בייבי במבי / טיפאני

"הוא משך את התחת שלה לקצה הכסא ודחף את הברכיים שלה לגמרי החוצה. הברך השמאלית שלה היתה בעצם תפוסה ביני לבין ההגה. הוא סידר אותה בתנוחה מושלמת לזיון, שומר על הנשיקה כל הזמן. הוא היה טוב. היא הפסיקה לנשק אותו כשלקח את הזין ולחץ אותו בכוח למטה, לכיוון החור שלה."


10/02/2005 16:48:00
התרגומים בבלוג מכילים תיאורים אירוטיים מפורשים, גסויות וקטעים בוטים העלולים לפגוע ברגשות קוראים מסויימים. אלה מכם הממשיכים לקרוא מצהירים בעשותם כן שמלאו להם 18, ושחוקי המדינה בה הם נמצאים מתירים להם קריאת סיפורים גסים במיוחד. תהנו!

m/f inc cons

בוטה

ריחמתי קצת על הבת שלי, קנדי. אבא שלה הגביל אותה הרבה יותר מדי. היא היתה בת חמש עשרה, ובנים הזמינו אותה לצאת. אבל הבנתי גם את ג'ון, וחלקתי את הדאגה שלו. קנדי לא היתה מוכנה להחליט החלטות בוגרות בקשר לגוף שלה, לסקס, ולאיזה בנים שווים משהו ואיזה לא. קנדי ילדה מתוקה. קראנו לה בשם מתאים [Candyממתק], אבל אין לה מושג כמה מתוקה היא נראית לבני המין השני.

לקנדי יש עדיין צורה של ילדה, עם איברים של אשה. יש לה שדיים בגודל מלא, מותניים צרים מאוד, ואגן מלא; גזרת שעון חול נשית קלאסית, רק בהקטנה. הגובה שלה 1.47, המשקל 40 ק"ג, והמידות 80, 40, 78. אלה היו יכולים להיות שדיים מכובדים על אשה בגודל מלא כמוני, אבל על קנדי הם נראים בהחלט גדולים. עם רעמת השיער הערמוני והשופע שלה, העיניים הירוקות הגדולות וחיוך הפנינים הלבן, אין לה מושג כמה סקסית היא נראית.

היא לא בדיוק מהבולה, אבל גם ממש לא מועמדת למלגת רודס. פתיה, תמימה, קלה להונאה ומושפעת בקלות הם מושגים שעולים על הדעת לגביה. היא מתה על תשומת לב גברית ויונקת מחמאות כמו שואב אבק תעשייתי. קנדי לא יודעת לשחק את המשחק, ואני לא יכולה להביא את עצמי לדבר איתה על מאבקי המושב האחורי. עדיין לא סיפרתי לה על הציפורים והדבורים. הבחור הנכון, עם השורות הנכונות, יכול להקיף את כל ארבעת הבסיסים ולהחליק לשער בפעם הראשונה שלו איתה במגרש.

היא זקוקה לאחות גדולה, או לאבא שלא מתחיל להזיע כשהיא בסביבה. זו לא כל כך הזיעה, כמו הזקפה שהוא חוטף שגורמת לו להזיע. קנדי שמה לב לבעיה. היא אוהבת להתרפק בחיקו בבייבי דול שלה. לילה אחד היא התיישבה מהר מדי וגרמה לג'ון לצעוק. היא התרוממה, אומרת "אופס, סליחה אבא'לה." ג'ון אמר לה שזו פציעה ישנה ממלחמת ויאטנאם. היא זינקה מהזיקפה שלו והביטה בבליטה במכנסיים, אומרת, "זה כואב?"

כמעט ירקתי פה מלא קולה כשהיא אמרה את זה. רואים למה אני מתכוונת כשאני אומרת תמימה? הייתי סקרנית ממש כמו קנדי לשמוע מה ג'ון יגיד. נשענתי לפנים, מנסה לעצור בחיוכי. ג'ון תקע בי מבט מרושע, כאילו, "אני מקווה שאת נהנית מזה, פאם." המבט שלי אמר, "אוה, מאוד, ג'ון, מאוד." הוא אמר, "לא, קנדי, זה לא כואב. רק מתקשה בלי סיבה, וזה יכול להיות מביך לפעמים."

קנדי המשיכה לבהות בבליטה שמתחה את הפיג'מה של אבא שלה, לא נבוכה בכלל להסתכל במפשעת אביה. היא אמרה, "בטוח. לפעמים זה קורה לבנים בכיתה וכולם צוחקים. אבל אנ'לא חושבת שהם היו במלחמה. זה כואב כשאני יושבת על זה?"

כמעט איבדתי שליטה. טיפות זיעה זלגו על הפנים של ג'ון. הוא שלח בי עוד מבט מלוכלך, ואז אמר, "לא, פשוט אל תקפצי."

