המציאות מוצצת / רודראנר


"לא, אל תחביאי את עצמך." אמר ג'וש, מנסה להירגע. הוא תמיד חשב שבת הדודה שלו חמודה, אבל היא התנהגה אליהם כמו לילדים. עכשיו לא רק שהוא יכול לראות אותה עירומה, הוא יכול לגעת בה, ובקרוב הוא גם יזיין אותה! הזין שלו היה כבר קשה כאבן, והוא כמעט גמר רק מלחשוב על זה."


05/08/2006 20:12:00
התרגומים בבלוג מכילים תיאורים אירוטיים מפורשים, גסויות וקטעים בוטים העלולים לפגוע ברגשות קוראים מסויימים. אלה מכם הממשיכים לקרוא מצהירים בעשותם כן שמלאו להם 18, ושחוקי המדינה בה הם נמצאים מתירים להם קריאת סיפורים גסים במיוחד. תהנו!

אהה! עלה בידי הדבר, וחרף יוונים רבים שנקבצו עלי מכל עבר, תרגמתי כמובטח סיפור השבוע, ואשתדל להמשיך במנהג נאה זה. למרות שיש כאן שני גברים ובת, איני יודע אם הסיפור יענה לתאוותה של תאווה, שכן שני הזכרים המעוללים מעללים בגופה של הכוסית הקטנה בסיפור הזה אינם ממש גברים מבוגריםונכון, זה קצת דומה לבייביסיטר ולסיפורים אחרים כאןועדיין, יש פה לטעמי מתח לא מבוטל, ועלילה המתגלגלת כסלע מראש הר והופכת נערה המאוננת בתמימות לשרמוטה עם תעודות בשלושת אלפים מילה בערך. נראה אם תאהבו את זה או לא, יקירותי, וכך או כך אאחל לכן שבוע נעים ומקסיםואוסיף ואציין, מה שציינתי כבר לא פעם בלבושי ניסוח כאלה ואחרים, עד כמה נעימה לי המחשבה עליכן מתגנבות ובאות לכאן באישון ליל כנימפות-זקורות-פטמות-בחולצה-ותחתונים, לקרוא את הדברים המלוכלכים-מלוכלכים האלה בזוג עיניים ויד אחת, ולהסמיק באין רואה.



'המורה הצעירה עמדה במרכז החדר, חסומת פה ועירומה פרט לחוטיני וזוג נעלי עקב. ידיה היו כפותות וקשורות לוו בקצה שרשרת התלויה מעל ראשה, כופות עליה לעמוד זקוף, ובגדיה היו מקופלים בקפידה בפינת החדר. בן שם לב במיוחד לטבעות הזהב התלויות מפטמותיה הזקופות ולמלה "שרמוטה" שהיתה כתובה בשפתון אדום על שדה השמאלי...'

עד עכשיו, היה החופש הגדול של מליסה אסון גמור. כשביקרה את דודה ודודתה בקיץ הקודם, התיידדה מאוד עם טניה, הבת של השכנים. שתיהן היו בנות חמש עשרה אז והן מאוד נהנו ביחד. היא לא אמרה לטניה שהיא באה גם השנה, חושבת להפתיע אותה. אבל כשהגיעה, הזדעזעה לגלות שטניה נסעה לחופשה עם משפחתה שלה. כדי להפוך את הדברים לגרועים אף יותר, נסעו גם דודה ודודתה, מותירים אותה "לשמרטף", כפי שכינתה זאת מליסה, את שני ילדיהם. הבני-דודים-מהגיהנום של מליסה היו ג'וש וטוד. הם היו בני חמש עשרה וארבע עשרה, לא צעירים ממנה בהרבה, אבל למליסה הם נראו ילדותיים ומטומטמים, ובכל פעם שבילתה איתם זמן מה מצאה עצמה רבה איתם. הם העמידו פני "בוגרים", מדברים על בנות מבית הספר שלהם, אבל זה פשוט הצחיק את מליסה. מצד שני, לא שיעשע אותה בכלל לתפוס אותם מציצים בה בתשוקה מדי פעם.

העניינים השתפרו מעט כשהדוד של מליסה התיר לה להשתמש במחשב שלו לגלוש ברשת. שלא כמו במחשב של אביה, לא היתה מותקנת תוכנת הגנה המונעת מילדים לגלוש לאתרים מסויימים ומליסה העבירה את רוב זמנה בקריאת פורנו ברשת, בהתחלה מתוך סקרנות אבל די מהר, כשגילתה שיש שם למעשה הרבה סיפורים הדומים לפנטזיות המיניות שלה, מצאה עצמה נסחפת בלי שתוכל להתאפק, ושמחה מאוד כשדודה אמר לה שהם נוסעים לסוף השבוע. יום שישי בערב הגיע סוף סוף, ומייד כש'שני המפגרים' (כפי שהתרגלה לאחרונה לכנותם) הלכו למיטה, הלכה מליסה לחדר העבודה של דודה.

