שרלוט / נורם דה פלום

"שרלוט שקעה כל כך עמוק בתרגול יכולותיה החדשות עד שלא שמה לב כשהרמתי את הפעמון וצלצלתי בו. היא גם לא שמה לב לאמא שלה שנכנסה בדלת ועמדה קרוב אליה מאחור. הפנים של תרזה שיקפו עצב וגם כעס, אבל פטמותיה התקשו שוב כשראתה את הבת שלה מוצצת בפעם הכי ראשונה. עם יד על כל לחי, הרמתי את הראש של שרלוט סנטימטר או שניים מעל לזין והסתכלתי עמוק בעיניים שלה כשדיברתי."


24/12/2005 17:22:00
התרגומים בבלוג מכילים תיאורים אירוטיים מפורשים, גסויות וקטעים בוטים העלולים לפגוע ברגשות קוראים מסויימים. אלה מכם הממשיכים לקרוא מצהירים בעשותם כן שמלאו להם 18, ושחוקי המדינה בה הם נמצאים מתירים להם קריאת סיפורים גסים במיוחד. תהנו!

סווידריגאילוב דוקא עולץ למדי השבוע, חרף מזג האוויר החורפי שאינו חביב עליוושולח לכן, קוראות יקרות, את הסיפור המאוד מאוד גס הזה של נורם דה פלום, שכתב בין היתר את "כך נולדת זונה", ואת "להחזיר בענק" שתורגמו כאן. הנושא פשוט, ומובע במשפט אחד בתחילת הסיפורהגיבור מפתה את בתה של העוזרת ההיספנית שלו (בתהליך ארוך, דוקא, התופס את כל החלק הראשון), וכופה את אמה, על הדרך, להפוך לשפחתו המינית (בנוסף, יש לציין, לעבודות הבית).

הרגישות שבין הקוראות, שימנה אל לבכן: יש פה אמא ובת. לא הוספתי את האינדקס inc, כי לא קורה שום דבר מיני ביניהן (בניגוד, למשל, ל"בייבי במבי" הנודע לשמצה), אבל בכל זאתזהירות. בשבוע הבא יעלה החלק השני של שרלוט וכמה ימים אחריו, אני מקווה, עוד סיפור מקורי. ובינתיים, סניורות וסניורינות, סיונארה.  

M/f cons? M/F nc

בוטה ביותר

פיתויה של שרלוט, הבת של העוזרת שלי.

הטוסיק

בכל פעם ששרלוט, הבת של העוזרת שלי, התקרבה לדלת חדר העבודה שלי היא נעצרה שם, חושבת שאני לא רואה אותה, וסידרה את השיער והבגדים ואז, מבליטה את השדיים הקטנים-עדיין שלה, היתה חולפת על פני הדלת בדרכה לשליחות שאמא שלה הטילה עליה. ביום המסויים הזה, שמעתי אותה במקרה מתחננת לפני אמא שלה לקבל חמישה דולר לקנות מה שזה לא יהיה, בכל אופן משהו שילדות בגיל העשרה לא יכולות לחיות בלעדיו.

"שרלוט." קראתי בשקט כשעברה על פני הדלת בפעם החמישית באותו יום.

"כן אדוני?" שאלה שרלוט, נכנסת צעד אחד פנימה. היופי ההיספאני הכהה שלה והמיניות ששידרה הדהימו אותי שוב, כמו בכל פעם בה ראיתי אותה מקרוב.

"בואי הנה." פקדתי בתוקף. הסתכלתי איך הבטחון הצעיר, זקור השדיים שלה, נעלם, ומתחלף בדאגה ילדותית. הזזתי את הכסא שלי אחורה משולחן הכתיבה והסתובבתי לפנות אליה כשחצתה את החדר.

"שמעתי שאת צריכה חמישה דולרים. זה נכון?" שאלתי אותה כשנעצרה לבסוף, הברכיים שלה כמה סנטימטרים משלי.

"כן אדוני." היא ענתה, הידיים תלויות לצדדים, מביטה למטה ועוברת מרגל לרגל בעצבנות. "אני צריכה לקנות..." אבל חתכתי אותה בתנועת יד.

"לא אכפת לי מה את רוצה לקנות." הודעתי לה. "אני רק רוצה לדעת כמה את רוצה את הכסף." הסתכלתי איך הפנים שלה מתכסים בסומק כהה.

"אה, לא-" גיחכתי. "-אני לא מתכוון לבקש ממך לעשות משהו ממש נועז." הבטחתי לה. ראיתי הקלה על הפנים שלה, מעורבת בסומק.

"אני אתן לך את זה." אמרתי והוצאתי שטר חדש וחורק של חמישה-דולר ושמתי אותו על השולחן. "אם תתני לי לגעת לך בטוסיק." עצרתי לרגע. "על הבגדים כמובן." אמרתי בחיוך מרגיע. בלי לחכות לתשובה העברתי את הידיים מסביבה והתחלתי ללטף וללוש את שתי הלחיים של הטוסיק הצעיר, המוצק והחטוב שלה. המשכתי עד שהיא הביטה למעלה ופגשה את עיני.

"זה נעים, נכון?" שאלתי אותה.

"כן, אדוני." ענתה בשקט; הרגשתי את הגוף שלה מתחיל להרגע.

"תסתכלי על השעון שעל השולחן." אמרתי לה, "ותגידי לי מתי עברו חמש דקות. את מקבלת דולר לכל דקה שאני מלטף אותך בטוסיק." מתחתי את ההגדרה של 'טוסיק', מניח לידיים שלי לטייל על הירכיים שלה ולאצבעות להתגנב לתוך החריץ. יכולתי להרגיש את התחת שלה מתכווץ כשהאצבעות שלי נלחצו אליו דרך החצאית ותחתוני הכותנה שלה.

שמעתי אנקה עמוקה כששרלוט הניחה את הידיים על הכתפיים שלי ופישקה רגליים, רק קצת. מביט למעלה, ראיתי שהעיניים שלה עצומות וחיוך מתפשט על שפתיה המלאות. היא לא הסתכלה בשעון שעל השולחן. ברור שלא שינה לה כמה זמן אמשיך. הזין שלי ניפח את המכנסיים כאשר, בדיוק כשהזמן נגמר, דחפתי את האצבעות יותר פנימה בין הרגליים שלה, עוקב אחרי הקימור של המפשעה מהתחת לנקודה שבה יכולתי להרגיש את החום של הכוס הצעיר והרך שלה דרך הבגדים. הנחתי לאצבעות להשאר שם, נלחצות אליה, ומרגישות אותה נלחצת חזרה עד שחשתי ברמז לתנועה של הירכיים בנסיון להגביר את הגירוי שחשה. ואז עזבתי לה את הטוסיק ולקחתי את השטר של החמש.

בלי לנסות להסתיר את הזין העומד שלי במכנסיים, ליוויתי את שרלוט אל הדלת. הפנים שלה שיקפו שילוב של אכזבה ותשוקה לא ממומשת.

"אם את צריכה עוד כסף בשבוע הבא-" אמרתי כשנתתי לה את השטר, "-בואי אלי שוב." כשסגרתי את הדלת לחדר העבודה שמעתי את הדלת של האמבטיה בהמשך המסדרון נסגרת. חוזר לשולחן, פתחתי את המכנסיים ושחררתי מהם את הזין העומד והרוטט שלי.

התיישבתי והתחלתי לגעת בעצמי לאט, נזכר איך הרגיש הטוסיק הצעיר והמוצק הזה בידיים שלי ומדמיין את שרלוט בשירותים, תחתוני הכותנה הלבנים שלה מסביב לקרסוליים והרגליים שלה פתוחות רחב, מלטפת את עצמה בפראות גוברת עד שהגוף שלה מתקשה והיא גומרת באנקה רמה. בנקודה הזו השפכתי, יותר חזק ובכמות גדולה יותר משיכולתי לזכור כבר הרבה שנים. זה התקשת מעל לשולחן ונחת על השטיח מהצד השני. השפריץ השני נחת על הספר שקראתי כששרלוט הפריעה לי באופן כל כך נעים. השאר טיפטף החוצה וזלג על הכלי המתרכך שלי.

הפופיק

הזיכרון של הטוסיק המוצק של שרלוט, החום של המפשעה שלה דרך התחתונים והחצאית, בתוספת המראה המדומיין שלה דואגת לעצמה כשהיא יושבת על השירותים, הספיקו כדי לשמור על הזין שלי עומד ופולט זרע במשך שבוע.

אני חייב להודות שעשיתי פעמיים ביד בציפיה לבואה של שרלוט. שמעתי את שרלוט ואמא שלה מגיעות והקשבתי כשהסתובבו בבית, משלימות את הנקיונות. בסופו של דבר, כשהצליחה להתחמק מאמא שלה לכמה רגעים, הופיעה שרלוט בדלת חדר העבודה שלי. הרמתי את המבט מהספר והרגשתי גל של התרגשות מבזיק בגופי, התרגשות מהסוג שאתה מרגיש רק כשאתה מתחיל במעשה מיני באמת מושחת ואסור.

"למה שלא תסגרי את הדלת?" הצעתי, מזמין אותה להכנס בתנועת יד. אחרי שהציצה בשני הצדדים של המסדרון כדי לוודא שאמא שלה לא רואה, שרלוט סגרה את הדלת בשקט ואז חצתה את החדר ונעמדה מולי. הרגשות המנוגדים שהוצגו על פניה היו קלים לקריאה כמו הספר שעל השולחן שלי. הרצון לקבל כסף, והלהיטות לחוות שוב את התחושות הנפלאות והמרגשות שזכרה מהשבוע שעבר, מעורבים ברגשי אשם על כך שהיתה כזאת 'שובבה' עם גבר שמבוגר ממנה פי כמה.

"הפעם-" אמרתי, מסתכל לה ישר בעיניים כשהוצאתי שני שטרות חדשים של חמישה דולר מהכיס והנחתי אותם על השולחן. "-אני רוצה להרגיש את התחת הקטן והמתוח והנחמד שלך, בדיוק כמו בשבוע שעבר." שרלוט הסמיקה לגוון אדום בהיר, אבל לא הזיזה את העיניים משלי. "ו-" המשכתי, "-תמורת השטר השני אני רוצה לנשק אותך בפופיק כשאני עושה את זה."

"לנשק אותי בפופיק?" ציחקקה שרלוט בקול ואז כיסתה את הפה והביטה סביב כאילו ציפתה שאמא שלה תעמוד פתאום מאחוריה.

"תרימי את החולצה קצת מלמטה-" הנחיתי אותה, מביא את הידיים שלה לתנוחה הנכונה. "-ותורידי טיפה את החצאית." שרלוט המשיכה לצחקק בשקט כשהחזיקה את הבגדים שלה כך שטבורה נחשף לתשומת הלב האוהבת שלי.

"זה מדגדג." ציחקקה שרלוט כששפמי וזקני הברישו את הבטן שלה, גורמים לשרירים שם להירתע באופן לא רצוני. שמתי ידיים תקיפות על הצד האחורי של ירכיה ומעכתי את הבטן החשופה על הפה המצפה שלי.

הציחקוקים הילדותיים של שרלוט התחלפו במהירות באנחות נשיות מאוד כשהנחתי ללשון לזחול סביב הטבור שלה, מחליק את הידיים מתחת לחצאית, מזיז את האצבעות על המפשעה החמה והלחה שלה כשרק הבד הלבן והדק של התחתונים מפריד בין קצות האצבעות וגוף הילדונת העדין. כשאצבעותי הגיעו בין רגליה שרלוט כופפה ברכיים, מפרידה את הירכיים זו מזו ודוחפת את עצמה למטה אל האצבעות הפולשניות. בכל תנועה של האצבעות הניעה שרלוט את מותניה לאחור, לוודא שאוכל לגעת בנקודה הרגישה ביותר בכל פעם.

כשהאורגזמה הראשונה התקרבה שרלוט חיבקה את הראש שלי בשתי ידיים לייצב את עמידתה, ונוהמת חזק יותר ויותר, זזה קדימה ואחורה על האצבעות שלי עד ש, זורקת את הראש אחורה ומעיפה את השיער מצד לצד, התחילה לשיר 'אוה...אלוהים... אוה... אלוהים...' שוב ושוב, מניעה את הירכיים ומתחככת חזק באצבעות שלי בתזמון מושלם עם השירה.

השירה, והתנועות של הירכיים, המשיכו בקצב מסלים והולך עד שכל השרירים בגוף שלה פתאום התקשו והיא עמדה כמעט בלי שום תנועה חוץ מסיבובי האגן הקטנים בהם השתמשה כדי לשפשף את הדגדגן על האצבעות שלי. קולות 'נננננננ.... נננננננ....' בטון גבוה התלוו לזה. היא לחצה את הפנים שלי לבטן שלה, והתחלתי לתהות אם אי פעם אוכל לנשום שוב כשהיא צרחה 'אלוהים המזויין שיט' וכמעט התמוטטה, גופה מתרפה פתאום. חיבקתי את שרלוט שלא תיפול, ואחרי שנתתי לה את הכסף תמכתי בה עד שהיתה מוכנה ללכת.

סומק התשוקה של שרלוט התחלף לאיטו בלחיים אדומות ממבוכה עזה כשסידרה את הבגדים שלה והלכה, מאוד מודעת לעצמה, לדלת חדר העבודה שלי. כשהריגוש המיני נמוג יכולתי לראות גלים של בושה שוטפים את פניה, בושה בתשוקה מחוסרת הרסן שהציגה בפני. ברגע שהדלת נסגרה מאחוריה גמרתי ביד בדיוק כמו בשבוע שעבר.

המשכתי ללטף את עצמי בעדינות כשחשבתי על היפהפיה הקטנה שלי ועל הסידור שכרגע ביססנו. עכשיו היא ידעה שישלמו לה כל שבוע, אבל בתמורה מצפים ממנה להציע גישה חופשית יותר לגוף שלה.