קנדי הרימה את התחת שלה, תמרנה שוב מעל לזקפה שלו, והניחה לעצמה להתיישב עליה. היא אהבה לנוח על ג'ון, ובגלל שג'ון כבר היה שרוע בכורסה שלו, הישבנים הרכים שלה נשענו ישר על הזין שלו. כדי להחמיר את המצב, ג'ון לבש תחתוני בוקסר דקים מכותנה, וקנדי לא לבשה תחתונים בכלל. זו לא היתה ממש הפתעה. היא אף פעם לא לבשה כלום מתחת לכותונת, אבל זאת היתה כותונת חדשה. היא בחרה אותה, והכותונת החדשה שלה היתה קצרה, שקופה, ורפויה.

הוא גלגל עיניים למעלה כשהיא התיישבה שוב והניחה לרגליה ליפול בצידי שלו. ג'ון המסכן. לשכב ככה בלי לזוז היה בטח עינוי בשבילו. הביך אותו שאני מסתכלת. הסתכלתי על החריץ שלה, אבל זה לא הזיז לה. עשיתי לה במפשעה ביקיני ליין שתוכל ללבוש את הבגד ים הפצפוני שלה. ג'ון לא היה יכול לראות את החריץ המגולח של קנדי, אבל הוא בהחלט נראה יפה מאיפה שישבתי. יותר מזה, הזין שלו אולי יצא מהחנות, ואולי נח בין לחיי התחת שלה או השפתיים של הכוס. לא יכולתי לראות את זה, אבל זה היה בהחלט אפשרי. היא זזה המון לפני שהתיישבה סופית.

היא אמרה, "אלוהים, זה מרגיש גדול. אני יכולה להרגיש איך הוא רוטט, ואני יכולה להרגיש את החום. אתה בטוח שזה לא כואב? אני יכולה לשבת על הרצפה לראות טלוויזיה אם אתה רוצה."

"לא, רק אל תזוזי כל כך הרבה. זה לא כואב. תראי טלוויזיה."

ג'ון זרק לי מבט מתנצל, תמים, אבל לא הבטתי בו בעיניים מאשימות. לא האשמתי אותו בכלל. קנדי היא, כמו שאמרתי, מתוקה מכדי להגיד לה לא. אני לא לסבית, ואני מוצאת את עצמי מסתכלת. שלא כמו ג'ון, לפעמים אני רואה אותה עירומה לגמרי, והיא עוצרת לי את הנשימה. ראיתי את החריץ הפתוח שלה כשסידרתי לה את המפשעה בשביל הבגד ים. הבריכה הציבורית היא המקום האהוב עליה עכשיו, בקיץ, כשאין בית ספר.

הבריכה נמצאת במרחק הליכה קצר, דרך שכונה טובה, אז אנחנו מרשים לה ללכתג'ון נכנס להיסטריה כשראה את הבגד ים שהיא בחרה ואני קניתי. לא הייתי כל כך להוטה לקנות את הדבר הקטן והמגונה הזה, אבל ביקיני חוטים היה בגד הים היחיד שיכולנו להתאים לה.

הציצים שלה לא נכנסו לבגדי ים שלמים של ילדות, ושל המבוגרות היו ארוכים מדי, או שהחלק התחתון לא התאים. קניתי את הביקיני כדי שקנדי תהיה שבעת רצון, בטוחה שג'ון יכריח אותה להחליף אותו. באופן מפתיע, הוא לא עשה את זה.

היא היתה מה זה כמעט עירומה בביקיני הזה, וזה בטח מסביר למה ג'ון הסכים שהיא תלבש אותו. בקיץ, היא חיה בבגד הים שלה. הוא נראה בסדר חוץ מבזמן שהיא פותחת רגליים. המפשעה, שמחברת בין המשולשים לפנים ומאחור, היא לא יותר מחוט בעצמה, אותו חוט שבצדדים. החוט הזה נעלם לה בחריץ. היא בכלל לא ביישנית בעניין הזה, אבל שונאת שרואים לה שערות. המחשבה על שיער שיתחמק מחוץ לביקיני משגעת אותה, אז שמרתי על המשולש מגולח בשבילה. וכשאני עושה את זה, אני זו שמזיעה.

בפעם האחרונה שגילחתי, היא רצתה שאסיר את כל השיער מבין הרגליים שלה. אמרתי לה שאני אגלח אותה שם, אבל זה אומר שיהיה צורך לגלח לה בסדירות או שהזיפים יעשו לה גירוי. אמרתי לה לפחות פעם ביומיים.

החדשות האלה לא הטרידו אותה, ובודאי שלא הטרידו אותי. ראיתי מאות חריצים בערימת עיתוני העירום של ג'ון, אבל אף פעם לא ראיתי כוס שיכול להתמודד עם של קנדי. הכוס שלה ניחן בשלמות יוצאת מגדר הרגילחמוק ורוד, תפוח, שנפער בפיהוק כשהיא פותחת רגליים אפילו קצת.