[הדגש על סיפורים ולא על פורנו ויזואלי וכן העובדה שיש רק מחשב אחד בבית נובעים מכך שהסיפור נכתב, כמו רוב מה שמיתרגם כאן, לפני אי אילו שנים]

מאז שהתחילה לאונן, אחת מהפנטזיות החביבות ביותר על מליסה היתה שהיא דמות במערבון. לפעמים היתה עלמה צעירה ותמימה, אבל לעיתים קרובות יותר דמיינה את עצמה כפרוצה שגנבה כסף, או מלצרית בבאר שעשתה משהו לא בסדר. היא היתה נלכדת בידי קבוצת קאובויים חזקים וקשוחים, שהיו מפשיטים אותה או מכריחים אותה להתפשט, בעודם מעירים הערות גסות כל הזמן. היא התרגשה כל כך כשקראה סיפורים המכילים סצינות דומות שנאלצה ללכת לשירותים לאונן, מדמיינת את עצמה כגיבורת הסיפור האומללה. הסיפור שמצאה היום לא היה כתוב ממש טוב (למעשה הוא נראה טיפשי מעט), אבל היתה בו סצינה אחת שחירמנה אותה. שלא במודע התחילה להדק את ירכיה זו לזו ולחכך את התחת במושב. היא גלגלה את המסך למטה והמשיכה לקרוא:

'קארן הביטה בבן בבושה ופחד כשהתקרב.

"נו, נו," הוא מילמל. "עשית את זה בעצמך?" שאל בן. עוצמת את עיניה בכלימה, הנהנה קארן כפי שהורה לה מארק לעשות. "וגם את זה?" הוסיף ושאל, לוקח טבעת פטמה בין אצבעותיו ומושך בה בעדינות. מייבבת, הנהנה קארן שוב.

בן חש כאילו הזין שלו הולך לפוצץ את מכנסיו כשהלך סביבה וראה את המילים "תשתמש בי" כתובות לה על התחת.'

כשקראה זאת לא יכלה מליסה להתאפק יותר. היא קמה מייד, יצאה מהחדר בסערה, לקחה שפתון וכמעט רצה לחדר האמבטיה. היא מיהרה כל כך שלא שמה לב לכך שמישהו הדביק פיסת נייר דבק על המנעול שמנעה מהדלת להנעל. לא הפריע לה גם שדלת ארונית התרופות היתה פתוחה.

היה שם ראי גדול. עומדת מולו, עצמה מליסה את עיניה והחלה לפשוט את בגדיה. היא דמיינה שהיא המורה הצעירה בסיפור, שהסחטנים כופים עליה להתפשט. ואז היא לקחה את השפתון ובידיים רועדות מהתרגשות כתבה את המילה 'שרמוטה' על החזה, ממש מעל לשדיים. נשימתה הואצה כשראתה את השתקפותה במראה, ואז התחילה לגעת בעצמה.

היא חפנה שד בכל יד, מועכת אותו וצובטת בפטמותיה הזקופות. ידה השניה התגנבה לכוס והתחילה ללטף שם בפראות. חוששת לבל תעיר את דודניה, נאבקה להחניק את גניחותיה, והן נפלטו כהתנשפויות קצרות. בתוך שניות עבר בה רעד והיא גמרה.

"ממממממ....." הניחה מליסה לאנחת סיפוק ארוכה לחמוק מפיה כשישבה על האמבט. בעת שעדיין ניסתה להשיב לעצמה את נשימתה, נפתחה לפתע הדלת לרווחה.

"תפסנו אותך!" צעקו ג'וש וטוד. מליסה הרימה את עיניה בהפתעה וראתה שלג'וש יש מצלמה דיגיטלית ביד, ובעת שניסתה, מסוחררת, להבין מה קורה, הוא צילם כמה תמונות שלה.

"תפסיק את זה מניאק קטן!" צרחה מליסה. שני האחים נמלטו, צוחקים. "תביא לי את זה! תביא לי את זה חרא קטן!" היא רדפה אחריהם מחוץ לחדר האמבטיה, כועסת ונבוכה.

"בואי קחי את זה! בואי קחי את זה!" שר ג'וש בעודו רץ לרוחב הסלון. כשיצא מהבית אל הגינה רצה אחריו מליסה הזועמת, עירומה לגמרי. היא רדפה אחריו סביב הבריכה, והיתה רק מעט מאחוריו כשהבינה שהוא מתכוון להכנס לבית.

"אוה, לא!" צעקה באימה כשנכנס ג'וש הביתה, טורק את דלת הזכוכית מאחוריו. היא רצה מייד לצידה השני של דלת ההזזה, אבל טוד כבר היה שם, צוחק כשסגר ונעל את הדלת.

