ננסי / סיזר

"הפעם היא הניחה לאנחה ארוכה להיפלט, ואז אמרה לבעלה, "אני יושבת פה עירומה חמוד שלי... אני לא יכולה לחכות שתחזור הביתה, אני נורא בודדה..." אחזתי בירכיה והתחלתי לזיין אותה בתנועות ארוכות ואיטיות. "...אתמול בלילה... הילדים ישנו... בסדר, אני עושה את זה... כן... אממ... שתי אצבעות."


25/03/2005 19:46:00
התרגומים בבלוג מכילים תיאורים אירוטיים מפורשים, גסויות וקטעים בוטים העלולים לפגוע ברגשות קוראים מסויימים. אלה מכם הממשיכים לקרוא מצהירים בעשותם כן שמלאו להם 18, ושחוקי המדינה בה הם נמצאים מתירים להם קריאת סיפורים גסים במיוחד. תהנו!

M/F bd cons

חברת הילדות שלי ננסי התקשרה הביתה אחרי שניסתה להשיג אותי במשרד. מאז שזכיתי בלוטו, כתבתי לה ודיברתי איתה שלוש פעמים. היא לא הסתדרה כל כך טוב. הבטחתי לבקר אותה למחרת במקום לנסוע הביתה.

שכרתי מכונית ונהגתי לעיר הקטנה שבה גרה החברה הותיקה שלי. היא התחתנה לפני שש שנים, והיו לה שני ילדים. הוא התגייס לחיל האוויר כפקיד והם נאלצו לעבור עיר פעמיים בארבע שנים. בקיץ האחרון, ננסי התקשרה ואמרה לי שהיא החליטה לתת לו עוד הזדמנות. אני עדיין זוכר, כשהיינו ילדים, היא שלוש שנים גדולה ממני, התנדנדנו בנדנדה תוצרת בית. הרוח ניפחה לה את השמלה רחב, מניחה לי לראות עד התחתונים ואת הירכיים הרזות והצעירות שלה. זה אולי הזיכרון המיני הכי מוקדם שלי.

די מהר מצאתי את עצמי יושב בסלון מרוהט בצמצום, הילדים משחקים בבית של חבר. היא נראתה אותו דבר כמו בפעם האחרונה שראיתי אותה, כשהייתי בן תשע עשרה. היתה לה גזרת שעון חול קלאסית, עם זוג שדיים גדולים וכבדים מלמעלה, ותחת רחב ומוצק. ננסי אהבה ספורט, ושני הילדים לא הרסו את הירכיים החזקות ועדיין מושכות. היא לא התלבשה בשבילי, לא ציפיתי ממנה, ולבשה שורטס רחבים וטישירט גדולה. הבנתי שבעלה היה בתרגיל במחוז אחר, והיא לא ציפתה לראותו בששת הימים הקרובים. הקשבתי בדריכות כשסיפרה לי על התנהגותו. היא היתה בטוחה שהוא בוגד בה, ולא התכוונה להמשיך לסבול את זה בשקט. היא היתה זקוקה לעזרה!

חשבתי על זה לרגע ארוך, ואז אמרתי לה שאני יכול לעזור לה באחת משתי דרכים. הראשונה: אני אלווה לה כסף לעזוב אותו. או השניה, אני אתמוך בה כמה שהיא צריכה אם היא...

ננסי קפאה כשהיד שלי החליקה על החזה שלה, חופנת שד גדול וכבד. היא היתה החברה שלי, ברור, אבל רציתי אותה. מאז שזכיתי בכסף יכולתי לממש פנטזיות שערורייתיות ובלתי מתקבלות על הדעת בנסיבות אחרות, ויכול להיות שגם הפנטזיה הזאת תתממש. הכי גרוע, היא תסרב לי, ואני עדיין אעזור לה.

"מה אני אצטרך לעשות?" היא הביטה למטה ברצפה, לא מסוגלת לפגוש את עיני. ידעתי בדיוק למה היא מתכוונת בשאלה הזאת.

בדיוק פתחתי את הפה להגיד לה להתפשט בשבילי כשהטלפון צלצל. שנינו קפצנו, והיא רצה למטבח לענות. הלב שלי נפל כששמעתי אותה אומרת הלו לבעל. אבל מייד הבנתי, שאם אני רוצה שהפנטזיה שלי תתממש אני אצטרך להגשים אותה בעצמי.