השדיים

ביליתי את כל השבוע בציפיה להוטה ליום ה"נקיונות". ביליתי את השבוע גם בסריקת האינטרנט ואיסוף תמונות זיונים בהן רואים נשים היספאניות צעירות, כולן דומות במשהו לשרלוט. ביליתי גם לא מעט זמן במשך השבוע בלעשות ביד על סרט שהורדתי שבו כיכבה שרמוטה היספאנית שהיתה יכולה להיות אחותה התאומה. התוכניות שלי בהחלט כללו יצירת גרסה משלי לסרט הקטן הזה, שבה יככבו שרלוט ואני.

ביום המיועד חיכיתי בחדר העבודה עם שטר חדש לגמרי ולא מקומט של עשר ושטר חדש ולא מקומט של חמש מוכנים על שולחן הכתיבה כאשר, בשעה מאוחרת יחסית, שרלוט פסעה לבסוף אל תוך החדר. בלי לחכות שיגידו לה היא סגרה את הדלת ובאה למקום שבו ישבתי.

הזין שלי התקשה, עושה אוהל בולט לעין במכנסיים שלי כשהסתכלתי עליה חוצה את החדר. בלי מילה שמתי את הידיים על הירכיים שלה ומשכתי את הגוף המוצק והצעיר שלה קרוב אלי. הפעם היא לבשה טישירט גזורה שהשאירה את הבטן השרירית והשטוחה שלה עירומה, מוכנה לתשומת הלב שלי. החלקתי את היד הימנית מתחת לחצאית שלה ובמקום לנשק לה את הפופיק, הסתכלתי ישר בעיניים הגדולות והיפות שלה, וליטפתי לה את השדיים ביד שמאל.

היא בהתה בחזרה בלי להניד עפעף כשהקשיתי את הפטמות שלה וליטפתי באצבעות את המפשעה שלה על התחתונים. כשהתרכזתי בללטף אותה בשפתיים ובדגדגן דרך הכותנה ביד ימין, נטשתי את השדיים שלה לזמן ארוך דיו כדי לקחת את היד שלה ולהניח אותה על המכנסיים מעל לזין הקשה. העיניים שלה התרחבו בפליאה כשהיד שלה נעה בעדינות על הזיקפה העטופה בבד.

ברגע שהיד שלה הופקדה בבטחה על הזין הקשה חזרתי ללטף לה את השדיים, נחוש בדעתי לבחון את יכולת הפטמות שלה להשאר זקופות. שרלוט כופפה ברכיים והתכופפה קצת קדימה, הופכת את עצמה זמינה יותר לליטופים שלי בזמן שהקלה על עצמה להשאיר את היד על הזין הקשה והמאוד להוט שלי.

"כן-" אמרתי לה, מתחיל לתת לה הנחיות. "-בדיוק שם, שם זה הכי נעים... תמשיכי לעשות בדיוק ככה." שרלוט שמרה על קצב טוב ביד שעל המכנסיים שלי כשהניעה את ירכיה, מחככת את המפשעה הלהוטה שלה באצבעות הפולשות שלי באותו זמן. 'לילדה הזאת,' חשבתי, 'יש כשרון טבעי."

המהירות שבה הניעה את היד על הזין שלי, והתנועות של הירכיים שלה שמתחככות באצבעות, הגבירו קצב בו זמנית כשהריגוש ההדדי שלנו גבר. הגוף שלה התקשה והיד נסגרה בכוח על הזין שלי כשצלילים כמעט לא נשמעים, כמו מישהו שנחנק לאיטו, נמלטו מהשפתיים המעט פשוקות שלה. היא התיישבה חזק על האצבעות שלי והזיזה את הירכיים קדימה ואחורה כמה פעמים לפני שפלטה 'אוה אלוהים' חנוק ואז נפלה על הברכיים בדיוק בזמן להרגיש את הזין שלי קופץ כמה פעמים ביד שלה ולהסתכל בכתם רטוב מתפשט על הבד מסביב לקצה הזין, קרוב מאוד לעיניים המורחבות שלה.

גחנתי קדימה כשהיד שלה עדיין על הזין הקשה ושלי על השד הימני המכוסה בחולצה וחזיה, הצמדתי את הפה לשלה והחלקתי את הלשון בין השפתיים הצעירות והמתוקות. אחרי היסוס קצר שרלוט החזירה את הנשיקה. מפסיק את הנשיקה עזרתי לה לקום, נתתי לה את חמישה עשר הדולרים שלה ומחבק אותה סביב המותניים, ליוויתי אותה לדלת.

"את מאוד יפה." אמרתי לשרלוט כשפתחתי את הדלת ובנשיקונת על השפתיים ומעיכונת בציצים שלחתי אותה לדרכה. משאיר את הדלת פתוחה חזרתי לשולחן הכתיבה ובהיתי בחלל לכמה רגעים, מניח לתחושות לשקוע ומתפלא עד כמה אורגזמית השרמוטה הקטנה שלי הפכה להיות.

הטוסיק החשוף

שוב העברתי את השבוע עד ששרלוט חזרה בחיפושים ברשת אחרי תמונות של שרמוטות ערומות שדומות לה. היה לי מזל ומצאתי עוד קטע וידאו של הכפילה. הפעם היא אכלה בתחת מגבר אחד כשעוד אחד דוחף לה עמוק בגרון. השפכתי עד שכאב לי, מסתכל בסרט עוד פעם ועוד פעם וחושב על שרלוט על הגב, רגליים פשוקות רחב, הכוס הבתול והעדין שלה רטוב ומוכן כשהיא מתחננת לי להכניס לה בפעם הראשונה בחיים.

לא צריך לומר שחיכיתי עם הזין עומד ושטר פריך ומגוהץ של עשרים על השולחן כשהיא נכנסה בדלת בשבוע שאחרי זה. שרלוט סגרה את הדלת, ואחרי שהלכה בעצבנות דרך החדר תחת המבט שטוף הזימה שלי נעמדה מולי. בלי לנסות להסתיר את הבליטה במכנסיים שמתי ידיים על הצד האחורי של הירכיים שלה ומשכתי אותה קרוב יותר כך שנעמדה בין הברכיים שלי. התנשמות רמה נפלטה מפיה כשהחלקתי את הידיים על הטוסיק שלה מתחת לחצאית ואז, אחרי שהכנסתי אגודלים בגומי, משכתי את התחתונים הלבנים למטה לאורך הרגליים השריריות והרזות והצעירות. מחליק את יד שמאל שוב למעלה על אחורי הרגל כך שתנוח על הטוסיק העירום שלה, דחפתי את החולצה והחזיה ההדוקות למעלה מתחת בתי השחי, חושף את השדיים והפטמות המתקשות. בלי לתת לה הזדמנות להתנגד, ולא שהיא הראתה איזשהו סימן שהיא רוצה להתנגד, עטפתי את הפטמה הימנית שלה בפי החם ופיתלתי את הלשון על הכפתור הרגיש וסביבו. כשהענקתי לשרלוט את האקסטאזה שבמציצת-הפטמה הראשונה שלה הזזתי את יד ימין למטה דרך הבטן, על השיער המקורזל והרך ואז, כשפתחה רגליים, לתוך החום הרטוב של המפשעה שלה.

שרלוט חיבקה אותי מסביב הצואר והידקה את עצמה לפה המוצץ כשירכיה התחילו בתנועה שכבר למדתי לצפות לה, דוחפות את הדגדגן הרגיש והשפתיים הרטובות הנפוחות על האצבעות הלהוטות והחוקרות שלי. העברתי את תשומת הלב לפטמה השניה כששרלוט רכבה על היד שלי לאורגזמה הראשונה שלה. השארתי יד אחת בין הרגליים ואת הפה על הפטמות כשהנשימה של שרלוט חזרה לאיטה לקצב נורמלי. ביד השניה פתחתי את המכנסיים שלי והוצאתי את הזין הקשה והרוטט. דחפתי את האצבע עמוק יותר לכוס הרטוב וההדוק של שרלוט, משפשף את הדגדגן הנפוח באגודל ומוצץ חזק יותר את הפטמות המכווצותהשתמשתי ביד השניה כדי לקחת את היד הימנית של שרלוט מהצואר שלי ולדחוף אותה למטה על הזין החשוף והקשה. שרלוט התנשמה והגוף שלה קפץ בהפתעה כשידה נגעה בבשרי הקשה והחם. הזזתי את היד שלה למעלה ולמטה על הכלי עד שהבינה את הרעיון ויכולתי להחזיר את היד למפשעה שלה. אפילו בלי שום נסיון קודם שרלוט גילתה כישרון מדהים לגרות אותי ביד. נתתי לפטמה הקשה שלה להחליק החוצה מהפה.

"כן..." גנחתי. "...לטפי לי את הזין, תעשי לי לגמור." הצמדתי את הפה לשלה ודחפתי שוב את הלשון בין השפתיים שלה. "ממממ.... ממממ.... ממממ...." קצבי נפלט מגרונה כשלשונה התפתלה והסתובבה סביב שלי.

כשהאורגזמה השניה הכתה בה לא הייתי בטוח אם היא מתכוונת למצוץ לי את הלשון עד שתיפול, לתלוש לי את הזין הקשה מהגוף, או שניהם. למרבה המזל הלשון שלי, והזין, נשארו מחוברים לגוף כששרלוט הציפה את אצבעותי במיצים שלה במהלך מה שנראה כמו גמירה אפילו חזקה יותר מהראשונה.

"עכשיו-" אמרתי כשאני מוריד את שרלוט בעדינות על הברכיים בין הרגליים המפושקות שלי, שם את הידיים שלי על שלה, ומתחיל עבורה את ליטוף הזין הקשה, העדיין לא מסופק שלי, "-תורך לגרום לי לגמור." שרלוט בהתה בזין שלי בפליאה גדולת-עיניים כשהיד שלה עלתה וירדה עליו. כשהסתכלתי במראה בתערובת הנפלאה והאירוטית של תמימות וחושניות על פניה, העברתי יד על השיער שלה והרהרתי איך תהיה ההרגשה כשהזין שלי יחליק לתוך הגוף המתוח והבתול שלה בפעם הראשונה.

עשרים או שלושים ליטופים מאוחר יותר שרלוט קפצה בהפתעה מבוהלת כשהתפרצתי, שולח את ה'סילונות השומניים של אהבה נוזלית' כמו שוולט ויטמן תיאר זאת, גבוה לאוויר כך שיפלו על היד והזרוע שלה. מוקסמת ומסוקרנת הרימה שרלוט את היד לגובה האף וריחרחה את השפיך שלי לנסיון, ואז כיווצה את אפה ומחתה את הנוזל הסמיך על החצאית שלה. 'רק חכי קצת חתלתולת סקס-' חשבתי, "-עד שאכריח אותך לשתות את זה.'

הבטתי, הזין המתרכך שלי נתלה מהמכנסיים, כששרלוט, מבוכתה גוברת כשריגוש האורגזמות נפוג, סידרה את הבגדים ואז, אחרי שלקחה את השטר של העשרים, נמלטה מהחדר. לאחר שהדלת נסגרה מאחוריה חזרתי ונזכרתי בכל מה שקרה ועשיתי ביד לאט וגמרתי שוב.

מחאת האם

השבוע שלאחר מכן חלף כמו הקודמים. כלומר, עשיתי ביד כל כך הרבה פעמים, נזכר במה שכבר קרה או מפנטז מה עוד יקרה, עד שהופתעתי להווכח שהזין שלי שרד את השבוע עדיין מחובר לגופי. לעשות ביד רק ליבה את הלהבות מלאות התשוקה שהגוף הלוהט, הסקסי והבתולי של שרלוט הצית, והייתי מאוד מגורה כשיום הנקיונות הגיע. אבל במקום שרמוטה ששה לרצות ולהוטה ללמוד, נאלצתי להתעמת עם אמא זועמת שקראה לי אנס ילדים ואיימה להתקשר למשטרה. הקשבתי לתוכחה שלה זמן קצר בלבד לפני שהחלטתי לחזור ולהשתלט על המצב.

"שבי-" הנחיתי אותה כשהלכתי אל הדלת, "-ותסתמי את הפה," סיימתי כשסגרתי ונעלתי אותה. "את לא עומדת ללכת למשטרה-" המשכתי כשהכנסתי את המפתח לכיס וחזרתי לכסא, יושב מול אמא של שרלוט.

"למה לא?" שאלה, הכעס מתחיל לפנות מקום לחשש.

"כי זה לא יעזור לך." עניתי בהבעה של עכביש שלכד זבוב. "גם מפקד המשטרה וגם התובע המחוזי חברים ותיקים שלי, ובגלל שאין לך גרין קארד אני יכול לשכנע אותם בקלות שכל זה מזימה שלך ושל הבת השרמוטה שלך לסחוט ממני כסף."

"הבת שלי לא שרמוטה." התעקשה אמא של שרלוט, דמעות זולגות על הלחיים שלה.

"בשבוע שעבר היא גמרה פעמיים עם האצבעות שלי בתוכה, ואז ירדה על הברכיים ועשתה לי ביד לפני שלקחה את העשרים דולר." עצרתי לרגע לפני שהמשכתי. "אם זה לא נקרא להיות שרמוטה אז אני לא יודע מה זה."

"ולא רק שהיא שרמוטה-" המשכתי כשנעמדתי והתחלתי לצעוד בחדר, "-היא גם בדרך להיות זונה."

"מצד שני-" אמרתי כשנעצרתי מאחורי הכסא בו ישבה והנחתי את יד ימין על הכתף שלה, "-אני בטוח שהיא עדיין בתולה, לפחות בינתיים." אמא של שרלוט ניסתה להתרחק מהיד שלי אבל תפסתי את הכתף שלה והחזקתי אותה בכסא.

"עכשיו-" המשכתי, מניח את יד שמאל על הכתף השניה, "אני אגיד לך איזה אפשרויות יש לך באמת."