"חתיכת חרא קטן!" צרחה מליסה בזעם והלמה על הזכוכית. "תן לי להכנס!" החלון הצופה לגן היה פתוח, אבל החריץ היה קטן מכדי שתטפס דרכו.

"יופי, כלבה!" אמר ג'וש, נקרע מצחוק, "תצעקי יותר חזק! תעירי את השכנים, שגם הם יוכלו לראות אותך!" מליסה בלמה מייד את פיה באימה והתכופפה.

"בבקשה!" התחננה, כמעט לוחשת, "תן לי להכנס!"

"מה?" התגרה בה טוד, "אנ'לא שומע אותך!"

"בבקשה!" התחננה שוב. היא מתה כמעט מבושה. פניה ואפילו צוארה היו סמוקים כעת. "אני, אני מצטערת! בבקשה תן לי להכנס פנימה! אני מתחננת! אני, אני אהיה נחמדה אליכם מעכשיו, אני מבטיחה! אני אתן לכם לראות כבלים, או לצאת, מה שבא לכם!"

"כבלים?" צחק טוד, "מי רוצה לראות כבלים שיש לנו את הדבר האמיתי!" קולטת למה הוא מתכוון, כיסתה מליסה מייד את שדיה בזרועותיה.

"לא!" סירבה. "אי אפשר."

"לא?" שאל ג'וש בעודו ממשיך לצלם אותה, "אז את תישארי כל הלילה בחוץ, אחותי!"

טוד הלך וכשחזר היתה בידו מצלמת וידאו. "החבאנו אותה בחדר האמבטיה. את תהיי בחוץ, ואנחנו בינתיים נראה את ההופעה הקטנה שלך בטלוויזיה." הם פנו לעזוב.

"לא, חכו!" ביקשה מליסה, כמעט בדמעות. "בסדר, אני, אני אעשה מה ש'תם רוצים."

"באמת?" שאלו האחים יחד.

"כ-כן. בבקשה. תנו לי להכנס!"

"בסדר. אבל את צריכה לכתוב את זה קודם." אמר ג'וש בחיוך.

"מ-מה?"

"הנה, קחי את זה," אמר ג'וש ונתן לה את השפתון ודף נייר דרך החלון. "תכתבי לנו מכתב שאומר שאת השרמוטה שלנו ותעשי כל מה שנגיד לך."

"מה?" מליסה לא יכלה להאמין למשמע אוזניה. איך שני השמוקים האלה יכולים להיות כל כך מרושעים! אבל היא רצתה נואשות להכנס לבית, כך שכתבה:

'ג'וש וטוד היקרים אני רוצה להיות השרמוטה שלכם ואני אעשה כל מה שתגידו XXX מליסה'

"יופי!" אמר ג'וש, צוחק. "עכשיו תחזיקי את זה גבוה!"

"מה?"

"אמרתי תרימי את זה, תחזיקי את זה גבוה!"

"אוה, אלוהים!" צעקה מליסה בכלימה כשהרימה, ממאנת, את הדף בשתי ידיה.

"כן, גבוה יותר. יופי, ככה." אמר ג'וש בעודו אוחז במצלמה ומצלם כמה תמונות. מליסה קלטה שכשהיא מחזיקה את הדף ככה אין ביכולתה להסתיר את שדיה, ועצמה את עיניה בבושה.

"לא!" נזף בה ג'וש. "תפתחי עיניים ותחייכי! יופי. עכשיו תעזבי את הנייר. תחפני את השדיים ותרימי אותם. רדי על הברכיים!"

"אוה, אלוהים, אוה, אלוהים," מליסה שוב רצתה לבכות. ממאנת היא צייתה. ג'וש הותיר אותה בתנוחה המשפילה הזאת, ועם המילה 'שרמוטה' כתובה לה בבירור מעל לשדיים, היא הרגישה באמת כמו שרמוטה שמציעה את עצמה לגברים. ולמרות הבושה והפחד שיראו אותה, התחילה לחוש בריגוש עז בין ירכיה. לבסוף הניח ג'וש את המצלמה ובלי מילה נעלמו שני הנערים לקומה השניה. ההקלה שחשה מליסה התערבה בתחושת רמיה, כשחשבה שהם עבדו עליה, אחרי הכל. אבל הם הופיעו שוב כתום דקה עם המצלמה ומצלמת הוידאו בידם.

"רק החבאנו את הדיסק והקלטת במקום בטוח," הסביר ג'וש.

"אבל הכנסנו קלטת חדשה!" הוסיף טוד בעליצות, מניף את מצלמת הוידאו. "ועכשיו אנחנו מוכנים להתחיל מחדש! תזכרי להתנהג יפה, או שנראה את הקלטת לכל מי שאנחנו מכירים, ונפרסם את התמונות שלך באינטרנט!" אמר כשפתח את הדלת.

עדיין סמוקה, נכנסה מליסה פנימה, מכסה את עצמה בידיה.

