אשה שחורה / ביג שוט

"כשחזרתי לבית קנדרה היתה במטבח, מנקה, פטפטתי איתה על רוי, מצפה שהיא תגיד משהו על זה שהוא תפס לה בתחת. כשהיא לא אמרה שום דבר על ההתנהגות שלו הנחתי שהיא נבוכה מכדי להגיד משהו ועזבתי את זה. הלכנו למיטה והיה לנו סקס מדהים..."


12/12/2004 14:52:00
התרגומים בבלוג מכילים תיאורים אירוטיים מפורשים, גסויות וקטעים בוטים העלולים לפגוע ברגשות קוראים מסויימים. אלה מכם הממשיכים לקרוא מצהירים בעשותם כן שמלאו להם 18, ושחוקי המדינה בה הם נמצאים מתירים להם קריאת סיפורים גסים במיוחד. תהנו!

M/F cons

בשבוע שעבר השכן החדש שלנו רוי בא והציג את עצמו. הייתי מופתע כי חשבתי שהוא לא מת על אנשים שחורים, כי הוא נראה קצת מחוספס ולא ידידותי כלפינו. אבל גיליתי שהוא ממש נמשך לאשתי קנדרה, מה שלא היה מפתיע כי היא נראית די טוב עם אגן רחב ושדיים גדולים שבקצה שלהם פטמות שחורות ורגישות ביותר. היא ניסתה להסתיר את הגזרה בזה שלבשה בגדים רחבים וחזיה מיוחדת עם ריפוד שיסתיר את הפטמות הסופר-עבות שלה. היא נראית טוב אבל לא יפהפיה עם שיער מתולתל קצר ופה קטן עם שפתיים עבות ובולטות. בבית היא לובשת מכנסיים קצרים וחולצות טי ובגדים אחרים מהסוג הזה, שלא יכולים להחביא את התחת המקפץ שלה והפטמות הבולטות והגדולות שלה.

נראה שרוי עבר אצלנו כדי לבדוק אם איזו חבילה שלו הגיעה בזמן שהייתי בעבודה וראה את קנדרה בבגדי בית שלה, מה שמביא אותי להתחלת הסיפור. הייתי יכול להזכיר גם שקנדרה שמרנית מבחינה מינית איתי אבל כמו שגיליתי יכולה להיות מאוד צייתנית כלפי סוג מסויים של גבר; גבר כמו השכן הלבן שלנו רוי לי ג'ונס. רוי, שוטר לשעבר, הוא בחור גדול, בערך 110 קילו ו1.95, ויחסית לשבעים קילו שלי על 1.75 הוא נראה עצום. הוא מחוספס וכמו שהזכרתי הוא גם מאצ'ו מחורבן שלא מוכן לקבל לא בתור תשובה. לא לקח לו הרבה זמן להתחיל לבוא בלי להודיע, לוקח לעצמו בירות ואוכל ומשתמש לי בספה ובטלוויזיה.

קנדרה כל פעם נתפסה לא מוכנה, לפעמים לובשת מכנסיים ממש קצרים או מכנסונים צמודים עם חולצות טי וגופיות, אבל היא לא התלוננה והתייחסה לרוי מאוד בכבוד. היא לא התלוננה אפילו כשפקד עליה כמו על מלצרית בבאר, "תביאי לי בירה," או "תעשי לי סנדוויץ'." הפתיע אותי כמה מהר היא צייתה וזה שהיא אף פעם לא התנגדה לשתלטנות שלו, לא רציתי להגיד שום דבר כי רציתי לראות כמה זמן היא תסכים לסבול את זה. רוי, נראה לי, גרם לקנדרה להרגיש מאויימת והיא אף פעם לא אמרה לו לא או משהו אחר מ"אוקיי" כשהוא אמרה לה לעשות משהו. היא אפילו צחקה מהבדיחות המלוכלכות שלו, ואז הוא היה מתחיל להשוויץ בחיי מין שלו ואיך הגודל של הזין שלו יותר מ20 סנטימטר ואף אשה לא יכולה להתנגד כשהיא רואה אותו, היא היתה מפנה את העיניים ולא מסתכלת על אף אחד משנינו.