"את יכולה להתפטר מהעבודה אצלי-" התחלתי לעסות אותה בכתפיים בזמן שדיברתי, "-אבל יותר כדאי לך במקרה כזה לעבור לעיר אחרת." התכופפתי קרוב לאוזן השמאלית שלה ודיברתי בשקט. "שתי סיבות למה כדאי לך לעזוב,-" הנחתי לנשימה החמה שלי לנשוב על הצואר שלה. "-קודם כל הבת שלך, השרמוטה הבתולה, יודעת לנסוע באוטובוס ותבוא לכאן תוך רגע בפעם הראשונה שתצטרך קצת כסף-" שאפתי עמוקות את ניחוחה. "-ותאמיני לי שהיא תצטרך לעשות הרבה יותר מלשחק לי בזין הפעם." ה'עיסוי' של הכתפיים היה עכשיו הרבה יותר כמו 'ליטוף'. "שנית, אם את והבת השרמוטה שלך תישארו בעיר אני אוודא שיגרשו אותכן." הנחתי לזה לשקוע כשהאצבעות שלי התחילו לנוע לתוך חולצתה.

"למעשה-" גרמתי לזקני לדגדג בצוארה, "-אני מתערב שאני יכול לגרום לזה שיגרשו אותך וישאירו את שרלוט בחזקתי כהורה מאמץ." הבאתי את פי לצד השני של הראש שלה ודיגדגתי את האוזן בזקן כשדיברתי. "רק תחשבי איזה כיף אני אעשה איתה אז." אמא של שרלוט התייפחה ודמעות נוספות נזלו על פניה.

"עכשיו-" אמרתי כשאני מחזיק אותה בכסא עם הידיים בתוך החולצה שלה, ומתחיל להכניס לה אצבעות לחזיה, "האופציה השניה. אנחנו יכולים להוסיף זיונים להגדרת התפקיד שלך." דחפתי את הידיים לתוך החזיה שלה וחפנתי את השדיים. למרות ההתייפחויות והדמעות יכולתי להרגיש בפטמות מתקשות בכפות ידי.

"אני אשלם לך עוד עשרים וחמישה דולר לשבוע-" אמרתי, מתחכך לה באוזן ובצואר כשדיברתי, מעסה לה את השדיים, "-ואת תזדייני איתי מתי ואיך שאני ארצה." עצרתי לרגע ונתתי ללשון להתפתל לה לתוך האוזן. הגוף שלה הגיב בבירור לליטופים הכפויים שלי. "כמובן שיש עדיין את בעיית האוטובוס." עצרתי שוב ואז המשכתי. "שנינו יודעים שהילדה הזונה שרמוטה הקטנה שלך תבוא ותתחנן שאזיין אותה כדי שהיא תוכל לקנות איזה דיסק או ליפסטיק." הפטמות שלה היו קשות בידיים שלי ונשימתה מקוטעת.

"ועכשיו, האופציה הכי טובה בשבילך." הזזתי את הידיים כך שאוכל למולל את הפטמות בין אצבע לאגודל. "אני אשלם לך עוד מאתיים דולר בשבוע-" עצרתי כדי לתת לסכום לשקוע. הפעם תוגמלתי באנחה נמוכה מפי אמא של שרלוט, "-ואת תוציאי את האף מהעניינים שלי ושל שרלוט."

"אני מוכן לתת לך קצת זמן לחשוב על האפשרויות שלך, אבל השארת את שרלוט בבית היום אז את חייבת לי-" מוציא את הידיים מהחזיה שלה תפסתי את החולצה בשני הצדדים של הצוארון ופתחתי אותה בכוח, מעיף כפתורים בכל החדר, "-זיון." סיימתי כשתפסתי את החזיה הנרכסת מלפנים שלה בשני הצדדים וקרעתי אותה. לפני שהספיקה להגיב תפסתי את החולצה בצד האחורי של הצוארון ואז, מושך אותה למעלה וקדימה ומעביר את החולצה והחזיה הקרועות וההרוסות שלה במורד הגב, זורק אותה כושלת ועירומה מהמותניים ומעלה לרוחב החדר. נע במהירות סביב הכסא, חיבקתי את אמא של שרלוט מאחור סביב המותן וקרעתי את החצאית מהגומי שלה חצי הדרך למטה.

בשלב הזה, פחות או יותר, היא סוף סוף קלטה שעומדים לאנוס אותה, ואמא של שרלוט התחילה לנסות להיאבק איתי. כבר תפסתי אותה טוב כך שהעברתי בכוח את הידיים שלה מאחורי הגב ואז, תופס לה את פרקי הידיים ביד שמאל ומתעלם מהמאבקים והתחינות הבוכיות שלה "לא לעשות לה" את זה, הכרחתי אותה להתכופף, מועך את השדיים על לוח השולחן הקר והקשה. מחזיק אותה טוב בפרקי הידיים הורדתי לה את התחתונים מהתחת המובלט, דוחף אותם לברכיים ואז מעביר את היד על הירכיים ועל התחת הרועד. אני לא מבין מילה בספרדית, שעכשיו נפלטה מהשפתיים שלה בין ההתייפחויות, אבל אני בטוח שלא היה שום דבר יאה לגברת במה שאמרה. הורדתי את המכנסיים, חושף את הזין הרועד והלהוט שלי, ואז חזרתי למסע התגליות האיטי של החלקים הכי פרטיים של העוזרת שלי. הבאתי את היד למטה לצד החיצוני של רגל ימין שלה, חציתי מתחת לברך ואז עליתי למעלה לאט על הירך הפנימית עד שקצות האצבעות נגעו לבסוף בכוס החם והרטוב שלה. שתי אצבעות צללו לתוכה ללא מאמץ.

"אני רואה שהעוזרת שלי שרמוטה בדיוק כמו הבת שלה." איבחנתי כשדחפתי לה את השלישית. אחרי שהנעתי את האצבעות פנימה והחוצה כמה פעמים תפסתי את הזין הקשה שלי בבסיס ושפשפתי את הקצה שלו למעלה ולמטה בחריץ הרטוב והחלקלק. כיוונתי את הראש לפתח של הכוס ואז, אחרי שתפסתי פרק יד שלה בכל יד והעברתי את ידיה מעל לראש עד ששתיהן אחזו בצד הרחוק של השולחן, הגוף שלי מכסה את שלה לגמרי ומחזיק אותה למטה על המכתבה, דחפתי לתוכה את הזין בתנועה ארוכה ואיטית אחת.

זיינתי אותה ארוך וחזק, מוחץ את הגוף שלה ביני לבין השולחן, דופק את הזין פנימה והחוצה עד שדמעות הבושה והזעם שלה התחלפו בצרחות של עונג אורגזמי. אחרי שזיינתי אותה, בחנתי את בגדיה הקרועים.

"את יכולה ללבוש אותם אחרי שתגמרי לעבוד. את תנקי לי את הבית בעירום מעכשיו-" אמרתי לה, "-ובכל פעם שאת שומעת את הפעמון הזה-" הרמתי פעמון מהשולחן וצלצלתי בו, "-את תבואי לכאן מוכנה להידפק בכל דרך שארצה." בשעות שאחר כך הסתובבתי בבית כמה פעמים, רואה הבזקים שלה שואבת, מנקה אבק או עושה כביסה עירומה.

אחרי שלוש שעות בערך שמעתי אותה עובדת במטבח והלכתי לחלק ההוא של הבית. נכנס בשקט הלכתי מאחורי העוזרת שלי בלי שתשים לב שאני שם. היא כמעט קפצה באוויר כששמתי יד על כל צד שלה, מחזיק בכיור בשתי ידיים ולוכד אותה ביני לבין השיש.

"זיינו אותך פעם בתחת?" שאלתי אותה, מתחכך בתחת שלה מאחור.

"ל..ל..לא." היא גמגמה.

"ובכן, תרזה, -" אמרתי, מחזיק אותה על השיש בגוף שלי כששחררתי את אחיזתי בקצה של הכיור והעברתי את הידיים לחפון לה את השדיים, "- היום זאת ההזדמנות שלך."

"אם הייתי את-" המשכתי כששחררתי אחד מהשדיים שלה והורדתי את המכנסיים. "-הייתי לוקח קצת מהשמן זית ושם אותו על הזין שלי לפני שאני דוחף לך אותו בתחת. זה כמובן אלא אם בא לך לקבל בתחת בלי כלום."

"לא... בבקשה אל תעשה את זה." היא גנחה באימה. לוקחת את כד השמן שהראיתי לה, תרזה שפכה שלולית ממנו בכף היד שלה, וכשעיסתה בו את הזין העומד שלי הסתכלה לי בעיניים.

"בבקשה לא," התחננה, מורחת את השמן על הזין, הפחד ממה שעומד לקרות משתקף בעיניה.

"אוה, כן, עוזרת קטנה וזונה שלי-" אמרתי, מכופף אותה במותניים ודוחף לה את השדיים כמעט לתוך הכיור, "-יותר טוב שתתרגלי לזה-" המשכתי כשהתחלתי לדחוף את הזין המשומן שלי בפי הטבעת ההדוק והסגור שלה, "כי אני ממש אוהב לזיין טוסיקים נחמדים וצרים." היא ייבבה ונאנחה בכאב כשחור התחת הבתול שלה נמתח לקבל את הזין.

"מה מרטיב אותך יותר-" שאלתי, נשען קדימה ללחוש לה באוזן כשהסנטימטרים האחרונים של הזין שלי נתקעו בתחת המנוצל שלה, "-לחשוב על מה שאני עומד לעשות לך עכשיו-" נתתי לזין עוד דחיפה לוודא שכולו בפנים, "-או לפנטז מה אני עושה לשרלוט כשהדלת של חדר העבודה סגורה?"

"בבקשה-" היא בכתה כשהוצאתי את הזין משאיר רק את הראש בתוכה, מוחזק בשרירי פי הטבעת החזקים שלה. "-אני אהיה הבובת מין שלך, אני... אני אזדיין איתך מתי ואיך שתרצה... רק בבקשה... אל תזיין את הילדה שלי." בדיוק כשאמרה 'ילדה' דפקתי את הזין לתוכה חזק, מטיח אותה בשיש.

"אלוהים-" היא צרחה כשהאוויר נסחט מתוכה, "-אתה קורע אותי." הוצאתי את הזין והטחתי אותו שוב לתוך התחת שלה בכוח אפילו יותר ברוטאלי.

"בבבקקששששהההה-" היא ייללה.

"פשוט עדיין לא קלטת-" צעקתי עליה חזרה, מטיח את הזין לתוך התחת המנוצל שלה עוד פעם, "-את ושרלוט הולכות להיות הזונות שלי." לא שמעתי ממנה כלום יותר חוץ מיללות כאב כשהכנסתי לה חזק שוב ושוב. זה נועד להיות זיון עונשין והייתי נחוש בדעתי לוודא שכל דחיפה תכאיב לה. מרגיש חזק ומלא עוצמה החזקתי את התחת שלה משופד על הזין כשהשפכתי את הזרע עמוק במעיים שלה ואז, מוציא אותו החוצה, הלכתי משם, משאיר אותה ממוטטת על הרצפה כשהתייפחויות מרעידות את גופה. עשרים דקות מאוחר יותר שמעתי אותה שוב עובדת בבית וידעתי שהשגתי אותההיא והבת שלה היו שלי.

מאוחר אחרי הצהריים, בשעות הערב המוקדמות, היא הופיעה בדלת חדר העבודה שלי, עדיין עירומה, פניה מלוכלכים ומפוספסי דמעות. סימנתי לה לבוא אלי ואז, מחזיק לה את הידיים, משכתי אותה למטה על הברכיים לפני. נשענתי לאחור בכסא וחיכיתי. תרזה הרימה את הידיים לאט ואז, נשענת לפנים, פתחה לי את המכנסיים, ומוציאה את הזין שלי, הורידה את הראש ומצצה אותו לתוך הפה. כשהזין התקשה בפה החם והרטוב שלה התכופפתי קדימה, ומלטף לה את השיער, דיברתי אליה בקול רך ועדין.

"זאת האמא הזונה המתוקה שלי-" אמרתי, "תמצצי לאדון שלך ואז תביאי את הבת הזונה הקטנה שלך בשבוע הבא כדי שאהנה ממנה." בתגובה שמעתי אנחה שהביעה כאב רגשי וכניעה מוחלטת מהאשה שחשפה כישרון בלתי צפוי כמוצצת.

אחרי שבלעה את השפיך תרזה הניחה את הראש על הירך שלי, פיה עדיין סנטימטרים מהזין המתרכך שלי.

"בבקשה, אני מתחננת אליך עוד פעם-" דמעות שוב זרמו מעיניה כשדיברה, "-בבקשה אל תזיין את הבת שלי." הגבהתי את הראש שלה ביד אחת מתחת לסנטר והסתכלתי לתוך העיניים שלה כשדיברתי.

"את הזונה שלי עכשיו." חיכיתי שתאשר מה שאמרתי.

"כן." היא לחשה, מהנהנת בראש.

"וגם הבת שלך היא הזונה שלי." חיכיתי, רואה כיצד השאריות האחרונות של ההתנגדות אזלו ממנה.

"כן." היא ייבבה, מהנהנת בכניעות.

"עכשיו-" אמרתי, דוחף אותה, "-שימי עלייך את הסחבות שלך ועופי הביתה." הסתכלתי איך היא לובשת את הבגדים הקרועים ואז, מנסה להחזיק אותם במקום, יוצאת מהבית לתחנת האוטובוס במורד הרחוב. דמיינתי אותה באוטובוס, מוקפת גברים, מנסה לשמור על הגוף שלה, שברור לכולם שכרגע זיינו, מכוסה בשאריות של הבגדים שלה כשהגברים נועצים עיניים, בליטות גדלות במכנסיים שלהם והם לא מנסים להסתיר אותן ממנה.

אמא בסדר עם זה

למרות הסכמתה למראית עין לדרישותי בשבוע שעבר, לא הייתי בטוח אם היא והבת שלה יופיעו בשבוע הבא או לא. תמיד היתה אפשרות שהיא תחליט לקחת את ילדתה ולברוח. גיליתי לאחר מכן שהיא אכן ניסתה, אבל שרלוט סירבה לשתף פעולה ואיימה לברוח מהבית. שרלוט אמרה לאמא שלה שהיא לא מבינה מה לא בסדר בלקחת ממני כסף בשביל לתת לי לגעת בה. בסופו של דבר נאלצה תרזה להודות שאני צודק, שהבת שלה זונה מטבעה, כזו שבסופו של דבר תמכור את זה ולא משנה מה תרזה תעשה, והחליטה להירגע ולהנות מאותם 200$ נוספים לשבוע שעמדתי לשלם לה עבור הזכות להשחית את בתה.

