סטייסי בשמינית, פרק עשירי / פארקר

"שרון פסעה לאחור והביטה. שחקני הפוטבול עמדו לאורך הקירות, מחוץ לטווח המצלמה, מסתכלים בסטייסי הישובה על עקביה על שולחן הקפה. מושלם. מצלמת הוידאו הוצבה כך שתצלם מלפנים, מכניסה את סטייסי למרכז הפריים. עכשיו, רק עוד דבר אחד קטן והם יהיו מוכנים..."


24/04/2006 20:22:00
התרגומים בבלוג מכילים תיאורים אירוטיים מפורשים, גסויות וקטעים בוטים העלולים לפגוע ברגשות קוראים מסויימים. אלה מכם הממשיכים לקרוא מצהירים בעשותם כן שמלאו להם 18, ושחוקי המדינה בה הם נמצאים מתירים להם קריאת סיפורים גסים במיוחד. תהנו!

באיחור רב, אין מה להגיד, הנה הפרק העשירי של סטייסי. היות וכפי שציינה מגיהת הבלוג הנאמנה, הוא מחריד במיוחדהחלטתי להעלותו בגרסה מקוצצת (בדומה ל"חזירונת"). החלקים שצונזרו נוגעים לאינוסה האכזרי של אשלי, חברתה לשעבר של הבלונדית, ואז עוד קטע לסבי קצר באוטו בין אשלי וקארן. מי שתרצה אותם, מוזמנת לבקש במייל ואשלח לה ברצון את הפרק המלא. זה הפרק הלפני אחרון, אגבאחרי השבוע הבא, בעזה"ית, נחזור לסדר העניינים הרגיל.

(הטקסט הבא יחזור על עצמו בכל פרקי הסיפור) "סטייסי בשמינית" הינו סיפור ארוך (או רומאן קצר) שיעלה כאן ב10-12 חלקים, ונושאו סחיטה וניצול מיני בבית ספר תיכון אמריקאי. שימו לב - מדובר בסיפור בוטה ביותר! את החלק הראשון, והקדמה ארוכה המתארת את הסיפור ורקעו, אפשר לקרוא בפרק הראשון.

M+/f nc?

בוטה ביותר

שרון בהתה בפה פעור בסטייסי המתפתלת בזנותיות על המזרן, מייבבת ומתחננת לזין. היא בחיים לא היתה מאמינה אם לא היתה רואה זאת במו...

המצלמה!

שרון הביטה מטה אל מצלמת הוידאו שהיתה תלויה ללא הועיל בצידה. איזה זין, גארי ירצח אותה!

היא הרימה את מבטה. החדר דמם כשכולם בהו בטינאייג'רית הבלונדית שעל המזרן. סטייסי אספה עכשיו שפיך מהציצים שלה וליקקה מהאצבעות. אפילו השחקן שזיין את אשלי חדל לנוע. התנועה היחידה בחדר היתה זו של החור הגדול שהכניס את הזין בפה של אשלי. עיניו היו עצומות, והוא נראה כמי ששרוי בעולם משל עצמו, כשזיין את הפרצוף של הברונטית היפהפיה.

אף אחד אחר לא זז.

'קרייסט', חשבה שרון, 'יותר טוב שאעשה משהו מהר לפני שכל הערב ילך פארש'.

נהמה בקעה מצידו השני של החדר. הבחור שזיין את הפה של אשלי גמר לבסוף, משפיך לתוך פיה ועל פניה שניסתה להפנות הצידה. היא השתעלה ונחנקה, אבל לא בלעה.

הוא הביט למעלה, פוקח עיניים. כולם הביטו בו חוץ מאשלי, שהיתה עסוקה בנסיונות להשתעל את השפיך שלו החוצה.

"ג'יזס," מילמל, מבולבל מתשומת הלב לה זכה.

לשרון היה רעיון.

"אוקיי," היא קראה, נעה במהירות למרכז החדר. "הסיבוב הראשון נגמר."