אחרי כמה חודשים או משהו כזה רוי התחיל לשחק בצביטות בתחת עם קנדרה. זה התחיל יום אחד כשראינו משחק, "ג'יי, אני הולך לראות מה יש לארוחת ערב," והוא הלך למטבח. קצת אחר כך שמעתי את קנדרה מייבבת, "היי!" רוי חזר עם חיוך ואחרי שהתיישב אמר, "יש תחת מה זה רך על הקנדרה הזאת, יש לך מה זה מזל שהיא אשתך." ברור שהייתי המום אבל ניסיתי להתייחס לזה כמו בדיחה, וזו היתה טעות. כשקנדרה הביאה את ארוחת הערב היא לא אמרה שום דבר על זה והגישה קודם לרוי ואז לי. אחרי ארוחת הערב יצאתי כדי לסגור את הברז בגינה ורוי בא אחרי ואמר, "אני מת מעייפות, ודרך אגב, הייתי חייב להביא עוד ליטוף על התחת הגדול והרך הזה, נראה אותך מחר אחי." עכשיו הראש שלי הסתחרר מרוב כעס ודמיינתי אותו צובט לקנדרה בתחת, אבל בכל זאת הזין שלי נהיה קשה כמו אבן כשחשבתי עליו מחרמן את אשתי. כשחזרתי לבית קנדרה היתה במטבח, מנקה, פטפטתי איתה על רוי לי, מצפה שהיא תגיד משהו על זה שהוא תפס לה בתחת. כשהיא לא אמרה שום דבר על ההתנהגות שלו הנחתי שהיא נבוכה מכדי להגיד משהו ועזבתי את זה. הלכנו למיטה והיה לנו סקס מדהים, קנדרה היתה מאוד חרמנית וסופר רטובה.

יום אחד כשנרגעתי עם בירה אחרי העבודה שמעתי את רוי לי צועק על המים מהממטרות שלנו שמטנפים לו את המכונית, "תעיפו את המים מהקורבט שלי!" שנינו זינקנו ורצנו החוצה, קנדרה ראשונה, עם שדיים ותחת רוטטים כמו ג'לי, ואני אחריה. "מצטערת, אני אסגור את המים מייד," היא ענתה בכניעות ורצה לברז לסגור את המים. רוי התחיל להגיד משהו שהתחיל ב"נמאס לי.." אבל הפסיק באמצע המשפט כשראה את התחת השופע של קנדרה קופץ. "אולי אפשר לשטוף אותה בתחנת דלק," הצעתי ורוי אמר "שכח מזה, שוטפים אותה רק ביד, המכונות האלה ישרטו את הצבע." 

יודעת כמה קשה עבדתי לשמור על יחסים עם השכנים קנדרה התנדבה, "אני יכולה לשטוף אותה ולעשות ואקס בבוקר, זה יהיה בסדר?" 

הוספתי "כן, ומה עם כמה בירות עכשיו? יש משחק של הבולז."

"אני שונא את הבולז אבל אני אשתה בירה," היתה התשובה הבוטה שלו כשהלכתי ראשון לבית כשקנדרה ורוי מאחורי, מה שהעניק לרוי מבט מלמעלה על התחת הקופץ. כשהיינו בפנים ישבתי בכורסה שלי כשקנדרה ורוי התחלקו בספה. שתינו לא מעט בירות כשראינו את המשחק וכל פעם שהפחית של רוי התרוקנה הוא אמר "תביאי עוד בירה," שום בבקשה או תודה. קנדרה היתה אומרת בענווה "אוקיי," וצייתה להוראה שלו. הבולז ניצחו, מה שעיצבן את רוי כל כך עד שהוא עזב.

אחרי שהלך שאלתי את קנדרה איך היא מרגישה עם זה שרוי נותן לה פקודות ושהיא צריכה לשטוף לו את המכונית, היא אמרה שהיא רק מנסה להיות נחמדה כמו עם שאר השכנים. בכל אופן, מהר מאוד עמדתי לגלות שהיא לא יכולה שלא לציית לפקודות של גברים לבנים גדולים, תוקפנים ושתלטנים כמו רוי. למחרת קנדרה שטפה כמו שהבטיחה את הקורבט, ואני הלכתי לעבודה וניסיתי להתקשה בצהריים לראות מה נהיה עם המכונית. קנדרה אמרה שרוי היה מאוד מפורט לגבי איך היא צריכה לשטוף. כשחזרתי הביתה היא סיפרה לי שרוי צעק עליה כשהיא ניסתה להשתמש בטי שירט ישנה כדי לנקות את המכונית ורכב עליה כמו רס"ר כל הזמן.

