מה שעשה לי גיסי / ג'יין סמית

"...לא ידעתי אם אני שמחה או מצטערת כשראיתי את ג'ון הולך. בכל אופן, ברגע שהדלת נסגרה מאחוריו איאן קם ותקע את הזין בכוס הנוטף שלי. החזקתי במעקה ונתתי לו קונטרה לכל חדירה. שמעתי במעומעם את המכונית מתניעה כשהגל הראשון של האורגזמה היכה בי. גם איאן גמר והתמוטט עלי. יכולתי לחוש בו צוחק אבל כבר בכלל לא היה אכפת לי. אפילו שרק גמרתי, שום דבר לא הספיק לי...."


10/06/2006 18:38:00
התרגומים בבלוג מכילים תיאורים אירוטיים מפורשים, גסויות וקטעים בוטים העלולים לפגוע ברגשות קוראים מסויימים. אלה מכם הממשיכים לקרוא מצהירים בעשותם כן שמלאו להם 18, ושחוקי המדינה בה הם נמצאים מתירים להם קריאת סיפורים גסים במיוחד. תהנו!

ובכן, יקירותי, בסופו של דבר נמלכתי בדעתי, והחלטתי לתרגם דוקא את הסיפור הארוך הזה, שיעלה כאן בשלושה פרקים – כ80% מהטקסט המקורי בלי הסיום האכזרי למדי והטוויסט המוזר שבסופו (המעוניינים יוכלו, כרגיל, למצוא את המקור האנגלי המלא בלינק שלמטה, המכיל הפניות לכל הפרקים). מה שכן, אני לא משוכנע שחלק ב' יופיע בשבוע הבא דוקא (: נראה מה יעלה על ליבי. נושאו של הסיפור ברור מתחילתו, ולמעשה ניכר מייד משמו. הוא אינו אכזרי מדי, כתוב היטב וסקסי מאוד לטעמי.


M/F nc

פרק ראשון


כדי להבין את הסיפור שלי, אתם צריכים להבין דבר אחד: אני אוהבת את בעלי מאוד מאוד. אני אעשה הכל כדי לשמח אותו. אנחנו נשואים באושר כבר שש שנים. לבעלי, ג'ון, יש עסק משלו ולאחרונה הוא התחיל להעסיק בו את אחיו, איאן. איאן היה בחו"ל בשלוש השנים האחרונות. הוא גר עם חברה שלו בדנמרק, אבל הם נפרדו והוא החליט לחזור לאנגליה. ג'ון תמיד העריץ את איאן והציע לו מייד עבודה ואת חדר השינה הנוסף שלנו. זו היתה הפעם הראשונה בה פגשתי את איאן, והוא נראה נחמד למדי. היה קל לראות את הדמיון המשפחתי - אבל בזמן שבעלי ישר והגון כמו אור היום, בהופעתו של איאן יש מין קו של אכזריות חשאית.

למרות שהם עובדים יחד, הם לא תמיד הולכים לעבודה ביחד. אחד מהלקוחות הגדולים ביותר שלהם גר בעיר הנמצאת בערך שעה נסיעה מכאן, ומעדיף להפגש מוקדם בבוקר או מאוחר בערב. זה אומר שבערך שלוש פעמים בשבוע בעלי צריך לצאת מהבית בשבע בבוקר או לחזור הביתה בשמונה בערב. אתמול היה אחד הבקרים בהם נאלץ לעזוב מוקדם. הוא ניסה לקום בלי להעיר אותי, כרגיל, אבל כבר הייתי ערה. כשראה את זה הוא חזר לנשק אותי ונדרש לו רק שכנוע מועט לחזור למיטה ולעשות איתי אהבה. סקס הוא הדבר היחיד בחיי הנישואין שלנו שאינו מושלם. מסיבה כלשהי בעלי לא מצליח לגרום לי לגמור. ניסינו כל מיני דברים, ועכשיו אנחנו פשוט מקבלים את זה. לפעמים הוא עוזר לי להשתמש בויברטור או מביט בי מאוננת, אבל זה נהיה ככה שאנחנו פשוט מקבלים את זה שרק הוא גומר. זה לא אכפת לי כי הוא נעים לי ואני אוהבת לגרום לו עונג. כשג'ון עזב הייתי כזאת חרמנית שפשוט לקחתי את הויברטור והשתמשתי בו כדי לגמור.

כמעט נרדמתי שוב כשהרגשתי באוויר הקר. מישהו הרים את השמיכות. לרגע חשבתי שג'ון חזר מסיבה כלשהי אבל כשהתהפכתי יכולתי לראות באור העמום שחדר מבעד חרכי הוילונות שזה איאן לידי במיטה. הייתי עדיין מבולבלת ומנומנמת ולפני שהצלחתי להגיב הוא כבר שכב עלי. תחושת גופו העירום על שלי גרמה לי להקיץ כליל וניסיתי לדחוף אותו ממני. הוא חייך אלי ותפס אותי בכתפיים, מניח לי להיאבק. משקלו לחץ אותי אל המזרן ולא יכולתי להזיז אותו. יותר גרוע, ככל שנאבקתי יותר כך היה לי ברור יותר שהוא מגורה.

"מה אתה עושה?" שאלתי.

"זו שאלה טיפשית." הוא ענה. "מה את חושבת שאני עושה? אני חרמן ומשעמם לי כבר לעשות ביד. רציתי כוס רטוב, אז באתי."

"אני גיסתך!" אמרתי. "אתה לא יכול לעשות לי את זה."

"מי יעצור אותי?" הוא שאל. "אין פה אף אחד. את יכולה לצרוח אם את רוצה, אבל אני לא רואה שמישהו יפרוץ לפה ויציל אותך. וכמו שאת רואה אני חזק ממך בהרבה."

"אם תאנוס אותי אני אתלונן במשטרה." אמרתי לו.

"ובכן, את יכולה לעשות את זה. אבל מה ג'ון ירגיש אם תעשי את זה?"

"למה אתה מתכוון?"

"אני חושב שאם תטעני שאנסתי אותך זה יהרוס את ג'ון. אשתו ואחיו. והוא לא ידע למי להאמין, במיוחד אחרי שאגיד לו שפיתית אותי. אפילו אם הוא ינסה להאמין לך הוא אף פעם לא יהיה בטוח. אני, כמובן, אתאר בפרטי פרטים איך גמרת, משהו שאף פעם לא קורה לך איתו. אוה, כן, אם תגלי לו אני חושב שפשוט תהרסי לו את החיים." לא יכולתי לומר שום דבר. כל מילה היתה אמת.

"לא אכפת לך מג'ון?" שאלתי לבסוף. "אתה לא רוצה באמת לפגוע בו ככה."

"אני לא אהיה זה שאפגע בו, זו תהיה את." הוא אמר, ואז נישק אותי. זו לא היתה נשיקה נחמדה ועדינה כמו של ג'ון. במקום זה הוא מעך את הפה בגסות על שלי, דוחף את הלשון בכוח לתוך הפה שלי. הוא הכניס והוציא את הלשון בקצב תנועות האגן שלו מולי. ניסיתי שוב להעיף אותו ממני והפעם חצי הצלחתי. ניסיתי להתגלגל מהמיטה אבל הוא תפס אותי וזרק אותי חזרה עליה. הוא תפס לי את הברכיים ופתח אותן בכוח, נדחק בין ירכי. יכולתי לחוש בשערות הנוקשות שסביב הפופיק שלו מדגדגות לי את הדגדגן. כשרגלי היו פשוקות כך, העור החשוף שלו לחץ לי על הכוס. הייתי עדיין רטובה מהאורגזמה שהיתה לי עם הויברטור וידעתי שהוא יכול להרגיש את זה. דחפתי אותו והכיתי באגרופים אבל הוא התעלם ממאבקי ותפס לי בציצים. הוא לא היה יותר עדין איתם משהיה עם הפה שלי. הוא מעך ולש אותם ולבושתי הפטמות התקשו. הוא סובב אותן בין האצבעות וגנחתי שלא מרצוני. הוא התחיל למצוץ אותן אחת אחת, לפעמים נושף עליהן קודם. פיו החם היה כל כך נעים ששכחתי לרגע להיאבק. הוא עבר בכוח על הפטמה עם הלשון, ואז העביר אותה עליה בעדינות. זה היה כל כך נעים שגנחתי ותפסתי אותו בשיער לעודד אותו להמשיך ואינסטינקטיבית לחצתי אליו את האגן. הוא הפסיק לרגע והביט בי בניצחון, ואז הבנתי מה עשיתי.

"יש לך אחלה ציצים, גיסתי," הוא אמר. "אני כבר מסתכל עליהם מזמן ותוהה איך הם. הם לא ענקיים אבל בדיוק בגודל הנכון, ויש לך את הפטמות הכי גדולות שראיתי בחיים."

התחלתי להיאבק בו שוב, אפילו צועקת וצורחת הצילו. הוא פשוט צחק והתחיל למעוך לי את השדיים שוב, מוצץ ונושך אותם ומנסה להכניס את כל הציצי לפה. הוא אפילו מעך אותך חזק ביחד וניסה להכניס את שניהם לפה בבת אחת. למרות שהוא היה גס זה איכשהו היה נעים והקשה עלי להתנגד לו. תופס אותי בהפתעה הוא הסתובב פתאום וכרע מעלי. ראשו היה עכשיו בין ירכי והזין שלו התנדנד לי מעל לפרצוף. הוא נראה כל כך שונה משל ג'ון. איאן היה קצר ועבה יותר, ובצבע אדום הרבה יותר כהה. המחשבה עליו נכנס לתוכי עירבה אימה וציפיה, תערובת שהציפה לי את הכוס ברטיבות. ברגע הבא התאבנתי מהלם כשהפה של איאן צלל על הכוס שלי והתחיל ללקק ולמצוץ. ידיו היו על ירכי, מפשקות אותן רחב כך שהייתי כולי פתוחה לפניו, נתונה לחסדו. הוא לא גילה שום רחמים, בכלל לא, והשתמש בלשונו באכזריות, קודם על הדגדגן, ואז בתוך הכוס. הוא הצליף בלשון ופיתל אותה ונענע אותה, ואפילו נשך את הדגדגן כמו שעשה לפטמות קודם. עדיין צעקתי והשתוללתי במיטה אבל כבר לא ידעתי אם זה מפחד או מרוב תענוג. ואז התעלפות-האורגזמה פשטה בי וגופי התטלטל בעונג כמוהו לא חשתי מעולם. הייתי רפויה כשזה הפסיק אבל איאן עוד לא גמר איתי. הוא הסתובב שוב, ותופס באגן שלי תקע לי את הזין עמוק בכוס. אני לא יודעת איך לתאר את התחושה. נדמה היה שהוא ממלא ומותח אותי. יכולתי להרגיש בו פועם עמוק בתוכי והפעימות נדמו לי כהד לרעד שעדיין טילטל אותי. הוא התחיל להכניס לי בלי רחמים, ונראה שבכל פעם זה יותר עמוק. יכולתי להרגיש בעוד אורגזמה מתחילה כשהוא זיין אותי חזק ועוד יותר חזק. ואז גמרתי, גבי מתקמר מעל למזרן. הייתי מודעת רק במעומעם לעובדה שגם הוא גומר, מתיז עמוק בתוכי. הוא נפל עלי, גופינו רועדים ושטופי זיעה. לבסוף הוא קם ויצא מהחדר, מותיר אותי פשוטת איברים על המיטה.

כשהלך למשרד קמתי ועשיתי מקלחת ארוכה והחלפתי מצעים. ניסיתי לשכוח מה שקרה אבל הרעד שנותר בגופי לא הניח לי. ידעתי שאני לא אגיד כלום לג'ון, או למשטרה. לא היתה לי שום הוכחה ופחדתי מדי שג'ון ישאל אותי מתישהו אם נהניתי מזה. הוא תמיד יודע כשאני משקרת, כך שלא אוכל להסתיר שנהניתי מזה שאחיו דפק אותי. אז העמדתי פנים ששום דבר לא קרה. עד הערב. לג'ון היתה עוד פגישת בוקר ואיאן פשוט לחש לי באוזן: "אני כבר מצפה לפגוש אותך מחר על הבוקר. עומד לי מעכשיו." הלואי שיכולתי לחשוב שהוא מתבדח, אבל לא חשבתי שזה המצב. ידעתי שהוא עומד לזיין אותי בבוקר שוב ואין שום דבר שאני יכולה לעשות בקשר לזה.

******

נשארתי ערה כל הלילה, מנסה לחשוב מה לעשות. לא יכולתי להמנע מלהזכר בפעם הקודמת שגיסי אנס אותי. ניסיתי נואשות לשכוח שזה בכלל קרה, אבל זה היה קשה. עכשיו הוא איים לעשות את זה שוב. הייתי חייבת למצוא דרך לעצור בעדו. השעון צלצל בשש ובעלי התגלגל מהמיטה והלך לאמבטיה. כשחזר היתה לי כבר תוכנית. הוא התלבש בשקט כשהפתעתי אותו בזה שאמרתי - "ג'ון, אני יכולה לבוא איתך הבוקר?"

"אני מצטער, מותק, הערתי אותך?" הוא שאל. "ניסיתי להיות הכי בשקט שאפשר."

"לא, כבר הייתי ערה."

"אוה, אוקיי. מה העניין עם לבוא איתי? את לא יכולה לבוא לפגישה. מה תעשי חצי שעה? תשבי במכונית?"

"כן, או שאני אעשה סיבוב או משהו. פשוט חשבתי שיהיה נחמד שיהיה לנו קצת זמן רק לשנינו."

"זה נשמע כמו רעיון נחמד. אם את בטוחה שאת רוצה אני אשמח. אבל תצטרכי למהר, כי אני חייב לצאת בעוד עשר דקות."

כשג'ון הוריד אותי בבית בדרך חזרה הייתי מרוצה מאוד מעצמי. ביליתי קצת בכיף עם בעלי וקילקלתי את התוכניות של איאן לאנוס אותי. קיוויתי שהוא יבין את המסר, ויקלוט שאני לא מתכוונת לשתף פעולה עם המזימות הסוטות שלו. שני הגברים חזרו הביתה יחד וקלטתי מייד שאיאן זועם עלי. בהזדמנות הראשונה שהיתה לו לדבר איתי לבד הוא תפס אותי בשיער וקירב את הפנים שלי אל שלו.

"את הולכת להתחרט על זה שהתחמקת ממני בבוקר. את הולכת להתחרט על זה ממש."

"אני לא פוחדת ממך, מנוול אחד." אמרתי לו.

"זה רק מראה איזו כלבה מטומטמת את, נכון?" הוא פלט בבוז, וסובב באכזריות את הפטמות שלי לפני שדחף אותי ממנו. ניסיתי לומר לעצמי שהוא מאיים עלי כי הוא כועס, אבל גיליתי במהירות שהוא מתכוון לכל מילה. בערך שלושה ימים אחר כך בדיוק גמרתי להוריד אבק בסלון כששמעתי את הדלת נפתחת ונסגרת. זה היה בערך בזמן בו הגברים בדרך כלל חזרו מהעבודה אז הלכתי למסדרון לברך את בעלי. בשניה הבאה גיסי נכנס לסלון ותפס אותי בזרועותי וכופף אותי על הספה.

"מה לעזאזל אתה עושה?" צעקתי, מנסה להשתחרר. "איפה ג'ון?"

"הוא היה צריך לנסוע לפגישה. זה רק את ואני, בייב." אמר לי איאן. ניסיתי להיאבק אפילו חזק יותר אבל זה היה בלתי אפשרי. הוא הזיז אותי ככה שרגלי איבדו אחיזה ברצפה. כל המשקל שלי היה על הבטן ומסעד הספה נכנס בה, מקשה עלי לנשום. הוא התעסק לי בחזיה ופתח אותה והרים אותה יחד עם החולצה מעל לראש, מסבך לי את הזרועות בבגדים. ואז הוא הרים את החצאית על המותניים וקרע לי את התחתונים. ניסיתי לבעוט בו אבל הוא פשוט נדחק בכוח בין הירכיים שלי ככה שלא יכולתי להגיע לזווית הנכונה, ואז הרביץ לי חזק בישבן החשוף. צעקתי מכאב, וזה גרם לו לצחוק ולהרביץ לי עוד כמה פעמים. כשהפסיק התחת שלי צרב ובלעתי דמעות. הוא הושיט יד לפנים ותפס אותי בשערות, מסובב את פני כך שאביט בו.