שתיהן הגיעו בזמן הרגיל וקראתי להן לחדר העבודה שלי. ישבתי ליד השולחן והסתכלתי על האמא והבת עומדות זו לצד זו לידי. שרלוט היתה העתק מדויק וצעיר יותר של אמה. עמדתי להנות גם מהרעננות הצעירה של שרלוט הבתולית וגם מהמיניות המנוסה של תרזה. חשות בתחרות, שתיהן הזדקפו, זוקרות את שדיהן קדימה לבחינתי.

"לא אמרתי לך-" דיברתי אל תרזה, "-שמעכשיו והלאה את מנקה לי את הבית בעירום?"

"כן אדוני." השיבה תרזה, מסמיקה ומשפילה מבט לרצפה.

"אז תורידי את הבגדים שלך." פקדתי. שרלוט הסתכלה, המומה ופעורת פה, כיצד אמה מתפשטת בצייתנות מול שנינו. תרזה הורידה לאט כל פריט לבוש ואז, אחרי שקיפלה אותו בזהירות, הניחה אותו על גב כסא עד שעמדה עירומה וחשופה עם הידיים בצידי הגוף מול הבת שלה ומולי. הפנים שלה לבשו גוון אדום זוהר, אבל פטמותיה התקשו והתכווצו.

"עכשיו לכי תנקי לי את הבית." פקדתי.

"כן אדוני." היא ענתה כשהסתובבה, ובכל הכבוד העצמי שאפשר לה העירום המוחלט שלה, יצאה מהחדר.

"איך אתה גורם לה לציית לך ככה?" שאלה שרלוט.

"פשוט אנסתי אותה כמה פעמים, ואז הצעתי לה עוד 200$ בשבוע כדי להיות הזונה שלי ולא להפריע כשאני עושה גם ממך זונה שלי." אמרתי בקול מעשי, כמציין עובדות, כאשר החוויתי לשרלוט לבוא לאן שישבתי. שרלוט התנשמה באי אמון והסמיקה בגלל המילים בהן השתמשתי כשהתקרבה אל שולחן הכתיבה

"על השולחן-" הצבעתי על השטרות החדשים והחורקים שנחו שם, "יש את ה25$ שהייתי משלם לך בשבוע שעבר אם אמא שלך לא היתה מפריעה, פלוס 30$ שתכננתי לשלם לך השבוע." עצרתי כדי להניח לעובדה שיש 55$ על השולחן, שהיא יכולה לקבל אם תעשה מה שארצה. יכולתי לראות את הפטמות שלה דרך הטישירט ההדוקה, והייתי מוכן להתערב שהיא נרטבה רק מלהסתכל על הכסף.

"תתפשטי." בלי לגרוע את עיניה מהכסף, שרלוט התפשטה. משכתי אותה קרוב יותר אלי והיא פתחה בנכונות את הרגליים עבור היד שלי שהחליקה ביניהן. צדקתי, היא היתה רטובה, מאוד רטובה. למרות שהיתה בתולה, יכולתי בודאי להחליק זין לתוכה בהתנגדות מינימלית.

"כסף מרטיב לך את הכוס, נכון?" שאלתי אותה, מכניס לה אצבע.

"כן, אני נרטבת." הודתה שרלוט, משפילה את עיניה ומגלה לפחות שביב בושה בהיותה זונה רודפת בצע שכזאת.

"מה את חושבת על זה שאנסתי את אמא שלך?" הרגשתי את הכוס הצעיר מתכווץ על האצבע שלי כשהזכרתי אונס.

"הגיע לה." ענתה שרלוט בזעף כשירכיה נעות, לוחצות את הכוס לאצבעות שלי. "היא לקחה את החולצה שקניתי בכסף שנתת לי וקראה לי בשמות מלוכלכים."

"היא קראה לך שרמוטה וזונה?"

"כן." ניכר היה ששרלוט עדיין כועסת, ובשל כך נהנית מהרעיון שאמה נאנסה והוכרחה להפוך לזונה.

"את באמת זונה, לא?" שאלתי אותה כשהאגודל שלי עובד לה על הדגדגן. "הזונה הספיקית [כינוי גנאי להיספאנים] הקטנה שלי."

"אל תקרא לי ככה." צעקה שרלוט, מנסה להתרחק מהיד שלי.

"לא לקרוא לך איך? ספיקית? או זונה?" שאלתי, מחזיק אותה במקום ודוחף את האצבע לתוכה עמוק יותר.

"ספיקית." היא ענתה, מוותרת על הנסיון שעשתה בחצי לב לברוח ומתרכזת שוב בלדחוף את עצמה על האצבעות שלי.

"שבי על השולחן." אמרתי לה כשהוצאתי את היד מהמפשעה שלה, סוחט יבבה קטנה מפיה. "תישעני אחורה ותפתחי רגליים." שרלוט עשתה מה שאמרתי לה, נשענת על המרפקים כך שהיא תוכל להסתכל איך אני פותח לה את הרגליים עוד יותר ומלטף את פנים ירכיה. שרלוט ממש הסמיקה כשפתחתי בעדינות את השפתיים שלה בקצות האצבעות, נשען קדימה, העברתי את הלשון קדימה ואחורה על הדגדגן העדין והנפוח.

הסומק התחלף בנשימה כבדה ואנחות כשהלשון והאצבעות שלי טיילו בכל קפל ונקיק בכוס הצעיר והבתולי שה. לסירוגין הפלקתי בלשוני על הדגדגן שלה ודחפתי אותה עמוק לכוס החם והרטוב. כשלשוני העסיקה את הכוס, הטבלתי אצבע ברטיבות שלה ופיתלתי אותה לתוך התחת הקטן. המשכתי בהתעלסות האוראלית והידנית עד ששרלוט הגיעה, לפי ספירה בפועל, לחמש אורגזמות. עכשיו שכבר לא היתה מודאגת שאמא תגלה, היא צרחה, נאנחה וגנחה במהלך כל אחת מהן. כשנרגעה מהאורגזמה האחרונה משכתי אותה מהשולחן והורדתי אותה על הברכיים בין הרגליים שלי עם הגב לדלת.

"תפתחי לי את המכנסיים ותוציאי את הזין." שרלוט פתחה את הרוכסן לאט, חושפת את הזין הקשה והלהוט שלי. לוקחת אותו בידיים היא ליטפה לאט, מעלה מטה.

"זה טוב-" אמרתי לשרלוט, אוחז בצידי ראשה ומביא את הפה שלה לקצה הזין, "-אבל הפעם את צריכה להשתמש בפה שלך." גנחתי כשהשפתיים של שרלוט נפתחו, מניחות לזין להכנס לחום הרטוב שבפנים.

"לאט ונעים." הנחיתי אותה כשהדרכתי את הפה שלה למעלה ולמטה על הזין. "תסובבי את הלשון על הראש... זה טוב... עכשיו תקחי אותו כמה עמוק שאת יכולה... כן... זה טוב.. עכשיו תלקקי למטה.... כן.. קחי אותו שוב בפה... זה טוב... עכשיו לאט ויפה, רק תזיזי את הפה למעלה ולמטה... אוה כן..." שרלוט שקעה כל כך עמוק בתרגול יכולותיה החדשות עד שלא שמה לב כשהרמתי את הפעמון וצלצלתי בו. היא גם לא שמה לב לאמא שלה שנכנסה בדלת ועמדה קרוב אליה מאחור. הפנים של תרזה שיקפו עצב וגם כעס, אבל פטמותיה התקשו שוב כשראתה את הבת שלה מוצצת בפעם הכי ראשונה. עם יד על כל לחי, הרמתי את הראש של שרלוט סנטימטר או שניים מעל לזין והסתכלתי עמוק בעיניים שלה כשדיברתי.

"בעוד רגע אני עומד להשפיך לך בפה-" העפתי מבט למעלה וחייכתי כשקלטתי את הזעם בעיני אמה ואז החזרתי את המבט למטה לשרלוט, "-וכשאני אעשה את זה אני רוצה שתבלעי הכל. את מבינה?"

שרלוט הנהנה בראשה בהסכמה, ואז הורידה את הראש חזרה על הזין המצפה שלי.

מתחתי את רגלי משני צידי הנערה הכורעת, נשען לאחור בכסא, שילבתי ידיים מאחורי הראש וחייכתי, נועץ מבט בעיניה של אמא שלה כששרלוט עבדה עם הפה על הזין שלי, מצפה לטעום שפיך בפה הראשונה.

היא קיפצה בהפתעה כשהפרץ הראשון פגע בצד האחורי של הגרון שלה, אבל השאירה את הפה על הזין, בולעת מהר ומפספסת רק טיפה קטנה שזלגה בזווית שפתיה. כששרלוט הסתכלה עלי, שפיך נוזל לה מהפה, סימנתי לאמה לעזוב את החדר ומשכתי אותה לחיקי. שרלוט חיבקה אותי סביב הצואר והניחה את ראשה על כתפי. ישבנו בשקט כמה רגעים לפני ששרלוט דיברה.

"אני יכולה לקרוא לך אבא?" היא שאלה.

"את רוצה 'אבא' שמשלם לך כדי שתמצצי לו את הזין?"

"אני רוצה 'אבא' שידאג לי ויגרום לי להרגיש נפלא כמו שאתה עושה.' שרלוט התרפקה עלי.

"את תהיי הזונה הקטנה והמלוכלכת שלי?" שאלתי אותה.

"אני אהיה הזונה הקטנה והמלוכלכת שלך אם זה מה שאתה רוצה שאהיה." גיליתי שמאוד מגרה להחזיק נערה צעירה ועירומה בחיקי, והזין שלי התחיל לעמוד שוב.

"אני רוצה שתהיי הזונה הקטנה הכי מלוכלכת, זנותית וסוטה בכל העולם." הבטחתי לה בצירוף נשיקה ארוכה, הלשונות שלנו רוקדות בפה שלי ושלה. שרלוט ציחקקה והתפתלה על הזין המתקשה שלי כשהתנשקנו.

"לאבא'לה שוב עומד." היא שרה בטון מתגרה כשהפסיקה את הנשיקה ו, שולחת יד בין הירכיים העירומות שלה, סחטה לי את הזין. העברתי ידיים על גופה כשהיא בחיקי, מתוודע מקרוב ותובע בעלות על כל איבריה.

"באמת אנסת את אמא שלי?" שאלה שרלוט בטון טיפה יותר רציני.

"ראית את הבגדים שלה כשהיא חזרה הביתה?" שאלתי כשהיד הימנית המטיילת שלי נעצרה בין רגליה.

"אהא,-" שרלוט ענתה, פותחת אותן בשבילי. "-הם היו קרועים. היא בקושי הצליחה להחזיק אותם עליה." שרלוט גיחכה כשהאצבעות שלי חקרו שוב את הכוס הבתול שלה. "זה בטח היה לה מה זה מביך לנסוע הביתה באוטובוס ככה."

"היא הגיעה לפה בשבוע שעבר ואיימה לצלצל למשטרה." אמרתי לשרלוט, מחליק אצבע לתוכה, "אז קרעתי ממנה את הבגדים, כופפתי אותה על השולחן, ממש פה, וזיינתי לה את הצורה." שרלוט בהתה בשולחן כאילו היא מנסה לדמיין את אמא שלה מכופפת כש'מזיינים לה את הצורה'. ואז היא חייכה אלי חיוך רחב.

"כמו שאמרתי, הגיע לה כי היא היתה כזאת רעה אלי." רק התחלתי לגלות עכשיו כמה עמוקה הבאר הלא מנוצלת של 'רוע לב' שהיתה בזונה הקטנה והחדשה שלי.

"יש משהו באמת מיוחד שאני רוצה שתעשי בשבילי, זונה קטנה."

"מה זה?" היא שאלה את ה'אבא' החדש שלה בטון שש לרצות, בלי שהכינוי יפריע לה.

"אני רוצה שתראי אותי מזיין את אמא שלך." שרלוט נראתה מבולבלת לרגע, ואז גיחכה.

"היא תשנא את זה, נכון?" שאלה שרלוט בחיוך הכי מרושע שראיתי אי פעם אצל ילדה בגילה.

"כן-" הבטחתי לה. "-היא תשנא את זה. למעשה-" המשכתי, "-אני רוצה שתעזרי לי להכניס את 'זה' לתוכה." הרמתי את הפעמון מהשולחן.

"הנה-" אמרתי, נותן אותו לשרלוט, "-תקראי ל'זונה הגדולה'." שרלוט צילצלה בפעמון בהתלהבות. אמא שלה, לא יודעת מה עומדים לעשות לה, או למה היא עלולה להיות עדה, נכנסה לחדר בחשש ניכר.

"שבי עם התחת בקצה השולחן ותפתחי רגליים." פקדתי. תרזה צייתה באי רצון, מסמיקה בהשפלה כשהתיישבה לאט בתנוחה שהראיתי לה.

"אבא אמר שאני יכולה לעזור לו לזיין אותך." שרלוט הודיעה לאמא, שהיתה המומה בבירור מזה שבתה השתמשה במילה 'אבא' ביחס אלי, ומהתלהבותה הגלויה מהשפלתה המתוכננת.

"תורידי לי את הנעליים והמכנסיים." פקדתי כשדחפתי את שרלוט מחיקי. כששרלוט הפשיטה אותי אמא שלה ישבה בקצה השולחן, מסתירה את הפנים ביד, שלא יראו כמה היא נבוכה. כששרלוט סיימה להוריד לי את המכנסיים עמדתי והורדתי את החולצה, כך ששלושתנו היינו עירומים.

חיבקתי את שרלוט סביב המותן ושנינו הסתכלנו בחריץ הפתוח של אמא שלה, השפתיים הנפוחות והלחות נפרדות מעט וחושפות את קצה הדגדגן הנפוח שלה.