"לא, חכי." עצר בעדה ג'וש. "תישארי פה, אנחנו רוצים להסתכל עלייך."

"בבקשה!" התחננה מליסה. "ניצחתם, אוקיי? רק תתנו לי להתלבש, בבקשה."

"לא. את הבטחת!" צעק ג'וש.

"למה, למה אתם עושים לי את זה?" מחתה מליסה.

"כי בגללך ריתקו אותנו לבית ולא הרשו לנו לצאת לחברים!" צנף בה טוד.

"מה? לא נכון!"

"כן נכון! היית צריכה למחוק את ההיסטוריה של כל האתרי פורנו שאת מסתובבת בהם, פרה טיפשה אחת!" הצטרף ג'וש בכעס. "אמא ואבא חשבו שזה אנחנו אז הם לא מרשים לנו לגעת יותר במחשב! וכשאמרנו שזו את, אבא אמר שאנחנו משקרים וריתק אותנו בתור עונש נוסף."

"כן!" אמר טוד. "זה לא פייר!"

"אני, אני מצטערת!" אמרה מליסה. "תראו, אני אספר לדוד שון שזו הייתי אני, אוקיי? אני לא אגיד מילה על היום בלילה."

"מאוחר מדי!" אמר ג'וש. "אנחנו צריכים להעניש אותך על מה שעשית. ואם לא תעשי מה שנגיד לך, כולם יראו את התמונות האלה. כולם!"

"בסדר, בסדר!" אמרה מליסה, עדיין מנסה להתכווץ ולהסתתר.

"לא, אל תחביאי את עצמך." אמר ג'וש, מנסה להירגע. הוא תמיד חשב שבת הדודה שלו חמודה, אבל היא התנהגה אליהם כמו לילדים. עכשיו לא רק שהוא יכול לראות אותה עירומה, הוא יכול לגעת בה, ובקרוב הוא גם יזיין אותה! הזין שלו היה כבר קשה כאבן, והוא כמעט גמר רק מלחשוב על זה.

"היי, מליסה, רדי על הברכיים. לא, תפתחי רגליים יותר רחב! זהו. ידיים על המותניים!"

אחרי שצילם עוד כמה תמונות, הושיט ג'וש לאיטו יד לגעת בשדיה. ידו רעדה. זה הרגיש כל כך לא אמיתי. הוא נוגע בנערה עירומה בפעם הראשונה!

"אוה!" התנשמה מליסה כשידו נגעה בשדה השמאלי, והיא אחזה בה בידה שלה.

"אמרתי, ידיים על המותניים!" נזף בה ג'וש. עוצמת את עיניה בכלימה, מליסה צייתה. זו היתה הפעם הראשונה שמישהו רואה אותה עירומה וזה לא רק אחד, הם שניים! ואחד מהם גם נוגע בה! ג'וש נשם עמוק ולחץ. התחושה היתה נפלאה, העור כה רך וחלק, והוא יכול היה להרגיש בפטמתה מתקשה למגעו.

"היי, טוד, תנסה גם אתה." הוא אמר. טוד החזיק את המצלמה ביד אחת ונגע בשד השני של מליסה בשניה.

"וואו! היא כל כך רכה וחמודה! מגניב. היי, הפטמה שלה נהיית קשה!"

"כן, אני יודע. מגניב, אה?"

מליסה הרגישה כאילו היא הולכת למות כשהקשיבה לנערים. אבל בזמן שדיברו התקשו פטמותיה כאבן, וידיהם על שדיה הרגישו כה חמות. ג'וש מעך בעדינות, והיא נרעדה. יחד התחילו שני הנערים לעסות וללטף את שדיה. טוד המשיך לצלם, אבל ג'וש הניח את המצלמה שלו וליטף אותה בשתי הידיים. מליסה לא הצליחה להמנע מלגנוח כשתפס את פטמתה באצבעותיו וצבט בעדינות. "אוה!" היא התנשפה.

שואב עידוד מתגובתה, אחז טוד בפטמה השניה באצבעותיו והתחיל לשחק איתה. הנערים שיחקו בשדיה כאילו זה צעצוע חדש ומסעיר, וגופה של מליסה החל לרעוד מהתרגשות. זה כל כך לא בסדר, חשבה לעצמה. בפנטזיות שלה היו לוכדים אותה גברים חזקים ויפים ומשחקים איתה, לא שני דבילים קטנים. זה כל כך לא בסדר, אבל כל כך נעים...

"אאאאהההה!" גנחה מליסה כשג'וש הכניס יד בין רגליה והתחיל לגעת לה בכוס.