הכוס שלה תמיד נראה מוכן לקבל זין גדול. אף פעם לא ראיתי את החריץ שלה כשאינו חלקלק, נוצץ, ומגלה את הבשר הפנימי, הורוד והאלמוגי. יש לה דגדגן מובחן היטב שנראה כמו מכרסם קירח שמנסה להדחף החוצה בין שתי שפתי הערווה המלאות.

כשאני מתחילה לגלח, ומזיזה את האיברים האלה באצבעות, הדגדגן הזה ממש מקבל זיקפה ובולט לפחות שני סנטימטר. השפתיים הפנימיות הדקות, הזוהרות שלה מובילות לחור של הכוס, והחור הזה נראה כל כך טהור, כל כך נקי, את פשוט רוצה להכניס את הלשון פנימה ולסובב. אף פעם לא קינאתי בגברים, אבל כשאני בוהה בחור של הכוס של קנדי, אני משתוקקת שיהיה לי זין קשה, או לשון באורך 25 סנטימטר.

ג'ון לא יודע שאני מגלחת לקנדי את הכוס. אף פעם לא חלקתי איתו את מה שראיתי. הפעמים היחידות שבהן הוא רואה אותה יושבת באופן לא צנועורק כשהיא יושבת ככה את יכולה לראות לה את החוט של הביקיני, הן כשהיא יושבת עליו. האמת, מביך אותי האופן שבו אני מגיבה לערווה של הילדה שלי.

אני משתוקקת לגוף שלה, ורק לאחרונה התחלתי להסתדר עם ההרגשה הזאת. סבלתי המון מרגשות אשם בגלל המחשבות המרושעות שלא נראה שאני יכולה לעצור. הפסקתי להאבק במחשבות לפני כמה חודשים, יודעת שאני לא אעשה שום דבר אף פעם. הפנטזיות הפרטיות שלי לא היו העסק של אף אחד חוץ ממני. נתתי לעצמי רשיון חופשי לפנטז. מאז שנתתי לעצמי את הרשיון, קרו לי כמה דברים מדהימים. כשהתחלתי לגלח, בחודש שעבר, הפנטזיות פרצו מהגג.

לא, לא האשמתי את ג'ון על המחשבות המרושעות שלו. אני יודעת שגם הוא אף פעם לא יגשים אותן. כן, הוא יעביר איזה ליטוף תמים על הציצים, אולי יציץ לאן שאסור לו. תפסתי אותו מרחרח את התחתונים שלה ומסתכל לה לתוך הכותונת כשישנה. אף פעם לא אמרתי כלום. אני חושבת שאלה דברים תמימים, ואני יודעת שג'ון אף פעם לא יתעלל בבת שלו. הדאגה הזו אפילו לא חלפה במוחי.

גם הוא מפנטז עליה, ממש כמוני. הלוואי שהיינו פתוחים מספיק לחלוק את הפנטזיות שלנו. זה היה יכול להעשיר מאוד את הסקס שלנו. כמו שזה עכשיו, כמעט אין לנו חיי מין. הייתי שמחה לשמוע את הפנטזיות שלו בזמן שהוא מזיין אותי, ואני יודעת שהוא היה מת על שלי. יכולתי להעמיד פנים שאני קנדי. אנחנו דומות. הייתי יכולה לחקות את האופן שבו היא מדברת ומתנהגת. בחושך זה היה יכול להיות קל לשחק את דמותה. אני קצת יותר גבוהה, זה הכל. אני בסך הכל 1.57, רק עשרה סנטימטר יותר. הייתי אוהבת לשחק את קנדי, מפתה את אבא שלי.

כשהבטתי באופן התמים שבו היא שכבה על ג'ון, לא יכולתי לעצור בעצמי וחשבתי, "קנדי, אם היית יודעת חצי ממה שאני יודעת, היית יכולה לזיין אותו מתי שהיית רוצה."

זו היתה מחשבה חדשה. מוזר, אבל הרעיון שקנדי תפתה את ג'ון אף פעם לא חלף במוחי קודם. הרעיון הזה מתח את יכולות הדמיון שלי. הפנטזיות שלי, כדי שיהיו מחרמנות באמת, צריכות להיות בתחום האפשרי. משהו אבסורדי פשוט לא יעשה לי את זה. המחשבה העבירה בי דגדוגים נעימים ביותר, והירהרתי עוד קצת בכיוון.

ג'ון ייכנע מייד אם קנדי תתמרן אותו נכון. הזין שלו נח בין לחיי התחת שלה כי היא יזמה את זה. הוא היה כמו בצק בידיים שלה. בין הלחיים של התחת שלה הוא היה פשוט ערימת ג'לי חמים. כן, מוצא חן בעיני. לא היה מפריע לי להתחלק בג'ון עם הבת הסקסית שלי. תמיד יש שלישיות. אם היא תפתה את ג'ון, היא עשויה לפתות גם אותי. זה תרחיש אפשרי.