כולם הפנו אליה את מבטם. עצבנית, הביטה סביב... אה, הנה זה.

"תביאו את השולחן קפה לפה," פקדה. שני שחקני פוטבול צייתו לה. שולחן הקפה הוצמד לקיר בירכתי הסלון. גובהו היה רק כשישים סנטימטר, ואורכו קצת יותר ממטר. הם הביאו אותו אליה.

"יופי," הצהירה. "עכשיו תביאו את השרמוטות." 

זה שזיין את אשלי יצא ממנה והעמיד אותה על רגליה. הברונטית הגבוהה התנדנדה על עקביה, אבל הצליחה להשאר זקופה כשגרר אותה דרך החדר אל שולחן הקפה. שרון דחפה את אשלי על ברכיה מצד אחד של השולחן, פונה אליו. כשאשלי היתה בתנוחה הרצויה, לחצה שרון את גופה למטה, כך שהיתה שרויה בחלק גופה העליון על השולחן.

"אוקיי, עכשיו..." פנתה שרון, אבל אף אחד לא הביא את סטייסי. כולם היו קצת מבוהלים ממנה. היא נותרה לבד על המזרון, משחקת בכוס הבוער שלה וממלמלת לעצמה.

"בואי הנה, שפיכית," קראה לה שרון. סטייסי הרימה את מבטה. "כאן, שפיכית!" שרון דיברה אליה כמו לכלב. "בואי הנה, שפיכית. בואי שיזיינו אותך."

"יזיינו?"

זה בהחלט משך את תשומת ליבה. נאבקת במסורבל לקום על רגליה, כשלה סטייסי אל שולחן הקפה. שפיך נזל מהפה ומהכוס שלה כששרון מיקמה אותה, כורעת, מול אשלי מצידו השני של השולחן. פניהן של אשלי וסטייסי נפגשו כמעט באמצע.

"למי יש שתי חגורות?"

שתי חגורות נמצאו במהירות, ושרון השתמשה בהן כדי לרתק את הנערות לתנוחתן, רוכסת אותן סביב גבן התחתון מתחת שולחן הקפה.

שרון גחנה לפנים.

"אוקיי, זונות," היא לחשה. "בואו נראה קצת קטעים לסביים. הבנים צריכים שיחממו אותם קצת."

כמעט מייד הושיטה סטייסי את ידיה (עד כמה שיכלה, קשורה כפי שהיתה) וחפנה את פניה של אשלי. הברונטית ניסתה להתרחק, אבל החגורה הגבילה את תנועותיה והיא לא הצליחה להשתחרר. לאט ובעדינות, קירבה סטייסי את פניה ונשקה ברכות לשפתיה המוכתמות בשפיך של חברתה.

אשלי חדלה מלהיאבק משחשה בשפתיה של סטייסי, רכות וחמימות. היא ידעה שזה לא בסדר, אבל זה היה כל כך נעים! במיוחד אחרי כל הטיפול הגס שהתנסתה בו. כמעט שלא מרצונה, פשקה את שפתיה הדביקות וגנחה ברוך כשלשונה של סטייסי החליקה לתוך פיה והתחילה לסייר בו. הנערות התנשקו בתשוקה, לשונותיהן מתפתלות זו על זו. אחרי שנאנסה שוב ושוב בברוטאליות בשלושת רבעי השעה האחרונה, חשה אשלי כבגן עדן. עדינותן של שפתיה של הנערה השניה שלחה גלי עונג שנורו בכל גופה המנוצל.

הקסם נשבר כשאשלי שמעה את הבחורים מתחילים להריע. היא פקחה עיניים; היא וסטייסי הביטו סביב באימה כששחקני נבחרת הפוטבול הסתדרו בתורים מאחוריהן, והתחילו לזיין אותן בזה אחר זה. אשלי החלה להיאבק בפלישה המחודשת אל גופה, אבל סטייסי חפנה את פניה בין ידיה.