"תראה, טוד! היא רטובה!" קרא ג'וש והרים את ידו מול אחיו כדי שיוכל לראות שאצבעותיו נוצצות ממיציה של מליסה. היא היתה נבוכה, אבל כל כך חרמנית עכשיו, וכל מה שרצתה זה שג'וש יחזיר את היד לשם, והוא עשה את זה. מליסה עצמה עיניים בעונג והתחילה לגנוח קלות כשג'וש מלטף אותה בכוס. הוא עשה את זה באופן כל כך מסורבל שרצתה להפסיק אותו ולהראות לו איך, אבל עצרה בדחף הזה איכשהו. עדיין, היא לא יכלה להמנע מלחכך את האגן בידו המלטפת. היא הניעה את התחת מהר יותר ויותר עד שגמרה לבסוף בגניחה רמה, רועדת.

מליסה התמוטטה על ארבע אחרי האורגזמה החזקה שלה. "לא, חכי," אמר ג'וש, "אנחנו עוד לא גמרנו!"

"בבקשה..." מחתה מליסה חלושות כשהבנים הפכו אותה על גבה. אלוהים, זהו זה, חשבה כשפקחה את עיניה וראתה את ג'וש פושט את מכנסיו. הוא פלט צחוק נבוך כשראה אותה מביטה בזין שלו. בעיניו התערבו פחד וציפיה. הוא תפס בברכיה של מליסה ודחף בעדינות, ומליסה פישקה את רגליה בצייתנות. ג'וש תפס בלהיטות את תנוחתו בין ירכיה של דודניתו. מחזיק בזין שלו, שפשף אותו בהתלהבות בחריץ הרטוב שלה, מנסה למצוא את דרכו פנימה. מליסה התפתלה תחתיו באי סבלנות עד שהצליחה לבסוף.

"אה!" התנשמה כשהתחיל לדחוף פנימה. כל גופה התקשח כשהגיע למכשול מסויים, והיא אחזה בכתפיו של ג'וש בידיים רועדות. הוא היסס, ואז התחיל להגביר את הלחץ, דוחף חזק יותר ויותר, עד שעבר את המכשול.

"אה, אה, אוה, אלוהים, אוה," גנחה מליסה כשג'וש המשיך, עד שהזין שלו נכנס כולו לתוכה.

"וואו!" הוא אמר.

"מה? ג'וש, מה?" שאל טוד, מצלם כל הזמן בוידאו.

"היא צרה, גבר!" אמר ג'וש כשיצא מעט מתוכה ואז נכנס שוב. נאבק במסורבל בהתחלה, למד במהירות איך להניע את האגן קדימה ואחורה. "היי, אני מזיין אותה! אני מזיין כוסית!" צעק ג'וש.

"מזז...ייין!" הדהדה מליסה בטון חלומי מתחתיו, מתקרבת לעוד אורגזמה אחת. זה מדהים, חשב ג'וש, חש בה מתפתלת בטירוף. כשחשב על זה סחף אותו הריגוש והוא התחיל להתיז שפיך לתוך דודניתו היפה.

ג'וש המשיך לנוע עד שחש שאין בתוכו יותר כלום, ואז התמוטט עליה בתשישות. מליסה, שעדיין לא גמרה, יכלה רק לגנוח בתסכול.

"היי, ג'וש! אתה בסדר?" שאל טוד.

"כן, אני גמרתי!" אמר ג'וש, מתנשף.

"גמרת?" אחיו הקטן לא התרשם. "כל כך מהר? זה בכלל לא כמו בפורנו!"

"מה אתה מבין," השיב ג'וש, נבוך מעט. "למה שלא תנסה אתה ונראה כמה תחזיק מעמד?" הוא יצא ממנה, עדיין מתנשף.

"לא..." גנחה מליסה כשטוד עלה עליה, אבל מיאונה נמוג כשטוד נכנס לתוכה והתחיל לדפוק. לאחר שראה את אחיו, היה טוד נחוש להחזיק מעמד יותר זמן. הוא הניח שאם ינוע לאט יוכל לעשות כן, והוא זיין את מליסה בתנועות ארוכות ואיטיות.

"המממ! הממ...." גנחה מליסה, חסרת סבלנות, כשהתקרבה לאורגזמה. לבסוף לא יכלה עוד לעצור בעצמה. תופסת את טוד בכתפיו, חיבקה אותו בכוח וכרכה את רגליה סביב גבו, אגנה מתרומם לפגוש את תנועותיו.

"היי, היא מתפרעת! אוה, וואו! וואו!" צעק טוד כשהצטרף לדודניתו באקסטזה משותפת וגמר עמוק בתוכה.

"וואו!" קרא טוד כשירד ממליסה. "ראית את זה? עשיתי לה לגמור!"

"אז מה?" אמר ג'וש. "גם אני יכול לעשות את זה! קומי, מליסה!"

מליסה עדיין שכבה על הרצפה, שדיה עולים ויורדים והיא מנסה להשיב לעצמה את נשימתה. היא ייבבה כשג'וש תפס אותה בזרועה והרים אותה על ברכיה.

"בואי, תמצצי לי!" אמר ג'וש, לוחץ את הזין החצי עומד שלו אל שפתיה.