הבעיה היתה, שקנדי לא היתה מסוגלת לפתות אפילו מתעלל סדרתי בילדיםזו היתה אמנות שלא יכולתי ללמד אותה. לא כי הייתי כזאת ביישנית, אבל הדרך הטובה ביותר ללמוד את אמנות הפיתוי, היא להיות מפותה. למדתי במושב האחורי של מכוניות, וקלטתי מהר. אחרי ששניים שלושה בנים שכנעו אותך בדיבורים לפתוח רגליים לזין קשה, את די קולטת את הרעיון. את מבינה איך הם גרמו לך לעשות את זה למרות שבהתחלת הערב  לא היתה לך שום כוונה להיות צעצוע מין של איזה ילד.

כשזרע מטפטף מהכוס הפורה והבלתי מוגן שלך, ואת פשוט יודעת שיש איזו ביצית ברחם שלך שתא זרע יחיד חודר לתוכה, מתפצלת, וגדלה, כשאת חושבת איך זיינו אותך לגמרי, בהריון בגיל שש עשרה מאיזה שמוק, את לא יכולה לא להגיד לעצמך, "למה לעזאזל נתתי לו להשפריץ את השפיך שלו בכוס שלי? ועוד התחננתי שיגמור לי בפנים. אלוהים, איזו מפגרת אני." כשאת מבינה איך הוא עשה את זה, את לומדת להישמר מפיתוי, ואיך לפתות. קנדי היתה יכולה ללמוד את זה כמוני אם ג'ון היה מרשה לה לצאת לדייטים.

באותו רגע החלטתי להחליף צד, ולתמוך בקנדי. רציתי שהיא תתחיל לצאת עם בנים, ולא היה אכפת לי שתכנס להריון. למעשה, התמונה של קנדי בחודש שמיני או תשיעי, מפשקת רגליים לגילוח כוס, לא נראתה לי מכוערת בכלל. לא היה אכפת לי שיסתובב איזה תינוק בבית, והיא תוכל להשאיר לנו את הילד לגדל, אם ככה היא תחליט. הרעיון התחזק יותר ויותר. ציפיתי רק לתוצאות חיוביות מהפגשת קנדי עם בנים צעירים ונמרצים.

הם הזמינו אותה לצאת בשרשרת; רובם היו שביעיסטים ושמיניסטים, ותיקים באמנות הפיתוי. הם היו זיינים צעירים עם גוף קשה וזין זקוף, מתים לזיין את קנדי שלנו, להתיז את הזרע שלהם לרחם הבלתי מוגן שלה. כל מה שהם היו צריכים זה כמה דקות לבד איתה.

אמרתי, "ג'ון, חשבתי על זה. אני יצאתי עם בנים בגיל חמש עשרה. למה לא לתת לקנדי לצאת?"

ג'ון הפנה אלי פנים מופתעות. קנדי התיישבה במהירות, מכאיבה לו בזין. "מצטערת, אבא'לה. באמת, אמא? אני יכולה, אבא?"

"לא, בשום אופן לא. פאם, למה העלית את זה לפני קנדי? אם שינית את דעתך, אנחנו צריכים לדבר על זה בפרטיות."

"למה לא לדבר על זה כשהיא פה. היא צריכה להשתתף בשיחה הזאת. אני חושבת שיש לה זכות לצאת עם בנים."

קנדי אמרה, "נכון... כל שאר הבנות יוצאות. הם קוראים לי תינוקת בבית ספר. בייבי."

"לא! פאם, את עושה ממני האיש הרע, וזה לא מוצא חן בעיני. את יודעת טוב מאוד למה אני לא מרשה. דיברנו על זה. את הסכמת. למה, ככה פתאום, הכל השתנה?"

קנדי פנתה להביט בי ובו ובחזרה, מחככת את התחת בזין של ג'ון כשהתנצחנו. היא ראתה את העווית פניו ואמרה, "אוה, מצטערת, אבא'לה. זה מכאיב לדבר הזה, הא?"

ג'ון הסתכל בי ואמר, "את רואה. הדבר הזה שלי. את חושבת שהיא בשלה לצאת עם מישהו שיש לו דבר כזה?"

"היית מעדיף שהיא תגיד, זין?" קנדי הסמיקה. "היא יודעת איך קוראים לדבר שלך, ג'ון. היא רק מדברת יפה."

קנדי אמרה, "אמא צודקת, אבא'לה. אני יודעת את כל השמות שיש לזה. אני אומרת 'דבר' פשוט כי אסור לי להגיד מילים מלוכלכות." 

הוא אמר, "את יכולה להגיד פין."