קנדרה היתה עסוקה עם הכביסה כשאמרתי, "אני אלך אליו ואסדר את זה." היא ענתה, "לא, הוא רק רצה שינקו לו את האוטו ויעשו ואקס בדרך מסויימת, והזמנתי אותו לארוחת ערב היום כדי שנדע שבטוח הכל בסדר."

האמתי היא שרוי הפליק לה בתחת כמה פעמים והזמין את עצמו לארוחת ערב, אבל לא גיליתי את זה עד יותר מאוחר אותו ערב. נראה שקנדרה, בתור צייתנית, נהנתה מזה שרוי שולט בה, והתביישה לספר לי הכל. ישבתי בכורסה שלי כששמעתי את דלת הכניסה נפתחת, זה היה רוי לי נכנס בלי לדפוק, "קנדרה תביאי לי בירה," הוא נבח כשנכנס לחדר.

קנדרה נכנסה עם הבירה והניחה אותה לפניו, ושוב פעם לא שלום, תודה או משהו, חוץ מהנהון קצר כלפי. קנדרה היתה לבושה בחצאית קצרה, בערך באורך חצי ירך עם חולצת וי לבנה, קצת חריג מהלבוש המרושל של ערב בבית. אחרי שהיא הלכה לסיים את ההכנות לארוחת ערב פניתי אליו, "רוי, אני חושב שאתה יכול להיות קצת יותר אדיב כלפי אשתי," אמרתי בטון מנומס.

"מה אתה מדבר, היא סאבית, היא אוהבת שצועקים עליה," היתה התשובה שלו.

"היא מה?"

"סאבית, ג'יי, אשה שאוהבת ששולטים בה ומנצלים אותה."

"לא קנדרה, זה לא האופי שלה."

"כשאתה לא בסביבה היא אשה אחרת, כמו היום כשהיא שטפה לי את האוטו, הפלקתי לה בתחת הגדול שלה כל פעם שהתכופפה, ואתה יודע מה, היא המשיכה להתכופף ולהראות לי את המטרה הגדולה הזאת, היא לא סיפרה לך, נכון? או על הפעמים שאני תופס לה בתחת במטבח, למה היא לא אמרה לך שתגיד לי להפסיק?"

"היא בטח פשוט יותר מדי נבוכה לספר לי על זה," הייתי בטוח שהיא היתה יותר מדי ביישנית מכדי להגיד משהו.

"לא, היא אוהבת את זה, אפילו אמרתי לה להתלבש לכבודי הערב, למה אתה חושב היא בבגדים האלה, אם אתה לא מאמין, תשאיר אותה לבד איתי אחרי ארוחת ערב ואני אוכיח לך."

הייתי עייף מהבולשיט של רוי לי, בחור לבן דביל וגדול שכל הזמן משוויץ בזין הגדול שלו, אז החלטתי להראות לו שהוא מדבר שטויות. "בסדר, אני לא אשאיר אותך לבד איתה, אבל אני אעשה את עצמי ישן בכורסה ואם מה שאתה אומר נכון לא צריכות להיות לך בעיות, כי היא תהיה לידך על הספה. אתה יכול לגעת בה כמה שאתה רוצה, אבל אם היא אומרת לי להפסיק אותך, אני מקבל את הקורבט שלך," הנחתי שזה ישתיק אותו אבל זה לא.

רוי גיחך אלי ואמר, "אוקיי, חבר, ואם היא לא אומרת אני מוריד אותה למצוץ לי את הזין."

"עכשיו אתה כבר חולם," צחקתי, "כי היא לא מוצצת זין, היא לא שרמוטה."