"אמא שלך-" שמתי את עקב כף היד על שיער הערווה של אמא של שרלוט, והשתמשתי בקצה האגודל והאצבע המורה לפתוח את השפתיים ולחשוף את השפתיים הפנימיות הנוצצות מרטיבות ואת הדגדגן הזקוף, "-שיחקה בכוס שלה." אנקה מצד אמא של שרלוט אישרה את הניחוש שלי באשר לסיבה לכך שאבריה האינטימיים היו מגורים כל כך. הקולות והצחקוקים ששרלוט השמיעה אמרו לי שהיא מתענגת על הרעיון שאמא שלה נתפסה על חם.

"אני מתערב-" אמרתי לשרלוט כשאני מחזיק את אמא שלה פתוחה לביקורת, "-שהיית נכנסת לצרות אם היא היתה תופסת אותך נוגעת בעצמך."

"בטח שכן!" ענתה שרלוט, דוקרת את אמה הנבוכה במבטה.

"ובכן-" המשכתי, "זה רק מראה לך איזו זונה צבועה אמא שלך," המשכתי, פותח את הכוס הרטוב של האמא. "היא מענישה אותך על זה שאת נוגעת בכוס המתוק והצעיר שלך ואז שוכבת על הרצפה של המטבח ומזיינת את עצמה לגמרי כשהיא חושבת עלייך טועמת שפיך בפעם הראשונה." הוצאתי את האצבעות שלי מבין הרגליים של תרזה.

"כמה פעמים גמרת?" כששאלתי נותרה ללא מענה גלגלתי צרור ניירות שהיה על השולחן, והנחתתי אותו בכוח על הכוס החשוף שלה. אמא של שרלוט צעקה בכאב.

"אל תתני לי לשאול שוב." אמרתי כשאני מרים את גליל הנייר מעל לראש למכה חזקה יותר.

"שתיים." היא התייפחה. "גמרתי פעמיים."

"מעכשיו והלאה-" אמרתי, זורק את הגליל על השולחן לידה, "-את לא תגמרי בלי שאני או שרלוט מזיינים אותך או נותנים לך רשות."

"על מה את מתערבת שהאמא 'הזונה הגדולה' שלך מחביאה בחדר השינה איזה ויברטור ענקי מזויין?" לא צריך לומר שהזין שלי נשאר קשה כמו אבן במשך כל זה.

"למה שלא תגיד לה להביא אותו איתה בשבוע הבא ולהראות לנו איך היא משתמשת בו." הציעה שרלוט בתמימות מעושה. למרות שאהבתי את האופן שבו הילדה הזאת חשבה, ברור שהיו לה כמה נושאים לא סגורים עם אמא שלה.

"יש לי רעיון יותר טוב-" השבתי כשאני מלטף בעצלות את פנים ירכיה המפושקות של אמא שלה, "הרי אסור לה כבר לגמור בלי שאני או את מזיינים אותה-" כשדיברתי העברתי את היד בין רגליה של תרזה, ומשתמש באגודל ובאצבע, ליטפתי את הדגדגן הנפוח עדיין שלה כמו זין מיניאטורי, "-כשאגמור לזיין את 'הזונה הגדולה' הזאת היא תיקח אוטובוס הביתה ותיקח את הויברטור המזויין הזה, וכל צעצוע סקס מלוכלך אחר שהיא מחביאה בחדר השינה, ותביא לי אותם."

"ראית פעם כוס?" שאלתי את שרלוט כשאני מחליק יד לתחת הצעיר והמוצק שלה.

"לא." היא ענתה, לא מורידה את העיניים מהכוס החשוף של אמא שלה.

"אני רוצה שתכניסי את הפנים שלך בין הרגליים של אמא ותנשקי את הכוס שלה נשיקה צרפתית כמו שנישקתי קודם את שלך." הזונה הקטנה שלי גרמה לי להתגאות בה וכמעט לא היססה לפני שהורידה את הראש וליקקה ליקוק נסיוני את הכוס המצפה.

"לא... לא... לא..." התייפחה אמא שלה שוב ושוב, כמו מנטרה. עם הזין הקשה שלי מקפץ לפני, הלכתי סביב השולחן, ומזיז את היד של תרזה מהפנים, הרמתי אותה לישיבה.

"את צריכה לראות את זה-" לחשתי לה באוזן כשתמכה את עצמה במרפקיה, "לא לכל אמא יוצא לראות את הליקוק כוס הראשון של הילדה שלה." העברתי ידיים סביבה וחפנתי לה את השדייים, צובט ומסובב את הפטמות.

"את מתחממת-" לחשתי לה באוזן כשתרזה התחילה לעשות תנועות קטנות וקופצניות בירכיים. "-כמה שאת אוהבת שמכריחים אותך."

משחרר את השדיים הורדתי אותה שוב על הגב ואז, עם הראש נופל מעבר לקצה השולחן הכנסתי לה בכוח את הזין בין השפתיים ולתוך הפה. שרלוט הפסיקה ללקק לזמן מספיק כדי להסתכל איך הזין הקשה שלי נדחק לגרון של אמא שלה, ואז צללה שוב בלהיטות בין הרגליים. כשזיינתי בכוח פנימה והחוצה את הפה הממאן של תרזה, הכנסתי לה ידיים מתחת לברכיים, ומושך אותן אחורה ורחוק זו מזו, קיפלתי את תרזה כמעט לשניים, פותח אותה עוד יותר עבור בתה.

הלשון הנלהבת של שרלוט עבדה על הכוס הרטוב והמטפטף של אמא שלה, כמו גם מציצת הואקום שהפעילה על הדגדגן הנפוח, המגורה מדי, גרמו לאנחות הלא-נשמעות של שרלוט לרטוט לי סביב הזין כשדחפתי אותו עמוק יותר ועמוק יותר לתוך הגרון. חוטים ארוכים של רוק נפלו מהשפתיים המתוחות שלה לשיער התלוי. החזה של תרזה התנשם כשניסתה לנשום סביב הזין בכל פעם שהוצאתי אותו מהגרון. היא הושיטה יד מאחורי הראש והחזיקה לי בירכיים כשדפקתי את הזין באכזריות לתוך הפה שלה, הביצים סוטרות לה באף ובעיניים.

מוציא את הזין המכוסה-רוק שלי מהפה המנוצל של תרזה הקפתי את השולחן, ואחרי שדחפתי את שרלוט מהדרך, תפסתי ירך של תרזה בכל יד ונכנסתי לתוכה בחבטה אחת. שרלוט הביטה למעלה מבולבלת מהמקום בו נפלה ואז, קמה על רגליה, נעמדה לידי והסתכלה בעיניים גדולות איך אני דופק את אמא שלא.

"תעלי על השולחן-, הנחיתי את שרלוט, משחרר ירך אחת של תרזה וצובט חזק בתחת החשוף של שרלוט, "-ותכרעי מעל לפנים של אמא שלך." נשארתי עמוק בתוך תרזה כשעזרתי לילדה שלה לטפס על השולחן. שרלוט הצמידה את הכוס הבתול שלה לפה הפתוח של אמא והניעה את הירכיים, מכוונת את עצמה כך שהגירוי מהלשון האימהית יהיה מקסימלי.

מתרוממת על הברכיים, ונוטעת את עצמה חזק יותר על הפה העמלני של אמא, שרלוט חיבקה אותי מסביב הצואר, ואחרי שהצמידה את הפנים שלנו זו לזו דחפה את הלשון עמוק בפה שלי. כשהשפתיים שלנו נפגשו זה היה כמו מעגל חשמלי שנסגר, כשגל אחרי גל של ריגוש אורגזמי זרם דרך הגופות הצמודים שלנו, עד שהתמוטטנו בערימה מפותלת.

שרלוט ואני שכבנו בזווית, הפיות שלנו עדיין דבוקים בנשיקה ארוכה ומלאת תשוקה, הזין שלי עדיין קבור בכוס של אמא שלה, שהכוס הצעיר והלוהט של שרלוט נח על לחיה. הפסקנו להתנשק ושכבנו מחובקים עד שהזין המתרכך שלי החליק החוצה מהכוס הרטוב של תרזה.

שרלוט ירדה פתאום מהשולחן, וצועקת 'תיכף אחזור' רצה מהחדר. עברתי לכסא והשארתי את תרזה שוכבת מפושקת על שולחן הכתיבה, כשהכוס המבעבע שלה פולט נוזלים וזרע.

"תלבשי את זה." פקדה שרלוט על אמה, זורקת לה טישירט ישן שלי שנחת על הבטן. תרזה התיישבה בחוסר יציבות בקצה השולחן עם הרגליים על השולחן ומשכה את החולצה מעל לראש. שרלוט בחרה היטב, החולצה היתה ישנה והבד דק. היא היתה ארוכה מספיק להיות 'סבירה' בתור לבוש יחיד, אבל הבד הדק נצמד לגוף, מדגיש כל קימור. דרך החולצה ראו היטב את הגודל, הצורה ואפילו הצבע של הפטמות שלה. הבד היה כל כך דק שאפשר היה לראות דרכו את מתאר משולש שיער הערווה. כשהיתה לבושה ושרלוט ואני סיימנו את שיחתנו בנושא בחירת בגדים זנותיים, נתתי לאמה את הסכום המדוייק שעולה כרטיס האוטובוס הביתה וחזרה ושלחתי את תרזה אדומת הפנים, המושפלת, שהסריחה משפיך, הביתה להביא את צעצועי הסקס שלה.

כדי להעביר את הזמן עד שתרזה תחזור השתעשעתי במשחקים בגוף המוצק של שרלוט, בזמן שדיברנו על מה שקורה לאמא שלה באוטובוס. שרלוט זזה כמו חתולה, כמעט מגרגרת בסיפוק, כשהידיים שלי טיילו על עורה הרך. אחרי דקות רבות של משחק שקעה שרלוט על הברכיים בין רגלי ומצצה לי שוב את הזין בפיה הלוהט והלהוט. כששרלוט התאמנה על יכולותיה החדשות, מלקקת, מנשקת ומוצצת את הזין הקשה שלי, בין הטיפים שנתתי לה, שיסייעו לה להפוך למוצצת זין טובה יותר, הדרכתי אותה בנושאי טיפול והאכלת זונה צייתנית כמו אמא שלה.
"אמא שלך-" אמרתי לה כשאני מלטף את שיערה, "-היא שרמוטה מהסוג שממש גומרת, ויכולה להנות באמת מזיון, רק כשמכריחים אותה." שמתי את הידיים בצידי הראש של שרלוט, לשלוט במהירות של הפה שלה על הזין שלי.

"בודאי שמת לב שכשהלבשנו אותה בטישירט הישנה, ושלחנו אותה החוצה כשרואים לה את הכוס והציצים העירומים שלה תחת הבד הדק, שהיא התחננה שלא נכריח אותה לעשות את זה. היא התחננה שלא נעשה את זה אבל, מקווה בלב שבכל זאת נכריח אותה, היא לא סירבה ללכת. היא לא לבשה את הבגדים הרגילים שלה והסתלקה." עצרתי לרגע להסתכל בראש של שרלוט עולה ויורד כשהשפתיים שלה, מתוחות סביב הזין שלי, עלו וירדו עליו בקצב יציב.

"כשתחזרו הביתה אני רוצה שתמשיכי לשלוט בה. תגרמי לה לעשות כל דבר מלוכלך וזנותי שאת יכולה לחשוב עליו. תכריחי אותה ללקק לך את הכוס בכל פעם שבא לך לגמור, ואל תשכחי ללקק לה, אבל חוץ מזה אף פעם אל תפספסי הזדמנות לגרום לה להתנהג כמו זונה לפני אנשים. אם את רוצה להזמין את נבחרת הפוטבול של בית הספר ולהכריח אותה להזדיין עם כל אחד מהם אל תהססי, ותעשי את זה." המהירות שהפה של שרלוט זז בה על הזין שלי גדלה כשדמיינה את אמא שלה מזדיינת עם חדר מלא שחקני פוטבול.

"ואפילו יותר טוב-" המשכתי כשאני מכניס את הידיים בינינו ומלטף את החזה היפהפה, המוצק והצעיר של שרלוט, "-שימי שולחן וכסא ליד המיטה וכל אחד יצטרך לשלם לפני שהוא עולה על אמא שלך ומזיין אותה. זה יגביר את ההשפלה שלה, וזה יגביר את ההנאה שלה וגם יהיה מקור הכנסה יפה בשבילך."

הפטמות של שרלוט התקשו בכפות הידיים שלי כשדיברתי עליה גובה כסף מבנים שמשלמים לזיין את אמא שלה.

"תשאירי יד אחת בבסיס של הזין-" הנחיתי את התלמידה הלהוטה שלי, "ובשניה תשחקי בכוס." שרלוט, שומרת על אחיזה יציבה בזין הקשה ביד שמאל, העבירה את יד ימין בין הרגליים שלה והתחילה ללטף את הדגדגן המגורה שלה במעגלים.

"אני רוצה שתגמרי לפני שאני אגמור." הנחיתי אותה כשנשענתי לאחור בכסא, ומותח את הרגליים משני צידי הזונה הקטנה המוצצת, נהניתי מהמראה של הפה שלה על הזין שלי. היות וגמרתי כבר פעמיים ידעתי שעומד בפנינו מרתון מציצת זין.

המציצה שלה התדרדרה לליקוקים ונשיקות בקצה הזין ובצד התחתון שלו כשהאצבעות המהירות שלה קירבו אותה עוד ועוד לאורגזמה משלה. היא גמרה חזק, מחזיקה את הבסיס של הזין ביד אחת בזמן שהשניה מציירת מעגלים מטורפים מסביב לדגדגן והיא מחככת את הזין הקשה שלי על הפנים החלקות מרוק שלה. כשהאורגזמה שלה שרלוט השאירה את הראש על הירך שלי כשהיא מניעה בעצלתיים את היד למעלה ולמטה על הכלי הקשה שלי.

"אני אתן לך עוד חמישה דולר-" אמרתי, מרים את הראש שלה כך שאוכל להסתכל בפניה, "-אם תגמרי עוד פעם לפני שאני אגמור."

היא היתה כולה רפויה ועייפה ומסופקת, אבל הצעת הכסף העירה את נשמת הסוחרת של הזונה הקטנה שלי לחיים, והיא חזרה לעבוד על עצמה, ועלי.