אמרתי, "הנקודה היא, שהיא לא אמרה 'דבר' בגלל שהיא לא ידעה איך קוראים לזה או בשביל מה זה. קנדי, את יודעת בשביל מה יש פין, נכון?"

קנדי הסמיקה והנהנה. היא אמרה, "למדנו את זה בבית ספר. כולם יודעים בשביל מה זה, חוץ מבשביל ללכת לשירותים."

"הנה, ג'ון. בבקשה. היא לא ילדה יותר, ואנחנו לא יכולים להכריח אותה להשאר ילדה. היא בוגרת מבחינה מינית, והיא צריכה ללמוד איך לשלוט בגוף המיני והבשל שלה. זה הגוף שלה, אחרי הכל."

"זה נכון, אבא'לה. זה הגוף שלי."

"אני יודע שזה הגוף שלך, ואני יודע מה הבנים האלה רוצים לעשות איתו. בגלל זה אני לא ארשה לך לצאת לדייטים עד שתהיי בת שש עשרה, ואולי אפילו לא אז. אם אני אחשוב שאת בוגרת מספיק בגיל שש עשרה, נראה. את לא יוצאת, והנושא הזה סגור."

הוא היה סגור לאותו רגע, אבל כשתפסתי את ג'ון בחדר השינה, פתחתי אותו מחדש. לחצתי חזק. הייתי עקשנית כמוהו. סיימנו בפשרה. היא תצא, אבל אני אצטרך ללוות אותה ולהשגיח. לא השתגעתי על הרעיון, אבל זו היתה התחלה, רגל בדלת.

קנדי היתה מאושרת, ולא הפריע לה כמעט שגם אני אבוא. הדייט הראשון שלה היה בחור חמוד, שביעיסט שניגן בתופים בלהקה של בית הספר. כשנסענו לבית שלו לקחת אותו, אמרתי לקנדי שאני לא אוהבת את תפקיד המשגיחה, ושאני רוצה שהיא תעמיד פנים שאני לא שם. ביקשתי ממנה לא לדבר אלי, להעמיד פנים שאני בלתי נראית, רוח רפאים.

כשבארי נכנס וישב בינינו, יכולתי לראות שלא נוח לו עם זה שאני שם. הוא לא ידע איפה לשים את הידיים שלו וישב בנוקשות, מנסה לשמור שהרגליים שלו לא יגעו בשלי או בשל קנדי. ליטפתי לו את הירך ואמרתי, "היי, תירגע. אני לא נושכת." הוא קצת נרגע.

נתתי לו את אותו נאום שקנדי קיבלה, והוא נרגע קצת יותר. יכולתי לראות שהוא עדיין מבולבל. הוא היה צריך שירגיעו אותו עוד, אז השארתי את היד שלי על הירך שלו כשנהגתי, והמשכתי להסביר.

אמרתי, "נאבקתי קשה כדי שירשו לקנדי לצאת איתך. אתם צריכים להיות לבד כדי להכיר אחד את השני יותר. אני באמת רוצה שתעמיד פנים שאני לא פה. אני יודעת מה קורה בדייטים של אנשים בגילכם. הייתי טינאייג'רית בעצמי פעם. אני לא אגיד שום דבר, לא משנה מה יקרה בדייט הזה." לחצתי לו על הירך, מנסה להדגיש את 'מה שיקרה'.

הוא הסתכל עלי, והמבט שלו אמר, "גברת, המה שלך והמה שלי הם מה'אים שונים לגמרי. אני רוצה את מה שיש לבת שלך בין הרגליים. אני רוצה להכניס את הזין כל כך עמוק לחור שלה, עד שיצא לה מהפה. זה ה'מה' שאני רוצה. אני לא יודע מה יש לך בראש, אבל תלטפי אותי קצת יותר גבוה. זה נעים."

אני יודעת, זה מסר מורכב להעביר במבט אחד, אבל זה מה שקלטתי. החלקתי את היד גבוה יותר, לחצתי חזק יותר, ואמרתי, "תעשה בדיוק מה שהיית עושה אם היית לבד עם קנדי. אני אבין לגמרי, ואני אכבד את ההתחייבות שלי כלפיך, לא להתייחס לשום דבר ששניכם תחליטו לעשות." החלקתי את היד עוד יותר למעלה, ממש עד הסוף, מעכתי בתוקף, וחזרתי, "לא משנה מה."

הפעם, המבט שלו אמר, "גברת, את מחרפנת אותי. מאיזה כוכב לכת מזויין נחתת? את נהנית לראות ילדים מזדיינים, או מה?"

לא רציתי שקנדי תראה, אז פתחתי את היד והשתמשתי באצבעות ללחוץ, באופן שאין לטעות בו, כמה פעמים על האשכים שלו. עבורו, הסימן העדין שלי היה ברור ממש כאילו חפנתי את מפשעתו. הוא חיבק את קנדי מסביב לכתפיים ומשך אותה קרוב, מביט בי כל הזמן. חייכתי ואמרתי, "פשוט תגיד לי לאן לנסוע, ואני אנהג לשם, חוץ מזה, אני לא פה."