"תירגעי," לחשה הטינאייג'רית הבלונדית. "זה יותר קל."

הוקינס צפה, מעסה את הזין בעדינות, בשתי השרמוטות הקטנות מתחרמנות בזמן שגבר אחרי גבר מזיין אותן בתחת. ג'יזס, זה היה מדהים! הוא לא הצטרף לתור, בכל אופן. היו לו עניינים לא גמורים עם הברונטית - אשכוליות - והוא רצה שכל תשומת ליבה תהיה מוקדשת לו כשיזיין אותה. הוא ראה כיצד נאטמו חושיה של אשלי למציאות כשחבריו לקבוצה זיינו אותה בכוס ובתחת. לא כמו הכלבה הבלונדית. היא היתה חמה. היא גנחה והתפתלה על כל זין ששיפד אותה מאחור

...

שרון צילמה בוידאו את כל הסצינה על שולחן הקפה, ועכשיו התרכזה בסטייסי כשהשרמוטה הבלונדית התחילה לשרת שני גברים; אחד מאחוריה כשכרעה, קשורה למקומה, על משטח העץ, והשני בפה שלה.

היא עדיין נמנעה מלצלם את אשלי, שסירבה להתחרמן. שרון לא יכלה להבין את זה; אשלי שתתה אותה כמות סם כמו סטייסי, אבל היא לא...

פתאום היא הבינה.

לא היו שום סמים! כבר שלושה חודשים שגארי לא מוסיף כלום למשקאות של סטייסי. בתרמוס היה רק אלכוהול. אשלי עשתה את כל זה סאחית!

שרון בהתה בפה פעור בברונטית הגבוהה, דמעות זולגות על לחייה, מזויינת על המזרן. ואז הביטה שוב בסטייסי על שולחן הקפה. אם אשלי עושה את זה בלי הסמים, אז גם סטייסי. על שולחן הקפה, גנחה סטייסי בעונג כשגופה היטלטל בעוד אורגזמה אחת.

...

קארן הובילה את אשלי הרועדת החוצה, אל האוויר הפתוח. הדלת נטרקה מאחוריהן.

שרון, יחד עם שאר הנוכחים, שתקה המומה. הצליל היחיד שנשמע היה הקולות הלחים שהשמיעה סטייסי, שהמשיכה למצוץ לבחור שישב לפניה.

"היי!" זה היה זה שקארן הפילה, הוקר קראו לו, או משהו כזה. "מה לעזאזל זה היה?" הוא התעטף במגבת. "שילמנו על שתי זונות, לא רק אחת."

שרון נכנסה לרגע לפניקה כשהגברים בחדר הפנו את תשומת ליבם אליה.

"אוקיי," קראה, "מה שפייר פייר. אני אוריד את התשלום לחצי...", 'החלק של קארן', חשבה במרירות, "והוידאו יהיה בחינם." היא הביטה סביב, מתוחה. הם ילכו על זה?

ואז נשברה הדממה כשזה שסטייסי מצצה לו גמר לבסוף, גונח בקול רם כשהשפיך את זרעו החם אל גרונה הבולע במהירות. אחד אחר הריע, והמתח נשבר וכולם התרכזו סביב סטייסי. זה שהיא מצצה לו הוציא את הזין הרך מפיה, וזז ממנה.

אחד אחר החליף אותו מייד.

...

סטייסי גנחה והתפתלה כשעוד שחקן פוטבול אחד גמר לה בכוס. הזין שמולה התפוצץ על פניה כמה רגעים קודם, והיא עדיין ליקקה את הזרע מהשפתיים. עברה שעה מאז האורגזמה האחרונה שלה, והבנים החלו להאט. כולם כבר בטח זיינו אותה לפחות שלוש פעמים. בכל מקרה זה הרגיש ככה. הכוס שלה הפך חסר תחושה ולשחקני הפוטבול לא היה את הכשרון או המוטיבציה הנדרשות לגרות לה את הדגדגן. כתוצאה מכך, היא החלה לצאת בהדרגה מהערפול רווי העונג שעטף אותה כל הערב.