"זה העונש על זה שהתחמקת ממני. אל תעשי את זה שוב. עכשיו תנחשי מה הולך לקרות?" לרגע קיוויתי, בניגוד להגיון, שהוא הולך לשחרר אותי. הוא בטח קלט את זה כי הוא צחק בקול. "אני הולך לזיין לך את הצורה, כלבה." הוא אמר, עוזב לי את השיער ותופס ברגליים, מפשק אותן בכוח. הוא השתמש באגודלים לפתוח את שפתי הכוס שלי רחב, ואז הכניס את הזין שלו לתוכי בתנועה ברוטלית אחת. הייתי לגמרי לא מוכנה והרגשתי כאילו הוא קורע אותי לגזרים. צרחתי וניסיתי נואשות להתחמק אבל זה היה בלתי אפשרי. הוא יצא ונכנס שוב באכזריות לתוכי, מגחך כשצרחתי שוב. הוא מצא את הציצים שלי והתחיל למעוך ולצבוט אותם בקצב חדירותיו הפראיות. יכולתי לשמוע את עצמי בוכה ומתחננת בפניו שיפסיק אבל כל מה שהייתי מודעת לו היה תחושת הזין שמותח לי את הכוס כשהוא דפק אותי. ואז, לאימתי, התחלתי לחוש עונג, מתחיל בשדיים ומתפשט במהירות לכוס. היה בי חלק שנהנה מזה שמשתמשים בי ככה. ניסיתי להלחם, אבל נראה שזה רק מחזק את התחושות שהיו תערובת מוזרה של כאב ותענוג. לא ידעתי אם לחוש הקלה או להתאכזב כשהוא גמר. שכבתי שוב על מסעד הספה, תשושה ומבויישת. יכולתי עדיין לחוש בכיווצי השרירים הקטנים וידעתי שכמעט גמרתי. חשתי באיאן יוצא מתוכי ואז שמעתי אותו הולך סביב הספה. הוא תפס אותי בשערות ומשך את ראשי למעלה, דוחף לי את הזין בפרצוף.

"תנקי אותי." הוא פקד.

"מה?" התפלצתי, לא מאמינה שהוא מתכוון לזה. הזין שלו היה עדיין חצי עומד ומכוסה שפיך. ידי היו עדיין מכופפות מאחורי הגב ומסובכות בבגדים שלי והרגליים לא נגעו ברצפה, כך שהייתי חסרת אונים לחלוטין.

"תנקי לי את הזין בלשון, כלבה. יותר טוב שתמהרי או שזה יטפטף לך על הספה. נכון שזה יעשה אחלה כתם?" לאימתי הוא צדק. לא היתה לי ברירה אלא לציית לו. לפעמים מצצתי לבעלי אבל זה לא היה משהו שנהניתי ממנו במיוחד. ממאנת, התחלתי ללקק לאיאן את הזין, מנקה אותו. הטעם היה גרוע כמו שזכרתי אבל היה ברור שאיאן ממש נהנה מזה. הזין שלו התחיל לעמוד שוב והוא תפס לי את הראש במקום והתחיל לזיין אותי בפה. הוא דחף יותר חזק ויותר עמוק עד שהרגשתי שאני תיכף נחנקת. גנחתי וניסיתי להשתחרר ללא הועיל. הגניחות שלי משכו את תשומת ליבו, והוא הפסיק.

"התחלתי להיסחף, אה?" הוא שאל. "אני שמח שעצרת אותי. אחרי הכל עוד לא גמרנו." לפני שהיה לי צ'אנס להבין למה הוא מתכוון הוא חזר מסביב הספה ומשך אותי על הרגליים. הייתי חלשה ורועדת ולא הצלחתי ללכת והייתי צריכה להחזיק בו כדי להתייצב. הוא ניצל את הסחרחורת הרגעית שלי כדי להפשיט אותי לגמרי ולגרור אותי למסדרון. הוא דחף אותי על דלת המטבח הסגורה והתפשט בעצמו.

"רק כדי שנהיה בטוחים שאת מבינה את המצב, אני אסביר לך כמה דברים. אני עוד חרמן ואני רוצה לזיין שוב. בכל אופן בגלל שרק גמרתי ייקח לי יותר זמן לגמור הפעם. בעלך עומד להכנס בערך עוד חצי שעה. אני לא מפסיק עד שאני גומר. אז אם את לא רוצה שהדבר הראשון שבעלך יראה כשהוא עובר בדלת זה את אשתו האהובה ואחיו היקר מזדיינים כמו ארנבות, אני מציע שתעשי כל מה שאת יכולה כדי שאגמור." לאימתי, נוכחתי שהוא רציני. ניסיתי לחשוב על מוצא, אבל הייתי לכודה.

"בבקשה לא." לחשתי. "בבקשה."

"התחננויות לא ישנו את דעתי, אבל יכולות להוריד לי את החרמנות, את לא רוצה שזה יקרה אחרי שמצצת לי כל כך יפה. בואי מותק, נזדיין. השעון דופק."

שיתפתי פעולה באי רצון כשהוא הרים אותי על הדלת והחליק את הזין שלו לתוכי. כרכתי את רגלי על מותניו ונתליתי לו על הכתפיים, והוא תמך בי מהישבן. למרבה הבושה זה היה נעים להפליא. הכוס שלי היה חלק מהשפיך שלו אז הוא נכנס בקלות. הפעם המתיחה הרגישה נהדר, כאילו אני מלאה לגמרי. עם הגב שלי נשען על הדלת התחלנו לנוע יחד. יכולתי לחוש בעונג מתחיל בתוכי ונאבקתי להסתיר זאת. הדגדגן שלי נלחץ אליו ובכל תנועה התחכך בו, והשערות שעל גופו רק הוסיפו לזה. עצמתי עיניים וניסיתי לא לגנוח בתשוקה.

"תני לי ציצי." הוא פקד עלי. מסמיקה מהשפלה השתמשתי בידי כדי לקרב את השד לפיו. הוא גיחך אלי בניצחון, נהנה ממבוכתי, לפני שהתקיף לי את הפטמה בפה. הוא לא היה עדין אבל היה יסודי, מוצץ אותה עמוק פנימה לפני שהשתמש בלשונו ושיניו. זה כל מה שהייתי צריכה. האגן שלי זז מהר והציפורניים ננעצו בגבו כשגמרתי. הכוס התכווץ על הזין השמן שלו ויכולתי לשמוע את עצמי מתנשפת וצועקת בקול. ההתכווצויות נפסקו לאיטן ופקחתי עיניים לראות את איאן מגחך אלי. הוא היה עדיין קשה והמשיך לדחוף לי. הוא הוציא יד אחת שלי כך שהייתי צריכה להצמד אליו אפילו עוד יותר והשתמש בה לשחק לי בדגדגן. "את כזאת זיון קל." הוא אמר, גורם לי להסמיק מבושה. "תני לי את הציצי השני, בואי נראה כמה מהר תגמרי שוב." אפילו בזמן שצייתתי לו חשתי בהתכווצות המוכרת בתוכי. נראה שחלפו רק כמה רגעים עד שגמרתי שוב, צועקת כשהוא מכניס לי בקצב ההתכווצויות. האורגזמה נמשכה אפילו יותר זמן הפעם והוא עדיין לא גמר. כשהאורגזמה שלי נפסקה הוא יצא ממני והלך לשבת על המדרגות. הוא החווה לי לבוא ופישק אותי מעליו, ואז דחף לי את האגן למטה עד ששיפדתי את הכוס על הזין העבה שלו. היינו ממש ליד החלון וכל מי שהיה עובר בשביל היה רואה אותנו בבירור. כל הזמן ידעתי שהזמן עובר ובעלי עוד מעט יגיע, אבל נסחפתי כולי בגלי העונג שהתרכזו לי בכוס. לא הייתי צריכה הרבה עידוד כדי להתחיל לרכב עליו, מחליקה את הזין פנימה והחוצה מהכוס הרעב שלי. היתה לו גישה נוחה לשדיים ועודדתי אותו בגניחות קטנות והתנשפויות כששיחק בהם, מכניס אותם אפילו עמוק יותר לפה. נראה שכמה שהוא יותר גס ככה אני יותר נהנית, וגמרתי פעמיים לפני שהוא תפס לי במותניים והכניס עמוק וגמר בעצמו, תוקע לי בפראות. התרפקתי עליו כשהזיעה התקררה על גופינו, מתחילה להבין איזה קלון המטתי על עצמי ואיזו מופקרת הייתי. קמתי כושלת על רגלי, לקחתי את הבגדים ורצתי למעלה לאמבטיה. קירצפתי את עצמי בזעם כשאיאן טייל לו פנימה, עדיין עירום עם הבגדים תלויים על זרועו.

"אמרתי לך שאלמד אותך לקח, נכון כלבה? בפעם הבאה שג'ון יוצא לעבודה מוקדם אני מצפה למצוא אותך שוכבת עירומה במיטה עם הרגליים פתוחות, מוכנה לקבל זין." הוא פנה ויצא, מותיר אותי מבויישת וחושבת נואשות ולשוא על דרך מוצא ממצבי.

******

אחרי האירוע המשפיל האחרון עם גיסי, ניסיתי להתחמק ממנו. חשתי פגועה ומבויישת, במיוחד בגלל האופן בו הגבתי כלפיו. בעלי שם לב שאני מוטרדת, אבל אמרתי לו שהיתה לי קצת שפעת. ואז, רק כדי לסבך את העניינים, בעלי עשה איתי אהבה לילה אחד ובפעם הראשונה גרם לי לגמור. ההתעלסות שלנו לא היתה דומה בכלל להתקפות של איאן על גופי והאורגזמה היתה רק חלקיק של אלה שחוויתי עם איאן. בכל זאת זה היה מיוחד, כי זה קרה עם בעלי. הוא היה כל כך מרוצה וגאה שהצליח לגרום לי לגמור סוף סוף, אבל קול קטן בירכתי מוחי תהה אם זה שאיאן אנס אותי לא תרם לאורגזמה הזאת. ידעתי שאם ג'ון יגלה אי פעם מה אחיו עשה לי זו תהיה המסקנה שלו, עוד סיבה למה לא לגלות לו שום דבר לעולם. לא היתה אפשרות ללכת למשטרה בלי שג'ון יגלה את זה, ולא הייתי חזקה מספיק פיזית להיאבק באיאן. התחלתי להתאמן כל יום במכון כושר לנסות לבנות קצת שרירים אבל איאן היה גבוה וכבד יותר וידעתי שלא סביר שאי פעם אצליח לנצח אותו. הצעתי לבעלי בדרך אגב שאני צריכה לקחת שיעורים בהגנה עצמית. הוא לא התנגד לרעיון עד שהלכנו להסתכל על כמה מהמועדונים. כולם נראו באיזורים גרועים של העיר והכיוון שלהם היה יותר ללמד אנשים איך לפצוע אחד את השני מלהגן על עצמם. ואז איאן שמע על זה, והציע ללמד אותי בבית את היסודות. הוא טען שהוא למד אמנויות לחימה במשך כמה שנים, אז זה היה הסוף של הרעיון הזה.

עדיין חשבתי על דרכים להיחלץ כשאיאן תקף שוב. לא ידעתי שלג'ון יש עוד אחת מפגישות הבוקר המוקדמות עד ששמעתי את דלת הכניסה נסגרת והבנתי שהוא לא לידי במיטה. הייתי עדיין חצי ישנה ורק כששמעתי את דלת חדר השינה נפתחת לרווחה ואת איאן הלוחץ על מתג האור הבנתי מה קורה. מסונוורת מהאור הפתאומי הייתי עסוקה בלכסות את עיני מכדי לקלוט את המצב במלואו, בזמן שאיאן זרק את השמיכות הצידה והוריד לי את הטישירט מעל לראש. הוא התקיף לי את השדיים כאילו הוא גווע מרעב. התחלתי להיאבק ולהרביץ לו אבל הוא הסיט את המכות שלי הצידה בקלות והמשיך. הגוף שלי כבר הגיב, הפטמות מתקשות והגוש החם בבטן. נואשת, הנפתי את ברכי בכל הכוח. הן פגעו לו בבטן והוא נפל ממני לרגע, מנסה לנשום. איכשהו יצאתי מהמיטה וחצי נפלתי חצי רצתי במורד המדרגות. שמעתי את נהמת הזעם של איאן מאחורי, וגם את צעדיו הדוהרים על המדרגות מאחורי. נמלטתי למטבח ותפסתי את הסכין הגדול ביותר מהמעמד שבצד. הסתחררתי סביב וכשאיאן התקרב הנפתי את הסכין מולו. הוא עצר והתרחק במהירות מהישג ידי. הכל נעצר לרגע. נאחזתי בדלפק, מנסה להחזיק לעצמי את הנשימה, אוחזת בסכיני בחוזקה. יכולתי לראות שהוא חושב, אבל לחלוטין לא הייתי מוכנה לדבר הבא שעשה. הוא הלך צעד קדימה עד שהסכין נגע לו בחזה וחייך אלי.

"אם את רוצה להשתמש בסכין, בבקשה. בכל אופן, תצטרכי ממש לפצוע אותי כדי למנוע אותי מלזיין אותך. למעשה בטח תצטרכי להרוג אותי. איך את הולכת להסביר את זה? ואפילו אם רק תפצעי אותי עדיין תצטרכי להסביר לג'ון למה. ואם הוא ישאל את יודעת שאני אגיד לו את האמת, או לפחות את הגרסה שלי של האמת. זה באמת מה שאת רוצה?"

בהיתי בו כמו ארנבת מהופנטת. אם הוא היה מתקיף אותי, הייתי בטח יכולה להגן על עצמי עם הסכין בלהט הרגע. אבל הוא הרגיע את המצב, וגרם לי לחשוב על התוצאות.

"נו, תחליטי כבר." תבע, והזיז את היד שלי כך שהסכין נח על גרונו. "או שתהרגי אותי או שתעזבי את הסכין ובואי למעלה." מרגישה לכודה יותר מאי פעם, הנחתי את הסכין לאיטי על הדלפק והנחתי לו להוביל אותי לחדר השינה. לא נראה שיש הרבה טעם להתנגד כשדחף אותי למטה על המיטה וצלל בין רגלי. הוא השתמש בפה שלו על הדגדגן והכוס אבל איכשהו כל גופי היה חסר תחושה. הרגשתי כאילו הוא עושה את זה למישהי אחרת ואני רק מסתכלת. לא נראה שהוא שם לב לזה, ודי מהר הוא שם אותי על ארבע והתחיל לזיין אותי מאחורה. הוא בקושי שם לב גם לצליל הדלת הקדמית הנפתחת, שהחזיר אותי בפתאומיות למציאות. ג'ון חזר מאיזושהי סיבה. לא  יכולתי לתת לו להכנס ולמצוא את אחיו מזיין אותי. התרחקתי מאיאן במהירות ואצתי למסדרון. ג'ון בטח שמע את צעדי והרים את ראשו מתחתית המדרגות להביט בי. נשענתי על המעקה, מתאמצת להיראות נורמלי.

"בוקר טוב מותק." לחש ג'ון. "לא התכוונתי להעיר אותך. לא תאמיני, שכחתי את התיק שלי."