"הייתי נוסע לאגם, בדרך סטמפסון הישנה. יש שם איזור שקט שאני מכיר. מקום נהדר לטינאייג'רים להכיר אחד את השני."

נהגתי לאגם בדמדומי הערב המוקדם. למרות שהשמש כבר שקעה, היה לנו עדיין הרבה אור. יכולתי לראות את הירח המלא והאדום מגיח באופק, וידעתי שאנחנו עומדים להנות באגם ממראה נוף יפה. המשכתי לשים עליהם עין כל הדרך. הוא פנה לקנדי ואמר, "את נראית טוב, מותק, מה זה טוב."

"תודה. השמלה קצת ישנה, אבל אני אוהבת אותה."

"אני יכול להבין למה. את נראית הרבה יותר מבוגרת, ממש ליידי."

"באמת? אז היא לא יותר מדי קצרה?"

בארי שיחק באימרת החצאית, ואז הציץ בי לראות איך אני מגיבה למהלך הזה. אני לא בטוחה שהוא קלט את הקריצה שלי, אבל הוא הפנה את ראשו חזרה והיד שלו הזיזה את החצאית במעלה הירכיים, כשהוא אומר, "קצר מדי? זה לא יהיה קצר מדי בשבילי, וגם לא זה, וגם לא זה, ואפילו לא זה. יש לך את הרגליים הכי סקסיות בבית ספר."

"וואו, בארי. אף אחת לא לובשת כל כך קצר. בארי, לא. אמא שלי."

חיכיתי לזה, ואמרתי, "אין שום אמא באוטו הזה."

בארי אמר, "תירגעי, קנדי. אני רק רוצה להסתכל על הרגליים היפות שלך."

"בארי! אתה רואה לי את התחתונים."

"אז מה. רואים לך יותר בבריכה. ראיתי אותך בביקיני. את פצצה."

"אתה באמת אוהב את זה, זה כאילו נועז, 'תה לא חושבאני מקבלת הרבה מבטים מלוכלכים מכל הזקנות כשאני מסתובבת בבריכה."

בארי קיפל את החצאית של קנדי בחיקה והרים את הרגליים שלה על שלו. זה סובב את קנדי כך שהגב שלה נשען על הדלת. הרגליים שלה נחו בחיקו של בארי, והעקבים הגבוהים שלה נגעו לי בירך. בארי עבד מהר. הוא תפס אותי במילה, אבל המשיך להציץ לכיוון שלי, להיות בטוח שאני נשארת בשקט כשידיו נדדו על הרגליים שלה.

בכל פעם שהתקרב למפשעה שלה, הוא בדק אותי שוב. עוד לא עברנו חצי הדרך לאיזור המיזמוזים, והוא כבר ניסה להגיע לבסיס הראשון. החנופה שלו פעלה. קנדי בלעה כל מילה. הידיים שלו החליקו למעלה ולמטה בחלק הפנימי של הירכיים, כמעט, אבל לא ממש, נוגעות בתחתונים שלה. קנדי הסתכלה בידיים שלו והציצה בי כשהאצבעות התקרבו למפגש שבין רגליה.

קנדי הסתכלה בדממה עד שהוא נגע לה בתחתונים. הידיים שלה ירדו למטה עם החצאית כדי לחסום בעדינות עוד ליטוף תחתון, והיא כיסתה את התחתונים בחצאית, אומרת, "בארי, אני לא חושבת שאתה צריך ללטף לי את הרגליים כל כך גבוה."

"אבל, הן כל כך רכות וחמודות. אני רוצה לגעת בכל מיקרון מרובע ברגליים המדהימות שלך." בארי דחף את החצאית חזרה למעלה

"אנחנו לא באמת לבד. אנחנו רק מעמידים פנים." היא משכה את החצאית למטה.

אמרתי, "יש רק שני אנשים במכונית הזאת."

בארי הרים את החצאית גבוה בחיקה, חושף את העור מעל לתחתונים. קנדי השאירה אותה למעלה, אבל המשיכה לחסום אותו בידיה. בארי אמר, "נו כבר, קנדי. אף אחד לא ידע. רק אני ואת פה, לבד. אלוהים, את כזאת יפה, כל כך רכה, כזאת פאקינג סקסית. הייתי מת שתהיי ערומה."

"בארי! שכח מזה. אני לא מורידה את הבגדים רק כדי שתראה אותי ערומה. חוץ מזה, ראית אותי בביקיני, אז כמעט ראית אותי ערומה."

"כן, אבל החלקים הכי טובים היו מכוסים."

"חשבתי שהרגליים שלי זה החלק הכי טוב?"