כשנכנסתי למטבח הקטן ראיתי אותה גוחנת קרוב לקיר עם הטלפון. היא לחשה, עונה על השאלות שלו, אולי נבוכה בגלל מה שקרה כרגע. היא קפאה כשהעברתי את ידי סביב גזרתה וחפנתי שד בכל יד. לחשתי לה, "תמשיכי לדבר איתו." נישקתי וליקקתי לה את הצואר והאוזן. היא הטתה את ראשה לזווית שתקל עלי להמשיך.

כדי להחיש את העניינים, הושטתי יד ותפסתי סכין מטבח גדול על הדלפק לידינו. מחזיק את החולצה רחוק מהמותניים שלה חתכתי אותה לאורך הגב, עד הצואר ומעל הזרועות, והטישרט נפלה לרצפה. במומחיות חתכתי את רצועות חזייתה וגם היא נפלה. ננסי נשענה על הקיר, מחזיקה את עצמה ביד החופשית. החלקתי את הסכין בין העור לשורטס שלה. גם הם נפלו לרגליה, והיא עמדה עירומה כשגבה אלי. זרקתי את הסכין לכיור.

"דברי איתו מלוכלך, תגידי לו שאת מתגעגעת." לחשתי. תימרנתי אותה ללא התנגדות לכיוון שולחן המטבח, וכופפתי אותה עליו. היא כבר לא היתה חטובה כפסל, אבל עדיין נראתה טוב. במשיכת רוכסן מהירה במכנסי כיוונתי את הזין בין הכדורים הרחבים האלה ודחפתי קדימה. הזין שלי נכנס לחור המעט יבש שלה כשהתחילה לפתות את בעלה לדבר על ענייני מיטה. הוצאתי את הזין ממנה ושמתי עליו כמות נדיבה של רוק ואז נכנסתי שוב.

הפעם היא הניחה לאנחה ארוכה להיפלט, ואז אמרה לבעלה, "אני יושבת פה עירומה חמוד שלי... אני לא יכולה לחכות שתחזור הביתה, אני נורא בודדה..." אחזתי בירכיה והתחלתי לזיין אותה בתנועות ארוכות ואיטיות. "...אתמול בלילה... הילדים ישנו... בסדר, אני עושה את זה... כן... אממ... שתי אצבעות." היא התנשמה בכבדות ונהנתה מהזיון כששיקרה לבעלה בטלפון.

לחשתי שוב, "תגידי לו משהו חדש."

"אני רוצה לנסות משהו כשתחזור בייבי... כן אפילו זה... אני כל כך חמה, אני לא יכולה לחכות שתחזור..." דחפתי לה אצבעות לתחת בלי רחמים כשתקעתי לה שוב ושוב בכוס. "...הגרביים הסגולים... כן אני מבטיחה... מה עוד תעשה?" היא התחילה לקלוט את המצב שהיא נמצאת בו, והתקשתה לדבר ולנשום באותו זמן. הבנתי שהיא קרובה, אבל גם אני הייתי. "אני כזאת חמה... כן זה אפילו מטפטף על הרצפה..."

יצאתי מתוכה והיא גנחה, "לא!..." ואז תלשתי את הטלפון מהיד שלה וזרקתי אותו על הארץ. היא נראתה פתאום מבוהלת ומפוחדת כשהביטה מעבר לכתף. תפסתי אותה בגסות באגן וסובבתי אותה, מושך אותה מהשולחן. בעיניים רחבות היא הביטה חסרת ישע איך אני כופה עליה לכרוע לפני. עכשיו היא ראתה את הזין הנפוח מדם סנטימטרים מהפרצוף שלה.

היא ליקקה את השפתיים מבלי משים.

ואז התכופפתי מעל ירכיה ומעכתי לה את השדיים יחד. התחלתי לתקוע את הזין הרטוב מכוס שלי בעמק שבין הציצים שלה. הסנטר של ננסי נלחץ לחזה כשהסתכלה איך הפלא שתום-העין שלי מזיין את החזה הגדול שלה.