"אתה לא תאחר לפגישה?" לחשתי חזרה. מזווית עיני ראיתי את איאן מתקרב בדממה מאחורי. ניסיתי להתרכז בהסברו של ג'ון כיצד הוא טילפן להתנצל והפגישה עדיין מתקיימת. איאן הגיע עלי וצנח על ברכיו לצידי. הוא הניח את ידיו על ירכי והתחיל לפשקן בכוח. ניסיתי לעצור בעדו אבל הייתי עסוקה יותר בלדאוג שג'ון לא ישים לב מה קורה. עניתי לג'ון איכשהו אבל איאן הסיח את דעתי. הוא הצליח לפתוח לי את הרגליים ועכשיו עינה לי את הכוס בלשונו כשהאצבעות משחקות בדגדגן. ניסיתי להתרכז במה שג'ון אמר אבל זה היה כל כך קשה. רציתי להתפתל ולגנוח כשהתענוג שאיאן גרם לי התפשט בגופי. ואז לחרדתי הבנתי שג'ון עולה במדרגות לנשק אותי. נשענתי לפנים על המעקה לנשק חזרה, שהוא לא יעלה עד למעלה ויראה מה עושה אחיו, למרות שבתנוחה הזאת לאיאן היתה גישה אפילו יותר טובה לכוס שלי. ג'ון חייך כשהשדיים שלי התנדנדו מולו וליטף אותם בעדינות כשנישק אותי בפה. זה היה יותר מדי ולא יכולתי שלא לפלוט גניחה. ג'ון היה מופתע ומרוצה מתגובתי ונישק כל פטמה נשיקה קטנה. גנחתי שוב והפטמות שלי התקשו ואיאן הגביר את מה שהוא עשה לי בכוס. ג'ון מצץ לי עוד קצת את השדיים, לוחש לי דברים אינטימיים שבעלים ונשים לוחשים כשהם עושים אהבה, ואז נישק אותי שוב. נישקתי אותו חזרה, נואשת, יודעת שאני קרובה מאוד לגמור.

"הלוואי שהייתי יכול להשאר ולשחק איתך." לחש ג'ון, ממאן להתרחק. "אבל אני כבר מאחר וחייב ללכת. בואי נלך לישון היום מוקדם ונתעסק, אוקיי? עכשיו רוצי למיטה לפני שאיאן יתעורר. תחשבי כמה מביך זה יהיה אם הוא יתפוס אותך עירומה." הוא נישק אותי בפעם האחרונה וליטף לי את השדיים, לא מודע לכך שאחיו מכניס לי שתי אצבעות בכוס ומוצץ את הדגדגן. לא ידעתי אם אני שמחה או מצטערת כשראיתי את ג'ון הולך. בכל אופן, ברגע שהדלת נסגרה מאחוריו איאן קם ותקע את הזין בכוס הנוטף שלי. החזקתי במעקה ונתתי לו קונטרה לכל חדירה. שמעתי במעומעם את המכונית מתניעה כשהגל הראשון של האורגזמה היכה בי. גם איאן גמר והתמוטט עלי. יכולתי לחוש בו צוחק אבל כבר בכלל לא היה אכפת לי. אפילו שרק גמרתי, שום דבר לא הספיק לי. כשאיאן דחף אותי על הברכיים ודחף לי את הזין בפרצוף בכלל לא היססתי. התחלתי ללקק ולמצוץ, צריכה אותו קשה שוב. לא התנגדתי בכלל כשאיאן הוביל אותי חזרה למיטה ומשך אותי עליו. רכבתי על הזין שלו כמו חיה פראית, מחככת בו את הדגדגן ומשפדת את הכוס שוב ושוב על זקפתו כשאורגזמה אחרי אורגזמה שוטפות אותי. לבסוף הן נפסקו והתמוטטתי על המיטה, בקושי יודעת אם איאן גמר או לא.

"נו, אני רואה שאת מתרגלת כבר לזיונים, נכון?" הוא שאל אחרי כמה זמן, נשמע מאוד מרוצה מעצמו. "עכשיו תפסיקי עם העניין הזה של להיאבק איתי?"

"למה אתה מתכוון?" שאלתי בחשש.

"ובכן, אני קצת עייף מהצורך להיאבק איתך בכל פעם לפני שאני דופק אותך. אני רוצה שתעשי מעכשיו מה שאני אומר בלי להתווכח או להתנגד. אם לא, אני אספר לג'ון בדיוק מה קרה היום. אני אספר לו שבזמן שהוא נישק את אשתו האהובה הלשון שלי היתה בכוס שלה וחמש דקות אחר כך הזדיינו כמו ארנבות."

"הספיק לי ממך ומהאיומים שלך." אמרתי, מגייסת קצת חוט שדרה מאיפשהו. "תספר לו מה שבא לך. אני אגיד לו שאתה ממציא את כל זה כי אתה מקנא באושר שלנו אחרי שנכשלת במערכת היחסים שהיתה לך. אני חושבת שהוא יאמין לי."

איאן סטר לי בחוזקה על פני. הוא תפס אותי בשיער, מקרב אותי אליו. "תקשיבי טוב כלבה קטנה, הוא יאמין לי. שמעתי כל מילה שהוא אמר לך, כולל כל השמות חיבה הקטנים האלה לציצים ולכוס שלך. איך תסבירי את זה?" הוא לכד אותי שוב בהגיון ברזל, אבל עדיין ניסיתי לחשוב איך לצאת מזה.

"אתה רוצה שאתן לך לאנוס אותי בלי להתנגד?" שאלתי לאיטי, חושבת כמה מהר שאני יכולה.

"זה עדיין אונס כשאת נהנית מזה כל כך כמו השרמוטה שאת באמת?" הוא שאל, מחייך אלי בעליונות.

"אם אני לא רוצה את זה אז זה אונס." יריתי חזרה. "מה יצא לי מלתת לך?"

"חוץ מזה שאני לא מספר לג'ון ואיזה חמש-שש אורגזמות בכל פעם שאני מזיין אותך? מה עוד את רוצה?"

"אני אשתף פעולה בתנאי שאתה עובר מפה תוך חודש." אמרתי לו. ברגע שהוא לא יגור פה, יהיה די קל לגרום לזה שלעולם לא אהיה איתו לבד. זה המוצא היחיד שעלה בדעתי.

"אני חושב שאני יכול לחיות עם זה. תהיי השפחת-מין שלי, ואני עף מפה בסוף החודש. עשינו עסק."

"עשינו עסק." הסכמתי.

"אוקיי. מעכשיו כשג'ון יוצא מוקדם אני מצפה שתזחלי למיטה שלי ותעירי אותי במציצה. הדבר הראשון שאני רוצה לראות כשאני פוקח עיניים זה את הכוס שלך. את מבינה? בלי להתווכח יותר, את פשוט עושה מה שאני אומר מעכשיו, קולטת? עכשיו בואי הנה ותנקי לי את הזין בלשון, אני מאחר לעבודה."

מקווה נואשות שעשיתי את הדבר הנכון, צייתתי לו.



פרק שני


והנה, חתלתולות שלי, סוף סוף, באיחור ניכר שכולו באשמתי, החלק השני – והגס אף יותר – של מה שעשה לה גיסה, ובו גומרת אשת האיש המתוסכלת שוב ושוב בעל כורחה נוכח חיוכו הנלוז של גיסה – מצלול גס במקצת יש למילה הזאת, המאפשר לנו, למצער לאינפנטילים/פרוורטים שבנו, לגחך ולומר שגיבורת הסיפור היא גיסתו של גיסה שמגיס בה את ליבו ומעולל בגופה גסויות שאין גסות מהן, אותו גיס גס. בשבוע הבא, אם יניחוני מעט לנפשי, החלק השלישי והאחרון של הסיפור הזה - ואז נראה כבר מה אתרגם לכן, יקירותי.



אהואיני יכול להעלות על דעתי לסיים פוסט בעונה ברוכה זו מבלי להעיר על המחשופים שחזרו ענקיים מתמידוהמכנסיים הנמוכים-להפליאוהחצאיות המתנופפות ברוח החמהוהביקיני המגוחכים בזערוריותם בים (מה זה ה"ברזילאיהזהאתן בטח צוחקותנכון?), ולציין גםואבק כלימה נתלה בקצות ריסיאת החיוך הקטן והזדוני שגברים מסויימיםסוטים מאין כמותםמחייכים ביודעם שלכל שבת יש מוצאי שבתולכל ביקיני יש ביקיני ליין (פסקולצלילי שעווה נתלשת ויבבות כבושות) – קו שבשנים האחרונות מתגמש להפליאעד כדי כך שהביקיני נשכח כליל ונשים ועלמות רבות (יחי!) פשוט גולשותברוב עמל ואי נוחותבמדרון החלקלק לכדי קטיפתיות מושלמת – ונובמברעל מעיליו המבאסים והשערות-על-הרגלייםלא יגיע עוד המון המון זמן.

M/F nc

לא יכולתי להסתכל לג'ון בפרצוף כשהוא חזר באותו ערב. כשהציע שנלך למיטה מוקדם כל מה שיכולתי לראות היה גיחוך הבוז על פניו של איאן. הלחי עדיין כאבה לי מהסטירה, והייתי כל כך עייפה. היה לי קשה להתלהב מהסקס הנוסף. ג'ון עשה איתי אהבה לאט ובעדינות. הוא ליטף את גופי, כל נגיעה עדינה מזכירה לי עד כמה אני אוהבת אותו. אחר כך הוא חיבק אותי חזק ואמר לי כמה הוא אוהב אותי ואיזה מזל זה שיש לו אותי. למענו, אני יכולה לסבול את ההתעללות של אחיו במשך חודש. למרות זאת, פחדתי מאוד מהפעם הבאה בה יצטרך בעלי לצאת מוקדם. זה לא קרה במשך כמה ימים, ומתח הציפיה נתן בי את אותותיו. הייתי עצבנית, וביליתי שעות במכון הכושר בנסיון להפיג את המתחים. בסופו של דבר ג'ון אמר לי ערב אחד שעליו ללכת לפגישה מוקדמת למחרת. ראיתי את החיוך המרוצה מעצמו על פניו של איאן, ורציתי בכל ליבי להיות מסוגלת להעיף לו אותו מהפרצוף בסטירה. שכבתי במיטה, מעמידה פני ישנה, כשג'ון התלבש והלך. חיכיתי עד ששמעתי אותו מתניע ונוסע לפני שהלכתי, שלא מרצוני, לחדרו של איאן.

נראה היה שהוא ישן, אבל לא באמת היתה דרך לדעת. ממלאת את הוראותיו, התגנבתי למיטה לצידו. כרעתי ליד כתפו, נכנסתי מתחת לשמיכות וחיפשתי את הזין שלו. הוא היה רך. מצצתי אותו בפי, אבל היה קשה להחזיק אותו בפנים כי הוא היה כזה רך. למזלי הוא התחיל להתקשות. התרכזתי בלמצוץ, מכניסה ומוציאה אותו מהפה. שמעתי את איאן גונח קלות, ואז הידיים שלו היו על הטוסיק שלי והייתי בטוחה שהוא ער. היה קשה לנשום מתחת לשמיכה והייתי חייבת לבלוע חזק כל הזמן כדי לא להזיל עליו ריר. הוא דחף אותי, מעודד אותי לזוז מהר יותר. הוא הרים את האגן, מכניס לי את הזין כל כך עמוק לפה עד שנחנקתי. הידיים שלו היו בין הרגליים שלי, האגודל על הדגדגן ואצבע תקועה לי בכוס. יכולתי לחוש איך אני מתחילה להירטב ולהגיב. לא רציתי את זה. התחלתי לעבוד יותר קשה על הזין שלו. מצצתי חזק והעברתי את הלשון סביב הראש. טרום-שפיך נזל לי בפה והטעם היה נורא, אבל המשכתי. קיוויתי שאם אגרום לו לגמור מהר לא יהיה לו זמן לחרמן אותי. השדיים שלי השתפשפו לו בבטן בכל פעם שירדתי, והחיכוך בפטמות הרגישות שלי היה עינוי מיוחד במינו. רגלי התחילו לרעוד והיה לי כבר קשה להתנגד כשחשתי בגופו מתקשח. ידעתי שהוא עומד לגמור וניסיתי להתרחק אבל הוא שם לי יד אחת על הראש ואת השניה על הגב והחזיק אותי למטה כשגמר והפה שלי הוצף בשפיך שלו. זה היה סמיך וטעים אפילו פחות מהטרום-שפיך. נאבקתי, מנסה לברוח, אבל הוא החזיק אותי שם עד שסיים לגמור. מייד כששחרר אותי התיישבתי, משתעלת ומנסה לירוק את השפיך שלא בלעתי. זה זלג לי על הסנטר והצואר, מותיר אחריו מסלול דביק. מסיבה כלשהי איאן נראה כועס במקום להיות מרוצה ממני שצייתתי לו כל כך. הוא תפס אותי בשערות ומשך אותי אליו וצעק עלי.

"מה לעזאזל את חושבת שאת עושה, כלבה? את תבלעי את כל השפיך שלי ותגידי תודה. אני לא רוצה לראות אותך יורקת את זה יותר בחיים שלך. את מבינה? עכשיו לכי תביאי משהו לנקות את הלכלוך שעשית. זה על כל הסדין שלי עכשיו."

מיהרתי לאמבטיה וחזרתי עם ממחטות נייר ומטלית. הוא הביט בי בזעם כשהספגתי את הסדין כמה שיכולתי וניקיתי לו את הגוף. כשזרקתי את הממחטות בשירותים ניצלתי את ההזדמנות להתרחץ ולצחצח שיניים כדי להפטר מהטעם. לא ראיתי שאיאן נכנס לאמבטיה לפני שתפס אותי בכתף וסובב אותי אליו.

"את לא לומדת, פרה מטומטמת. לא אמרתי שאת יכולה להתנקות. ואמרתי לך שאת צריכה להיות אסירת תודה על זה שאני משפיך לך בפה, לא לנסות להפטר מזה. אני אצטרך ללמד אותך לקח."

הוא תפס אותי וגרר אותי חזרה למיטה. הוא התיישב ומשך אותי על הברכיים שלו, עם הפרצוף למטה. הוא הכניס לי בכוח יד בין הרגליים, משחק בדגדגן ומחליק בקלות אגודל לכוס, שהיה עדיין רטוב ממה שעשה לו קודם. ואז הוא התחיל להפליק לי. בכל פעם שהיד שלו נחתה לי על התחת הוא דחף את האגודל עמוק לתוכי. גל הכאב מהישבן שהתלהט הדהד במוזר בגל עונג שזרם לי מהכוס. גנחתי והתפתלתי, בלי לדעת איזו יד גורמת תחושה עזה יותר. השדיים שלי נמעכו על המזרן וכשהתפתלתי הפטמות התקשו, מוסיפות לסערת התחושות ששטפה אותי. המכות בתחת היו חזקות וצורבות וידעתי שאני בטח אדומה שם עכשיו. לא ידעתי אם אני מנסה להתחמק מהמכות או לדחוף את עצמי על האגודל שלו. האורגזמה הכתה בי, בלתי נמנעת, וצרחתי כשהתפוצצה בגופי.

איאן דחף אותי מהברכיים שלו כשהתמוטטתי, רפויה ותשושה. חצי כרעתי על הרצפה וחצי שכבתי על המיטה. הוא בא מאחורי וכיוון את הזין בין שפתי הכוס. ואז הוא דחף לי עד הסוף, הביצים שלו חובטות בדגדגן. הוא לש את התחת הכואב כשדפק את הכוס בזין שלו ויכולתי לשמוע את עצמי מייבבת. שכחתי כמה עבה הזין שלו ועכשיו הוא מתח לי את הכוס. הוא הכניס ידיים מתחתי ומצא את השדיים. כאב לי כשהוא לש אותם מעוכים על הסדין אז התרוממתי על המרפקים. הוא גנח בסיפוק והתחיל לעבוד עליהם. הוא משך וצבט בפטמות בגסות, אבל הגוף הסוטה שלי נהנה מזה. עוד אורגזמה הכתה בי ונשכתי את שפתי בכוח כדי לא לצרוח בקול. ועדיין הוא דפק אותי בכוס חזק. יכולתי לשמוע את המיצים שלי מתיזים כשהוא הכניס והוציא ויכולתי להרגיש אותם נוטפים בין שפתי הכוס הנפוחות והדגדגן. עוד אורגזמה לקחה אותי, והוא עדיין המשיך. לבסוף חשתי בו מתקשח וגומר בתוכי. זה הספיק להתניע בי עוד אורגזמה אחת, והגניחות וההתנשפויות שלנו התמזגו כשהנוזלים שלנו התערבבו לי בכוס. הוא יצא ממני ונתן לי פליק אחרון על התחת האדום שלי, לבש חלוק וירד למטה. יכולתי לשמוע אותו רואה טלוויזיה כשאכל ארוחת בוקר. התגנבתי לאמבטיה ברגליים רועדות, מקללת את בגידתו של גופי. חזרתי למיטה שלי ונשכבתי על המצעים, שונאת את הרעידות שעדיין חשתי בתוכי. איאן עלה ומצא אותי שם.