"איכס! לא!" הפנתה מליסה את ראשה הצידה כשהקצה נגע בשפתיה. הזין היה רטוב בתערובת של השפיך שלו והמיצים שלה, והיה ממש מגעיל, אבל ג'וש לא הסכים לוותר.

"אמרתי לך למצוץ! זונה! זוכרת את התמונות ואת הסרט? עכשיו יש לנו עוד!"

"אתה מגעיל, ג'וש!" אמרה מליסה, מביטה בבן דודה. "אני שונאת אותך והלוואי שתמות!"

"כן, בטח," לא התרגש ג'וש, "אבל קודם תמצצי!" הוא תפס אותה בשיערה הארוך והחום ומשך את ראשה אליו.

"אאוצ'!" ייללה מליסה, אבל ברגע שפתחה את פיה ג'וש הכניס לתוכו את הזין. "המממ!" פלטה צעקה חנוקה, מנסה לדחוף אותו.

"תמצצי, כלבה!" צעק ג'וש, "ואל תנשכי אותי או שתתחרטי!" מליסה חשבה שזה כמעט מצחיק שהוא פוחד שהיא תנשוך אותו, אבל לא העזה לעשות זאת בכל אופן. היד בשערות ממש כאבה, ועיניה התמלאו דמעות.

מתעלם מהתנגדותה, התחיל ג'וש להניע את ראשה קדימה ואחורה מהשערות, עד שמליסה נכנעה. היא חדלה להיאבק והתחילה להניע את ראשה כפי שהנחה אותה. במקום לנסות לדחוף אותו ממנה, אחזה כעת בירכיו כדי שלא ימשוך לה חזק מדי בשיער.

"אחי, מתערבים שהיא נהנית מזה?" אמר ג'וש, מגחך.

"ננננננננ!" נהמה מליסה במחאה, גורמת לשני האחים לצחוק. בהתחלה חשב ג'וש להניח לה להעמיד לו כך שיוכל לזיין אותה שוב, אבל עכשיו היה לו כל כך נעים שלא רצה בכלל שהיא תפסיק, ובמהירות החל לחוש בביצים שלו מתכווצות.

"אחי, אני שוב גומר!" צעק כשהתחיל להתיז שפיך לתוך פיה. למרות שקיבלה אזהרה, מליסה לא ידעה ממש מה לעשות. היא לא רצתה לבלוע את השפיך שלו, אבל הוא החזיק אותה חזק מהשערות, וכל מה שיכלה לעשות זה לפתוח את הפה, והזרע זלג וטפטף על צוארה וכתפיה.

"אחי, זה מטונף!" אמר טוד, מצחקק.

"צילמת הכל?" שאל ג'וש.

"כן! זה היה מדהים!"

"רוצה לנסות את הפה שלה?" שאל ג'וש. מליסה השתעלה, מנסה לירוק טיפת שפיך שמצאה דרכה אל אפה.

"אוה, לא, לא עוד פעם, בבקשה!" ביקשה ברוח נמוכה, אבל זה לא הזיז לטוד.

"בטח שכן!" אמר. "אבל, אבל, הפרצוף שלה כולו דביק!"

"אתה צודק. היא ממש מלוכלכת," ענה ג'וש, צוחק בקול. "אוקיי, מליסה. לכי להתנקות."

"אני, אני יכולה ללכת לאמבטיה ולשטוף, לשטוף את הפנים?" שאלה בהיסוס.

"בטח- לא, חכי." אמר ג'וש, נזכר בסרטי הפורנו שראה. "את יכולה להתנקות בידיים שלך."

"מ-מה?" שאלה מליסה, המומה.

"שמעת אותי! תשתמשי בידיים, תאספי הכל מהפרצוף ואז תלקקי הכל."

"לא, בבקשה! אני נתתי לכם לזיין אותי! בבקשה אל תעשה לי את זה, ג'וש! אני מתחננת!" מחתה מליסה, יודעת שזה חסר תועלת.

"תסתמי ותעשי מה שאומרים לך." אמר ג'וש, תופס אותה שוב מהשערות. מובסת, החלה מליסה הממאנת לאסוף את השפיך מסנטרה וצוארה. "זהו, ככה," עודד אותה ג'וש כשהוא ואחיו צופים, עיניהם כמעט יוצאות מחוריהן. "יש עוד קצת על הצואר שלך, כן, זהו," אמר בטון נרגש. "עכשיו תלקקי את האצבעות. אמרתי לך ללקק!"

מליסה עצמה עיניים בבושה כשליקקה את השפיך של ג'וש מאצבעותיה. כשסיימה, קירב אליה טוד את הזין שלו. "עכשיו תורי," הוא אמר, "ואני רוצה שתבלעי לי את השפיך!" יודעת שאין טעם להתווכח איתו, נכנעה מליסה לגורלה ולקחה אותו בפה ובעיניים מושפלות לארץ החלה למצוץ לו.