אולי היא היתה חברת ילדות ותיקה אבל באותו רגע רציתי לזיין אותה לגמרי, להשתמש בה בלי רחמים, ולשלוט בה עד שתתחנן. ננסי לא עזרה לי לדפוק אותה, רק הסתכלה, בזמן שעל הרצפה, נשכח מליבה, היה הטלפון ובצד השני של הקו היה בעלה. הנחתי שהיא פשוט איבדה את שיקול הדעת כמו הרבה נשים אחרות שהכרתי, ובאותו רגע הייתי אסיר תודה על כך.

בגניחה של עונג והדיפה סופית של ירכי השפרצתי את הזרע שלי. הוא פגע לה בשפתיים, בסנטר, וכיסה את הצואר והחלק העליון של החזה. אבל היא לא ניסתה לזוז, והשאירה את השפתיים קצת פתוחות וידעתי שהיא טעמה לפחות מעט מהזרע הלבן והחלבי שלי. עזבתי לה את החזה ואז גחנתי וניתקתי את הטלפון. היא הבינה, עיניה רחבות מפחד, שבעלה אולי הקשיב. למרות שלא היה הרבה מה לשמוע.

סוגר את המכנסיים אמרתי לה בחומרה, "אני רוצה שתבואי לחדר שלי הלילה אחרי שהילדים יישנו, ותלבשי משהו סקסי." התחלתי לצאת מהמטבח אבל בדלת נעצרתי והסתובבתי. "אוה, כן. תסדרי את השיער בכוס." עזבתי אותה כורעת שם, עם שפיך על הפנים והחזה.

***

לא התכוונתי להשאר לישון, אבל כשהגעתי לשם היא הזמינה אותי להשאר בחדר האורחים. סירבתי. בהוראה שנתתי לה אחרי הצהריים קיבלתי את הזמנתה הנדיבה. היום עבר מהר. הילדים חזרו לבית ה"נורמלי" שלהם, אמא שלהם עשתה לנו ארוחת ערב. היחסים בינינו כשהילדים היו שם היו כמו תמיד, טבעיים ורגועים. אבל כשהילדים היו מחוץ לטוח שמיעה היא הפכה שקטה והלכה על קצות האצבעות. היא בקושי הסתכלה עלי. שום דבר לא נאמר על מה שקרה, וגם לא על שיחת הטלפון עם הבעל שלה. ארבעתנו ישבנו בנחת והסתכלנו בטלוויזיה הקטנטונת. אחרי זה שיחקנו בקלפים, והבכור שלה ניצח שלוש פעמים מתוך תשע

הילדים לווו למיטה בידי אמם. ציפיתי שתחזור למטה אבל היא לא חזרה. למעשה שמעתי את האמבטיה מתמלאת בערך חצי שעה אחרי שהם עלו. ראיתי עוד תוכנית ואז הלכתי לחדר. המיטה היתה מוצעת בשבילי והאור ליד המיטה דלוק. התפשטתי ונכנסתי למיטה. הבאתי ספר איתי והתחלתי לקרוא.

דפיקה על הדלת כמעט שעה מאוחר יותר הפתיע אותי, למרות שהיתה שקטה ועדינה. מעל לספר הסתכלתי בדלת נפתחת ובננסי נכנסת לחדרי הקטן. היא סגרה את הדלת מאחוריה מייד ואז עמדה ליד המיטה, מצפה. כדי לעצבן אותה סיימתי לקרוא את העמוד שהייתי בו, ואז הנחתי את הספר על השידה שליד המיטה. שילבתי ידיים והסתכלתי בחברה הותיקה שלי שהפכה לשרמוטה.

ננסי לבשה חלוק בית ישן ועלוב מהודק היטב למותניה. אבל באור העמום יכולתי לראות שהיא נועלת נעלי עקב גבוהות ושחורות ושהשיער שלה מסודר יפה ומסורק, וניחוח קלוש של בושם נישא בחדר.

"תורידי את החלוק."