"בואי הנה, אני רוצה שתרחצי אותי," הוא פקד. ממאנת, באתי אחריו אל חדר האמבטיה ונכנסתי איתו לאמבט. הוא הפעיל את המקלחת ומשך אותי תחת הזרם. "תמרחי את הציצים שלך בסבון ותסבני אותי."

מצייתת, לקחתי מעט סבון נוזלי ומרחתי אותו על השדיים. התחלתי לחכך אותם בגופו. העור שלי היה עדיין רגיש והצירוף של הסבון החלקלק והגוף הקשה שלו שיגע אותי. גנחתי ונלחצתי קרוב אליו. הוא כיוון אותי סביב חלק גופו העליון, נהנה מאוד בעליל. השתמשתי בסבון כדי להוסיף קצף כשהוא דחף אותי על הברכיים. העברתי את הרגל שלו מעלה-מטה בין השדיים שלי. הוא עזר לי. כף הרגל שלו היתה בין ירכי וקלטתי שאני משפשפת בה את הכוס. הזדקפתי מבויישת. התחלתי לעמוד שוב אבל איאן הושיב אותי על מעקה האמבט. הוא הכניס לי את הזין בין השדיים, מעך אותם עליו חזק והתחיל לזיין.

"תלקקי את הקצה," הוא גנח כשדחף לי ביניהם. בכל פעם שהראש השמן והסגול הציץ בין השדיים שלי ליקלקתי אותו בלשוני. זרם המים מהמקלחת והסבון שעל עורי הפיגו את טעם הטרום-שפיך. הוא שיחק לי בפטמות באגודלים, מועך שוב ושוב את הציצים על הזין שלו בקצב דחיפות האגן. מצאתי עצמי חושבת שאני צריכה לנסות את זה עם ג'ון ומייד התביישתי. לא הייתי אמורה להנות ממה שאיאן עושה לי. לפני שהיה לי סיכוי לארגן את מחשבותי המבולבלות איאן משך אותי על הרגליים. הוא העביר את זרועו מתחת ברכי ודחף אותי אל הקיר. הזין שלו החליק לתוך הכוס הרעב שלי ונשענתי ברגל החופשיה על האמבט כשהוא נכנס לקצב. עם הרגליים שלי מפושקות לרווחה היה הדגדגן חשוף לחלוטין, מתחכך בעורו. פיו היה על הפטמות שלי, חומו מנוגד לקור המים שזרמו עלינו מהמקלחת. אורגזמה התנפצה בי ואיבדתי שליטה, נחבטת בו בפראות וצועקת בקול, ציפורני חופרות בכתפיו. מייד כשאורגזמה אחת דעכה התחילה במקומה חדשה, והתפתלתי חסרת ישע כנגדו כשהזין הטוחן שלו הגמיר אותי שוב ושוב עד שהוא גמר והפסיק סוף סוף. החלקתי מטה וישבתי על רצפת האמבט כשגמר להתקלח, תשושה מכדי לזוז. כשיצא והתחיל להתנגב האטה נשימתי לקצב רגיל.

"נו, את מתחילה להתרגל להיות השפחת מין שלי." הוא אמר, מרוצה מעצמו.

"אני עושה מה שהבטחתי שאעשה." הזכרתי לו. "אני רוצה איזושהי הוכחה שגם אתה תעשה מה שאמרת."

"אוקיי, אני אתקשר היום לכמה מתווכים. בטוחה שאת רוצה שאלך? מי ילמד אותך להזדיין אם אני לא אהיה בסביבה, אממ? מי יגרום לך לצרוח כשאת גומרת בפעם העשרים?"

"ג'ון ואני לא מזדיינים, אנחנו עושים אהבה. ואתה יכול לגרום לי לגמור כמה פעמים שתרצה אבל אף פעם לא תבין מה זה לעשות אהבה. כל מה שאתה יודע זה לזיין. אני מרחמת עליך." הוא הביט בי בזעם.

"את סתם כלבה מזדיינת. אני לא שם זין על לעשות אהבה. תדאגי רק לפתוח רגליים כל פעם שאני אומר לך." הייתי מרוצה שעצבנתי אותו.

"כן, מאסטר." אמרתי בטון סארקסטי, וצחקתי כשיצא בסערה מחדר האמבטיה. אולי הסכמתי לתת לו לזיין אותי אבל אף אחד לא אמר שאני צריכה להיות נחמדה אליו. רק קיוויתי שלא יתנקם בי בפעם הבאה שג'ון לא יהיה.

******

באופן בלתי נמנע הגיע ערב בו היה ג'ון צריך לעבוד מאוחר. ישבתי על הספה, מתוחה ועצבנית, חוששת מבואו של איאן. ברגע שנכנס היה ברור שהוא במצב רוח רע. הוא התמוטט על כסא ועצם עיניים. חיכיתי, תוהה איך ישפיע מצב רוחו על האופן בו יטפל בי. הוא פקח עיניים והסתכל עלי.

"היה לי יום נורא ואני לא רוצה שום עניינים ממך. תתפשטי ובואי הנה ותמצצי לי. אני צריך להירגע קצת."

ממאנת, צייתתי לו. הוא קיים את העסקה בינתיים ולא רציתי לעשות שום דבר שיכול להרוס. הוא הגיע הביתה עם המון עלונים של מתווכים ואמר לג'ון שהוא מתכוון לעבור בסוף החודש. ג'ון הצטער שהוא עוזב כל כך מהר, ואני השתדלתי לחקות את הבעות הצער שלו. הוא הודה בפני במיטה אותו לילה שהוא ישמח כששוב תהיה לנו פרטיות אבל יתגעגע מאוד לאחיו. הדהדתי אחריו בלב שלם, אם כי אני אתגעגע לאיאן מסיבות שונות לחלוטין מאלה של ג'ון. אז כל מה אני צריכה לעשות זה להעביר עוד שלושה שבועות והסיפור הזה ייגמר. אלה המחשבות שחלפו במוחי כשהתפשטתי וירדתי על הברכיים לפני איאן. הכנסתי את הזין העבה שלו לפה והתחלתי להעלות ולהוריד עליו את הראש, מוצצת הכי חזק שאני יכולה.

"תנסי להשתמש קצת בדמיון שלך," נזף בי איאן. "לקקי ותמצצי את הצדדים ותשתמשי בלשון על הקצה. ותיזהרי עם השיניים."

ספרתי עד עשר בדממה והצלחתי לא לצעוק עליו חזרה. ניסיתי למלא את הוראותיו ובמהרה מצאתי את עצמי מתחממת ומשתפרת. יכולתי להרגיש לפי תגובותיו של איאן מתי הוא נהנה ממה שאני עושה. לא ידעתי כמה דרכים שונות יש לענג גבר עם הפה שלי. ניסיתי לזכור דברים והחלטתי שבפעם הבאה שג'ון ואני נתעסק אעשה כמה נסיונות לראות מה הוא אוהב. הטעם של הטרום-שפיך היה עדיין נורא אבל גיליתי שאני יכולה להזיז אותו עם השפתיים לפני שהוא מגיע ללשון. איאן לא דיבר או נגע בי ויכולתי כמעט לשכוח שהוא הגבר שאני מענגת. שמעתי את נשימתו מואצת וידעתי שהוא עומד לגמור. זוכרת את הפעם האחרונה, לקחתי אותו באי רצון עמוק ככל שיכולתי בפה וניסיתי לבלוע. הפה שלי היה מלא בשפיך חם, שגלש וטפטף לי על הסנטר. הטעם היה נורא כמו שזכרתי ונאבקתי שלא להניח להבעת פני לחשוף את סלידתי. איאן נשען לאחור בכסאו בהבעת סיפוק על פניו, הזין שלו מתרכך במהירות.

"אני אביא טישו." הצעתי והוא לא התנגד. מיהרתי למטבח ובאופן הדיסקרטי ביותר שיכולתי שטפתי את הפה. כשחזרתי לסלון איאן הדליק את הטלוויזיה. ניקיתי את העקבות הלחים ממנו באופן הכי לא מורגש שיכולתי, וחזרתי לספה. הוא נראה כשקוע בפרק של סטאר טרק ובקושי יכולתי להאמין במזלי. יכולתי להסתדר עם למצוץ לו מתי שהוא רוצה. אולי החידוש שבלהתעלל בי פשוט פג מבחינתו. בדיוק כשהתחלתי להירגע הוא דיבר.

"עוד לא גמרתי איתך. תשכבי ליד הטלוויזיה ותגעי בעצמך."

בהיתי בו בפה פעור, לא מאמינה. הוא חזר להתרכז בעלילות צוות האנטרפרייז. לא רציתי לעצבן אותו, כך שזחלתי, ממאנת, אל הטלוויזיה. הכנסתי את היד בין הרגליים והתחלתי לגעת בכוס בחצי לב.

"אני רוצה לראות." איאן אמר לי. "קדימה, תפתחי רגליים. אני רוצה לראות אצבעות נכנסות לך לכוס והרבה מציצות פטמות."

יודעת שלא כדאי לי להתווכח, לא משנה כמה משונות ההוראות שלו, פתחתי רגליים רחב יותר והתחלתי להכניס לעצמי אצבע בעדינות. לא הייתי חרמנית בכלל אבל ניסיתי ככל יכולתי. היה לי רעיון מעורפל על לזייף אורגזמה ולקוות שזה יספק אותו. דחפתי שד אחד אל פני והטיתי את הראש כך שהלשון תגיע לפטמה. אוויר החדר הקר גרם להן להתקשות, אבל לא להיות רגישות. איכשהו לשכב ככה על שטיח הסלון שלי באמצע היום הביך אותי. כשנגעתי בעצמי זה תמיד היה בחשיכה ובפרטיות של חדרי. כאן, עם איאן שמסתכל בי, לא הייתי מגורה בכלל, אפילו שכמה סוטה שזה היה, ברור שהיה עדיף לעשות את זה  משאיאן יאנוס אותי שוב.

"זה בזבוז זמן," הוא אמר בחוסר סבלנות. "אני לא רואה כלום עם כל השערות האלה. תביאי סכין ומים ותגלחי אותו."

"מה!" צווחתי, מתיישבת המומה. ראיתי את הבעת פניו ומייד שיניתי את דעתי, והחלטתי לא להתנגד לו. כאב לי כמה ימים אחרי הפעם האחרונה שהוא הרביץ לי, ולא רציתי לחזור על החוויה אם אני יכולה להמנע ממנה. הבאתי קערית מים, סכין גילוח, סבון ומגבת וחזרתי לתנוחה שלי על השטיח. זו לא היתה המשימה הכי קלה בעולם. הצואר והגב שלי כאבו מלהתכופף להסתכל בין רגלי. השיער לא היה סמיך במיוחד אבל ארוך ומתולתל והיה צורך בכמה מעברים של הסכין כדי לגלח אפילו שטח קטן. לקחתי את הזמן, עצבנית למחשבה על הסכין החד כל כך קרוב לחלקים הכי רגישים בגופי. קיוויתי גם שזה ייקח מספיק זמן עד שלא ישאר לאיאן זמן להשפיל אותי עוד לפני שג'ון יחזור. כשהצצתי למעלה ראיתי שאיאן עוקב מרותק אחרי כל תנועה שלי, יד אחת מלטפת בעצלתיים את הזין המתקשה שלו. ליבי צנח, אבל כמה שלא ניסיתי להאט את תנועותי, בסוף סיימתי. איאן צנח על ברכיו לידי על השטיח.

"בואי נראה עכשיו," הוא אמר, דוחף לי את הברכיים רחוק זו מזו. יכולתי לחוש באוויר על הכוס החשוף שלי באופן חדש לחלוטין, עכשיו כשלא היה מוגן בשערות. איאן העביר אצבע על הבטן שלי, לאיזור המגולח החדש ובמורד אחת השפתיים, העירומה כעת. הייתי פי עשר יותר רגישה ממקודם ולא יכולתי לשלוט ברטט של עונג.

"כל כך חלק," התפעל איאן, אצבעותיו מגששות עוד. הוא פתח את השפתיים המכסות על הדגדגן, בוחן כל סנטימטר. הוא התקרב וברגע הבא חשתי בלשונו על הדגדגן שלי. נשכתי את שפתי חזק מנסה שלא להגיב כשעבר לי על כל הכוס בפיו, אבל זה היה בלתי אפשרי. עצבים שלא ידעתי על קיומם נחשפו כעת ללשונו המגששת. יכולתי לחוש בדופק ההולם באוזני כשהתקרבתי לאורגזמה. איאן תקע לי את הלשון בכוס וגמרתי, מתפתלת על השטיח. הוא הוציא את הפה ומייד דחף את הזין לכוס המתכווץ עדיין שלי. הוא סובב את האגן, נהנה מכל שביב חיכוך בעור החלק החדש שלי. האורגזמה הגוועת שבה במלוא כוחה והתפתלתי תחת דחיפותיו, השטיח מחוספס על התחת שלי. להקלתי הוא גמר מהר וקם, מותיר אותי רועדת על השטיח. כשאספתי די כוחות לזוז אספתי את ציוד הגילוח וצלעתי במעלה המדרגות. איאן היה עסוק שוב בסטאר טרק ובקושי שם לב שהלכתי.

התקלחתי, לשטוף אותו מעלי כמה שרק אפשר. התחושה הלא מוכרת של המים על עורי החשוף היתה מגרה ביותר. אצבעותי נעו מטה מעצמן. אמרתי לעצמי שאני רק בודקת שלא פספסתי שום שערה אבל שכחתי במהירות את העמדת הפנים. הדגדגן שלי נדמה כרגיש וזמין יותר מאי פעם קודם ובמהירות מצאתי את עצמי משחקת בו עד שגמרתי.

מופתעת מעצמי ומקווה שאיאן לא שמע אותי התנגבתי והתחלתי להכין תה. העברתי את הערב בתהיה כיצד יגיב ג'ון ואיזה הסבר אוכל להציג. הייתי מתוחה כל הערב והוקל לי כשהלך לישון מוקדם. התעסקתי מסביב, ממתינה, עד שהוא היה במיטה לפני שהתחלתי להתפשט.

"עשיתי משהו היום ואני לא בטוחה אם תאהב את זה." אמרתי לו בעצבנות.

"מה זה, בייבי?" הוא שאל. "אל תשאירי אותי סקרן."

מבויישת פניתי כך שיוכל לראות. גביניו נורו מעלה בהפתעה ואז התפשט חיוך איטי על פניו. הוא התיישב ומשך אותי אליו, מחבק אותי סביב מותני. באיטיות העביר את קצות אצבעותיו על השטח החשוף וחייך כשנרעדתי.

"זה נעים?" הוא שאל. הנהנתי באלם. "מה גרם לך להחליט לעשות את זה?"

"לא יודעת, סתם בא לי אני חושבת." שיקרתי.

"אני אוהב את זה. אני צריך לבדוק עוד כדי להיות בטוח, כמובן," התגרה בי, מושך אותי למיטה לצידו. הליטופים העדינים של ידיו ופיו גרמו במהירות לאורגזמה הרביעית של אותו יום ושנכנס לתוכי גמרתי שוב. תשושה אך מרוצה נרדמתי בזרועותיו של בעלי, תוהה אם עלי להחזיק טובה לאיאן.

******

כל המחשבות החיוביות כלפי איאן נמוגו במהירות. ג'ון היה צריך לעבוד מאוחר שוב כמה ימים אחר כך. איאן מיהר הביתה וגרר אותי לקומה השניה.

"אני יוצא הלילה לראות משחק בפאב," הוא הסביר, מתפשט במהירות. "החבר'ה באים לקחת אותי אז אין לי הרבה זמן. אני ממש חרמן אז תתפשטי ותפתחי רגליים."