"למעשה-" המשכתי, מרים שוב את הפה שלה מהזין שלי. "-אני אשלם לך חמישה דולר עבור כל פעם שתצליחי לגרום לעצמך לגמור, מעכשיו ועד שאמא תחזור עם הצעצועים." שרלוט חייכה חיוך רחב וחזרה לעבוד על הכוס ביד ימין בזמן שליקקה את הצד התחתון של הזין שלי, ואז עטפה אותו בפה החם והרטוב שלה.


העברתי את הזמן עד שאמא של שרלוןט חזרה, נשען לאחור בכסא ומביט בשרמוטה שלי גומרת שוב ושוב בזמן שהעניקה לזין שלי רק את תשומת הלב הדרושה כדי שישאר קשה ומעוניין.


שימו לב, קוראות, שימו לבבחלק הזה של הסיפור יש גם גילוי עריות (אם כי לא מאוד ארוך, וסלידתן ההדדית של האם והבת הופכת אותו לקריא יותר) – אבל, עדיין, הנרתעות עדיף להן גם עדיף שירתעו, והשאר, טוב להן גם טוב שיהנו (-:

בשבוע הבא יעלה, כמובטח (ככל הנראה), סיפור מקורי נוסף של כותבת שזכתה לתשואות חן-חן לא מועטות על סיפורה הקודם. אחריו, גבירותי (ורבותי), יעלה הפרק הראשון בתרגום הארוך ביותר שיופיע כאן עד כה, בהיקף של רומאן קצר, שיחזיק כ10-12 המשכים שבועיים, וילווה אותנו עד תחילת האביב. ובינתיים, כשעדיין חורף, מאחל לכן סווידריגאילוב הנאה רבה מתנוריכן, ושאר אמצעי החימוםהקונבנציונליים ושאינם כך, המוסריים יותר ופחות, שתעלו בדעתכן.  


בוטה ביותר

אמא בסדר עם זה

למרות הסכמתה למראית עין לדרישותי בשבוע שעבר, לא הייתי בטוח אם היא והבת שלה יופיעו בשבוע הבא או לא. תמיד היתה אפשרות שהיא תחליט לקחת את ילדתה ולברוח. גיליתי לאחר מכן שהיא אכן ניסתה, אבל שרלוט סירבה לשתף פעולה ואיימה לברוח מהבית. שרלוט אמרה לאמא שלה שהיא לא מבינה מה לא בסדר בלקחת ממני כסף בשביל לתת לי לגעת בה. בסופו של דבר נאלצה תרזה להודות שאני צודק, שהבת שלה זונה מטבעה, כזו שבסופו של דבר תמכור את זה ולא משנה מה תרזה תעשה, והחליטה להירגע ולהנות מאותם 200$ נוספים לשבוע שעמדתי לשלם לה עבור הזכות להשחית את בתה.

שתיהן הגיעו בזמן הרגיל וקראתי להן לחדר העבודה שלי. ישבתי ליד השולחן והסתכלתי על האמא והבת עומדות זו לצד זו לידי. שרלוט היתה העתק מדויק וצעיר יותר של אמה. עמדתי להנות גם מהרעננות הצעירה של שרלוט הבתולית וגם מהמיניות המנוסה של תרזה. חשות בתחרות, שתיהן הזדקפו, זוקרות את שדיהן קדימה לבחינתי.

"לא אמרתי לך-" דיברתי אל תרזה, "-שמעכשיו והלאה את מנקה לי את הבית בעירום?"

"כן אדוני." השיבה תרזה, מסמיקה ומשפילה מבט לרצפה.

"אז תורידי את הבגדים שלך." פקדתי. שרלוט הסתכלה, המומה ופעורת פה, כיצד אמה מתפשטת בצייתנות מול שנינו. תרזה הורידה לאט כל פריט לבוש ואז, אחרי שקיפלה אותו בזהירות, הניחה אותו על גב כסא עד שעמדה עירומה וחשופה עם הידיים בצידי הגוף מול הבת שלה ומולי. הפנים שלה לבשו גוון אדום זוהר, אבל פטמותיה התקשו והתכווצו.

"עכשיו לכי תנקי לי את הבית." פקדתי.

"כן אדוני." היא ענתה כשהסתובבה, ובכל הכבוד העצמי שאפשר לה העירום המוחלט שלה, יצאה מהחדר.

"איך אתה גורם לה לציית לך ככה?" שאלה שרלוט.

"פשוט אנסתי אותה כמה פעמים, ואז הצעתי לה עוד 200$ בשבוע כדי להיות הזונה שלי ולא להפריע כשאני עושה גם ממך זונה שלי." אמרתי בקול מעשי, כמציין עובדות, כאשר החוויתי לשרלוט לבוא לאן שישבתי. שרלוט התנשמה באי אמון והסמיקה בגלל המילים בהן השתמשתי כשהתקרבה אל שולחן הכתיבה

"על השולחן-" הצבעתי על השטרות החדשים והחורקים שנחו שם, "יש את ה25$ שהייתי משלם לך בשבוע שעבר אם אמא שלך לא היתה מפריעה, פלוס 30$ שתכננתי לשלם לך השבוע." עצרתי כדי להניח לעובדה שיש 55$ על השולחן, שהיא יכולה לקבל אם תעשה מה שארצה. יכולתי לראות את הפטמות שלה דרך הטישירט ההדוקה, והייתי מוכן להתערב שהיא נרטבה רק מלהסתכל על הכסף.

"תתפשטי." בלי לגרוע את עיניה מהכסף, שרלוט התפשטה. משכתי אותה קרוב יותר אלי והיא פתחה בנכונות את הרגליים עבור היד שלי שהחליקה ביניהן. צדקתי, היא היתה רטובה, מאוד רטובה. למרות שהיתה בתולה, יכולתי בודאי להחליק זין לתוכה בהתנגדות מינימלית.

"כסף מרטיב לך את הכוס, נכון?" שאלתי אותה, מכניס לה אצבע.

"כן, אני נרטבת." הודתה שרלוט, משפילה את עיניה ומגלה לפחות שביב בושה בהיותה זונה רודפת בצע שכזאת.

"מה את חושבת על זה שאנסתי את אמא שלך?" הרגשתי את הכוס הצעיר מתכווץ על האצבע שלי כשהזכרתי אונס.

"הגיע לה." ענתה שרלוט בזעף כשירכיה נעות, לוחצות את הכוס לאצבעות שלי. "היא לקחה את החולצה שקניתי בכסף שנתת לי וקראה לי בשמות מלוכלכים."

"היא קראה לך שרמוטה וזונה?"

"כן." ניכר היה ששרלוט עדיין כועסת, ובשל כך נהנית מהרעיון שאמה נאנסה והוכרחה להפוך לזונה.

"את באמת זונה, לא?" שאלתי אותה כשהאגודל שלי עובד לה על הדגדגן. "הזונה הספיקית [כינוי גנאי להיספאנים] הקטנה שלי."

"אל תקרא לי ככה." צעקה שרלוט, מנסה להתרחק מהיד שלי.

"לא לקרוא לך איך? ספיקית? או זונה?" שאלתי, מחזיק אותה במקום ודוחף את האצבע לתוכה עמוק יותר.

"ספיקית." היא ענתה, מוותרת על הנסיון שעשתה בחצי לב לברוח ומתרכזת שוב בלדחוף את עצמה על האצבעות שלי.

"שבי על השולחן." אמרתי לה כשהוצאתי את היד מהמפשעה שלה, סוחט יבבה קטנה מפיה. "תישעני אחורה ותפתחי רגליים." שרלוט עשתה מה שאמרתי לה, נשענת על המרפקים כך שהיא תוכל להסתכל איך אני פותח לה את הרגליים עוד יותר ומלטף את פנים ירכיה. שרלוט ממש הסמיקה כשפתחתי בעדינות את השפתיים שלה בקצות האצבעות, נשען קדימה, העברתי את הלשון קדימה ואחורה על הדגדגן העדין והנפוח.

הסומק התחלף בנשימה כבדה ואנחות כשהלשון והאצבעות שלי טיילו בכל קפל ונקיק בכוס הצעיר והבתולי שה. לסירוגין הפלקתי בלשוני על הדגדגן שלה ודחפתי אותה עמוק לכוס החם והרטוב. כשלשוני העסיקה את הכוס, הטבלתי אצבע ברטיבות שלה ופיתלתי אותה לתוך התחת הקטן. המשכתי בהתעלסות האוראלית והידנית עד ששרלוט הגיעה, לפי ספירה בפועל, לחמש אורגזמות. עכשיו שכבר לא היתה מודאגת שאמא תגלה, היא צרחה, נאנחה וגנחה במהלך כל אחת מהן. כשנרגעה מהאורגזמה האחרונה משכתי אותה מהשולחן והורדתי אותה על הברכיים בין הרגליים שלי עם הגב לדלת.

"תפתחי לי את המכנסיים ותוציאי את הזין." שרלוט פתחה את הרוכסן לאט, חושפת את הזין הקשה והלהוט שלי. לוקחת אותו בידיים היא ליטפה לאט, מעלה מטה.

"זה טוב-" אמרתי לשרלוט, אוחז בצידי ראשה ומביא את הפה שלה לקצה הזין, "-אבל הפעם את צריכה להשתמש בפה שלך." גנחתי כשהשפתיים של שרלוט נפתחו, מניחות לזין להכנס לחום הרטוב שבפנים.

"לאט ונעים." הנחיתי אותה כשהדרכתי את הפה שלה למעלה ולמטה על הזין. "תסובבי את הלשון על הראש... זה טוב... עכשיו תקחי אותו כמה עמוק שאת יכולה... כן... זה טוב.. עכשיו תלקקי למטה.... כן.. קחי אותו שוב בפה... זה טוב... עכשיו לאט ויפה, רק תזיזי את הפה למעלה ולמטה... אוה כן..." שרלוט שקעה כל כך עמוק בתרגול יכולותיה החדשות עד שלא שמה לב כשהרמתי את הפעמון וצלצלתי בו. היא גם לא שמה לב לאמא שלה שנכנסה בדלת ועמדה קרוב אליה מאחור. הפנים של תרזה שיקפו עצב וגם כעס, אבל פטמותיה התקשו שוב כשראתה את הבת שלה מוצצת בפעם הכי ראשונה. עם יד על כל לחי, הרמתי את הראש של שרלוט סנטימטר או שניים מעל לזין והסתכלתי עמוק בעיניים שלה כשדיברתי.

"בעוד רגע אני עומד להשפיך לך בפה-" העפתי מבט למעלה וחייכתי כשקלטתי את הזעם בעיני אמה ואז החזרתי את המבט למטה לשרלוט, "-וכשאני אעשה את זה אני רוצה שתבלעי הכל. את מבינה?"
שרלוט הנהנה בראשה בהסכמה, ואז הורידה את הראש חזרה על הזין המצפה שלי.

מתחתי את רגלי משני צידי הנערה הכורעת, נשען לאחור בכסא, שילבתי ידיים מאחורי הראש וחייכתי, נועץ מבט בעיניה של אמא שלה כששרלוט עבדה עם הפה על הזין שלי, מצפה לטעום שפיך בפה הראשונה.

היא קיפצה בהפתעה כשהפרץ הראשון פגע בצד האחורי של הגרון שלה, אבל השאירה את הפה על הזין, בולעת מהר ומפספסת רק טיפה קטנה שזלגה בזווית שפתיה. כששרלוט הסתכלה עלי, שפיך נוזל לה מהפה, סימנתי לאמה לעזוב את החדר ומשכתי אותה לחיקי. שרלוט חיבקה אותי סביב הצואר והניחה את ראשה על כתפי. ישבנו בשקט כמה רגעים לפני ששרלוט דיברה.

"אני יכולה לקרוא לך אבא?" היא שאלה.

"את רוצה 'אבא' שמשלם לך כדי שתמצצי לו את הזין?"

"אני רוצה 'אבא' שידאג לי ויגרום לי להרגיש נפלא כמו שאתה עושה.' שרלוט התרפקה עלי.

"את תהיי הזונה הקטנה והמלוכלכת שלי?" שאלתי אותה.

"אני אהיה הזונה הקטנה והמלוכלכת שלך אם זה מה שאתה רוצה שאהיה." גיליתי שמאוד מגרה להחזיק נערה צעירה ועירומה בחיקי, והזין שלי התחיל לעמוד שוב.

"אני רוצה שתהיי הזונה הקטנה הכי מלוכלכת, זנותית וסוטה בכל העולם." הבטחתי לה בצירוף נשיקה ארוכה, הלשונות שלנו רוקדות בפה שלי ושלה. שרלוט ציחקקה והתפתלה על הזין המתקשה שלי כשהתנשקנו.

"לאבא'לה שוב עומד." היא שרה בטון מתגרה כשהפסיקה את הנשיקה ו, שולחת יד בין הירכיים העירומות שלה, סחטה לי את הזין. העברתי ידיים על גופה כשהיא בחיקי, מתוודע מקרוב ותובע בעלות על כל איבריה.

"באמת אנסת את אמא שלי?" שאלה שרלוט בטון טיפה יותר רציני.

"ראית את הבגדים שלה כשהיא חזרה הביתה?" שאלתי כשהיד הימנית המטיילת שלי נעצרה בין רגליה.

"אהא,-" שרלוט ענתה, פותחת אותן בשבילי. "-הם היו קרועים. היא בקושי הצליחה להחזיק אותם עליה." שרלוט גיחכה כשהאצבעות שלי חקרו שוב את הכוס הבתול שלה. "זה בטח היה לה מה זה מביך לנסוע הביתה באוטובוס ככה."

"היא הגיעה לפה בשבוע שעבר ואיימה לצלצל למשטרה." אמרתי לשרלוט, מחליק אצבע לתוכה, "אז קרעתי ממנה את הבגדים, כופפתי אותה על השולחן, ממש פה, וזיינתי לה את הצורה." שרלוט בהתה בשולחן כאילו היא מנסה לדמיין את אמא שלה מכופפת כש'מזיינים לה את הצורה'. ואז היא חייכה אלי חיוך רחב.

"כמו שאמרתי, הגיע לה כי היא היתה כזאת רעה אלי." רק התחלתי לגלות עכשיו כמה עמוקה הבאר הלא מנוצלת של 'רוע לב' שהיתה בזונה הקטנה והחדשה שלי.