זו היתה פקודה. הופעתה בחדר השינה שלי מאוחר בלילה היוותה הוכחה מספקת לקבלתה את המצב. תיארתי לעצמי שהיא מפוחדת ונרגשת בו זמנית, אבל לא בטוחה מה לעשות בעניין. שמחתי לראות את החלוק המכוער נושר לארץ, מניח לי לראות איך היא התכוננה לפגישה. ראיתי את נעלי העקב השחורות שלה, אבל לא שמתי לב לגרביים. שחורות, בגובה הירך. מחוברות למחוך שלחץ את השדיים הכבדים שלה יחד והרים אותם למעלה. וגם חוטיני שחור, שהיא לבשה מעל לביריות.

היא נראתה ממש סקסית! אבל מאיזושהי סיבה לא רציתי להגיד לה. במקום זה מלמלתי, "את נראית בסדר. מספיק טובה לזיין בכל אופן!" היא השפילה את ראשה בכלימה. ברור שהיא חשבה שהיא נראית הכי סקסית שהיא יכולה, ועבדה מאוד קשה להגיע לזה. "תורידי הכל חוץ מהנעליים והגרביים." שוב פקודה מפורשת, עם רמז לחוסר-סבלנות בקולי.

בלי לעשות פוזות כמו שהרבה בנות היו עושות במקומה, ננסי פשוט התפשטה. כשהתחתונים ירדו ראיתי ששיער הכוס הסמיך והחום שכיסה את מפשעתה נעלם. למעשה לא היה לה שיער בכלל חוץ מעל הראש. כשביקשתי ממנה לסדר את הכוס היא בודאי הסיקה שאני רוצה אותו חלק. למען האמת, די נהניתי מהמראה. עכשיו ירד המחוך, שעשה לה קצת בעיות כי הקשר היה הדוק מדי, אז לקח לה כמה רגעים להפטר מהדבר הקטן. בסוף היא הורידה מהאוזניים שני עגילי זהב שאפילו לא ראיתי קודם.

ננסי שילבה את ידיה לפני גופה, מכסה את רוב הכוס החלק שלה. היא חיכתה וחיכתה. כפיתי עליה להיות סבלנית כשהסתכלתי לה על הגוף. היא היתה יותר חשופה כעת משהיתה בזמן כלשהו היום. עכשיו פשוט השתעשעתי בסקירת איברים מגופה, נהנה מאחד מהם לפני שאני עובר לבא אחריו. היא יכלה להיות נערה צעירה בעשר שנים, ועצבנית כמו שהיא היתה, גם בתולה. לא היה קר בחדר הקטן אבל היא רעדה בלי שליטה, הפטמות שלה קשות ובולטות, וכולה עור אווז.

בסוף הורדתי את השמיכות, חושף את הגוף העירום שלי והזין הקשה כמו אבן. ננסי הרימה את עיניה מהרצפה כדי להסתכל בזקפתי ורעדה באלימות אפילו רבה יותר. הנחתי לה להסתכל כששיחקתי בכלי שלי באיטיות. היא ליקקה את השפתיים כמה פעמים ותהיתי על מה היא באמת חושבת.

ואז, "בואי הנה ננסי ותמצצי לי את הזין." הרעד חדל כשהיא באה לקצה המיטה וכרעה על רצפת העץ הקשה. רק היד שלה עדיין רטטה כשהושיטה אותה ולקחה את הכלי מהיד שלי. היא מדדה אותו באצבעות ואז אחזה בו בהן. ננסי ליטפה לי את הזין כמה פעמים לפני שהתכופפה ונישקה לנסיון את הקצה. ראיתי חוט של נוזל צלול נמתח בין השפתיים שלה לזין, pre-cum [הצעות תרגום?]. לא נראה שהיא שמה לב, ואז התכופפה שוב ולקחה את הקצה של הזין בפה החם שלה. עיניה נעצמו והלחיים שקעו פנימה. החברה היפהפיה שלי ליטפה את החצי התחתון של הזין שלי ביד החמה שלה, כשהרימה והורידה את הראש, מוצצת את החצי השני. אני חייב להודות שהמיומנות שלה הפתיעה אותי. היא מצצה טוב!