צייתתי לו באי רצון אבל לא במהירות מספקת. הוא משך לי את החצאית לרצפה בחוסר סבלנות ודחף לי את הפרצוף בסדין. הוא השתמש באצבעות לפתוח את השפתיים והכניס לי את הזין חזק לכוס. צעקתי שלא מרצוני כשהזין כפה על הכוס להמתח סביבו. לא היה אכפת לו והוא התחיל לסובב את האגן, דוחף את הזין עמוק יותר ויותר לתוכי. ידיו נדחקו תחת גופי למצוא את השדיים. ואז חשתי ביד בשיערי והתרוממתי אל המרפקים כדי להניח לו גישה קלה יותר לפני שימשוך לי בו. הוא גנח בסיפוק והתחיל לעסות בפראות את שדי. באופן בל יאמן, הגוף שלי התחיל להגיב כלפיו. הכוס נרטב במהירות והפטמות התנפחו ועמדו. בד הסדין התחכך לי בכוס בכל פעם שהוא דחף לי את הזין. יבבות הכאב שלי התחלפו במהירות בגניחות עונג כשהאורגזמה נבנתה. ממש כשהיא סחפה אותי שמעתי נקישה בדלת. אפילו כשהתפתלתי באקסטזה, החדר מלא בצעקותי, חלק מבועת במוחי ניסה לחשוב מי זה יכול להיות. איאן יצא ממני והוציא את הראש מהחלון. יכולתי בקושי לשמוע מלמולים מעל לדופק שהלם בדמי אבל שמעתי היטב את הדלת נפתחת ונסגרת. התרוממתי על רגלי אבל איאן תפס אותי ודחף אותי חזרה למיטה, הפעם על הגב.

"עוד לא גמרתי איתך," הוא אמר, והכניס לי שוב בלי לבזבז זמן. פיו נסגר על פטמה וגבי התקמר בתגובה, כאשר העונג התפשט בי. הוא דחף לי רק עוד כמה פעמים וכבר חשתי בגל של אורגזמה נוספת משתלט על גופי. אפילו כשצעקתי והתפתלתי מתחתיו הבנתי שמישהו עולה במדרגות. פקחתי עיניים לראות שני גברים זרים נכנסים בדלת. איאן לא הפסיק לזיין אותי, מסתכל בי בניצוץ מרושע בעיניו.

"מצטער שאני מאחר קצת חבר'ה," אמר לאורחים החדשים, "השרמוטה הקטנה הזאת פשוט התחננה לזיון ולא יכולתי להגיד לה לא, נכון?" התפתלתי במבוכה תחת עיני הזרים שהעריכו בגסות את גופי העירום. איאן התרומם על זרועו כך שחלק גדול מגופי נחשף למבטם, והתחיל ללטף לי את הדגדגן. המגע שלו שלח זרמים עמוקים בתוכי וניסיתי להתרחק מידו. זה היה משפיל מדי לגמור כשהחברים שלו רואים. "אחלה ציצים יש לה, נכון?" שאל אותם איאן. הם נכנסו פנימה להסתכל מקרוב. "תמעכו לה את הציצים, זה משגע אותה." הציע איאן. שאפתי אוויר להביע מחאה, אבל הוא צבט לי באכזריות בדגדגן. גנחתי, ואז ראיתי את המבט בעיניו. המסר היה ברור; אם לא אשתף פעולה הוא יכאיב לי.

הוא תפס אותי בצד הפנימי של הברכיים לפתוח לי את הרגליים אפילו עוד יותר והאיץ את קצב החדירה. החברים שלו ישבו על המיטה משני צידי ראשי ונגעו לי בתאוותנות בשדיים. עצמתי עיניים וניסיתי לדמיין שאני מליון מייל מההשפלה הזאת. זו היתה טעות. שלילת הראייה חידדה את חושי האחרים. שני זוגות ידיים מעסות ומועכות לי את השדיים, אליהן הצטרפו במהירות שני פיות על הפטמות. הזין העבה של איאן דופק לי את הכוס עם הרגליים שלי פתוחות לגמרי כדי להעצים את החיכוך בדגדגן. חסרת ישע נוכח הגירוי הזה גמרתי ושוב גמרתי. בכל גמירה הם עשו לי אפילו חזק יותר. המומה מבגידותיו של גופי בקושי שמתי לב כשהם לקחו את הידיים שלי ושמו אותן על הזין שלהם. בסוף איאן גמר ויצא וחזרתי לחושי בהדרגה. הידיים והשדיים שלי נטפו זרע של זרים ושל איאן טפטף לי מהכוס. איאן נעלם לחדר האמבטיה, משאיר אותי עם שני החברים החרמנים שלו. שניהם היו עסוקים בלנקות את הזין בטישו לפני שהכניסו אותו חזרה למכנסיים. איאן הופיע ונישק אותי חזק על הפה, הלשון שלו פולשת פנימה. יכולתי לראות בעיניו את הסיפוק מהשפלתי.

"תנקי את הבלגן כמו ילדה טובה." הוא אמר לי. "אל תדאגי, אולי תפגשי שוב את החבר'ה בסוף השבוע. אני יודע שהם ישמחו לראות אותך שוב." הוא העניק לי עוד גיחוך מרושע ויצא, חבריו מלווים אותו. שכבתי שם כשהשפיך מתייבש לי על העור, תוהה מה איאן מתכנן. שכחתי לגמרי שג'ון נוסע לכנס בסוף השבוע, אבל איאן לא. פחדתי לדמיין מה הוא מתכנן.

******

ניסיתי כמה שיכולתי לשכנע את ג'ון לקחת אותי איתו לכנס. המחשבה על סוף שבוע שלם נתונה לחסדו של איאן גרמה לעורי לסמור. הוא התעקש שזה לא מעשי. יכולתי ללחוץ אבל לא רציתי שאיאן ישמע על זה ויבטל את העסקה שלנו. היתה לו רשימה של דירות ובתים בהם הוא מתעניין והוא תכנן לסקור אותם בסוף השבוע הבא ולעבור דירה בזה שאחריו. כשנישקתי את ג'ון לשלום איאן חיבק אותי והבטיח לג'ון שהוא ידאג לי היטב. ניסיתי לשלוט ברעד הפחד שחלף בי למשמע מילותיו אבל ג'ון חייך ואמר שהוא לא יכול לחשוב על מישהו שהוא ישמח יותר להשאיר אותי איתו. אם הוא רק היה יודע כמה אירוניים דבריו. ברגע שג'ון יצא מהחניה איאן הרים לי את החצאית והכניס לי את הזין. לחוצה לדלת הכניסה בדחיפותיו צייתתי להנחיותיו להוריד את החולצה והחזיה ולהרים את השדיים שלי לפיו. סולדת מתגובותיו הבוגדניות של גופי ניסיתי להתאפק אבל לא הצלחתי לעצור את האורגזמה שסחפה אותי. איאן הסתכל בי גומרת בחיוך בוז מלא סיפוק על פניו לפני שהתרכז באורגזמה שלו.

"אנחנו הולכים לעשות חיים בסוף השבוע הזה," הוא הבטיח לי, צובט פטמה ברשעות. "חוק מספר אחד, את עירומה כל הזמן אם אני לא נותן לך משהו ללבוש. מבינה? אני אתן לך עוד הוראות בהמשך."

לא רציתי לתת לו את הסיפוק שבלשאול על תוכניותיו כך שפשוט הלכתי לאמבטיה להתנקות. כשסיימתי את ענייני שם שמעתי את איאן קורא לי מחדר השינה. כשנכנסתי גיליתי שהוא ארגן מחדש את הרהיטים והציב שם מצלמת וידאו על חצובה ואת המחשב שלו. הוא הבזיק אלי את חיוכו המרושע שהכרתי כבר וחיכה שאגיד משהו, אבל עמדתי שם דוממת, מסרבת לתת לו את הסיפוק. אבל, כמובן, הוא היה להוט להסביר.

"אנחנו הולכים להקים אתר אינטרנט שבו את מככבת, גיסתי היקרה. ולפני שתתנגדי, הזהות שלך תישמר בסוד. ארגנתי צבע זמני לשיער ומסיכה בשבילך. חשבתי שזה גם יוסיף מסתורין ויבליט את האתר שלנו בין האחרים. אז הנה לך, לכי לאמבטיה ותצבעי את השיער באדום. אני רוצה להתחיל."

צייתתי לו. אם זה הכי גרוע שעלה בדעתו אני אתמודד בקלות עם סוף השבוע הזה. הדמיון שלי היה בבירור מפותח יותר משלו. הסיוטים שעיניתי את עצמי בהם במהלך הימים האחרונים לא יתגשמו, כך קיוויתי, במציאות. עם שיערי החום-בהיר שהפך לאדום נראיתי שונה מאוד. שפתון אדום בוהק ומסקרה כבדה הוסיפו לשינוי. המסיכה שאיאן נתן לי היתה משהו צר וזהוב שכיסה את עיני, עם פתחים גדולים שאוכל לראות. היא לא ממש הסתירה הרבה מהפנים שלי אבל יחד עם כל הדברים האחרים עזרה להסוות את זהותי.

גיליתי שהמעטתי במידת ההשפלה שאני עומדת לחוות. איאן העמיד אותי בכל מיני תנוחות מגונות. בנוסף למצלמת הוידאו היתה לו גם מצלמה רגילה והוא צילם אותי בה, מתקרב ומצלם אותי פותחת את הכוס באצבעות למצלמה. בהתחלה הוא רק ביים תנוחות, ואז עבר לאקשן. הוא הורה לי לשחק בשדיים שלי, ואז בכוס, דוחק בי להכניס אצבעות לתוך הכוס כשהוא מתמקד בכל תנועה. למרות ששנאתי את זה נראה שהגוף שלי נהנה מתשומת הלב והייתי רטובה מאוד. איאן היה עירום ולבש גם הוא מסיכה דומה לשלי להסתיר את זהותו. הוא הושיט לי ויברטור ואמר לי לגמור איתו. זה היה קשה עם הזמזום הבלתי פוסק של המצלמה ברקע אבל עצמתי עיניים וניסיתי לדמיין את עצמי במקום אחר. הייתי מודאגת שאני לא אצליח ולא היה בי שום רצון להכעיס אותו כך שחשתי הקלה כשחשתי באורגזמה נבנית ומשתלטת על גופי. כשהפסקתי לגמור איאן עשה הפסקה להחליף פילם.

הוא הציב את המצלמה הרגילה על חצובה אחרת וחיבר אליה שלט רחוק, ואז אמר לי למצוץ לו. הוא חיבר את המצלמה לטלוויזיה קטנה. המסך היה בשדה הראייה שלי וראיתי את עצמי מלקקת ומוצצת את הזין של איאן. האשה במסך לא נראתה כמוני למרות שידעתי שזו אני. באופן מוזר זה היה מאוד אירוטי להסתכל בזה ומצאתי את עצמי מתחרמנת יותר ויותר. ברגע שאיאן גמר ואני בלעתי בצייתנות את כל הזרע שהתיז לי בפה הוא נתן לי ויברטור שחור וגדול יותר ואמר לי לאונן שוב. מצלמת הוידאו היתה עדיין מחוברת לטלוויזיה ובפעם הראשונה ראיתי את עצמי גומרת. הייתי כל כך מגורה שגמרתי שוב ושוב, כופה על עיני להישאר פקוחות כשהסתכלתי בעצמי. התוצאה היתה שנראיתי כמביטה ישירות במצלמה כשגמרתי וזה היה אירוטי נורא.

איאן בקושי הצליח להאמין עד כמה אני משתפת פעולה, ואיזה תמונות טובות הוא מקבל ממני. אחרי שגמרתי בפעם החמישית הוא הוציא את הויברטור מהכוס שלי והחליף אותו בפיו. הוא כבר הוכיח את עצמו כמומחה בסקס אוראלי ובמצב הגירוי הקיצוני בו הייתי איבדתי לגמרי שליטה כמו משוגעת. יכולתי לשמוע את עצמי גונחת וצועקת שימשיך כשהאגן שלי נחבט בהתלהבות בפניו ואצבעותי בשיערו. ידעתי רק בקושי מתי נגמרת אורגזמה אחת ומתחילה אחרת. גנחתי במחאה כשהרחיק את פיו, ואז נאנחתי בסיפוק כשחשתי בזין העבה שלו נדחף לי לכוס. הוא פתח לי את הרגליים רחב והכניס והוציא אותו לאט עד כדי עינוי. כשאזרתי כוח לפקוח עיניים ראיתי שמצלמת הוידאו ביד שלו והוא מתרכז בצילום הזין שלו נעלם בכוס החלקלק שלי ומופיע שוב. הוא פתח את שפתי הכוס ביד אחת והתמקד בדגדגן. הוא בקושי נגע בו בקצות האצבעות לפני שגמרתי שוב. ללא רחמים הוא הביא אותי לאורגזמה שוב ושוב, איכשהו ממשיך בתנועות האיטיות של הזין ומחזיק את המצלמה ביד השניה. בסופו של דבר הגיע לקצה יכולת ההתאפקות שלו והחזיר את המצלמה לחצובה וחזר למיטה לזיין אותי חזק ומהר עד שהוא גמר. כשסיים שכבתי רפויה ומפושקת על המיטה בלי שתהיה בי אפילו את האנרגיה הדרושה לסגור רגליים. איאן לקח את המצלמה ועשה מעבר איתי על גופי התשוש, מסיים בקלוז-אפ ארוך על הכוס הנוטף שלי שעדיין התכווץ מדי פעם. לבסוף כיבה את שתי המצלמות והתחיל להתעסק במחשב שלו, מורה לי בחופזה להכין משהו לאכול.

מבויישת עד עמקי נשמתי באופן בו התנהגתי התגנבתי החוצה מהחדר על רגליים כושלות. משכתי את הכנת האוכל כמה זמן שיכולתי אבל כשעליתי חזרה גיליתי שהוא עדיין על המחשב. בניית האתר לקחה יותר זמן ממה שחשבתי. חשה הקלה נוכח ההפוגה שבתי למטה וניסיתי להסיח את דעתי בטלוויזיה. בטח נרדמתי, תשושה ממה שעבר עלי, כי התעוררתי כשאיאן מטלטל אותי בגסות. הזדחלתי אחריו במעלה המדרגות לסטודיו הזמני שהקים בחדר השינה. הוא רצה פחות או יותר לחזור על סשן הצילומים בשינויים קלים. עד שתתנסי את לא יכולה לדעת כמה משפיל זה כשמכריחים אותך לדגמן תנוחות פרובוקטיביות לגבר שאת מתעבת. איאן נהנה בעליל. הוא הקיף אותי, מצלם במצלמת הסטילז וצועק דברים כמו: "תבליטי יותר את הציצים, תמעכי אותם ביחד. יופי, יופי. עכשיו תעשי פרצוף למצלמה, תנסי להיראות כאילו את מתה שיזיינו אותך. כן, מצויין. עכשיו תתכופפי מהמותניים. תפתחי רגליים יותר רחב כדי שאראה את הציצים שלך טוב יותר. עכשיו תפתחי את הכוס. אוה, כן. זה הפריים."

צייתתי להוראותיו כמו רובוט, מנסה להעמיד פנים שהכל קורה למישהי אחרת, איזו זרה אדומת שיער עם יותר מדי איפור על הפרצוף שלה. כשאיאן התחיל לזיין אותי שוב מצאתי שאיני יכולה עוד להתנתק מההתרחשויות. הוא טיפל בגופי במיומנות חסרת רחמים והגעתי שוב לשיא אחרי שיא עד שאיבדתי את עצמי בים אינסופי של תחושות. לבסוף הוא הפסיק וטפח לי בפטרוניות על הטוסיק.

"לא רע בכלל. את מתחילה להכנס ממש לקטע. אבל תמיד ידעתי שאת שרמוטה, למרות כל מה שאת אומרת. כל הנשים שרמוטות."


בלעתי רוק כדי לשלוט בזעמי. אני נשבעת שאם היה סכין לידי הייתי תוקעת אותו בו בלי לחשוב לרגע על התוצאות. אולי יותר טוב שלא היה שם נשק. במקום זה, רתחתי בדממה.


פרק שלישי


באיחור הרגיל לאחרונה לצערי, אך בשעה טובה ומוצלחת, הנה לפניכן החלק השלישי והאחרון של עלילות הגיסה שהגיס מגס בה ליבו. הפעם הוא לוקח אותה החוצה לכל מיני מקומות, וקורים לה כל מיני דברים. ובשבוע הבא, תמהני – בעצמי אני עוד לא יודע מה אתרגם, אבל נראה מה יהיה – בינתיים, יקירותי, תהנו מהקיץ, ותיזהרו ממדוזות (ומסוטים, כמובן!)

M/F F/F M+/F nc

"לכי להתרחץ. יש נשף תחפושות באיזה מועדון הערב. בחרתי לך בגדים בעצמי."