"יש משהו באמת מיוחד שאני רוצה שתעשי בשבילי, זונה קטנה."

"מה זה?" היא שאלה את ה'אבא' החדש שלה בטון שש לרצות, בלי שהכינוי יפריע לה.

"אני רוצה שתראי אותי מזיין את אמא שלך." שרלוט נראתה מבולבלת לרגע, ואז גיחכה.

"היא תשנא את זה, נכון?" שאלה שרלוט בחיוך הכי מרושע שראיתי אי פעם אצל ילדה בגילה.

"כן-" הבטחתי לה. "-היא תשנא את זה. למעשה-" המשכתי, "-אני רוצה שתעזרי לי להכניס את 'זה' לתוכה." הרמתי את הפעמון מהשולחן.

"הנה-" אמרתי, נותן אותו לשרלוט, "-תקראי ל'זונה הגדולה'." שרלוט צילצלה בפעמון בהתלהבות. אמא שלה, לא יודעת מה עומדים לעשות לה, או למה היא עלולה להיות עדה, נכנסה לחדר בחשש ניכר.

"שבי עם התחת בקצה השולחן ותפתחי רגליים." פקדתי. תרזה צייתה באי רצון, מסמיקה בהשפלה כשהתיישבה לאט בתנוחה שהראיתי לה.

"אבא אמר שאני יכולה לעזור לו לזיין אותך." שרלוט הודיעה לאמא, שהיתה המומה בבירור מזה שבתה השתמשה במילה 'אבא' ביחס אלי, ומהתלהבותה הגלויה מהשפלתה המתוכננת.

"תורידי לי את הנעליים והמכנסיים." פקדתי כשדחפתי את שרלוט מחיקי. כששרלוט הפשיטה אותי אמא שלה ישבה בקצה השולחן, מסתירה את הפנים ביד, שלא יראו כמה היא נבוכה. כששרלוט סיימה להוריד לי את המכנסיים עמדתי והורדתי את החולצה, כך ששלושתנו היינו עירומים.

חיבקתי את שרלוט סביב המותן ושנינו הסתכלנו בחריץ הפתוח של אמא שלה, השפתיים הנפוחות והלחות נפרדות מעט וחושפות את קצה הדגדגן הנפוח שלה.

"אמא שלך-" שמתי את עקב כף היד על שיער הערווה של אמא של שרלוט, והשתמשתי בקצה האגודל והאצבע המורה לפתוח את השפתיים ולחשוף את השפתיים הפנימיות הנוצצות מרטיבות ואת הדגדגן הזקוף, "-שיחקה בכוס שלה." אנקה מצד אמא של שרלוט אישרה את הניחוש שלי באשר לסיבה לכך שאבריה האינטימיים היו מגורים כל כך. הקולות והצחקוקים ששרלוט השמיעה אמרו לי שהיא מתענגת על הרעיון שאמא שלה נתפסה על חם.

"אני מתערב-" אמרתי לשרלוט כשאני מחזיק את אמא שלה פתוחה לביקורת, "-שהיית נכנסת לצרות אם היא היתה תופסת אותך נוגעת בעצמך."

"בטח שכן!" ענתה שרלוט, דוקרת את אמה הנבוכה במבטה.

"ובכן-" המשכתי, "זה רק מראה לך איזו זונה צבועה אמא שלך," המשכתי, פותח את הכוס הרטוב של האמא. "היא מענישה אותך על זה שאת נוגעת בכוס המתוק והצעיר שלך ואז שוכבת על הרצפה של המטבח ומזיינת את עצמה לגמרי כשהיא חושבת עלייך טועמת שפיך בפעם הראשונה." הוצאתי את האצבעות שלי מבין הרגליים של תרזה.

"כמה פעמים גמרת?" כששאלתי נותרה ללא מענה גלגלתי צרור ניירות שהיה על השולחן, והנחתתי אותו בכוח על הכוס החשוף שלה. אמא של שרלוט צעקה בכאב.

"אל תתני לי לשאול שוב." אמרתי כשאני מרים את גליל הנייר מעל לראש למכה חזקה יותר.

"שתיים." היא התייפחה. "גמרתי פעמיים."

"מעכשיו והלאה-" אמרתי, זורק את הגליל על השולחן לידה, "-את לא תגמרי בלי שאני או שרלוט מזיינים אותך או נותנים לך רשות."

"על מה את מתערבת שהאמא 'הזונה הגדולה' שלך מחביאה בחדר השינה איזה ויברטור ענקי מזויין?" לא צריך לומר שהזין שלי נשאר קשה כמו אבן במשך כל זה.

"למה שלא תגיד לה להביא אותו איתה בשבוע הבא ולהראות לנו איך היא משתמשת בו." הציעה שרלוט בתמימות מעושה. למרות שאהבתי את האופן שבו הילדה הזאת חשבה, ברור שהיו לה כמה נושאים לא סגורים עם אמא שלה.

"יש לי רעיון יותר טוב-" השבתי כשאני מלטף בעצלות את פנים ירכיה המפושקות של אמא שלה, "הרי אסור לה כבר לגמור בלי שאני או את מזיינים אותה-" כשדיברתי העברתי את היד בין רגליה של תרזה, ומשתמש באגודל ובאצבע, ליטפתי את הדגדגן הנפוח עדיין שלה כמו זין מיניאטורי, "-כשאגמור לזיין את 'הזונה הגדולה' הזאת היא תיקח אוטובוס הביתה ותיקח את הויברטור המזויין הזה, וכל צעצוע סקס מלוכלך אחר שהיא מחביאה בחדר השינה, ותביא לי אותם."

"ראית פעם כוס?" שאלתי את שרלוט כשאני מחליק יד לתחת הצעיר והמוצק שלה.

"לא." היא ענתה, לא מורידה את העיניים מהכוס החשוף של אמא שלה.

"אני רוצה שתכניסי את הפנים שלך בין הרגליים של אמא ותנשקי את הכוס שלה נשיקה צרפתית כמו שנישקתי קודם את שלך." הזונה הקטנה שלי גרמה לי להתגאות בה וכמעט לא היססה לפני שהורידה את הראש וליקקה ליקוק נסיוני את הכוס המצפה.

"לא... לא... לא..." התייפחה אמא שלה שוב ושוב, כמו מנטרה. עם הזין הקשה שלי מקפץ לפני, הלכתי סביב השולחן, ומזיז את היד של תרזה מהפנים, הרמתי אותה לישיבה.

"את צריכה לראות את זה-" לחשתי לה באוזן כשתמכה את עצמה במרפקיה, "לא לכל אמא יוצא לראות את הליקוק כוס הראשון של הילדה שלה." העברתי ידיים סביבה וחפנתי לה את השדייים, צובט ומסובב את הפטמות.

"את מתחממת-" לחשתי לה באוזן כשתרזה התחילה לעשות תנועות קטנות וקופצניות בירכיים. "-כמה שאת אוהבת שמכריחים אותך."

משחרר את השדיים הורדתי אותה שוב על הגב ואז, עם הראש נופל מעבר לקצה השולחן הכנסתי לה בכוח את הזין בין השפתיים ולתוך הפה. שרלוט הפסיקה ללקק לזמן מספיק כדי להסתכל איך הזין הקשה שלי נדחק לגרון של אמא שלה, ואז צללה שוב בלהיטות בין הרגליים. כשזיינתי בכוח פנימה והחוצה את הפה הממאן של תרזה, הכנסתי לה ידיים מתחת לברכיים, ומושך אותן אחורה ורחוק זו מזו, קיפלתי את תרזה כמעט לשניים, פותח אותה עוד יותר עבור בתה.

הלשון הנלהבת של שרלוט עבדה על הכוס הרטוב והמטפטף של אמא שלה, כמו גם מציצת הואקום שהפעילה על הדגדגן הנפוח, המגורה מדי, גרמו לאנחות הלא-נשמעות של שרלוט לרטוט לי סביב הזין כשדחפתי אותו עמוק יותר ועמוק יותר לתוך הגרון. חוטים ארוכים של רוק נפלו מהשפתיים המתוחות שלה לשיער התלוי. החזה של תרזה התנשם כשניסתה לנשום סביב הזין בכל פעם שהוצאתי אותו מהגרון. היא הושיטה יד מאחורי הראש והחזיקה לי בירכיים כשדפקתי את הזין באכזריות לתוך הפה שלה, הביצים סוטרות לה באף ובעיניים.

מוציא את הזין המכוסה-רוק שלי מהפה המנוצל של תרזה הקפתי את השולחן, ואחרי שדחפתי את שרלוט מהדרך, תפסתי ירך של תרזה בכל יד ונכנסתי לתוכה בחבטה אחת. שרלוט הביטה למעלה מבולבלת מהמקום בו נפלה ואז, קמה על רגליה, נעמדה לידי והסתכלה בעיניים גדולות איך אני דופק את אמא שלא.

"תעלי על השולחן-, הנחיתי את שרלוט, משחרר ירך אחת של תרזה וצובט חזק בתחת החשוף של שרלוט, "-ותכרעי מעל לפנים של אמא שלך." נשארתי עמוק בתוך תרזה כשעזרתי לילדה שלה לטפס על השולחן. שרלוט הצמידה את הכוס הבתול שלה לפה הפתוח של אמא והניעה את הירכיים, מכוונת את עצמה כך שהגירוי מהלשון האימהית יהיה מקסימלי.

מתרוממת על הברכיים, ונוטעת את עצמה חזק יותר על הפה העמלני של אמא, שרלוט חיבקה אותי מסביב הצואר, ואחרי שהצמידה את הפנים שלנו זו לזו דחפה את הלשון עמוק בפה שלי. כשהשפתיים שלנו נפגשו זה היה כמו מעגל חשמלי שנסגר, כשגל אחרי גל של ריגוש אורגזמי זרם דרך הגופות הצמודים שלנו, עד שהתמוטטנו בערימה מפותלת.

שרלוט ואני שכבנו בזווית, הפיות שלנו עדיין דבוקים בנשיקה ארוכה ומלאת תשוקה, הזין שלי עדיין קבור בכוס של אמא שלה, שהכוס הצעיר והלוהט של שרלוט נח על לחיה. הפסקנו להתנשק ושכבנו מחובקים עד שהזין המתרכך שלי החליק החוצה מהכוס הרטוב של תרזה.

שרלוט ירדה פתאום מהשולחן, וצועקת 'תיכף אחזור' רצה מהחדר. עברתי לכסא והשארתי את תרזה שוכבת מפושקת על שולחן הכתיבה, כשהכוס המבעבע שלה פולט נוזלים וזרע.

"תלבשי את זה." פקדה שרלוט על אמה, זורקת לה טישירט ישן שלי שנחת על הבטן. תרזה התיישבה בחוסר יציבות בקצה השולחן עם הרגליים על השולחן ומשכה את החולצה מעל לראש. שרלוט בחרה היטב, החולצה היתה ישנה והבד דק. היא היתה ארוכה מספיק להיות 'סבירה' בתור לבוש יחיד, אבל הבד הדק נצמד לגוף, מדגיש כל קימור. דרך החולצה ראו היטב את הגודל, הצורה ואפילו הצבע של הפטמות שלה. הבד היה כל כך דק שאפשר היה לראות דרכו את מתאר משולש שיער הערווה. כשהיתה לבושה ושרלוט ואני סיימנו את שיחתנו בנושא בחירת בגדים זנותיים, נתתי לאמה את הסכום המדוייק שעולה כרטיס האוטובוס הביתה וחזרה ושלחתי את תרזה אדומת הפנים, המושפלת, שהסריחה משפיך, הביתה להביא את צעצועי הסקס שלה.

כדי להעביר את הזמן עד שתרזה תחזור השתעשעתי במשחקים בגוף המוצק של שרלוט, בזמן שדיברנו על מה שקורה לאמא שלה באוטובוס. שרלוט זזה כמו חתולה, כמעט מגרגרת בסיפוק, כשהידיים שלי טיילו על עורה הרך. אחרי דקות רבות של משחק שקעה שרלוט על הברכיים בין רגלי ומצצה לי שוב את הזין בפיה הלוהט והלהוט. כששרלוט התאמנה על יכולותיה החדשות, מלקקת, מנשקת ומוצצת את הזין הקשה שלי, בין הטיפים שנתתי לה, שיסייעו לה להפוך למוצצת זין טובה יותר, הדרכתי אותה בנושאי טיפול והאכלת זונה צייתנית כמו אמא שלה.
"אמא שלך-" אמרתי לה כשאני מלטף את שיערה, "-היא שרמוטה מהסוג שממש גומרת, ויכולה להנות באמת מזיון, רק כשמכריחים אותה." שמתי את הידיים בצידי הראש של שרלוט, לשלוט במהירות של הפה שלה על הזין שלי.

"בודאי שמת לב שכשהלבשנו אותה בטישירט הישנה, ושלחנו אותה החוצה כשרואים לה את הכוס והציצים העירומים שלה תחת הבד הדק, שהיא התחננה שלא נכריח אותה לעשות את זה. היא התחננה שלא נעשה את זה אבל, מקווה בלב שבכל זאת נכריח אותה, היא לא סירבה ללכת. היא לא לבשה את הבגדים הרגילים שלה והסתלקה." עצרתי לרגע להסתכל בראש של שרלוט עולה ויורד כשהשפתיים שלה, מתוחות סביב הזין שלי, עלו וירדו עליו בקצב יציב.

"כשתחזרו הביתה אני רוצה שתמשיכי לשלוט בה. תגרמי לה לעשות כל דבר מלוכלך וזנותי שאת יכולה לחשוב עליו. תכריחי אותה ללקק לך את הכוס בכל פעם שבא לך לגמור, ואל תשכחי ללקק לה, אבל חוץ מזה אף פעם אל תפספסי הזדמנות לגרום לה להתנהג כמו זונה לפני אנשים. אם את רוצה להזמין את נבחרת הפוטבול של בית הספר ולהכריח אותה להזדיין עם כל אחד מהם אל תהססי, ותעשי את זה." המהירות שהפה של שרלוט זז בה על הזין שלי גדלה כשדמיינה את אמא שלה מזדיינת עם חדר מלא שחקני פוטבול.