היד שלי ליטפה במורד גבה עד לישבן, ואז שוב למעלה. לא יכולתי להגיע לחריץ שלה אבל נהניתי מהעור החלק והחם. היד השניה על הקודקוד שלה דאגה שלא תוכל להפסיק במה שהתחילה. פקדתי, "תדחפי לעצמך אצבעות, ננסי. תעשי את הכוס רטוב ונחמד." היא התרוממה מעט, שיהיה לה מקום בין הירכיים לרצפה. יכולתי לחוש בפיה רוטט כשהיא המהמה וגנחה בזמן שאוננה. למעלה ולמטה. שוב ושוב. ממש נהניתי והייתי יכול לגמור ככה. אבל רציתי יותר איתה, בא לי לראות אותה מזיעה עם הזין שלי בתוכה. הצליל של שתי האצבעות מזיינות את הכוס המטפטף הספיק כדי להדליק אותי.

מושך את הראש מהזין הקשה שלי, משתמש ביד שבשערות שלה, ראיתי את הפה הפתוח שלה ושמעתי אותה גונחת. "תעלי עלי!" העיניים שלה נפקחו והיא הסתכלה בי לרגע ואז טיפסה על המיטה, מעבירה רגל מעבר למותן שלי. היא החזיקה את הזין ביד לייצב אותו והתכווננה עם הישבן. יכולתי להרגיש בקצה נוגע בשפתיים החיצוניות החלקלקות של הכוס שהיו רטובות מאוד ממיציה. ואז הוא החליק על הדגדגן העסיסי. לבסוף היא שקעה למטה עוטפת אותי בכוס הגדול והרטוב שלה. אחרי שני ילדים הכוס של ננסי כבר לא היה הדוק יותר, אבל הוא היה רטוב וחם וסבבה. היא שמה את שתי כפות הידיים על החזה שלי לייצב את עצמה ואז לקחה נשימה עמוקה לפני שהתחילה לזיין אותי.

משתמשת בתחת הרחב והחטוב שלה, ננסי נעה עלי מעלה מטה. העיניים שלה היו עצומות והפה פעור. היא גנחה חופשי ואז חייכה ונשכה את השפה התחתונה. יכולתי לראות את גופה רוטט כשירדה למטה, חובטת בירכיים ובאגן שלי. השדיים הגדולים והכבדים שלה משכו את תשומת ליבי. במיוחד כשהיו סנטימטרים מהעיניים שלי.

אחרי כמה רגעים של חוסר פעילות הושטתי את שתי הידיים וחפנתי את החלק העליון של כל שד. הבאתי את הפטמות הקשות לשפתיים שלי אחת אחרי השניה. מוצץ ומכרסם בעדינות את הבליטות המדהימות האלה. הציצים קפצו והתחככו בפנים שלי, ולא היה לי צורך בידיים לכוון אותם אז הנחתי את שתיהן על הישבן הגדול שלה.

השרירים בשתי לחיי הטוסיק שלה נעו כשהיא עבדה קשה, מתקרבת לאורגזמה. בתנועה מהירה הפלקתי לה בישבן הימני ממש חזק, בכף יד פתוחה. "את הבובת זיונים הקטנה שלי הערב נכון?" היא לא ענתה אז הפלקתי לה שוב והיא צעקה "כן." "את אוהבת את הזין שלי נכון כלבה?" היא פקחה עיניים ואמרה שוב "כן" אבל יותר בשקט, ונשמע גם שהיא התכוונה יותר למה שאמרה. הפלקתי לה בתחת שלו פעמים מהירות, בטוח שזה הכאיב לה. "את רוצה לגמור נכון כלבה?" שוב היא אמרה "כן", אבל הוסיפה "בבקשה," עם עיני כלבלבונת חמודות כאלה.

היד השניה שלי החליקה במורד חריץ ישבנה, והאצבע המורה שלי התקדמה לכיוון החור. "תבקשי ממני רשות לגמור שרמוטה."

"תעשה לי לגמור!" זה נשמע כמו אשה מיואשת מתחננת לאורגזמה, אבל זה לא הספיק. רציתי יותר.

"לא." הפניתי את הפנים לקיר, והכרחתי את התחת שלה להפסיק לזוז לי על הזין ביד ובאצבע. ננסי התכופפה קדימה עד שנשכבה עלי, הפטמות הקשות שלה דוקרות לי בחזה. היא נישקה את הצואר והאוזן שלי, אבל עדיין לא הגבתי. יכולתי לחוש בצורך של הגוף שלה לגמור, אולי לא היה לה סקס עם הבעל כבר המון זמן ואוננות היתה הפורקן היחיד שלה.