התקלחתי במהירות, תחושת חוסר הנוחות חוזרת אלי. קיוויתי שהוא תכנן לעבוד על האתר כל סוף השבוע. הרעיון לצאת איתו למקום ציבורי, אפילו מוסווית בתלבושת ובשיער הצבוע, בכלל לא מצא חן בעיני. מצד שני יהיו לו בודאי פחות הזדמנויות להתעלל בי אם יהיו אנשים מסביב. כשחזרתי לחדר השינה וראיתי את התלבושת שבחר ידעתי שתקוותי היו מטופשות. היא היתה אמורה להיות תלבושת לרקדנית בטן. היתה גופיה קטנה שלא הסתירה אפילו את הפטמות. מעל זה ז'קט נטול שרוולים, שהיה יכול להסתיר קצת את השדיים אם היה אפשר לרכוס אותו איכשהו, אבל כפי שהיה הוא נפתח כל הזמן אם לא החזקתי אותו סגור בידיים. המכנסיים היו עשויים מאותו אריג דקיק כמו הגופיה. היתה רצועה רחבה ומקושטת שהתהדקה נמוך על מותני. כל רגל של המכנסיים הורכבה מארבע רצועות בד נפרדות שהתחברו רק במותניים. הלבוש התחתון היחיד שאיאן הרשה לי ללבוש היה חוטיני שקוף שלא עזר לי להרגיש פחות חשופה. החלק היחיד של התלבושת שאהבתי היה המסיכה. זו היתה בסך הכל חתיכת בד אוורירית שנתלתה מעל אפי וכיסתה את החלק התחתון של פני. יחד עם המסיכה השניה היא לפחות תבטיח שאף אחד לא יזהה אותי.

איאן צילם אותי כשהתלבשתי, גורם לי להיות אפילו יותר מודעת לעצמי. הנסיון היחיד שעשה להתחפש היה כובע קאובוי שנוסף לג'ינס ולחולצה שלבש. היתה לי תחושה חזקה שהערב יהיה גרוע ממש כמו שחזיתי בסיוטי. כשחיכינו למונית שאיאן הזמין הוא התקיף לי את השדיים בפה. כשהמונית צפרה בחוץ הייתי סמוקה ומתנשפת והבד הרטוב הפך פחות או יותר שקוף ונדבק לכל קימור. הייתי אסירת תודה שכבר חושך בחוץ כך שהשכנים לא יראו אותי יוצאת לבושה ככה, אבל האור הפנימי במונית העניק לנהג תצפית לא רעה בכלל. עיניו יצאו מחוריהן והוא פנה אחורה כולו לראות טוב יותר. בערתי מהשפלה ולא ידעתי לאיפה להסתכל כשאיאן חייך בשביעות רצון מזלזלת. הוא העביר את ידיו מאחורי לחפון לי את השדיים.

"נכון שיש לה ציצים מדהימים?" הוא שאל, מכריח אותי פחות או יותר לדחוף אותם בפרצוף של הנהג. הנהג ליקק את שפתיו, מהופנט, אבל לא ממש ידע מה להגיד.

"כן, הם אחלה." הוא מילמל לבסוף. "לאן לקחת אתכם?"

"הלגונה הכחולה." ענה איאן, נשען במושב ומושך אותי איתו. הוא המשיך למצוץ ולמעוך לי את השדיים כל הנסיעה. זה היה נס שלא מתנו בתאונה כי הנהג העביר יותר זמן בלהסתכל על מה שאנחנו עושים במראה מלהסתכל בכביש. איזשהו חלק חבוי בי נראה כנהנה למעשה מהעובדה שגופי יכול לגרום תגובה כזאת, אבל ניסיתי להתעלם מזה.

בתוך מועדון הלילה האור היה, למרבה הרחמים, עמום. רק כשמישהו עמד ממש קרוב הוא יכול היה לראות עד כמה שקופים הבגדים שלי. נרגעתי והתחלתי אפילו קצת להנות. הכמויות הנדיבות של האלכוהול שאיאן סיפק לי תרמו לרוגע שחשתי. כשאיאן משך אותי לרחבת הריקודים הרגשתי שהראש שלי טיפה מסתובב. אני לא שותה הרבה בדרך כלל, וברוב המקרים מעדיפה יין על משקאות חריפים. עדיין, כל מה שעזר להרחיק אותי מהמצב בו נמצאתי היה ברוך בבואו. הייתי אסירת תודה על התמיכה שסיפקה לי זרועו של איאן סביבי, אבל בקושי היה אפשר לקרוא למה שעשינו ריקוד. הוא הצמיד את האגן שלי בכוח לשלו, כך שכל תנועה שלנו שיפשפה בי את זיקפתו המתפרצת. ידיו נדדו על גופי, מחליקות תחילה על גזרתי, ואז על השדיים. נעתי בפאסיביות בחיבוקו למרות מה שעשה לי, עד שהתחיל להיאבק ברוכסן מכנסיו.

"מה אתה עושה?" צעקתי לו באוזן מעל להלמות המוזיקה.

"אנחנו הולכים להזדיין פה על הרחבה," הוא השיב, מנסה להוציא את הזין. ניסיתי להתרחק אבל הוא היה חזק מדי.

"יזרקו אותנו מפה או שיעצרו אותנו." מחיתי.

"רק אם תמשכי אלינו תשומת לב," הוא השיב, משחרר את הזין ממכנסיו לבסוף. הוא קפץ החוצה, קשה ומוכן. לקח לאיאן רק שניה להזיז לי את החוטיני הצידה, ואז הזין שלו התדפק על הכוס. הצצתי סביב בעצבנות אבל כל הזוגות האחרים נראו די עסוקים בעצמם ונדמה היה שאף אחד לא מסתכל עלינו ישירות.

"את צריכה להרים רגל ולחבק אותי איתה." הוא הנחה. צייתתי בלב ולב ובעזרת ידיו שהרימו לי את הישבן הגענו לזווית הנכונה והזין נכנס פנימה. אף אחת מכפות רגלי כבר לא נגעה ברצפה ונשענתי במלוא משקלי על הידיים שמחזיקות אותי בטוסיק ורגלי שסביב מותניו. השדיים שלי היו בקרבת פיו והוא התחיל למצוץ וללקק אותם. הוא התאים את דחיפותיו לתוכי לקצב המוזיקה, שנראה כמהדהד את קצב הדופק שהלם באוזני. חסרת ישע, חשתי באורגזמה נבנית עמוק בתוכי ושמחתי שהמוזיקה מכסה על צעקתי. איאן לקח אותי דרך הקהל לפינה עם הזין עדיין בתוכי, וזו היתה התחושה המוזרה ביותר. הוא יצא ממני וסובב אותי כך שפניתי לקיר, ונשענתי עליו כשלקח אותי מאחור. הזין שלו הלם ללא רחמים בכוס והוא צבט את הפטמות והדגדגן כשזיין אותי, מביא את שנינו לאורגזמה. מרוצה בינתיים הנחה אותי לשירותים וקבע לפגוש אותי בבאר אחר כך.

הוא שתה שני משקאות כשחיכה לי ועשה לי היכרות עם שני גברים שחיכו לרקוד איתי. הוא מסר אותי להם ולחש לי באוזן: "תשתפי פעולה יפה או שאכעס. אני אסתכל עלייך כל הזמן."

כשהערב נמשך התעמעמו פניהם של הפרטנרים שלי לכדי ערפל מטושטש. רק פניו של איאן נותרו ברורים, מגחך כשצפה בי נכנעת לזרים גמורים שחירמנו ומעכו אותי בכל מקום. כמה מהם גמרו מזה שהתחככו בי ואחרים לקחו לי את היד והצמידו אותה לזין שלהם כדי להגיע לסיפוק. רקדתי עם אחד מהם, אם אפשר לקרוא לזה ככה, כשנשמעה הודעה שהמועדון ייסגר בקרוב. איאן הצטרף אלינו ומצאתי את עצמי לכודה בין שני גברים. הפרטנר הספציפי הזה היה עדין יותר מחלק מהאחרים וגופי הגיב למגעו. כשהתווספו ידיו של איאן התחלתי לגנוח ולהתפתל תחת מגעם. איאן משך את הגופיה למטה, חושף לגמרי את השדיים שלי, והרים אותם לפיו של הגבר. הוא ינק בלהיטות כשידיו משחקות לי בדגדגן דרך המכנסיים הרטובים. ידי נלכדה במכנסיו והזין שלו קפץ למגעי. הרגשתי שאני מתחילה לגמור וכיווצתי את כל שרירי מבלי משים. זה גרם גם לו לגמור ואיאן צחק כששנינו התנשפנו וגנחנו יחד. כשהוצאתי את היד ממכנסיו של הזר, כיוון אותה איאן לפי והנחה אותי ללקק את הזרע ממנה. הזר צפה מרותק בכל תנועה שלי, לפני שהעביר את תשומת ליבו לאיאן.

"היא שלך, אה?" הוא שאל. איאן הנהן מדושן עונג והחזיר את הגופיה לכסות לי את השדיים.

"יש לך הרבה מזל. תהיו פה בשבוע הבא? הייתי 'רוקד' איתה שוב."

"אולי," השיב איאן מבלי להתחייב. "אנחנו נוסעים למועדון שעוד פתוח עכשיו. בואו איתנו ותראה אותה רוקדת עוד קצת."

"אני אגיע." הוא הבטיח, צופה בגופי בתאוותנות.

כשיצאנו מהמועדון איאן תפס לי ביד ומשך אותי לסימטה בצד הבניין. "ראיתי את זה פעם בסרט ותמיד רציתי לנסות." הוא הודיע לי כשהוביל אותי לגדר רשת שהקיפה כמה חצרות. הוא נשען עליה והוציא את הזין.

"תחזיקי בגדר מעל לראש שלי, ותעלי עם הרגליים בערך לגובה של המותניים, ותורידי את עצמך על הזין." הוא הורה לי. לא נראה שהוא במצב רוח להתווכח אז ניסיתי למלא את הוראותיו. היתה לי איזו תקווה קלושה שאם נזדיין עכשיו אולי הוא יוותר על התוכניות ללכת למועדון השני שהזכיר. למרות שזו היתה תנוחה מאוד מוזרה, גיליתי שהיא מוצאת חן בעיני. שלטתי על הקצב כשהעליתי והורדתי את הכוס על הזין שלו. לקוחות המועדון שעברו על המדרכה רק כמה מטרים מאיתנו הוסיפו לריגוש שלי. למעשה שני שיכורים הגיעו כושלים במורד הסימטה והריעו כשראו מה אנחנו עושים. הייתי קצת לא מרוצה כשגיליתי, כשסיימנו, שהם נשענו על הקיר מאחורינו, צופים ומאוננים. שמחה לצאת משם הלכתי אחרי איאן ללא מחאה. כשהגענו למועדון שהזכיר עצרתי.

"מה התוכניות שלך?" דרשתי לדעת. "אני לא מתכוונת לתת לחבורת זרים לאנוס אותי רק כי יש לי סידור איתך."

"תראי, אני מבטיח לך שאם תצייתי לי שום גבר חוץ ממני לא יזיין אותך הלילה. את חייבת להודות שלא משנה מה עשיתי לך, אף פעם עוד לא שיקרתי. את יכולה להאמין לי."

"אני לא בוטחת בך." התעקשתי. "אתה הולך לחכות עד חצות ולהגיד שזה כל מה שהבטחת, או להגיד שהם לא באמת זיינו אותי, רק שכבו איתי? זה סוג התעלולים שאתה עושה." איאן נאנח.

"אוקיי, איך זה? אני נשבע שכשנחזור הביתה הלילה שום זין חוץ משלי לא יכנס לשום חלק בגוף שלך, כל זמן שתעשי בדיוק מה שאני אומר. זה מכסה הכל?"

חשבתי על זה לרגע. זו נראתה כמו הבטחה מוחלטת אבל הניצוץ בעיניו גרם לי אי נוחות. עדיין היה לי מזל לקבל ממנו איזושהי הבטחה. לפי ההתנהגות הקודמת שלו הוא היה בהחלט מסוגל לקשור אותי ולתת למספר בלתי מוגבל של גברים לאנוס אותי אם ככה בא לו. עדיין חשה אי נוחות, נכנסתי איתו פנימה. זה היה אחד המקומות המוארים בקושי והמלאי עשן האלה שנועדו לשתיה ומשחקי סנוקר. על הבאר פיקחה אישה מדהימה שהיתה מתאימה למלונות המפוארים ביותר. איאן לקח משקאות והוביל אותי לאחד החדרים האחוריים. שולחן ביליארד בגודל מלא שכן במרכזו, פריט הריהוט היחיד פרט למכונת תקליטים ישנה. איאן נתן לי את שני המשקאות וגרם לי לשתות את שניהם ברצף כשהחדר התמלא לאיטו.

"עכשיו, אני רוצה שתעלי על השולחן ותתפשטי בשביל האנשים הנחמדים האלה." הורה לי. הסתכלתי בו, לא מאמינה.

"אתה בטח משוגע. אני לא אעשה דבר כזה בחיים." הודעתי לו. חיוכו הפך אכזרי יותר.

"ההבטחה שלי תלויה בזה שתצייתי לי." הוא הזכיר לי. "אני בטוח שאהנה לראות את כל הגברים כאן אונסים אותך אחד אחרי השני."

"אתה לא תעשה דבר כזה!" מחיתי, יודעת תוך כדי דיבור שהוא כן יעשה.

"אני הולך לשים מוזיקה. כשהיא תתחיל את הולכת לבדר את הקהל הזה, בדרך זו או אחרת. את יכולה לבחור. אה, ואל תעלי על דעתך לברוח. כל היציאות נעולות על בריח. לא תגיעי רחוק ורק תרגיזי אותם. אם זה יקרה, אולי אני לא אצליח להשתלט עליהם. את לא רוצה שזה יקרה, נכון?"

באמת שלא היתה לי ברירה. לפחות הוא דיבר כאילו הוא מתכוון למלא את הבטחתו. במקרה כזה לא יקרה לי שום דבר יותר גרוע מעוד קצת השפלה. אז טיפסתי במסורבל על שולחן הביליארד והתפללתי שלא אעשה מעצמי מטומטמת יותר מדי. המוזיקה התחילה, מין שיר חצי מוכר עם באס פועם. יכולתי כמעט להרגיש את עיני הקהל זוחלות על עורי כשהתחלתי לזוז. הטיתי את ראשי לאחור ונעצתי עיניים בעיטור המקיף את התקרה. אם זה יסיח את דעתי ממה שאני עושה, אני אעבור את זה. ניסיתי להתרכז בעיטור, מעריצה את עבודת האומנות ותוהה אם זה משהו שאוהב בבית שלי. הורדתי את הג'קט הקצר שלי מהכתפיים וזרקתי אותו הצידה ברישול. היו מחיאות כפיים ורקיעות רגליים בקצב המוזיקה. אצבעותי התחילו לפרוף  את הקשר שהחזיק את הגופיה שלי כשצעדתי על השולחן. הקשר התגלה כמסובך, אז גחנתי לפתוח את המכנסיים. נהיה יותר ויותר קשה לשמור על דעתי מוסחת ולהתפשט באותו זמן. כשהתפתלתי לצלילי המוזיקה גיליתי שאני לא יכולה ממש לראות את הצופים. כל האור היה ממוקד בשולחן ושאר החדר היה מוצל וחשוך. מסיבה כלשהי זה הקל עלי, וכמעט נהניתי.

