נערות מעיירה קטנה - דיינה / ג'יטאנוסטרינגז

"רוק נוזל בכל מקום, אבל אני לא שם זין. למעשה, ההיחנקויות שלה עושות לי ממש נעים בזין. אני ממש נכנס לזה, מכניס לה עמוק יותר בפה, מניע את האגן כמו בזיון, משתמש בה כמו הפרחה הקטנה והמשתרמטת שהיא, מזיין לה את הפרצוף כמו שקוף דופק אגוז קוקוס."


04/01/2008 18:56:00
התרגומים בבלוג מכילים תיאורים אירוטיים מפורשים, גסויות וקטעים בוטים העלולים לפגוע ברגשות קוראים מסויימים. אלה מכם הממשיכים לקרוא מצהירים בעשותם כן שמלאו להם 18, ושחוקי המדינה בה הם נמצאים מתירים להם קריאת סיפורים גסים במיוחד. תהנו!

שלום, חתולות חורפיות, שלוםמה העניינים? הנה אנחנו ממשיכים ברצף הבל-ישוער של השבועות האחרונים, עם תרגום נוסף! אם רק היה באפשרותי הטכנולוגית, הייתי מוסיף לכל סיפור כפתור קטן, ועליו הכותרת "גמרתי" (לבנות בלבד, למותר לציין) – וכך היה יכול להיות מונה אורגזמות קטן ושימושי ליד כל שורה ברשימה. בינתיים, אתן מוזמנות לציין זאת בתגובות, או במיילים המגונים שאני מקבל מכן מעת לעת, רכות ירכיים שכמותכן, לבושות שכבה על שכבה של פליס ומיני טרינינגים ביתייםדוקא די סקסי, האמתופעמים רבות התכוננות של שלוש שעות למסיבה לא תביא את התוצאות שטרינינג מהוה בדרך לפח הזבל יכול להסבבמיוחד, כמובן, אם הוא נופל קצת על התחת במדרגות, ואת לא מרגישה.

ואזהרה לקוראים: מדובר בסיפור נטול עומק פסיכולוגי כלשהו, שניתן למקמו בתת הז'אנר הקומי-פורנוגרפיוספציפית בסגנון הבלשי-אמריקאי-טיפשי שרווח מאוד בעשורים האחרוניםאם, נגיד, היה דייב בארי משלב סצינות פורנוגרפיות ב"צרות בצרורות" (המשעשע למדי, לטעמי הפשטני), סביר להניח שהן היו מעט מזכירות את אלה שכאןבמיוחד את הסצינה המסיימתהחבר שמחכה במוסטנג הפתוחה, מסטול תחתהנערה העירומה, המזויינתוהאב שמנופף באגרופו בזעם.

m/f cons

תמיד נדהמתי מזה שלמרות שהיה לי שם של מכוער, כל מיני סוגים של כלבות טיפשות קטנות היו תמיד מוכנות לתת לי. אני מתכוון, תקעתי שרמוטה קטנה אחת, והדבר הבא שקורה זה שכל החברות הקטנות שלה מסתובבות סביבי, מחפשות זין. בואו נודה בזה, אין מחמאה גדולה יותר לאמן כמוני משמועות כאלה שעוברות מפה לאוזן, 'תם יודעים?

ככה זה התחיל עם דיינה. הכלבה הקטנה הזאת היתה חברה של איזו שרמוטה אחרת שטחנתי, ובטח קיבלתי ביקורת נלהבת כי לא לקח לדיינה יותר משבוע לבוא לחפש קצת אקשן. דיינה היתה די חמודה, פרחה קטנה בת שש עשרה עם שיער בלונדיני-דבש מתולתל וזוג עיניים גדולות וכחולות. היא היתה נמוכה וקטנה עם גוף מוצק, ציצים קטנים ועגולים ותחת קשה כמו אבן, מהסוג ששום ריצה על המדרגה במכון כושר לא תסדר לבחורה.

בכולופן, הכלבה מתקשרת אלי פתאום ומתחילה להיות מה זה ידידותית איתי. עכשיו, פגשתי את השרמוטה פה ושם אבל אף פעם לא ממש דיברתי איתה, אז הבנתי מייד מה היא מחפשת. אף פעם לא הייתי אחד שמפטפט מסביב, אז שאלתי אותה אם היא רוצה להפגש מתישהו. אוה, כן, היא אומרת, ההורים שלה הולכים לנסוע לכל הסופשבוע, למה שאני לא אבוא ונעשה לנו מסיבה קטנה? אני לא צריך להגיד לכם שזה נשמע לי פיצוץ. אני פנוי בשבת אחרי הצהריים, אז ככה אנחנו קובעים.