היא לחשה לי באוזן, "בבקשה תזיין אותי!" בטון מאוד משכנע, אבל הפעם היא הוסיפה רמז לפיתוי. משהו שלא ממש התאים לאישיות שלה. כששוב לא הגבתי היא אמרה בקול די רם, "בבקשה תעשה לי לגמור. אני אעשה מה שתרצה, רק תזיין אותי בבקשה!"

כשאמרה את זה הפניתי את פני להביט לתוך עיניה החומות והחמות, ויכולתי לראות בהן דמעות של תסכול וייאוש. עזבתי לה את הטוסיק, אבל הכנסתי לה אצבע אפילו עמוק יותר לחור של התחת ביד השניה. מייד היא התחילה לזיין אותי ברצינות. ננסי עשתה את כל העבודה אבל לא לי ולא לה היה אכפת. הלחי שלה נחה צמודה לשלי כשגופה עבד קשה לכיוון האורגזמה ויכולתי לשמוע ולהרגיש בנשימתה הכבדה. יכולתי לשמוע את הכוס הרפוי והמטפטף שלה זז לי על הזין, את הפליקים של העור המיוזע שלה על שלי, את החריקה הקצובה של המיטה. אפילו שהילדים היו למעלה ואמורים להיות ישנים, הם בטח התעוררו מכל הרעש. האם הם ידעו שאמא שלהם היתה במיטה שלי ועשתה את כל הרעש הזה

הנשימה שלה היתה מרוסקת וחמה כשהיא נשפה לי על האוזן. הלשון של ננסי ליקקה לפעמים את הצואר או הסנטר שלי, אבל לא נתתי לה להגיע לשפתיים. רק האגן שלה זז, נע בטירוף קדימה ואחורה בתיאום עם הנשימות והגניחות שלה. היא המשיכה ללחוש "תזיין אותי!" שוב ושוב. אחת מהציפורניים שלה חפרה לי בכתף, וזה הרגיש כמו סכין חלודה.

היד המשוטטת שלי הכניסה לה עוד אצבע בתחת כשהחור נפתח קצת. בתוך התחת שלה יכולתי להרגיש את הזין שזז במעמקים החמימים של הכוס. מדי פעם היד השניה שלי הפליקה שוב ללחיי התחת הנדיבות שלה, גורמת לעוד כמה שניות של התפתלות כשהיא נהנתה מהכאב.

הופתעתי לחוש בתחת שלה מתהדק, לופת את אצבעותי חזק, ואת הכוס שלה רוטט עמוק בפנים. היא לחשה, "אני גומרת!", באוזן שלי. ואז היא התמוטטה עלי, מצמידה אותי למיטה, הזין עדיין נעוץ בתוכה. גופה פרכס ללא שליטה פעם בכמה שניות והזיעה שלה הדביקה אותנו יחד. אחרי חמש דקות בערך, היא לחשה "תודה!" שוב ושוב, מנשקת לי את הצואר.

אבל עוד לא סיימתי!

"רדי ממני!" היא התגלגלה ממני על צידה, מוציאה את הזין בשתי אצבעות. ואז היא התיישבה ורצתה לקום וללכת אבל עצרתי אותה. הגב של ננסי היה מופנה אלי, הברכיים כפופות, והתחת הנדיב שלה מולי. עדיין לא גמרתי, והלילה היה צעיר. חברת הילדות שלי עדיין היתה הבובת זיונים שלי.

מתמרן את עצמי מאחוריה, כרעתי פונה אל התחת שלה. כשלחצתי את הברכיים שלה לכיוון החזה ראיתי כמה היא נבוכה. "תפתחי את הלחיים של התחת." היא השתמשה ביד אחת לפתוח את התחת המורם, גורמת לחריץ להתרחב. לא יכולתי לראות פנימה אבל ידעתי מה אני מחפש. מכוון את הזין העדיין קשה שלי, לחצתי את הקצה לחור תחת ששיחקתי בו קודם. המבט על הפנים שלה, פחד והפתעה, עשה לי את היום, ממש לפני שתקעתי לה בלי רחמים לתוך הרקטום.