סגר המכנסיים היה קרס פשוט שנפתח בקלות. זרקתי את המכנסיים לקהל במחווה תיאטרלית. מגבירה את עיכוס ירכי לקצב המוזיקה טיילתי סביב השולחן בחוטיני לח. יכולתי לשמוע תרועות ושריקות של הערכה כשאצבעותי נאבקו בקשר של הגופיה. בסופו של דבר הוא נפתח וזרקתי את הגופיה באותו כיוון כללי כמו יתר הבגדים. כיסיתי בביישנות את השדיים בכפות ידי והמשכתי לרקוד. הקהל מייד התחיל לשיר 'תראי לנו את הציצים', מסיים בתרועה מתגברת, ובסופו של דבר הרמתי את הידיים מעל לראש. אני חייבת להודות שההתפעלות מהגוף שלי ריגשה אותי. נכנסת לרוח הדברים התפתלתי ועיכסתי על השולחן. ידיים להוטות נשלחו אלי כשעברתי אבל המשכתי. לא יכולתי לחשוב על דרך חיננית להוריד את החוטיני כך שכשהמוזיקה הגיע לשיא פשוט תלשתי אותו מעלי. המוזיקה גוועה, ועימה גם בטחוני העצמי. הייתי צריכה לרדת מהשולחן איכשהו ולאסוף את הבגדים שלי. איתרתי את פניו של איאן באפלולית וזחלתי אליו. הורדתי את הרגליים מקצה השולחן כך שאוכל לרדת למטה אבל גיליתי שאני בבעיה. ידיים להוטות נשלחו אל גופי מכל הכיוונים. מעכו אותי ומשכו אותי מכל עבר, והתחלתי לפחד. שמעתי את איאן אומר להם להירגע ובהדרגה הם הפכו עדינים יותר.

עדיין, שכבתי מפושקת על הגב והמון ידיים ופיות טיילו עלי. ניסיתי להיאבק אבל זה היה חסר טעם. התחלתי לשים לב לזוג ידיים אחד במיוחד. הן נדמו כמלטפות ומרגיעות את גופי המיוסר. בהדרגה התחלתי להתעלם מהמגעים האחרים, וכל גופי נדמה כמתרכז בידיים האלה. מתחילות בקרסול, ליטפו לאורך פנים רגלי, מגיעות גבוה יותר ויותר בכל פעם. כל הידיים האחרות נעלמו מתודעתי כשהגיעו למרום ירכי. גיליתי שאני עוצרת את נשימתי בציפיה שהן יגעו לי בכוס. לרגע ארוך הן היססו, ואז עבר קצה אצבע מרפרף על הדגדגן שלי. נרעדתי כולי מהמגע הפשוט הזה, ונאלצתי לנשוך את שפתי כדי לא לבקש עוד. האצבעות התחילו לגרות לי את הדגדגן והרעידות שחלפו בי התגברו. לשון הצטרפה לידיים והחלה ללקק את הדגדגן כשפרקי האצבעות נלחצים בעדינות לכוס. היד השניה התגנבה למעלה עד שמצאה את שדי והתחילה להרעיף עליהם את כשפיה.

הקצב היה מייסר באיטיותו והתפתלתי והרמתי את האגן בנסיון שווא להאיץ את העניינים. הידיים התעלמו ממני והמשיכו בעינוי המתוק, האצבע מחליקה בעדינות לכוס שלי, והלשון מלקקת בקלילות את הדגדגן. היד השניה המשיכה להפוך את שדי לרגישים באופן בלתי נסבל כמעט ומשכה בעדינות בפטמות. כל מה שהיה צריך זה דחיפה פתאומית של האצבע עמוק לתוכי כדי להביא אותי לאורגזמה מטורפת. חזרתי באיטיות לחושי, מגלה שהאצבעות נשארו בכוס אבל הפה עלה לשדיים שלי. הרטיבות החמימה על פטמתי שלחה אותי מסתחררת לעוד אורגזמה אחת, מותירה בי רושם עמום של שיער בלונדי ועור שזוף. כשנרגעתי שוב גיליתי שפתיים לחוצות לשלי ולשון פקחית מטיילת לי בפה. למרות שיכולתי לטעום את עצמי על הלשון הזרה קידמתי אותה בברכה. גירוי התפשט ללא שליטה בגופי כמו זרם חשמלי אבל נותרתי מודעת במעורפל לכך שמשהו מוזר. ואז גיליתי את הסיבה לכך.

כשקימרתי את גבי לא חשתי בצלעות קשות מעלי, אלא בקימור שדיים רך. לא היתה שום זיקפה נדחקת כנגדי, רק עור חלק של כוס מגולח. כששמתי לב התרוממה המאהבת שלי וחייכה אלי. היא היתה נקבה ללא ספק, ואחת יפה במיוחד, מה שאיכשהו עשה את זה יותר גרוע. היה לה שיער בלונדי ארוך וגלי ושדיים נדיבים. מבועתת ניסיתי להשתחרר, אבל גיליתי שאוחזים בי. מביטה סביב ראיתי מעגל גברים הצופים בתאווה בכל תנועה שעשינו, רובם משחקים בזין שלהם.

חשתי ביד המוכרת מתגנבת חזרה אל בין ירכי ואז היא שוב התחילה למצוץ לי את הפטמות. נאבקתי בכל כוחי אך לגופי לא היה אכפת מה מינו של האדם המענג אותו. כשגמרתי היא לחצה בכוח את גופה לשלי, חותמת בי את הידיעה שהיא זו שיצרה את האורגזמה שלי. היא התרחקה והתפללתי שהיא סיימה איתי, אבל היא חזרה במהירות. כורעת מעלי היא החדירה לעצמה דילדו דו צדדי ארוך ודק, ואז הכניסה את הצד השני לכוס שלי, שהיה רטוב לגמרי, והורידה את עצמה עלי. תחושת הפלסטיק הקשה והחלק בתוכי היתה פנטסטית ולא יכולתי להמנע מלגנוח בעונג. היא התעסקה עם הדגדגן שלי לרגע כשכיוונה את שלה כך שיתחכך בו. הדגדגנים שלנו נגעו זה בזה, צד לצד, כלואים בשפתי הכוס הנפוחות שלנו. ואז היא נשענה לפנים כך שפטמותיה הקשות התחככו בשלי בכל תנועה. ניסיתי בכל כוחי לחשוב על הדברים הדוחים ביותר שעשויים להרגיע את גופי המגורה, אבל אז היא התחילה לזוז, והשליטה המלאה בגופי עברה אליה. היא היתה כנראה מגורה מאוד בעצמה כי היא גמרה כמעט מייד. יכולתי לחוש בכל התכווצות שלה, לחוצה ככה אלי, וזה הצית אורגזמה גם בגופי. שתינו התפתלנו והשתוללנו, יוצרות תחושות חדשות ועזות יותר. מעולם לא התנסיתי או דמיינתי משהו שהיה אפילו דומה לאורגזמה הזאת. הרגשתי כל כך קרובה אליה שיכולתי לחוש בדם פועם בורידיה, ושלא כמו עם גבר, היה לי מושג די טוב מה היא מרגישה. ובכל זאת, כל סיב בגופי זעק שזה אסור ולא בסדר.

אני לא נמשכת לנשים ומעולם לא נמשכתי אליהן. אם הייתי יודעת שזו אשה שנוגעת בי, הייתי נרתעת. ועדיין, כשגיליתי את זה, הייתי מגורה מכדי להפסיק. אורגזמה אחרי אורגזמה זיעזעה את גופי והייתי חסרת אונים להשיב לעצמי ולו מעט שליטה. איאן אנס אותי שוב ושוב והשפיל אותי, אבל עכשיו הרגשתי כאילו גם הנפש שלי נאנסת. לבסוף היא קמה ממני והוציאה את הדילדו. הפכתי מודעת לכך שאני מכוסה בכמויות נדיבות של זרע, אבל בקושי היה לי אכפת. מישהו נתן לי את הבגדים והתלבשתי, חסרת תחושה. הקהל נעלם בהדרגה ודי מהר מצאתי את עצמי במונית עם איאן בדרך הביתה. אפילו לא התעצבנתי כשהוא גרם לי למצוץ לו כדי להעביר את הזמן.

כשהגענו הוא הוציא את מצלמת הוידאו מהכיס וגרר אותי למעלה. הוא חיבר את המצלמה לטלוויזיה וזיין אותי בזמן שצפה בשיאיו המוקלטים של הערב. שכבתי מפושקת על המיטה כשהוא ירד ממני, שאריות התלבושת מקומטות מתחתי. זרע התייבש לי על העור ורציתי להרגיש שוב את הפסים הרטובים שהלשון של האשה הותירה אחריה.

"אני רעב," הכריז איאן. "תביאי לי משהו לאכול."

******

"האתר נראה פיצוץ," הוא הודיע לי למחרת בבוקר, כשראה אותי עומדת בדלת. "יש לנו כבר אלפי מבקרים. בואי תראי." ממאנת, התקרבתי למסך. 'ברוכים הבאים לאתר השרמוטה במסיכה', היה כתוב עליו באותיות גדולות. מתחת לזה היתה תמונה שלי במסיכה. למרות שהייתי בבירור עירומה, לא ראו לי כלום בתמונה, כי פניתי בה הצידה, מביטה מעבר לכתפי. למטה היה כתוב: 'תקליקו עלי אם אתם רוצים לראות עוד'. איאן מילא אחרי ההוראות והתמונה התחלפה לאחת בה צולמתי מאחורה, מתכופפת והציצים מתנדנדים לי בין הרגליים. הכיתוב היה 'תקליקו לי על הכוס כדי להכנס'. איאן הזיז את הסמן לכוס החשוף שלי והקליק. על המסך ראו אותי שוכבת על הגב וחושפת את הכוס. מעל לתמונה היו כותרות כמו: 'תראו את השרמוטה במסיכה מוצצת זין'.

"חלק מהאתר חינם, אבל על ההארדקור אני אגבה כסף." הסביר איאן. הוא הזיז את הסמן למקום בו היה כתוב 'תראו איך יפהפיה בלונדינית מזיינת את השרמוטה במסיכה'.

[הקוראות הנוהגות, ר"ל, לצרוך פורנו ויזואלי באינטרנט, בודאי שמות לב עד כמה האתר המתואר תמים וילדותי יחסית לנהוג כיום - אבל פעם, פעם, באמת שככה זה היה - האתרים נראו חובבניים למדי, וגם שיתוף הקבצים, או העתקתם הפיראטית, או איך שלא תקראו לזה, היה עוברי ביותר ונעשה בעיקר באמצעות קבוצות הדיון מסוג alt.binaries.pictures.erotica.

ואם כבר הזכרתי את הנושא המפוקפק הזה, מזה זמן מה אני רוצה להוסיף את Amateur Allure לרשימת הויז'ואל המומלץ: פורנו אמריקאי, קליפים של בין 10 ל20 דקות, בנות רעננות וכוסיות, ומשרמט בעל גישה דומיננטית במידה אשר טוען, ובצדק מסויים, שמאוד קשה למצוא אתרים בהם אחרי שמזיינים אותן השחקניות לא רק מוצצות אלא גם בולעות - לכן חש כי משימתו בחיים הינה הקמת אתר בו תככב בולעת חדשה מדי שבוע, תחת הסלוגן החינני: 'Where nice girls come to swallow cum'. חלק גדול מהגסויות הורבאליות מצונזר משום מה, ולכן יש רגעים ארוכים בהם נשמעת רק מוזיקת הרקע, אבל זה לא נורא. להשיג בתוכנת השיתוף הקרובה למקום מגורייך]

"זה מאתמול בלילה, ממש לוהט. תסתכלי בינתיים, אני הולך לשירותים."

הסתכלתי במסך, והתכווצתי כשראיתי את הבלונדית מביאה אותי לאורגזמה. הוא חזר במהירות והתווה את תוכניותיו להמשך היום. נראה שהוא רצה לעשות קצת משחקי תפקידים. היו לו תלבושות ותסריטים, והוא רצה שאשחק תפקידים שנעו בין נערת תיכון לאחות רחמניה. כשהתעייף מזה, בערך בשבע בערב, אמר לי ללכת ולהתקלח. כשחזרתי מצאתי אותו מחכה לי ליד הדלת.

"הבגדים שלך על המיטה. תתלבשי." הוא פקד עלי. על המיטה היתה חולצה קטנטונת ולבנה, ג'קט עור שחור וחצאית מיני באדום עז. גרבי רשת, נעלי עקב סטילטו שחורות וחוטיני שחור השלימו את התלבושת. כשהתלבשתי גיליתי שהבגדים מותירים רק מעט מאוד לדמיון. החולצה היתה מתוחה מאוד על השדיים ואורכה הספיק לכסותם ותו לא. לא שזה שינה הרבה, כי הבד היה כל כך שקוף עד שהפטמות נראו בבירור גם דרכו. החצאית היתה מתוחה באותה מידה על ירכי אבל לא הפריעה לי ללכת. היא היתה כל כך קצרה. ראו את הקימורים התחתונים של הישבן שלי ואם התכופפתי קצת גם את תחילת החוטיני. חוששת מן הגרוע ביותר, המתנתי לאיאן שיבוא ויספר לי מה התוכניות שלו. הוא לא אמר ממש הרבה, רק אמר לי שניסע ברכבת העירה. חשתי הקלה כשזרק לי את המסיכה ללבוש, אבל רק כשכבר היינו בדרך העירה חשבתי מה המשמעות של זה. הצצתי בו בחשדנות, ואכן, מצלמת הוידאו בלטה מכיסו. עצבנית, תהיתי מה הוא מתכנן לצלם. הייתי צריכה לדעת, כמובן. לפעמים אני נורא תמימה. מאיזו סיבה אחרת הוא ילביש אותי כמו זונה וייקח אותי לאיזור האורות האדומים של העיר? ועדיין, כשהגענו לשם והוא אמר לי שהוא מתכוון למכור אותי לגברים, לא יכולתי להאמין שהוא רציני.

"הבטחת," גימגמתי, מבועתת. "אתמול בלילה הבטחת. שום גבר אחר, רק אתה. הבטחת."

"ההבטחה הזאת היתה תקפה ללילה שעבר, כלבונת טיפשונת. לא הבאתי איתי כסף בכלל, רק הרבה קונדומים. אם את רוצה לחזור הביתה בזמן להגיד שלום לבעלך בבוקר, כדאי לך להתחיל להרוויח משהו."

"אני לא יכולה," לחשתי. "אני לא יכולה ואני לא אעשה את זה."

"את תעשי את זה," הוא צנף בי. "אם לא, אני אספר לאחי איך זיינתי את אשתו בכל הזדמנות ואיך היא אהבה כל רגע. ויש לי תמונות שיוכיחו את זה. אני די בטוח שג'ון יזהה אותך למרות המסיכה, ואני יודע שהוא יכיר את הקול שלך כשאת גונחת 'כן, כן, אוה, אני גומרת, כן, כן', את לא חושבת?" התכווצתי כשחיקה אותי בקול רם. ראשים פנו וכמה גברים נעצו בי מבט מפשיט. שוב הוא הצליח ללכוד אותי במצב שלא יכולתי לחשוב על דרך מוצא ממנו. לרגע חשבתי כמה טוב היה אם הוא היה מת. הוא דחף אותי לכיוון הגברים.

"לכי לשם ותשאלי אם בא להם לעשות קצת כיף. תחייכי ותתקעי את הציצים בפרצוף שלהם. תנסי להתנהג כמו השרמוטה שאת באמת. אני אהיה קרוב כל הזמן, כי אני הסרסור שלך הלילה."

חשה בחילה הדבקתי חיוך על פני וטופפתי לעבר הקבוצה. הם שמו לב מייד, והפכתי למוקד מבטיהם המלוכלכים. ממלאת אחרי הוראותיו, הורדתי את הג'קט מהכתפיים והבלטתי את החזה.

"רוצים לעשות קצת כיף?" שאלתי בטון הכי רומזני שלי.

"יכול להיות, יכול להיות," השיב אחד מהם. הוא הכניס לי אצבע למחשוף ומשך אותי אליהם. "את נראית כמו אחת שיודעת לעשות כיף." למרות הדחיה שחשתי כפיתי על עצמי לגחון אליו ולחייך. מאחור שמעתי את קולו של איאן.

"עשרים פאונד למציצה, חמישים לזיין אותה," הוא אמר. שמתי לב במעומעם לכסף שמחליף ידיים כשלקחו אותי לסימטה צדדית. איפשהו לאורך הדרך הבגדים שלי נעלמו ומצאתי את עצמי על הברכיים, מוצצת זין לא מוכר. מייד כשמילא את פי בזרע, זין אחר החליף אותו. שניים נוספים התחלפו במהירות. חשתי הקלה כשמשכו אותי על הרגליים אבל היא נעלמה כשדחפו אותי על הגב, עירומה על מכסה מנוע. זין עטוי קונדום  נדחף לכוס שלי בלי אזהרה בכלל. ידיים בשרניות תפסו לי בשדיים ומעכו חזק כשהזין דפק לי את הכוס בלי רחמים. מנסה לא לייבב עצמתי עיניים וספגתי את זה עד שהוא גמר. אסירת תודה גלשתי מהמכונית רק כדי שיתפסו ויסובבו אותי, מכופפים אותי על המנוע כשעוד זין מחליק לי לכוס. ידיים חרמניות מצאו את השדיים שלי והתחילו בעיסוי אירוטי.