"ואפילו יותר טוב-" המשכתי כשאני מכניס את הידיים בינינו ומלטף את החזה היפהפה, המוצק והצעיר של שרלוט, "-שימי שולחן וכסא ליד המיטה וכל אחד יצטרך לשלם לפני שהוא עולה על אמא שלך ומזיין אותה. זה יגביר את ההשפלה שלה, וזה יגביר את ההנאה שלה וגם יהיה מקור הכנסה יפה בשבילך."

הפטמות של שרלוט התקשו בכפות הידיים שלי כשדיברתי עליה גובה כסף מבנים שמשלמים לזיין את אמא שלה.

"תשאירי יד אחת בבסיס של הזין-" הנחיתי את התלמידה הלהוטה שלי, "ובשניה תשחקי בכוס." שרלוט, שומרת על אחיזה יציבה בזין הקשה ביד שמאל, העבירה את יד ימין בין הרגליים שלה והתחילה ללטף את הדגדגן המגורה שלה במעגלים.

"אני רוצה שתגמרי לפני שאני אגמור." הנחיתי אותה כשנשענתי לאחור בכסא, ומותח את הרגליים משני צידי הזונה הקטנה המוצצת, נהניתי מהמראה של הפה שלה על הזין שלי. היות וגמרתי כבר פעמיים ידעתי שעומד בפנינו מרתון מציצת זין.

המציצה שלה התדרדרה לליקוקים ונשיקות בקצה הזין ובצד התחתון שלו כשהאצבעות המהירות שלה קירבו אותה עוד ועוד לאורגזמה משלה. היא גמרה חזק, מחזיקה את הבסיס של הזין ביד אחת בזמן שהשניה מציירת מעגלים מטורפים מסביב לדגדגן והיא מחככת את הזין הקשה שלי על הפנים החלקות מרוק שלה. כשהאורגזמה שלה שרלוט השאירה את הראש על הירך שלי כשהיא מניעה בעצלתיים את היד למעלה ולמטה על הכלי הקשה שלי.

"אני אתן לך עוד חמישה דולר-" אמרתי, מרים את הראש שלה כך שאוכל להסתכל בפניה, "-אם תגמרי עוד פעם לפני שאני אגמור."

היא היתה כולה רפויה ועייפה ומסופקת, אבל הצעת הכסף העירה את נשמת הסוחרת של הזונה הקטנה שלי לחיים, והיא חזרה לעבוד על עצמה, ועלי.

"למעשה-" המשכתי, מרים שוב את הפה שלה מהזין שלי. "-אני אשלם לך חמישה דולר עבור כל פעם שתצליחי לגרום לעצמך לגמור, מעכשיו ועד שאמא תחזור עם הצעצועים." שרלוט חייכה חיוך רחב וחזרה לעבוד על הכוס ביד ימין בזמן שליקקה את הצד התחתון של הזין שלי, ואז עטפה אותו בפה החם והרטוב שלה.

העברתי את הזמן עד שאמא של שרלוןט חזרה, נשען לאחור בכסא ומביט בשרמוטה שלי גומרת שוב ושוב בזמן שהעניקה לזין שלי רק את תשומת הלב הדרושה כדי שישאר קשה ומעוניין.

Charlotte by Norm DePloom

***

עוד 80 סיפורים
כתבי לסווידריגאילוב

תגובות מישראבלוג (לשני החלקים שפורסמו במקור):

פטאל  , 19:09 24/12/2005:

אוי אלוהים! אכזרי!

אבל גמרתי פעמיים, אז... 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 22:41 24/12/2005:
אז כנראה שהאכזריות - בפנטזיה, כמובן, ולא במציאות האכזרית כשלעצמה - משתלמת לעיתים (-: 

גדי  , 22:12 24/12/2005:
פשוט מעולה
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 22:41 24/12/2005:
רב תודות (-: גם אני חושב שדה פלום כותב ממש מצויין

werewolf zeevdx@smile.net.il , 00:28 25/12/2005:

מצויין, ותודה על המייל, בגילי קורים לפעמים דברים כאלה
  
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 02:16 25/12/2005:

לעונג

פורטובלו  , 02:10 25/12/2005:
כמה אכזרי...ככה מדהים

וככה צריך להגיש סיפור, עם טעם של עוד... 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 02:16 25/12/2005:
תודה (-: יהיה עוד בשבוע הבא, אינשאללה

איקסdaniel9@coolmail.co.il (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=106751) , 16:20 25/12/2005:
נפלא!


נורם הזה.. תמסור לו ד"ש חם ממני.. ;-) 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 17:41 25/12/2005:
לעונג (-:

והנורם הזה, אם הייתי מכיר אותו, הייתי בהחלט שולח לו ד"שים רבים מספור - הוא כותב באמת יפה

דייב דנ  (http://www.stagemag.co.il) , 22:00 25/12/2005:

האמת אני מרוצה, לפי כל ההזהרות חשבתי שהולך להיות כאן אחד משהו בסגנון התרגומים הבוטים האחרים שלך, אבל יצאתי מספוק ומחכה בהחלט להמשך
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 11:50 26/12/2005:
הבוטות היא בעין המתבונן, אומרים (-: 

Noki noki124@yahoo.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=83646) , 11:09 27/12/2005:
דה פלום הוא האהוב עלי בעצם...
גם אם הסיפור לא בדיוק קולע לפנטזיה שלי, הדמות הגברית בהחלט כן:) 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 15:43 28/12/2005:
גם עלי הוא אהוב, יקירה - והדמות הגברית, עם הזקן המדגדג והדולרים על השולחן, בהחלט עשויה להיות, איך לומר, קוסמת (-: אני אתרגם עוד סיפורים של הפלום הזה, פשוט.

אנה  , 18:53 27/12/2005:

קטעי הפיתוי של הנערה והענות שלה נהדרים, את החלק של האמא כבר הספקתי להדחיק :) 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 15:44 28/12/2005:
הדחקה, יקירתי, היא בהחלט פרקטיקה מועילה לעיתים - אבל גם האמא, כפי שתראי בחלק השני (שיעלה בטח רק בשבת - אהה, הציפיה), נכנסת בטבעיות גמורה לתפקיד. (-: 

אנה  , 00:49 29/12/2005:
אני לא אהיה חצופה ואומר שאני מנחשת את החלק השני, אבל בכל זאת את הקטע עם האמא אנחנו פוגשים ב-70% אחוז מהסיפורים לפחות. החידוש המרענן כאן הוא דווקא הנערה ילדה
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 21:09 29/12/2005:
למה לא להיות חצופה, יקירה? (-: ואת צודקת, כמובן. מר דה פלום מומחה בילדות פרחחיות, מרצון או לאו דוקא, כפי שאפשר לראות גם ב"השכן ממול" שאכזריותו, כמובן, רבה בהרבה

אמילי מונסטון  (http://103076) , 23:53 14/3/2006:

נורם דה פלום הזה גאון!!

קיבל ציון 9.5 במדד האורגזמה של אמילי מונסטון (וזה אומר 4 ברצף, mind you). 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 15:47 16/3/2006:
ארבע ברצף זה רק 9.5? כמה זה 10? שש?

(
התרשם סווידריגאילוב בעליל)

והדה פלום הזה באמת מבריק במיוחד. אני צריך לתרגם עוד משהו שלו (אולי את "זונות שכר דירה", מי יודע). 
אמילי מונסטון  (http://103076) , 20:32 16/3/2006:
הציון לא עומד ביחס ישיר למספר הגמירות כי יש משתנים נוספים שקשורים בעניין (כמו אם כבר גמרתי באותו יום.

היה סיפור שזכה לאיזה 7-8 רצופות שזה הפתיע אפילו אותי, והוא קיבל 10 בכיף

הנץ ronny40s@yahoo.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=24640) , 17:49 31/12/2005:
כתוב ומתורגם מעולה, (כמובן שקראתי את המקור מיד בתום תרגום חלק א’) אהבתי יותר את החלק הראשון, הוא יותר קינקי/אירוטי לעומת החלק השני שהוא יותר קינקי/פורנוגראפי...

תודה ושנה טובה לך...
  
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 20:04 31/12/2005:
האמת, גם אני העדפתי את החלק הראשון על השני. (-: באופן כללי, בדרך כלל הפיתוי מעניין יותר (בסיפורים אירוטיים, לפחות), מהמימוש.

ושנה טובה גם לך (-: 
הנץ ronny40s@yahoo.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=24640) , 11:42 1/1/2006:
לא הגדרתי לעצמי מה הייתה הסיבה שאהבתי את החלק הראשון יותרמשקראתי את התגובה שלך, אני מסכים, הפיתויי והכיבוש הראשון מסעירים יותר מהמימוש שבא אחריו, אין ספק.
  
אנה  , 13:57 1/1/2006:

אה אה!
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 16:03 1/1/2006:
זה
אה אה כן, או אה אה לא, יקירתי? (-: 
אנה  , 18:01 1/1/2006:

זה, אה אה שמדגיש את התגובה שלי בחלק הראשון.
בכן ולא אני הרבה יותר ברורה. אני חושבת. אני מתארת לעצמי. אני מקווה :)
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 14:14 4/1/2006:
אכן, יקירתי, טיפשותי בעוכרי - אחרי שקראתי את תגובתך לחלק הראשון, ברור שה"אה אה" הוא מן המוצדקים ביותר.
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 16:01 1/1/2006:
בדרך כלל, כן. לפחות בסיפורים (-: במציאות, לפעמים המימוש יכול להיות מסעיר למדי, דוקא, דומני
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 16:02 1/1/2006:
בדרך כלל, כן. לפחות בסיפורים (-: במציאות, לפעמים המימוש יכול להיות מסעיר למדי, דוקא, דומני
הנץ ronny40s@yahoo.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=24640) , 18:07 2/1/2006:
לא בטוח, או לפחות לא תמידבכיבושים שלא היה להם אופק ארוך, תמיד הפיתויי היה הרבה יותר מסעיר מהמימוש, לעומת זאת במה שהתפתח ליחסים ארוכי טווח, המימוש היה הרבה יותר מסעיר, או אולי זה ההיפך (הביצה והתרנגולת) לך תדע.
  
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 14:15 4/1/2006:
כן, יש בזה משהו - אבל בכל זאת, אמרתי "עשוי" והתכוונתי עשוי, כי לפעמים, לפעמים, המימוש יכול להיות מרגש מאוד גם ביחסים קצרי טווח ביותר (נגיד, ב"סכיפול", אם ניקח דוגמא ספרותית-בדוחק מהבלוג). 
הנץ ronny40s@yahoo.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=24640) , 22:10 4/1/2006:
כן, אני זוכר את הסיפור.. היה טוב....
  

werewolf zeevdx@smile.net.il , 17:54 31/12/2005:

הצלחת לדחוף עוד המשכון קטן ככה על הדקה התשעים של השנה החולפת. אז בבלוג שלך היתה שנה מצויינת ומענגת, עליה אני מאד מודה, ונקווה שהשנה הבאה תהיה טובה לפחות כמו זו.
!
happy new year

  
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 20:05 31/12/2005:
תראה, לא רציתי לדחות את חלק בעד השנה הבאה, בכל זאת. אני מודה לך ולשאר הקוראים על ההתמדה בקריאה, ושנה טובה!

(-: 

פטאל  , 20:01 31/12/2005:

מטורףףףףףף

שנה אזרחית טובה, ותודה על כל אורגזמה ואורגזמה של זו שחלפה

חלקן בזכותך :) 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 20:05 31/12/2005:
יפה את פוערת פה, יקירתי.

שנה אזרחית מצויינת ומרובת אורגזמות - אותן אשתדל להרבות עוד ביתר שאת, כמיטב יכולתי הצנועה. (-: 

פטאל  , 20:29 31/12/2005:

אני בטוחה, יקירי, שעוד לא ראינו כל מה שבאמתחתך העשירה

:) 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 16:00 1/1/2006:
בהחלט. זו מין אמתחת-מרי-פופינס שכזו (גרסה זנותית למדי של מרי פופינס אמנם, ובכ"ז

sheine shazza_s4@hotmail.com , 17:00 2/1/2006:

happy new year , dear 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 14:16 4/1/2006:
Happy new year indeed, darling 

vered  , 19:30 7/4/2006:
הסיפור הזה ממש עשה לי את זה
אפשר עוד כזה של פיתוי????
וחוץ מזה כל הכבוד על ההתמדה בתרגומים
כיף אמיתי.
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 19:44 7/4/2006:
תודה רבה (-:

והסיפורים הבאים מכילים פיתוי, ברמה זו או אחרת:

לוסי נשארת (אוב’)
סכיפול
אקסית שרלילה
אשה שחורה
היי, זאת גיימי

ושל אותו כותב:

כך נולדת זונה (פיתוי מאוד מהיר, אבל פיתוי)
השכן ממול (יותר אונס מפיתוי, יש להודות)

גם אני אוהב פיתויים כאלה, כמו בשרלוט - אבל מה, אין הרבה כותבים שמצליחים לשלב עידון יחסי, עומק פסיכולוגי (שוב, יחסי), וסקסיות כמו מסייה דה פלום
vered  , 00:41 14/4/2006:

מתפעלת מהתגובה המפורטת ומההפניות. כמובן שהתחלתי לקרוא ע"פ ההמלצה ולאו דוקא לפי הסדר... ובהחלט אני מתחזקת בדעתי - אוהבת פיתויים.
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 15:53 15/4/2006:
לעונג רב הוא לי, יקירתי. אני אוהב להפנות - וכפי שציינתי, גם אני מאוד אוהב פיתויים (כאילו, לא כל כך זרי ורדים ושקיעות, כמו מזומנים על השולחן וסטיות :-) אבל בכל זאת, פיתוי זה פיתוי! רק עונג
vered  , 01:19 18/4/2006:
דולי על שלושת חלקיו, פשוט נפלא
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 12:10 18/4/2006:
אמ, במקרה הספציפי של דולי החביבה עלי במיוחד, יש לי סיבה מיוחדת להודות לך על המחמאה - תודה רבה, יקירתי