שלי היו ממש בחוץ. הוא הרים לי את החצאית ונגע בי מאחורה. טיפטפתי לו לתוך היד, חייבת להודות. הוא הכניס שתי אצבעות ביחד חזק. צעקתי קצת. מישהו שטייל למטה הרים את הראש ונופף לי. נופפתי חזרה..."


סמי / סנדיה

"כשדיברתי הרגשתי את היד של מייק על הירך. הוא אמר שהוא מאוד מרוצה מהביצועים של סם בחברה, והוא מקווה שלשנינו יהיה נוח שהוא ישאר לעבוד בה. הודיתי לו וחייכתי, אפילו שהיה לי מאוד לא נוח עם היד שלו על הירך החשופה שלי ככה."

ירח דבש / פארקר

"חתיכת כלבה," נהמה אשתי. היא הניפה את שיערה הבלונדי לאחור, ושינתה את תנוחת גופה כך שהכוס-בלי-תחתונים שלה היה מול פיה של האישה הקשורה. "תרדי לי, כלבה," פקדה, לוחצת את מפשעתה מטה ומניחה לחצאיתה ליפול על פניה של אנדריאה. אנדריאה בודאי צייתה, שכן הבעתה של קייט הפכה מייד חולמנית, כשרכבה לאט מעלה מטה על פניה של האישה האחרת."


יום נישואים / נורם דה פלום


"אני זוכרת שבסוף הוציאו לי את המחסום מהפה. לא היה לי זמן לחכך את לסתי הכואבת, כי מייד נכנס לי זין לפה. עכשיו, מציצה זה משהו שאני טובה בו, ואפילו שלא היה לי שווי משקל עם הידיים עדיין אזוקות, ידעתי שאני יכולה לתת להם את המציצה של החיים שלהם. נראה שהם לא מעוניינים שימצצו להם, כולם רצו לזין לי את הפה, שזה משהו שונה לגמרי."


סאבווי / כותב לא ידוע

"הוא הזיז את היד שלי למעלה ולמטה על הזין. כשהוא עזב, המשכתי ללטף לו את הזין לבד. היד השניה שלו משכה את התחתונים שלי קצת למטה, והאצבעות שלו נכנסו מתחת. בקרון סאבווי עמוס, מישהו שאני לא מכירה היה בתוך התחתונים שלי עם היד על התחת ואני עושה לו ביד. גמרתי במכה אחת."


לינדה מושפלת / וולגוס

"הוא אמר לי להזמין מונית, וכשהנהג יגיע הייתי אמורה לצאת אליו החוצה, ערומה, ולהתכופף על המכסה מנוע ולהתחנן לנהג שיזיין אותי. לא יכולתי לעשות את זה, כמובן, בשכונה שלי. אמרתי לו שאני רוצה לשרת אותו, אבל אני לא יכולה לציית לפקודה הזאת. אבל הוא המשיך ללחוץ עלי, ולא יאמן כמו שזה נשמע, הגענו לפשרה. אני אזמין מונית, וכשהיא תגיע אני אצא החוצה בחלוק ואבקש מהנהג לבוא ולעזור לי עם התיקים."


נערת המסיבה / ג'אווהד


("להסתדר עם זה? היא פשוט מתה על זה!") לחשה פינה נבזית במוחי. אחת מידיה מצאה את דרכה אל בין ירכיה, משחקת בחריץ מתוך שינה. עטפתי את אשתי הצעירה בכיסוי המיטה ולקחתי אותה במורד המדרגות למכונית..."


קימברלי / סנדיה

"פתאום לא יכולתי להאמין שזו אני, שוכבת שם, עם הזין של הגבר הזה בכוס שלי, דופק אותי, מחכה שהוא יתיז את הזרע שלו בתוכי. הייתי נאמנה לבעלי כל השנים הללו. תהיתי אם הוא יכניס אותי להריון. בעלי ואני ניסינו כבר שנים, אבל ידעתי שזה יכול להיות שונה. בהתחלה זה היה לא נוח, הוא היה כל כך יותר גדול מבעלי. פחדתי להרעיש, מחשש שמישהו ישמע אותי, והוא התעלם מתחינותי השקטות."