לאימתי הפטמות התקשו והגוף שלי הגיב. הבעלים של הזין המסויים הזה זיין אותי בתנועות יציבות וארוכות, ויכולתי לחוש באורגזמה נבנית. הביצים שלו נתקלו בעדינות בדגדגן שלי בכל דחיפה, מגרות אותו יותר ויותר בכל פעם. נואשת כיווצתי את שרירי, מנסה לעצור את האורגזמה, אבל זה לא עזר בכלל. באופן בלתי נמנע התחזקה התחושה עד שסחפה את גופי, מטלטלת כל איבר ושריר כשצעקתי. הייתי כל כך מבויישת שבקושי שמתי לב שהזר גמר. הוא יצא ממני וטפח לי על הישבן בידידותיות.

"היא אחת חמה, זה בטוח. לא אכפת לי לתקוע אותה שוב בשבוע הבא אם אתם בסביבה."

"אני לא ממש בטוח מה התוכניות שלנו לשבוע הבא," שמעתי את איאן עונה. הבגדים שלי הושלכו על המכונית שלידינו ולבשתי אותם בהיסוס. כשפניתי חזרה, איאן היה היחיד בסימטה.

"התחלה טובה," הוא איבחן. "תנסי להיות קצת יותר נלהבת בפעם הבאה, אוקיי. תתנשפי ותגנחי ותדברי מלוכלך. את תצליחי יותר אחרי שתתאמני קצת." הלכתי אחריו חזרה לרחוב. הוא הכריח אותי לעמוד בקצה המדרכה, השדיים שלי מובלטים מול המכוניות החולפות. די מהר מכונית עצרה לידי ואיאן התחיל במשא ומתן. כשהגיעו להסכם נכנסנו שנינו למושב האחורי של המכונית. היו שם כבר שני נערים, ומצאתי את עצמי בחיקם. הם חירמנו אותי בעליצות והורידו לי את הבגדים. מהר למדי עצרנו בכביש נטוש. איאן יצא מהמכונית והקיף אותה עד שמצצתי לכל הנוסעים. הם הורידו אותי ואת איאן מחוץ למלון זול ונסעו אחרי ששילמו. איאן נעלם בפנים ויצא עם חיוך שבע רצון על פניו.

"אחלה. יש לנו חדר." הוא הכריז. "יצא שזה עולה לנו רק עשרה פאונד וזיון. אז לכי ותזדייני עם ההוא מאחורי הדלפק עד שאארגן את המצלמות. אני הולך להשיג אחלה חומר לאתר הלילה."

אני לא יודעת מה היה הכי גרוע אותו לילה. נאלצתי לתת לגברים מכל הגדלים והסוגים לזיין אותי. הייתי צריכה לעודד אותם ולהעמיד פנים שאני נהנית מזה. ניסיתי להתנתק מהאירועים אבל עוד פעמיים בגד בי גופי וגמרתי. במהלך כל זה ראיתי את הבעתו החרמנית של איאן ברקע. לבסוף, מתישהו אחרי חצות, הוא הכריז שהרווחתי מספיק ואנחנו יכולים לחזור הביתה. התלבשתי בעייפות ויצאתי איתו מהמלון. בכביש הכניסה עמדה לימוזינה ארוכה ולבנה. באי אמון ראיתי את איאן נכנס לתוכה ומסמן לי לבוא אחריו.

במשך כמה רגעים נרגעתי על הכסאות הרכים, לוגמת את השמפניה שאיאן נתן לי כדי להוציא את הטעם של השפיך מהפה, אבל בטרם חלף זמן רב איאן התחיל שוב להתעלל בי. הוא קרע ממני את הבגדים והתחיל לחרמן אותי. הידיים והפה שלו נעו על השדיים והכוס ולמרות שניסיתי להתנגד, הגוף שלי הגיב. כשהייתי סמוקה ומתנשפת הוא הרים אותי מהכיסא והעמיד אותי ככה שחלק גופי העליון בלט מחלון הגג. הוא השעין את רגלי על כתפיו והתחיל לעבוד לי על הכוס והדגדגן. אוויר הלילה הקריר נשב על פטמותי הקשות, מבליט אותן אפילו עוד יותר. אצבעותיו החליקו פנימה והחוצה מהכוס כשהוא מצץ לי את הדגדגן והצליף בלשונו בקצה הרגיש. חסרת ישע אחזתי בגג, חשופה לכל עובר ושב. כשהאורגזמה שלי גאתה ידעתי שאני צורחת, אבל לא הצלחתי בשום אופן להשתיק את הגניחות והצעקות. לא המבוכה שחשתי, לא שולי הגג שהכאיבו לי ואפילו לא שנאתי לאיאן לא יכלו לעצור באורגזמה שפוצצה אותי. עדיין רעדתי כשמשך אותי חזרה פנימה.

הוא נשען לאחור בכסאו והושיב אותי על הזין כך שיוכל לשחק לי בשדיים. הרעידות הפכו במהירות לאורגזמה נוספת כשהוא מגחך אלי ואני מתפתלת ומשתוללת עליו. כשהגענו הביתה הייתי תשושה מדי מכדי לשים לב למבטו המשתוקק של הנהג, אבל איאן היה עירני יותר. הוא הורה לי להכנס מלפנים ולמצוץ לו בתור טיפ.

[וזהו מהסיפור הזה, יקירותי. כפי שאמרתי בהתחלה, יש עוד קטע אכזרי למדי שהעדפתי שלא לתרגם, ואחר כך טוויסט נקמה סהרורי בו מתחזה ידיד של המספרת לאישה, ואיכשהו - לא קראתי, רק רפרפתי - מצליח לזיין את איאן בתחת כעונש על חטאיו המרובים]

***

עוד 80 סיפורים
כתבי לסווידריגאילוב

תגובות מישראבלוג (לשלושת הפרקים)


הנץ ronny40s@yahoo.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=24640) , 17:05 11/6/2006:
תרגום מעולה לקטע מעניין מאודהפעם לשם שינויי היא לא נכנעת מיידית אלא נלחמת וממשיכה להילחם.  


לחיי המחשופים המעמיקים ידידי, אין כמו הקיץ.. בישראל.

(אגב התחלתי http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=24640&blogcode=4131341";>תחרות כתיבה בנושא הפנטזיות ויש שם כמה כותבים כותבות עם פוטנציאל לא קטן)

  

סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 23:15 12/6/2006:

תודה (:



אציץ בתחרות, בהחלט


פלורן  (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=47098) , 22:00 12/6/2006:
תרגום נהדר
אהבתי את הקטע במיוחד מפני שיש לי אהבה מסויימת לשליטה .
אני מרוצה מאוד שהקשבתי להמלצה החמה שקיבלתי עליך.

סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 23:19 12/6/2006:
תודה רבה (:



סבורני שאהבתך המסויימת לשליטה עשויה למצוא לה כאן, איך לומר, כר רחב להשתרע. הייתי מצרף המלצות, אבל השליטה עוברת כחוט השני בכל סיפור שני - ובכל זאת, איני יכול להמנע מלציין את "נסיעה בואן" על שני חלקיו, ללא ספק הסיפור שהניב את הבציר הנאה ביותר של מיילים-מקוראות-מתנשפות

נ. בהכחשהoracleind@gmail.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=219199) , 17:18 13/6/2006:

נסיעה בואן זה בדיוק הסיפור שהמלצתי לה עליו... 

סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 17:29 13/6/2006:
נ. בהכחשהoracleind@gmail.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=219199) , 17:17 13/6/2006:

את יכולה לפרגן לממליץ 


minna  , 17:01 16/6/2006:

אפקטיבי ונוגע. כה לחי 

סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 21:53 16/6/2006:

תודה רבה (:



חלק במחר, אני מקווה


אנה  , 00:01 20/6/2006:
מוזר, לא דמיינתי אותך כגבר שמזניח את הנשים שלו בגלל מונדיאל. :) 

סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 15:15 20/6/2006:
איי, יקירתי, לא ראיתי משחק כדורגל מאז ילדותי, פחות או יותר - ולמעשה גם שום ספורט אחר - ואעיר רק שאמנם לייבוביץ אמר בצדק שמדובר ב22 חוליגנים רודפים אחרי כדור, אבל אפילו הוא לא שיער בליבו שפעם הם יהיו לא רק חוליגנים, אלא חוליגנים-מטרוסקסואלים-שמורידים-שערות-מהחזה.



ובמילים אחרות, לא כדורגל טפו מנע מבעדי לעשות את חובתי הקדושה (או החוטאת, תלוי) ולתרגם את המשך עלילותיהם של הגיסה והגיס - אלא משהו שונה לחלוטין, שכלל ענידת תג(!) על צוארי, הקשבה להרצאות שאינן מן המעניינות ביותר, וכל מיני פגישות מפגישות שונות. אני מקווה להשלים את התרגום היום או מחר - והתנצלויותי שלוחות מראש ובדיעבד לקוראות המשתוקקות, שנותרו וחצי תאוותן בידן (מילולית, מילולית!). ליבי איתכן, יקירותי.


אנה  , 23:27 21/6/2006:
לא חשבתי ככה, אבל מאוד נהנתי להשמיץ
זה הולך חזק היום בבלוגיה


פטאל  , 20:57 13/11/2006:
הנה הגיע נובמבר, ואני דווקא מוצאת אותו די סקסי עם המעילים החלקיים של נשים מסוימות, שחושפים מחשוף נורא נדיב מתחתם והצעיף, צמוד צמוד גבוה על הצואר (חלילה לא להסתיר את הגבעות היפות). אתה יודע, נשאר רק להביט באותם מחשופים, אולי בישבן חצוף פה ושם ולדמיין... לדמיין מה יש מתחת.

;) 



עדי  , 15:06 1/7/2006:
אתה כתבת ת זה בעצמך?
זה מזעזע
מוזר
מפחיד
אבל בעצם עשה לי מן תחושבת..
חרמנות (?!) 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 15:21 1/7/2006:
לא כתבתי את זה בעצמי. כמו רוב הפוסטים כאן, זה תרגום מalt.sex.stories, והסיפור כמובן בדוי - שכן עלילה כזו, שיכולה לחרמן בסיפור, תהיה מחרידה במציאות.

סיפורים פחות בוטים אפשר למצוא ברשימת התרגומים העדינים משמאל
עדי  , 20:00 1/7/2006:
אני אסתכל.
תודה

הנץ ronny40s@yahoo.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=24640) , 23:47 1/7/2006:
אני נהנה מהסדרה הזו..   אגב, הסתיימה תחרות הפנטזיות שקיימתי אצלי בבלוג, נכתבו 63 פנטזיות לתחרות מהן מוצלחות במיוחד, 20 מהן פנטזיות קצרות של 150 מיליםאשמח אם תקרא אותן ותיתן לי המלצה על אלו שאהבת.
  
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 12:02 2/7/2006:
לצערי, בימים אלה בקושי יש לי זמן לתרגם אפילו (: אבל אציץ בהם בהחלט כשאתפנה

א  , 06:32 2/7/2006:
התרגלה לקום בבוקר עם זין של גיסה בכוס שלה, התרגלה לטעם של שפיך, ועדיין לא הצליחה להבין שהגיס הזה מגמיר אותה? חליק.
עוד פעם אחת "הגוף הבוגדני", אני הולכת להרביץ לגיין סמית.
וזה חבל, כי החלק הראשון היה מעולה בעיניי.

מחכה בקוצר רוח לשלישי
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 12:07 2/7/2006:
אה, אני חושב שהיא מבינה אך מסרבת להשלים (: אין ספק שהסיפור לוקה במקצת מצד הריאליזם, ורפטטיבי מעט יתר על המידה, אך עדיין אפקטיבי למדי לטעמי.

ולגבי הלהרביץ לה - זה מעניין, כולם מרביצים לה. הגיס שלה, הקוראות... רק בעלה הצדיק, הבריטי והעסוק, עדין וחביב איתה, עם הכוסית-הכנועה-בעל-כורחה-וגומרת-בצרורות הזאתי

תאווה.  (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=106751) , 12:08 2/7/2006:
מצויין.
מגרה בהרבה יותר מחלקו הראשון של התרגום.


אבל
אבל
אבל
מה עם החברים של איאן
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 12:20 2/7/2006:
גם אני חושב, כאמור בתגובה לעיל, שזה סיפור מחרמן למדי (: נורא מגניב איך כל אחת מתחרמנת על משהו אחר.

אבל, אבל, אבל - אני לא זוכר בדיוק לגבי החברים שלו, אבל בחלק השלישי (שיעלה בשבוע הבא אם רק יניחוני לנשום קמעה), חוגגים על הכוסית המתנשפת הזאתי כל מיני אנשים (בהם, דומני, לפחות אישה אחת). 
תאווה.  (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=106751) , 12:18 3/7/2006:
אני רוצה שלישייה, ממש ממש רוצה שלישייה.
שלישייה של שני גברים ואישה
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 12:34 3/7/2006:
אני אמצא לך שלישיה, יקירתי. באחד השבועות הקרובים אני מקווה
תאווה.  (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=106751) , 23:44 5/7/2006:
אביר שלי! :-) 

Annabell  , 01:35 9/7/2006:
פעם ראשונה שאני מגיבה כאן...
כתיבה שמעלה בי (שוב) עקצוץ של חרמנות..
תודה סווידי 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 21:00 10/7/2006:
תודה לך, אנאבל יקירתי - זו כל מטרת הבלוג הזה, להעלות עקצוצי חרמנות, שוב ושוב, בעלמות ממש כמותך. (: 

לי פורטיס  (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=114931) , 16:16 10/7/2006:
אני לא מתה על הסיפור הזה.
מה קורה עם קצת חומר צעיר? מעודדות בתיכון וכו’? כן, אי יודעת שהיתה סטייסי, אבל בכ"ז.
אגב, לבקשה שלי לf/f טרם נענית...

נשיקות לחות
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 21:08 10/7/2006:
המורה לספרות הצטרף ברצון לשיחה:

"
לא, אני אוהב בעיקר צעירות. כל האלמנות המתפרכסות ההן לא מעניינות אותי - באמת, מציאות גדולות! צעירונת - זה עניין אחר. אשה מבוגרת תפשוק רגלים ותתחיל להשתולל, ואילו צעירונת - מתביישת, מסמיקה, גם רוצה וגם פוחדת, ואמאלה לא מרשה, ובזה כל הטעם. זוכר, הייתי מנהל בקובאן במחוז טבליסי, יש יישוב כזה, לימדתי ספרות בשביעית, אז מחצית הכיתה התהלכו הרות לי, בקושי יצאתי מזה, אבל אף אחת לא גילתה...’

(
ולאדימיר מאקסימוב, "פרידה משום מקום", תרצבי ארד)

וכן, גם אני אוהב את סיפורי התיכון, נשתדל למצוא אחד, ואולי אפילו עם f/f באישון ליל (היה בסטייסי, אגב! סטייסי ואשלי, זוכרת? עם הקוק). גם בחלק השלישי של הגיס שיעלה היום בלילה אני מקווה יש קטע לסבי, אבל FF.

נשיקות רטובות + קריצות מגונות
לי פורטיס  (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=114931) , 22:51 10/7/2006:
סטייסי ואשלי שולתותתתת

סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 00:37 11/7/2006:
ברור! כי הן אינן מתפרכסות, אלא רק... נו, מעכסות.


ללא שם  , 16:50 11/7/2006:
me like 

נביא בהכחשה oracleind@gmail.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=219199) , 22:49 12/7/2006:
שני החלקים הקודמים חירמנו לטעמי יותר.
  
תאווה.  (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=106751) , 08:48 16/7/2006:
גם לטעמי
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 00:05 22/7/2006:
גם לטעמי (: 

תאווה.  (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=106751) , 04:27 21/7/2006:

אתה נעלם לנו.
אני מתגעגעת
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 00:06 22/7/2006:
גם אני מתגעגע (: לחץ זמני שיסתיים, אני מקווה