ננסי צרחה! למעשה אני מטיל ספק עם הילדים יכלו להמשיך לישון כשכל זה קרה. התחת שלה היה יבש כמעט, רק זיעה ונוזלי כוס משמנים אותו.

"שימי שתי אצבעות בכוס!"

היא עזבה את הטוסיק ונגע בין הירכיים, למרות שלא יכולתי לראות ידעתי שהיא מצייתת. למעשה חשבתי שהרגשתי את הלחץ הקל של האצבעות שלה על הזין שבתוכה. ננסי עצמה עיניים חזק ופיה נפער בצרחה דוממת.

היא השמיעה קולות חייתיים נמוכים כשהתחלתי לזיין אותה. הישבן שלה התכווץ חזק על הכלי שלי ונמתח פנימה והחוצה כשדפקתי. זה היה זיון שהיא לא תשכח כל כך מהר. יכולתי להרגיש את ההבדל בין הכוס הרחב שלה לתחת היבש, ובהחלט העדפתי את ההדוק יותר. היא לחצה את הפנים לכרית כדי לצרוח, והכרית בלמה את רוב הצרחה. יכולתי להרגיש בשתי האצבעות בין הרגליים של ננסי מנסות למרוח את הלחות הטבעית שלה על הזין מדי פעם. מנסות להקל על המעבר של הכלי העבה שלי בטוסיק הצר.

הביצים שלי הרגישו כאילו הן טעונות עופרת, כואבות מרוב מתח מיני שבניתי עד עכשיו. אז כשההתפוצצות הראשונה של הזרע נורתה מתוכי הרגשתי שאני עומד להתעלף מעונג. כל הגוף שלי נמתח וחשתי בזרע שזורם לחור ההדוק והאפל בתחת של חברת הילדות שלי. חלק ממני שמע אותה מתנשפת וחש בגופה נמתח כשהאורגזמה הכתה בי. הבעלות על האשה הזו כבר לא ריגשה אותי יותר, וגם לא הכנעתה לרצוני. מימשתי כבר את הפנטזיה שלי איתה.

עכשיו רציתי רק לישון!

***

עוד 80 סיפורים
כתבי לסווידריגאילוב

תגובות מישראבלוג:

Stellik  , 11:33 27/3/2005:
אהבתי... 

שרון  , 13:20 27/3/2005:

מגעיל!
אני בדר"כ אוהבת את הסיפורים - אבל כאן הוא סתם מניאק שמכאיב לה. תביא עוד סיפורים כמו של הוואן ואני אהיה מבסוטה
מייפל  , 23:57 29/3/2005:
אכן.
לא היה נעים לקרוא. בכלל

ללא שם  , 16:23 27/3/2005:
סליחה, אבל לא אמור להיות אינדקס של BD לפני הסיפור?

חו"מ, אני מציעה pre cum זה "נוזל סיכה" בעברית, עד כמה שידוע לי
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 16:27 27/3/2005:
מממ, ובכן, זה לא ממש BD במובן החמור, אבל זה יותר BD מלא BD, ואת צודקת. יתוקן. precum, לעומת זאת, הוא נוזל שאיבר המין הגברי פולט (ואם הבנתי נכון, האמור תקף בעיקר לערלים), בעוד שנוזל סיכה במשמעות המקובלת הוא יותר משהו כמו KY, לא היית אומרת
Ika  , 17:31 27/3/2005:
PRE CUM הוא הנוזל שכל גבר (גם נימול) פולט טרם נוזל הזרע.
אתה יכול לקרוא לזה "פליטה ראשונית" אבל זה היה קצת מופלץ. החומר הספציפי, אם אני לא טועה, הוא נוזל מהפרוסטטה או משהו. אולי זה יעזור... 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 20:14 27/3/2005:
ואין איזשהו נוזל סיכה שנפלט מתחת לעורלה או משהו? פעם קראתי משהו כזה, דומני. ולגבי התרגום, נראה לי שבינתיים נשאיר את זה ככה, עד שאיזשהו איתמר בן אב"י מהזן הנלוז ימציא לזה שם עברי נאות
גורע  , 14:16 29/3/2005:
בתרגום מילולי זה יצא טרום-שפיך
הממ... אפשר להתרגל לזה... 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 14:25 29/3/2005:
האמת, וואלה. לא רע בכלל. אם לא יעלו הצעות טובות יותר עד יום חמישי, אשתמש בזה. תודה