שבת מגיעה ואני רק יוצא מהמיטה בערך בצהריים כשהטלפון מצלצל. זה השותף שלי דרו ויש לו איזו עסקה בשבילי. נראה שכמה חבר'ה מחפשים את מה שיש לי, ובתור בונוס יהיו כמה כלבות חרמניות בעסקה. אני אומר לכם, אין משהו יותר טוב מהרבה כסף פטור ממס. אז אני אומר לו לארגן את זה, אני אגיע אליו.

שירותים, מקלחת וגילוח ואני מחוץ לדלת. לוקח את דרו במוסטנג ואנחנו נוסעים, מעשנים את החומר הירוק הזה שדרו מפורסם בגללו. אנחנו מתמסטלים ואני אומר לבנזונה שאני חייב לעצור ולהשפיך לפני שאנחנו נוסעים לסגור את הדיל. הוא לא שם זין כי הוא יודע שכוס זה בעדיפות גבוהה, אז אנחנו נוסעים לבית של דיינה.

הכלבה גרה בשכונה מה זה יפה. אני מחנה את המוסטנג מלפנים ואנחנו מתגנבים פנימה. דיינה נראית ממש טוב בשורטס ג'ינס צמודים לתחת וחולצה שחורה קטנה. יש לה יופי של רגליים, שזופות ושריריות כמו שאני אוהב. היא כאילו מופתעת לראות את דרו איתי אבל למה לשים זין. דרו מדליק עוד קצת מהחומר הטוב, ואנחנו מתמסטלים אפילו עוד יותר.

דיינה שואפת את זה כאילו היא יודעת איך ומה, תנו לי להגיד לכם, הכלבה עושה לי חום. היא נראית ונשמעת כמו חתיכת זונה, אבל מה אכפת לי - אני רק רוצה להשפיך. די מהר הג'וינט נגמר ואני מוכן לקצת אקשן. אני שואל את השרמוטה אם היא מוכנה לחגוג. היא מסתכלת עלי, ואז על דרו. דרו שפוך לגמרי והוא שוכב על הספה לראות קצת ספורט בטלוויזיה, אז דיינה ואני פורשים.

היא לוקחת אותי לחדר שלה בקומה השניה. הכל ורוד ומלא קשקושים, זה נראה כמו חדר של בת. היא סוגרת את הדלת מאחוריה ושואלת אותי מה בא לי לעשות. כלבה, את יודעת מה בא לי לעשות - בא לי לעשות אותך. אני תופס אותה ומביא לה נשיקה ארוכה. היא נכנסת לזה עם הלשון, עכשיו הידיים שלי על התחת הקטן והקשה שלה. אני מועך אותה ואנחנו מתנדנדים ביחד ומחליפים רוק ואני יודע והיא יודעת ואתם יודעים מה הולך לקרות.

אני חייב לגעת בציצים הקטנים המתוקים האלה שלה. אני לא מבזבז זמן ומוציא לה את החולצה מהשורטס ככה שאני יכול להכניס את היד למעלה ולחפון קצת ציצי של תיכוניסטית. הם כאלה מוצקים ונמעכים, אז אני מתחיל לחלוב לה את הצורה דרך החזיה. היא מוצצת לי את הלשון ונצמדת אלי, ואני פשוט נגנב מכמה חמה ומוכנה השרמוטה הקטנה הזאת.

עוצר את הנשיקה, אני מוריד לה את החולצה מעל לראש. יש לה עור שנהב מושלם ולבן עם חזיית תחרה ירוקה ודי סקסית. עכשיו, למרות שזה לא הצבע החביב עלי ללבנים של בנות, אבל הכוסית הזאת יכלה ללבוש שק ועדיין הייתי רוצה לעלות עליה כמו שהציפורים רוצות להיות על קויוט שמת. היא מחזירה לי, מורידה את החולצה שלי מעל לראש וזורקת אותה לרצפה ליד שלה. השפתיים שלנו שוב נצמדות והיא מכניסה לי לשון עד הסינוסים כשאני מתעסק עם הכפתור של השורטס שלה ביד אחת ומועך לה את השדיים בשניה.