רוי לוי רק צחק, "אם היא מוצצת לי את הזין כמו שרמוטה, אתה מבטיח לא להפריע ולתת לי לעשות לה מה שאני רוצה מעכשיו, ואם היא לא מוצצת אני מביא לך את הקורבט."

"אני יודע שהיא לא תמצוץ לך את הזין אז אתה פשוט יכול לתת לי את המפתחות עכשיו."

רוי לי היה משוגע, עמדתי לקבל קורבט חדשה. ידעתי שזה דבר מטומטם לעשות אבל הרגשתי שאין מצב שאני מפסיד. קנדרה לא היתה אשה מהסוג שתמצוץ זין, היה לי קשה לגרום לה לגעת בשלי, שלא לדבר על למצוץ אותו, והייתי בטוח שבבוקר אני אנהג בקורבט לעבודה. אכלנו ליד השולחן וקנדרה הגישה לנו, כמו שרוי רצה, ובכל פעם שהיא הגישה לו משהו היא כאילו קפאה ליד השולחן. ההשתקפות בחלון שמאחוריו הראתה לי למה, הוא העביר את היד החופשית מתחת לצד האחורי של החצאית שלה, וליטף לה את התחת בכל פעם שהיא מילאה לו את הכוס, או הביאה עוד אוכל, מה שקרה הרבה.

מה הולך פה, ממששים את קנדרה מתחת לאף שלי אבל היא לא אומרת שום דבר, הייתי בטוח שהיא לא מצליחה לגרום לעצמה לעשות סצינה ולא ידעתי מה לעשות, לאור השיחה הקודמת שלי עם רוי. אחרי האוכל רוי לי התחיל לתת לקנדרה פקודות כרגיל, "קנדרה שימי לב שהכוס שלי לא מתרוקנת, ותביאי קצת מנצ'יס." נראה שהוא מתנהג באופן עוד יותר שחצני מכרגיל, וחיסל שישיית בירות במהירות, בזמן ששתיתי 4 כוסות יין. כמו שהסכמנו, התחלתי לנשום עמוק כאילו אני ישן. "עכשיו כשג'יי ישן למה שלא נכיר אחד את השניה יותר טוב?"

"הוא תמיד נהיה רדום אחרי כמה כוסות יין, אולי כדאי שפשוט נגיד שלום," היא ענתה.

"לא, בואי נתחבק," כשרוי המשיך למשוך את קנדרה קרוב אליו, היא התנגדה חלושות אבל הוא משך אותה אליו במהירות בזרוע אחת מסביב הכתפיים. עם המשקפיים הכהות שלי יכולתי לעצום עיניים למחצה ולראות הכל. החצאית של קנדרה עלתה גבוה על הירך, חושפת את הV של התחתונים שלה, כשהיא ניסתה למשוך אותה למטה רוי עצר אותה ואמר, "אני נהנה מהנוף." ואז הוא הניח את יד ימין שלו על השד הימני שלה, והיא מייד הורידה אותה, אבל הוא אז הוא חפן לה את השד חזק והפליק לידיים שלה כשניסתה להזיז אותו.

במהירות הוא הכניס לה יד מתחת לחולצה ומשך וצבט את הפטמות שלה בגסות. הייתי בטוח שהיא תצעק אלי אבל משום מה היא לא עשתה את זה. היא ניסתה להתנגד אבל הוא התגבר עליה בקלות. לא יודע איך היא יכלה לסבול את הטיפול הקשוח שלו בלי לצעוק.