לא לקח לטוד הרבה זמן, ומליסה נאבקה בסלידתה כשבלעה את השפיך שלו. היא הצליחה לבלוע את הרוב, אבל קצת זרע טפטף משפתיה.

"תראה אותה!" אמר ג'וש. "איזו שרמוטה מלוכלכת! בוא ננקה אותה."

אוחזים בזרועותיה לקחו אותה האחים לחדר האמבטיה. ג'וש מילא אמבט חם ואמר לה להכנס. מליסה היתה שקטה כל הזמן. היא היתה כל כך נבוכה ממה שקרה, שפשוט לא יכלה כבר להתעמת עם שני השדים הקטנים האלה יותר. היא פשוט עשתה בשקט מה שאמרו לה. כשהתחילה להסתבן, לג'וש היה רעיון.

"חכי רגע, מליסה," אמר, לוקח את הסבון מידה. "תני לי לעזור לך קצת." הוסיף בחיוך. למרות ששניהם זיינו אותה, לא יכלה מליסה להמנע מלהסמיק כשג'וש וטוד סיבנו אותה בכל הגוף. היא חשה כה חשופה ופגיעה כשחקרו כך כל סנטימטר בגופה, אבל זה גם גירה אותה מאוד.

לבסוף הסתיימה האמבטיה, ושני האחים עזרו לה לצאת.

"ובכן, מליסה," שאל ג'וש כשייבש אותה במגבת, "למה כתבת 'שרמוטה' על הציצי שלך כששיחקת בכוס?"

"אני... אני..." מליסה היתה המומה מרוב מבוכה.

"נו, תספרי לנו! את חייבת לעשות כל מה שאנחנו אומרים!" הוסיף טוד.

"זה... זה מ-מחרמן אותי..." ענתה מליסה לבסוף, כמעט לוחשת.

"זה מחרמן אותך?" שאלו שני האחים יחדיו.

"כ-כן," ענתה מליסה מבויישת, בראש מושפל ופנים אדומות כאש.

"את מתכוונת שאת גומרת מזה שאת כותבת מילים מלוכלכות על הציצי?" שאל טוד בתמימות.

"לא!" נאנחה מליסה.

"אז מה העניין?"

"אני... אני ל-למדתי את זה מהסיפורים שקראתי בא-אינטרנט," אמרה מליסה כתום הפסקה ארוכה. "אני אוהבת סיפורים שמ-משפילים בהם את הב-בנות. זה... מדליק אותי. אני ש-שיחקתי שאני בתוך סיפור כזה." פניה וצוארה היו ארגמניים כעת, בגלל האמבט החם והמבוכה שלא ידעה כמוה.

"באמת? את סוטה!" צעק טוד, ומליסה חשה גם מבויישת וגם מרוגשת.

"לא נכון!" היא מחתה בכעס.

"לא, היא לא! היא קינקית!" אמר ג'וש, חש סיפוק בהכירו את המילה.

"קינקית? אז את רוצה שנשפיל אותך עוד קצת?" שאל טוד.

"ממש לא! בבקשה..." התחננה מליסה. "אתם נהניתם מספיק! ואני בכלל לא אוהבת את זה!"

"לא? אבל אמרת שזה מחרמן אותך. הנה, תראי!" אמר ג'וש בעודו מושיט יד לגעת לה בכוס. מליסה נרתעה, אבל הוא היה מהיר ממנה. "הכוס שלך כזה חם! ואת שוב רטובה!" קרא ג'וש. "שקרנית!" נזף בה. ואז, נזכר במילה שהיתה כתובה על חזה, הוסיף "שרמוטה!"

"לא נכון! אני לא שרמוטה!" מחתה מליסה, אבל כשג'וש המשיך לגעת לה בכוס, לא יכלה להמנע מלחוש מרוגשת יותר ויותר, והתחילה להתפתל באי נוחות.

"אחי, היא חמה!" צעק טוד. "בוא נזיין אותה שוב!"

"לא!" מחתה מליסה חלושות.

"כן!" אמר ג'וש, מתעלם ממנה. "רגע, בוא נלך לחדר של אבא. מליסה, את תראי לנו את הסיפורים שאת קראת, ואנחנו נשחק אותם."

"מגניב!" הדהד טוד.

"אין מצב!" צעקה מליסה, נבעתת. "לא... אוה... אוה!" ג'וש מצא את הדגדגן שלה והתחיל לשחק בו, קוטע את מחאתה. ברכיה נחלשו והיא נפלה על ארבע, רועדת.

"לא? אז אנחנו פשוט נעלה את כל התמונות שלך לאינטרנט. או אולי גם נשלח אותן לבית ספר שלך, מה את אומרת?"

"לא, בבקשה! בסדר, בסדר, אני אעשה את זה!" אמרה מליסה, מתנשפת, מובסת. היא ידעה שהכל רק מתחיל. היא חשה כעת כמו גיבורת אחד מסיפורי הסחיטה הללו, אבל זה היה כזה נורא ששני דבילים קטנים כאלה אומרים לה מה לעשות.