הזין יצא לה מהכוס, משאיר אותה בלי זין בפעם הראשונה מזה שעות. כמעט מייד, חשה ביד האוחזת אותה בשיערה ומרימה אותה בכאב על רגליה. מטושטשת, פקחה עיניים לראות מה קורה.

זו היתה שרון.

סטייסי עיוותה את פניה, אבל לא התנגדה כשנמשכה דרך החדר והוכרחה לכרוע על שולחן הקפה. שיווי המשקל שלה, תמיד רופף על עקבי-עשרה-סנטימטר, בגד בה והיא נפלה לאחור, אבל שרון תפסה אותה ותמכה בה. במהירות היא סובבה את הבלונדית כך שכרעה על עקביה עם ירכיה פשוקות לרווחה. הכוס האדום והנוטף שלה נצץ באור.

שרון הוציאה את התרמוס ונתנה אותו לנערה העירומה. להוטה להשיב את העונג שחשה קודם, שתתה ממנו סטייסי ברעבתנות, גומרת מה שנשאר. היא גיהקה קלות כששרון לקחה ממנה את התרמוס הריק.

"עכשיו תקשיבי," מילמלה שרון, "את הולכת לעשות הצגה קטנה לבחורים. הם מתחילים להתעייף. את מבינה?"

סטייסי חשה בגל המוכר של הגירוי שגרמו האלכוהול והסמים. מבולבלת, נענעה בראשה כשהכוס המשומש שלה התחיל לדגדג.

"אני הולכת לשאול אותך כמה שאלות," הסבירה שרון, "ואת הולכת לענות, מול המצלמה. אם את לא מחרמנת אותם שוב, ומהר, אני אדאג שהסרט הזה קצת... יופץ. ברור?"

סטייסי חנקה את דמעותיה והנהנה. היא עושה כל מה שאומרים לה, אז למה שרון צריכה לאיים עליה? היא היתה ילדה טובה!

יד אחת החליקה מטה והתחילה לשחק בכוס. שרון העיפה אותה.

"עוד לא," היא פקדה. בצייתנות, הניחה סטייסי לידה ליפול ברפיון לצד גופה. שרון תגיד לה מה לעשות.

שרון פסעה לאחור והביטה. שחקני הפוטבול עמדו לאורך הקירות, מחוץ לטווח המצלמה, מסתכלים בסטייסי הישובה על עקביה על שולחן הקפה. מושלם. מצלמת הוידאו הוצבה כך שתצלם מלפנים, מכניסה את סטייסי למרכז הפריים. עכשיו, רק עוד דבר אחד קטן והם יהיו מוכנים...

"מישהו כבר מוכן למציצה?"

אחד מהבחורים הגדולים - זה שקארן הפילה קודם - נע לפנים. הזין שלו הלך לפניו, מוכן לאקשן. שרון הנהנה לעבר סטייסי והביטה כשנעמד לפניה. סטייסי, שוב רועדת מתשוקה, לקחה את הזין בפה והתחילה למצוץ. היד של השרמוטה תעתה שוב לכוס ונעה מעלה מטה.

שרון התקרבה אליה ולחשה באוזנה כשמצצה.

"שני דברים, כלבה." עיניה של סטייסי התגלגלו מעלה להביט בשרון כשהמשיכה לעבוד על הזין.

"קודם כל, את יכולה לשחק בכוס כמה שאת רוצה, אבל אל תגמרי עד שאגיד לך. את מבינה?" סטייסי גנחה לאישור.

"דבר שני, כשהוא גומר, אל תבלעי. תחזיקי את זה בפה עד שאגיד לך." עיניה של סטייסי התרחבו, אבל היא גנחה שוב.

מרוצה, התרחקה שרון והביטה בטינאייג'רית הבלונדית המביאה את הגבר לאורגזמה ומוצצת את הזרע אל פיה. כשגמר, לחייה היו נפוחות, מלאות בנוזל הלבן והסמיך.