קנדרה הצביעה עלי ולחשה, "לא אל תעשה את זה, ג'יי כאן לידנו" מנסה לגרום לרוי להפסיק אבל לא מצליחה. רוי לי גיחך ופתח את החנות, מוציא את הזין שלו ושם את היד של קנדרה עליו. היא קפצה אחורה אבל רוי שם את היד שלה שם בחזרה והתחיל להזיז אותה בתנועות של לעשות ביד, כשהוא מחזיק אותה ביד שלו. הזין שלו התקשה כמו אבן במהירות; הוא היה ענק עם ראש אדום וגדול. אנדרה עשתה לו ביד בעצמה עכשיו, ונראתה מהופנטת מהזין הענק של רוי. הוא הרים לה במהירות את החולצה, וזה כאילו החזיר אותה למציאות והיא הוציאה את היד מהזין שלו. רוי לי תפס לה את שתי הידיים מעל לראש והרים בכוח את החולצה מעל לראש שלה והוריד ממנה את החזיה. הוא תפס את שתי הפטמות שלה ופיתל ומשך, קנדרה התחילה לגנוח בשקט עמוק בגרון. הבנתי שהכל נגמר כי הפטמות שלה היו הנקודה החלשה, היא כמעט לא נתנה לי למצוץ אותן כי היא לא עמדה בגירוי. די מהר רוי גרם לכל פטמה לעמוד איזה ארבעה סנטימטר קדימה. הוא התכופף קרוב אליה ולחש משהו, קנדרה הניעה את ראשה לשלילה. רוי התחיל לסובב ולצבוט יותר חזק ולחש משהו שוב, כשהוא מושך אותה לחיקו.

למרות שקנדרה נאבקה, התפתלה והסתובבה, ידעתי שאם היא באמת רוצה שהוא יפסיק כל מה שהיא צריכה לעשות זה לצעוק לי שאפסיק אותו. חלק ממני רצה לעצור את זה וחלק אחר רצה לראות את זה קורה, רציתי לראות אותו מכריח אותה למצוץ לו את הזין. אתמול זה היה לא יאמן שאפילו אדמיין אותה עושה את זה, אבל עכשיו עם הזין מתקשה בכל שניה יותר, הייתי חייב להודות שרציתי לראות אותה מוצצת לו.

עכשיו רוי התגבר עליה והביא את הראש שלה למטה קרוב לזין שלו ולחש, "תמצצי לי את הזין," עוד פעם ועוד פעם, הוא לקח את הזין והתחיל לחכך את הראש על כל הפרצוף שלה, כשהיא התחילה לנסות להשתחרר רוי צבט לה את שתי הפטמות ומשך בסאדיזם עד שהפנים שלה היו סנטימטרים מהזין. הוא משך וסובב אותן, לוחש בקול רם, "תמצצי לי את הזין, קחי את הזין בפה שלך."

לא יכולתי להאמין כמה קשה הזין שלי היה כשראיתי את הסצינה הזאת, וכשקנדרה שמה את הפה שלה על הזין כמעט התפוצצתי.

הזין של רוי נראה כמו אלה קטנה, הוא בקושי נכנס לה לפה, כשהיא התחילה למצוץ אותו הוא המשיך להתעלל לה בפטמות, מושך ומסובב אותן, ואני לא יודע איך היא עמדה בזה בלי לצעוק. ידעתי כבר שרוי צדק כשאמר שהיא סאבית, אבל לא ידעתי שהיא שרמוטה של זין לבן, שחורה שתיתן רק לגבר לבן להתייחס אליה ככה.

באופן מדהים רוי נתן לה למצוץ והחזיק מעמד 30 דקות לפני שגמר, מחזיק לה את הראש למטה על הזין עד שהיא בלעה כל טיפה. היא ניסתה לקום וללכת אבל הוא לא נתן לה, מכריח אותה להביא לו עוד בירה ולשבת לידו כשהוא משחק לה בשדיים ורואה עוד סרט. אחרי שהוא נגמר הוא קם ללכת ואמר לה להגיד לי שהוא יחזור מחר בערב.

קנדרה לא ניסתה להעיר אותי והלכה ישר למיטה, חיכיתי בערך 15 דקות ונכנסתי לחדר השינה, מתנהג כאילו אני מת מעייפות ומנומנם. הושטתי יד ונגעתי לה בכוס, הוא היה נוטף. ניסיתי לשכב איתה אבל היא רק הסתובבה לצד השני ואמרה, "אני מתה לישון, תפסיק," כשליטפתי לה את התחת היא הכניסה את השמיכות מתחתיה שלא אוכל לגעת בה. לא ידעתי מה לעשות, לא רציתי להתנהג אחרת מכרגיל אז אמרתי, "אוקיי מותק לילה טוב."

היא לא אמרה כלום.

Black sub-slut wife by Big Shot

***

עוד 80 סיפורים
כתבי לסווידריגאילוב