"אמרתי שיש לך את הרגליים הכי סקסיות בבית ספר. אני יודע שיש לך חלקים יותר טובים, הרבה יותר."

"לא, אתה לא יודע. אתה מנחש, אלא אם אתה מציצן."

"אני לא מנחש; אני יודע. למה את חושבת כולנו נלחמים לעמוד מאחורייך כשאת עולה למקפצה הגבוהה?"

"למה?"

"כי אנחנו יכולים להסתכל למעלה ולראות את השפתיים המגולחות של הכוס שלך לועסות את החוט של הביקיני בין הרגליים, זה למה. לעזאזל, קנדי, כל אחד בבריכה ראה לך את הכוס. לפעמים החוט זז הצידה כשאת קופצת ואז הכל בחוץ, דגדגן והכל. חצי מהפעמים את יוצאת מהבריכה עם הכוס בחוץ עד הפופיק ושני השדיים מתנדנדים ברוח. ראיתי אותך ערומה לגמרי הרבה פעמים."

"לא נכון. אמא, הוא משקר."

"כן, אז איך אני יודע שאת מגלחת ת'כוס?" לא היתה לה תשובה לזה. "איך אני יודע שהפטמות שלך גדולות כמו דולרים מכסף עם בליטות כמו מחק של עיפרון?" גם בזה הוא תפס אותה. "חוץ מזה, אני יכול לדעת מה יש לילדה בין הרגליים לפי איך שהיא הולכת. אני מסתכל עלייך הרבה כשאת הולכת."

"אתה לא יכול לדעת לפי איך שמישהי הולכת."

"אני יכול. אני מתערב איתך על מה שאת רוצה שאם תתפשטי לפני עשרים אנשים, כולם יגידו שהכוס זה החלק הכי יפה אצלך."

"בארי! אמא שלי פה. הלוואי שהיית מפסיק לדבר ככה עם מילים כאלה מטונפות. אני לא הולכת לעשות שום דבר עם אמא שלי באוטו, אז שכח מזה. חוץ מזה, אם כבר ראית אותי ערומה, אתה יודע איך הכל נראה."

אמרתי, "אין אמא באוטו הזה. ובארי צודק. זה החלק הכי יפה אצלך."

"אמא!"

"מצטערת. לא הייתי צריכה להגיד את זה. אני לא פה. תשכחו שאמרתי משהו."

בארי אמר, "נו כבר, קנדי. תראי לי את הכוס שלך. אל תחביאי ממני את החלק הכי טוב. אל תהיי רעה. נו כבר. תרימי ת'תחת."

הידיים שלו היו על הגומי של התחתונים, מושכות אותם למטה. קנדי לחצה את הירכיים ביחד, עוצרת את ההתקדמות, אבל בארי העביר את יד ימין קדימה ומשך כדי להסתכל בחלק העליון של הכוס. קנדי התפתלה וניסתה להחזיר את התחתונים למעלה, אומרת, "בארי, לא. אתה מביך אותי. אל תסתכל עלי שמה."

"אלוהים, הכוס המגולח שלך מדהים מקרוב. אף פעם לא ראיתי כוס כזה יפה, בחיים."

בארי התחיל להפעיל את הידיים מסביב לבד המגולגל של התחתונים, מושך למטה. קנדי גרמה לזה להיראות כאילו היא מתנגדת, אבל כבר לא היתה לה אחיזה יציבה. בלי שתרים את התחת, הוא הצליח להוריד לה את התחתונים עד הברכיים. עזרתי לו משם, מה שהפתיע את בארי והמם את קנדי. שניהם בהו בי כששחררתי את התחתונים מכפות הרגליים שלה.

הרגשתי כזאת טיפשה. לא הייתי צריכה לעשות את זה. שניהם בהו בי. אמרתי, "טוב, היה ברור שהם יורדים. אם לא הייתי פה, הם היו יורדים קודם. רק ניסיתי לפצות על זה שהפרעתי. אמרתי לכם, עשיתי את זה בעצמי. אני יודעת מה קורה בין בן ובת בדייט, ואני לא רוצה להפריע לתהליך."

קנדי אמרה, "גדול, אבל את לא צריכה לעזור לו. אם את כבר עוזרת למישהו, זו לא אמורה להיות אני?"


הגענו לסוף דרך העפר, שנפתחה לאגם. לא היו מכוניות אחרות. הירח המלא זרח וזהר בשמשה הקדמית, מאיר אותנו מהברכיים ועד החזה.


בארי פישק את הרגליים של קנדי, שהתחתונים שהורדתי לה בשבילו כבר לא החזיקו יחד. הרגל הימנית נפלה בחבטה לרצפה. הוא הרים את השמאלית ושם אותה על משענת המושב מאחוריו. היא הציגה לו כוס פתוח לגמרי, ובארי חגג, מושך, צובט, מסובב, ודוחף לה אצבעות. אמרתי, "מותק, לא חשבתי לעזור למישהו. לא חשבתי בכלל, אני מתארת לי."