אוקיי. הכל מוכן. שרון לחצה על כפתור ההקלטה והתחילה לדבר עם סטייסי שכרעה על שולחן הקפה מול המצלמה, רגליים פשוקות וכוס נוצץ.

"איך קוראים לך?"

סטייסי נראתה מבולבלת.

"ס-סטייסי," השיבה באי-בטחון, "ס-סטייסי ריצ'רדס."

טיפת שפיך קטנה זלגה מזוית פיה על סנטרה. השרמוטה הבלונדית שיחקה בכוס והיתה קרובה בבירור לעוד אורגזמה.

שרון נענעה בראשה לשלילה.
  
"איך קוראים לך?"

ההבנה נגהה על פניה המוכתמים בשפיך של סטייסי. היא נראתה כאילו היא עומדת לבכות.

"שפיכית," ענתה בשקט, מנסה להשאיר את השפיך בפיה. "קוראים לי שפיכית."

שרון גיחכה אליה.

"מה את, שפיכית? מה את עושה?"

סטייסי גנחה, מנסה לא לגמור. היא נעצה מבט מתחנן במענתה, אבל שרון רק בהתה בה חזרה.

"אני זונה," ענתה הבלונדית, נשברת. "אני שרמוטה." ידה השמאלית, זו עם הצמיד הכמעט מלא תליונים, נעה מהר יותר ויותר על הכוס שלה.

"בבקשה..."

...

"תני לי לגמור."

"מה את?"

השפיך נזל עכשיו משפתיה של סטייסי בקצב יציב כשמילמלה את תשובתה.

"אני צעצוע; בובת-מין. צריך לזיין אותי כל הזמן. אני אוהבת זין בתחת ובכוס ובפה."

סטייסי - שפיכית - חשה בגלי העונג העולים מהכוס שליטפה בפראות. למרות השפלתה - או כתוצאה ממנה - יכלה לחוש בעוד אורגזמה נבנית בתוכה.

"בבקשה..." התחננה. "תני לי לגמור..."

"מה את?"

"אני אוהבת שפיך. אני אוהבת למצוץ זין גדול. אני אוהבת שהוא משפיך לי על השפתיים ועל כל הפרצוף."

היא יכלה לחוש בפניה מסמיקים מעוצמת ההשפלה, אבל לא יכלה לעצור בעצמה. זו לא היתה אשמתה.

"תשתינו עלי... תגמרו על כולי..."

אלה היו הסמים. הם עשו לה את זה. גארי ושרון וניל יכלו לסחוט אותה כמה שהם רוצים, אבל זה הסמים שגרמו לה...

"אני שרמוטה," קוננה, חשה באורגזמה נבנית בגופה באיטיות. היא הפסיקה לדבר והביטה בשרון. "תני לי לגמור... בבקשה?"

שרון הביטה בה לרגע ואז הנהנה באישור. הגיע הזמן לגמור עם זה.

סטייסי הביאה את היד השניה לכוס והתחילה להכניס אצבעות, קודם אחת, ואז שתיים ובסוף שלוש לחור הרעב שלה, כל הזמן משחקת בדגדגן בפראות.

"אני כוס... אני כלבה... אני... אההה....."

שרון הביטה נדהמת בזונה הבלונדית צועקת ובוכה במהלך אורגזמה אדירה. הזרע שהחזיקה בפיה ניתז קדימה, מרטיב את סנטרה והציצים שלה כשצרחה והתייפחה על שולחן הקפה.

איזו שרמוטה!

לבסוף עברה סטייסי את שיא האורגזמה. שרון הביטה בה כשנרגעה אט אט.

"שפיכית..." מילמלה השרמוטה הבלונדית, שוב ושוב, אצבעותיה עדיין עובדות על הכוס הנוטף. "...שפיכית..."

החדר דמם שוב לרגע, אבל אז סטייסי התחילה לחמם את עצמה שוב.