הכל בגלל האינטרנט, חשבה במרירות כשנאבקה לקום על רגליה.

***
עוד 80 סיפורים
כתבי לסווידריגאילוב

תגובות מישראבלוג:

פטאל  , 20:22 5/8/2006:


באמת שלא ציפיתי, אבל באורח פלא משהו בסירבול הבתולי הזה ממש ממש חירמן אותי!

סווידרי, תהיה בטוח שבדיוק כמו בהקדמה שלך, לפחות אחת מאיתנו קראה את הסיפור הזה ביד אחת ;)
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 01:25 6/8/2006:
נכון? הם כאלה מין ילדותיים עם סימני קריאה!

יד אחת, בהחלט. השניה עושה סקרולינג (: 

hot pink  , 21:21 5/8/2006:
אוה, גם אני קראתי את הסיפור הזה ביד אחת :] 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 01:25 6/8/2006:
אוה, תודה, יקירתי. אני מאוד אוהב לקרוא כאלה מין תגובות

דתי מתוסכל  , 10:32 6/8/2006:

וואו, גם אני קראתי ביד אחת.

ואני מת להיות הצד הנסחט והמושפל בסיפור אמיתי 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 00:11 8/8/2006:

גורע  , 08:58 7/8/2006:
דווקא מצלמה דיגיטלית ממקמת את הסיפור בשנים האחרונות לא? אולי ההעדפה לפורנו כתוב מבטאת איזו העדפה נשית דווקא?
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 00:12 8/8/2006:
בדיקה חוזרת העלתה שהסיפור נשלח מחדש (כלומר, לא בפעם הראשונה) בשנת 2000 (: כך שיתכנו בהחלט מצלמות דיגיטליות, ועם זאת האינטרנט נראה מאוד לא מעודכן, אפעס

א  , 15:51 7/8/2006:
אני והרוד ראנר הזה חייבים להיפגש
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 00:21 8/8/2006:
ובכן, יקירתי, זה מה שווייל א. קויוט (AKA "הקויוט" גרידא) מנסה לעשות כבר שנים - אבל אז רודראנר אומר לו "ביפ ביפ!" ונעלם בעננת אבק. יתר על כן, היות ושכחתי את שמו של הקויוט, הסתכלתי בוויקיפדיה וגיליתי לתדהמתי ערך ארוך ומפורט, שאיני מצליח להביא את הלינק אליו כאן משום מה - הכל מתהפך לי. אבל אם כבר הזכרנו את הוויקי, בערך "דגדגן" באנגלית, http://en.wikipedia.org/wiki/Clitoris הם עשו את הדבר הנבון והציגו תמונה של כוס פתוח! המעוניינות לגלות סוף סוף איפה לעזאזל נקודת הגי שלהן, ימצאו אותה כאן:
http://en.wikipedia.org/wiki/G-spot

אחלה דבר, הוויקי הזאתי. איך הגעתי מקויוטים לדגדגנים, גם אני לא יודע
א  , 11:17 8/8/2006:

הכוס שם נראה כמו כוס של הומלסית. אבל כן, זו החלטה נכונה להיפטר סוף סוף מתמונת הצד המפורסמת בגוני האדום.
א  , 11:28 8/8/2006:
ואגב קישורים, יש אתר חדש (חדש? הוא נראה חדש ואני לא מכירה אותו, אז יכול להיות שהוא ישן, אבל חדש בשבילי) לארוטיקה נשית. בינתיים אין שם סיפורים איכותיים, אבל שווה לגזור ולשמור, כמו שאומרים.
http://www.hgr.co.il
 

מירב gslavek@walla.co.il , 18:22 7/8/2006:
עוד אחת שקראה עם יד אחת, ואפילו באמצע הלילה...
למרות שאם הילדים היו מבוגרים יותר, לדעתי זה היה הרבה יותר מרגש 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 00:24 8/8/2006:
תודה רבה (: אני שמח לשמוע על אמצע הלילה.

ואני מסכים, כמובן - לכן רוב הסיפורים כאן אינם על ילדים כאלה קטנטנים. במקרה הספציפי הזה אני מסכים פטאל, תגובה או שתיים למעלה, וסבור שגמלוניותם המסורבלת דוקא חיננית למדי

מרג’  , 21:05 7/8/2006:

אוה...
איזו משפחה...
בכלל לא מזכיר את הלילסדר שלנו

(
מצטרפת למסדר אבירות היד האחת. יופי של סיפור

סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 00:26 8/8/2006:
קומי על רגלייך, ליידי מארג’!

(
למרות שאני חושש לנחש איזו צורה אמורה להיות לחרב המסמיכה אבירות למסדר זה, שלא לדבר על התלבושת הטקסית