בסוף אני מביא משיכה רצינית והכפתור של המכנסיים שלה נפתח. אני מוריד אותם למטה עד הרצפה והיא יוצאת מתוכם. יש לה את התחתונים הירוקים הכי חמודים בעולם, מהסוג שיש לו קשתות בשני הצדדים. 'תם יודעים, אני מתחיל לחשוב שירוק זה סבבה של צבע ללבנים של בנות אחרי הכל. האמת היא שהתחתונים והחזיה הזנותיים והירוקים של דיינה נראים ממש טוב על העור החלק והלבן שלה. אני מסתכל עליה כשהיא פותחת לי את הכפתור של הג'ינס.

להסתכל בגוף הקטן והמוצק שלה בלבנים הטיפשיים והקטנים האלה עושה לזין שלי לעמוד חזק. היא פותחת את הכפתור ופשוט ממשיכה למשוך עד שהרוכסן נפתח. הכלי הקשה כמו אבן שלי עושה אוהל בתחתוני הבוקסר. דיינה מורידה את הג'ינס ומעבירה אותו על הנייקי שאני נועל, ואני יוצא מתוכם. היי, אם היא כבר באותו גובה כמו החנות שלי... בדיוק. היא תופסת באצבעות את הגומי ומורידה את הבוקסר, המשי החלקלק עושה לי נעים בזין הקשה.

הוא קופץ החוצה ונתקע לי בבטן. דיינה מורידה לי את התחתונים לגמרי. עכשיו אני פשוט עומד שם בגרביים - והכלבה הטיפשונת מתחילה לקום. אוה לא, לא בלי לנשק את החבר שלי? אני תופס לה את הראש ומקרב את הפנים שלה לזין, שמתחכך לה בעין. אני אומר לה למצוץ לי את הזין. אני יכול לראות שהיא חוששת אבל היא מוציאה את הלשון הורודה שלה ומחליקה אותה על הראש הסגול של הלוחם-בעל-העין-האחת שלי. ג'יזס, זה ממש נעים שהיא מוצצת בעדינות את הראש של הזין בפה החם והרטוב שלה. עם יד אחת שלי לוחצת את הראש שלה חזק, היא בולעת הזין כל כך עמוק בגרון שלה עד שרואים את הבליטה בעורף.

המשכתי להחזיק את דיינה בראש והתחלתי להכניס לה בפה. די מהר אני מזיין את הפרצוף של הכוס הקטנה הזאת, תופס אותה בשערות ומכניס אותה לקצב. היא נחנקת ומשתעלת, רוק נוזל בכל מקום, אבל אני לא שם זין. למעשה, ההיחנקויות שלה עושות לי ממש נעים בזין. אני ממש נכנס לזה, מכניס לה עמוק יותר בפה, מניע את האגן כמו בזיון, משתמש בה כמו הפרחה הקטנה והמשתרמטת שהיא, מזיין לה את הפרצוף כמו שקוף דופק אגוז קוקוס.

פתאום אני מרגיש את הביצים שלי מתחילות לרתוח. עכשיו, הפה של הזונה הקטנה ממש נעים והכל, אבל אני רוצה קצת מהכוס המתוק שלה. אני מוציא את הזין הרטוב שלי מהפה שלה והיא מתנשמת ומתנשפת, כמו אחת שאין לה אוויר. אני מושך אותה על הרגליים ודוחף אותה אחורה על המיטה שלה. היא שוכבת שם, עדיין לובשת את התחתונים והחזיה הקטנים והשובבים האלה. ג'יזס, הזונה הקטנה הזאת נראית טוב! כל כך טוב, למעשה, שאני צריך לקחת איזו דקה או שתיים, עומד מעליה ומשחק בזין החלקלק, המכוסה רוק שלי.

דיינה נראית כזה מעולה, שאני פשוט לא רוצה שזה יגמר. אני שוכב על המיטה בין הרגליים שלה ומנמיך את עצמי עד שהזין מחליק על החלקלקות המדהימה של התחתונים הקטנים האלה. אני מחזיק את עצמי די מעליה, ככה שאני יכול לראות את הפנים של הכוס הקטנה, ואני מתחיל לחכך לאט את הכלי בכוס שלה דרך הניילון הדק והירוק. אני משפשף למעלה ולמטה, מחליק לאורך החריץ, לוחץ את הבד בין השפתיים של הכוס. האגן שלה זז, היא גונחת את השם שלי (או שם של מישהו אחר - מי שם זין?) ואני מרגיש כמה חמה ורטובה היא דרך התחתונים.