שרון נשכה את שפתה כשהביטה. הכלבה הולכת לגמור עוד פעם!

'אני חייבת להגיד לה,' חשבה לעצמה. גארי ירצח אותה, אבל...

שרון המתינה עד שסטייסי הגיעה לסף אורגזמה נוספת. ואז, אחרי שכיבתה את המצלמה, הלכה לפנים לאט וגחנה ללחוש משהו באוזן של השרמוטה...

...

הוקינס ליטף לאט את הזין המתקשה במהירות שלו כשצפה בסצינה שלפניו. הוא כבר גמר שלוש פעמים הערב, אבל ההופעה של השרמוטה הבלונדית על שולחן הקפה גרמה לזין שלו לעמוד שוב. ענק!

היא כרעה על שולחן הקפה, מאוננת ואומרת איזו זונה היא וכאלה דברים, ושפיך כל הזמן טפטף לה על הסנטר. זה המשיך הרבה זמן עד שהילדה השמנה אמרה לשרמוטה שהיא יכולה לגמור סוף סוף, והיא גמרה כמעט מייד. איזו גמירה! הכלבה השתוללה וצרחה כאילו תלשו לה את הציצים או משהו. הוקינס לא ראה דבר כזה בחיים שלו.

אחרי זה, הילדה השמנה כיבתה את המצלמה והלכה אל הזונה. היא חיכתה עד שנראה כאילו השרמוטה הולכת לגמור שוב, ואז התכופפה ולחשה לה משהו באוזן. הבלונדית הפסיקה מייד לגעת בעצמה ובהתה בשמנה, בעיניים ענקיות.

"לא," לחשה הבלונדית. "את משקרת."

הילדה השמנה פשוט גיחכה והניעה את ראשה לשלילה. היא מילמלה משהו שוב באוזני הזונה שעל שולחן הקפה, ואז פנתה והתרחקה.

"את משקרת," צעקה הבלונדית אל גבה. "זה לא נ-נכון." היא התחילה לבכות; דמעות זלגו על פניה, מרטיבות מסלולים על השפיך המתייבש. כל גופה התעוות בהתייפחויות אלימות. הוקינס שם לב שידה השמאלית החלה לזוז שוב.

הילדה השמנה צחקה. היא לקחה את מצלמת הוידאו והלכה אל הדלת.

"את משקרת," צרחה הבלונדית משולחן הקפה. "את משקרת!"

השניה פנתה אליה.

"לא," היא אמרה בשקט. "אני לא. שום סמים; לא הלילה ולא מאז ינואר."

שרון עצרה והביטה בסטייסי מכף רגל ועד ראש, כשהכלבה התכווצה, מייללת, על השולחן. שיערה הבלונדי היה דבוק בזיעה ושפיך; פניה היפים היו אדומים ומצופים בזרע מתייבש. וכל הזמן ידה השמאלית שיחקה עוד ועוד בכוס החשוף שלה, הצמיד נוצץ כלועג לה.

"שרמוטה."

שרון הסתכלה בשחקני הפוטבול שעמדו בירכתי החדר. לכל אחד מהם היה שוב זין עומד ביד.

"כולה שלכם," היא אמרה, מגחכת. "רק תחזירו אותה בחתיכה אחת."

היא פנתה ויצאה בדלת הקדמית.

"ללאאאאאא!!" נשברה הכלבה הבלונדית, בוכה ומתייפחת, כששחקני נבחרת הפוטבול החלו לנוע שוב לעברה.

Stacy’s senior year by Parker

***

עוד 80 סיפורים
כתבי לסווידריגאילוב

תגובות מישראבלוג:


yaldale hronli@013.net.il (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=169373) , 18:50 25/4/2006:
לא
יודעת למה, את הפרק הזה דווקא לא אהבתי ככ. אולי כי זה סיום, אולי כי זה פשוט אכזרי מדי... אבל הקודמים היו טובים