מוזטל  , 15:04 28/3/2005:

מה עם femdom ??! 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 21:06 28/3/2005:
ובכן, FF femdom דוקא יש ("טיסה נעימה", ו"שותפות"), אבל אתה ודאי מתכוון לMF. אולי עוד יהיו גם כאלה, מי יודע
מוזטל  , 23:02 28/3/2005:
בסדר, אני אעבור על זה...
למה אתה כזה קר? תפתח קצת למגיבים
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 01:29 29/3/2005:
מי שמתרגם כאלה סיפורים, אתה יודע, טוב לו גם טוב שיהיה קריר אך קורקטי, בדומה לפסנתרן-בית-זונות
מוזטל  , 08:46 29/3/2005:
עם כל הכבוד לפסנתרן, בית הזונות צריך גם מארחת שתחייך לכולם. אינטרנט הוא מקום חברתי!
ואם כבר, תן לנו כמה צלילים מ"פנקס הקטן". לסבית שמזיינת את השניה עם דילדו זה לא בדיוק femdom. 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 12:42 29/3/2005:
פנקס הקטן, יתכן ויתכן, מדוע לא, כפי שאמרתי בפוסט הקודם - אמנם לא בדיוק מיי קאפ אוף טי, אבל פסנתרן זה פסנתרן. ובאשר למארחת היפהפיה, מי יתן

פוחדת לומר noalewin@yahoo.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=27838) , 02:38 29/3/2005:
פריקאם זה קדמת עדן
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 02:48 29/3/2005:
מבריק, גם אם לא שימושי במיוחד בתרגום. סטיינבק עצמו (שלא לדבר על אמו השתיינית מבלי משים) היה מריע
פוחדת לומר noalewin@yahoo.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=27838) , 10:41 29/3/2005:
תודה. מיהו סטיינבק
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 12:43 29/3/2005:
לעונג. גון סטיינבק, סופר אמריקאי מהמאה שעברה, כתב את "קדמת עדן". 
פוחדת לומר noalewin@yahoo.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=27838) , 19:28 29/3/2005:
אה, שיט, נכון.
הייתי אמורה לדעת את זה
מוזטל  , 20:45 29/3/2005:
חחחח... לוזרית
פוחדת לומר noalewin@yahoo.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=27838) , 20:58 29/3/2005:
נראה אותך ממציא ביטוי גאוני כמו "קדמת עדן"! 
מוזטל  , 21:09 29/3/2005:
אז מה שחצנית. אני רק לפני שבוע המצאתי פּילפיל. תראי מה זה עשה לאנשים.
http://www.tapuz.co.il/blog/viewEntry.asp?EntryId=326142
 
פוחדת לומר noalewin@yahoo.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=27838) , 21:13 29/3/2005:
באמת, מילה מאוד שימושית... 
מוזטל  , 21:36 29/3/2005:
תתפלאי. כשסווידריגאילוב יתחיל לתרגם סיפורים שעוסקים בסטיה הזאת, את תבואי אלי פתאום ותרצי להתנצל... 
פוחדת לומר noalewin@yahoo.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=27838) , 01:23 30/3/2005:
קח התנצלות על הבית, אבל אל תחזור להתחנן לעוד... 

דורה  , 16:17 29/3/2005:
מה עם קצת בדס"מ?
הוסף סיפורים כמו נסיעה בוואן. :) 

סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 01:31 30/3/2005:
כולם רוצים סיפורים כמו הנסיעה בואן, הבעיה הפעוטה היא שאין כל כך הרבה סיפורים כאלה, אם בכלל. (-: ניסיתי לאתר בדרכים שונות, עוד לפני שהתחלתי לתרגם, סיפורים נוספים של בעל/ת הואן, ללא הצלחה יתירה. אם יש כאן מי שמגגל טוב ממני, ויכול לאתר עוד טקסטים של אותו/ה מחבר/ת, תרגום מיידי פחות או יותר מובטח, פלאס שושנה. מצד שני, אם בדסמ את רוצה, אולי תאהבי את "חדר הביקורים" שיעלה מחרתיים