עכשיו, אתם יכולים לראות שאני רק משחק עם הכלבה, מתגרה בחתלתולה הקטנה, עושה לה להתחנן לחטוף את התקיעות והזיונים המהווים את תחום מומחיותי. אבל מספיק לזיין במוח, הגיע הזמן לזיין באמת. אני מתרומם ומוריד לה את התחתונים, והיא בינתיים פושטת את החזיה, מראה לי את הגביעי גלידת-וניל החמודים האלה, עם פטמות דובדבן מלמעלה. אני תופס את הזין ביד, מנופף בו כמו המלך ארתור בחרבו הקסומה או חרא כזה, והיא כולה מוכנה למה שהולך לקרות.

הכוס של דיינה רטוב, רטוב כזה שמטפטף לה על הירכיים, 'תם יודעים? השפתיים שלה כאלה פתוחות, מראות לי את החור-זין הורוד והמתוק. אני יורד על הברכיים, ועם הזין ביד, מביא את הקצה ישר לפתח שלה. אני משאיר אותו שם לרגע ארוך, נהנה מאיך שהכוס הקטן וההדוק שלה מנשק לי את הקצה של הזין, ואז - בדחיפה אחת גדולה - מכניס אותו עד הניצב לתוך הכוס של דיינה.

אם הרחמים המתוקה של ג'רי ספרינגר, הילדה הזאת לוהטת, הדוקה, ופאקינג מטפטפת! אני נשאר בפנים עד הסוף לכמה שניות, פשוט נהנה מההרגשה של החריץ הצר הזה לופת לי את הזין. אני רוצה להמתין, אני באמת רוצה, אבל פשוט לא יכול. הביצים שלי צועקות לי למלא את השרמוטה היפה הזאת במרק זרע, ואני פשוט לא מצליח לחשוב על בייסבול.

אז אני מתחיל לרכב על הכלבה. אני מתכוון, אני שם לה כאילו אני מתכוון לקרוע אותה לשניים בזין שלי. אלוהים, זה כזה נעים! היא לגמרי בקטע של לזיין אותה, מחבקת אותי ברגליים עם העקבים בתחת שלי, לוחצת אותי אליה יותר ויותר חזק ומרימה אלי את האגן, פוגשת אותי בכל תנועה. אני אומר לכם, פשוט הבאתי בה, נותן את כל מה שיש לי. הכוס הקטנה ייללה אל הירח, עושה רעש כאילו היא נשרפת או משהו, וזה רק חימם אותי עוד ועוד.

ממש תוך כמה רגעים התחלתי להרגיש את התחושה המוכרת בסיפון התחתון, וידעתי שלא ייקח הרבה זמן לפני שאעשה איזו הפקדה בבנק הזרע הורוד והקטן שלה. אהבתי את המחשבה, אבל רציתי לתת לה את הטיפול המלא, אז הרמתי את הרגליים שלה ושמתי אותן על הכתפיים. היא היתה מקופלת כולה על המיטה עם הכוס פונה ישר למעלה והזין שלי קודח ישר למטה. אני יכול להכניס ממש עמוק ככה, ולא פלא, אני נתקע בקצה העמוק של הכוס. ברור שאני גם דופק לה חזק את הדגדגן, והיא מתה על כל שניה מזויינת שבה היא חוטפת ככה, אני יכול לדעת לפי הצווחות שהיא משחררת לי באוזן.


אני ממש מרגיש כבר את הצורך להשפיך, אז אני מתחיל לדפוק את דיינה כמו פטיש, האגן עולה ויורד כמו פטיש אוויר. אני מרגיש את זה בא, וזה לא הולך לקחת הרבה זמן, ואני חושב... אני חושב... אני הולך ל... ואז - אני צריך להגיד לכם? - אני מרגיש את ההתזה הגדולה הראשונה הזאת, אתם יודעים, זאת שעושה לך להרגיש כאילו הזין הולך להתפוצץ ואז כל הלחץ יוצא מהקצה. כמובן, גם השניה טובה, וזאת שאחריה, וזאת שאחריה. אלוהים, אני שופך זרם אחרי זרם של שפיך לתוכה, כל כך הרבה שהיא מתמלאת ועכשיו, במקום לתקוע בחור הדוק ורטוב, הכל מלא זרע שם

אחרי שאני בטוח שהביצים שלי התרוקנו לגמרי לתוך השרמוטה, אני מפסיק להכניס לה. אני שוכב עליה, מנסה להחזיר לעצמי את הנשימה, הזין המתרכך שלי עדיין בתוכה. המיצים המעורבבים שלנו זולגים מתוכה, ואני מרגיש את הרטיבות הקרירה והדביקה על הבסיס של הזין והביצים. אני בדיוק בא להוציא ממנה את הזין כשאני שומע את הרעש.

הרעש הזה היה, למישהו כמוני, כנראה הרעש הכי מפחיד בעולם. תמיד רע לשמוע את הרעש הזה. זה אומר שדברים רעים עומדים לקרות. זה עושה לך צמרמורות, ולרעוד, ולנקוש שיניים. זה היה המבשר של האסון והאימה. זה היה... הרעש של דלת החניה נפתחת.

אני קם ממנה בשניה וכמו הבחור בסיפור חג המולד [מישהי מהקוראות יודעת איזה פאקינג סיפור?] אני קופץ לחלון. אני לא יכול לראות כלום - החניה בצד השני של הבית. פתאום אני שומע דלת נטרקת למטה. ואז קולות. קולות רמים. קולות כועסים. שיט, שיט. אני רץ בחדר של הכלבה ומחפש את הג'ינס שלי. עכשיו צעקות - נשמע כמו דרו, צועק את השם שלי. עוד צעקות, בלי ספק גבר, חייב להיות האבא שלה. עכשיו אני מת!

אני מנסה ללבוש את הג'ינס שלי. אני חוזר לחלון. אני יכול לראות את החצר הקדמית. פתאום דרו מופיע בטיסה - לא, אני לא מתכוון רץ - אני מתכוון עף באוויר, מחוץ לדלת ונוחת בחצר! הוא מסתובב וצועק לי משהו. כל העניין היה כאילו בהילוך איטי. דיינה צורחת, מנסה למצוא איזשהם בגדים. ואז אני שומע צעדים במדרגות. אני הולך במעגלים... אני לכוד כמו עכברוש גדול וחרמן!

עכשיו הצעקות ממש חזקות. אני בודק במכנסיים להיות בטוח שהארנק שלי איתי - כן, הוא שם - ובוחן פעם אחרונה את האפשרויות שלי. בואו נראה, אני יכול לחכות שיהרגו אותי, או שאני יכול... אני פותח את החלון והופ, אני בחוץ. פאק, שתי קומות... נראה שלוקח שעה עד שאני נוחת על איזה שיח שם. אני נופל על התחת, תודה לאל, והאדמה רכה מספיק לספוג את הנפילה. כל האוויר יוצא ממני לשניה אבל האנדרנלין רץ, אז אני נעמד בקפיצה. לא נראה ששברתי משהו, אז אני רץ בלי חולצה ובלי נעליים למכונית.

דרו במושב הנהג - עכשיו המזדיין יודע למה אני תמיד משאיר מפתחות באוטו! הוא עשה למוסטאנג לשאוג, מוכנה לזוז. אני רץ לאורך החצר והאבא מוציא את הראש מהחלון של הכלבה צועק משהו על לחזור לשם. כן, באמת לא נראה לי שאני חוזר! אני קופץ עם הראש קדימה לתוך המכונית ודרו שם גז. עשן יוצא מהצמיגים, ואנחנו עפים משם.

***

עוד 80 סיפורים
כתבי לסווידריגאילוב

תגובות מישראבלוג:

Lullaby  , 20:32 4/1/2008:
איזה כיף.
אילו כל הקומדיות הרומנטיות האמריקאיות הטיפשיות היו ממש ככה.
תודה

פורטובלו portobelo7@hotmail.com , 22:50 15/1/2008:
איזה כיף לחזור מחו"ל ולגלות פוסט מחרמן (בטירוף) בשפה "גבוהה" כמו שאני אוהב...

"...
ידעתי שלא ייקח הרבה זמן לפני שאעשה איזו הפקדה בבנק הזרע הורוד והקטן שלה..."

(
איפה בנק הזרע הורוד הקרוב ביותר לביתי?) 

אמילי מונסטון  (http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=103076) , 05:43 9/4/2008:
לא אהבתי דווקא. סיפור לא מגרה. משהו בשפה שהוא משתמש בה, הוא תיאור של מישהו שמדבר ולא ממש תיאור אירוטי או פורנוגרפי, סתם התלהבות

ללא שם  , 23:50 5/7/2008:
לאן נעלם האינדקס עם כל התרגומים משמאל?
זה שאתה הפסקת לתרגם לא אומר שאנחנו הפסקנו לקרוא ולהנות?
:) 

נווווווווו  , 16:01 4/8/2008:
אנחנו מתגעגעות