"מה'ת'ומרת. אם התחתונים היו על הקרסוליים לפחות, הוא לא היה יכול לפתוח לי את הרגליים ככה. בזכותך הוא יכול לעשות מה שבא לו. את הולכת לעזור לו להוריד לי גם את השמלה?"

יכולתי לראות שהיא רוצה להאשים אותי, ושמחתי לקבל את האשמה על עצמי אם זה הקל עליה. אמרתי, "אני מצטערת, קנדי. את צודקת; להציע ככה את עצמך היה צריך להיות החלטה שלך. אני באמת לא אתערב מעכשיו. נשבעת. אני לא פה."

קנדי אמרה לבארי, "אני לא מתפשטת, בארי. אפילו אל תנסה. תהיה מרוצה ממה שאמא שלי סידרה לך."

שתי אצבעות של בארי זיינו לה את הכוס כשאמר, "כל הילדות מתפשטות בדייט, קנדי. את חייבת להראות לגבר מה יש לך להציע. אם הוא אוהב מה שהוא רואה, הוא מראה את שלו. אם שניהם אוהבים מה שהם רואים, ומלטפים, ונוגעים, וטועמים, ומריחים, אז הם ממשיכים. אם זה ממש מוצא חן בעיניהם הם מתחילים לצאת קבוע, ואז הם מתארסים, ובסוף הם מתחתנים. נכון, גברת בנינג?"

"אני לא פה. אני מתכוונת לזה."

"נו כבר, קנדי. תתפשטי."

"בשביל מה? אין לי מה להציע... לא פה, בכל אופן."

"אוקיי, אז זו לא הצעה. תורידי את הבגדים פשוט כי אני באמת, באמת משתוקק לראות שוב את כולך. קנדי, אני חושב שיש לך את הגוף הכי סקסי בעולם. חלמתי עליו. אני חושב עליו בכל רגע שאני ער. רק על זה אני חושב. נשפכו לי גאלונים של מים על הפרצוף כשהסתכלתי על הכוס שלך במקפצה. אל תשאירי אותי עם חצי חלום. מגיע לי לראות הכל מקרוב."

"אתה לא מתכוון להפסיק, הא?"

"לא, אף פעם. אני לא יכול להפסיק. הלכתי רחוק מדי להפסיק. אם אני לא יכול להפסיק כשאמא שלך פה, מתי אני אוכל להפסיק?"

"תראי מה התחלת, אמא."

"אני יודעת. אני כל כך מצטערת, אבל בארי צודק. את לא יכולה להשאיר אותו ככה. זה שטעיתי קודם לא אומר שאת צריכה להתנהג ככה עכשיו."

"טוב, אז אני מתארת לי שאני בטח צריכה להתפשט."

בארי אמר, "תתיישבי. אני אעזור לך."

השמלה של קנדי החליקה מעל לראשה, מותירה אותה בחזייה. בארי הוריד גם אותה, ואפילו חלץ לה את נעלי העקב. "אלוהים, איזה כוס יפה. אני מת על הגילוח. זה כל כך חלק ואפשר לראות הכל."

"אתה לא אוהב את השדיים שלי?"

"כולם מסכימים שהשדיים שלך הכי טובים במדינה. הם ציצים מדהימים."

בארי שיחק בציצים שלה, ואז חזר לכוס. הוא דחף לה אצבעות לחור. הסתכלתי איך הבליטה שלו גדלה מאז שנגעתי לו בביצים. לבארי היתה חבילה מרשימה, אבל מתתי לראות את הזין העירום שלו. הוא פתח את החגורה במהירות, והזין הנפוח שלו יצא ועמד, פועם במלוא תפארתו, מול עינינו. 

אלוהים, איזה זין יפהפה. היו לו לפחות 20 סנטימטר להציע, וזה היה קצת יותר טוב מהזין שלא קיבלתי מבעלי. רציתי אותו בשבילי, אבל זכרתי בשביל מה אנחנו שם. הוא אמוד לפתות את קנדי בלי העזרה שלי. התערבתי מספיק גם ככה.

בארי התפשט לגמרי, ואז ישב בינינו, מציג את הזין בגאווה. כשלא הערתי כלום או הושטתי יד ללטף אותו, בארי נראה מאוכזב. אני חושבת שהוא קיווה לזיון אמא/בת. האמת שגם אני, אבל תפסתי את עצמי בזמן. בארי הפנה את תשומת הלב שלו לקנדי, שישבה עם הרגליים מקופלות מתחתיה, מסתכלת עליו. הוא אמר, "נו, אוהבת את הזין שלי?"

"אני חושבת. אף פעם לא ראיתי אחד... אחד אמיתי. ראיתי של תינוקות, אבל זה לא נחשב. הוא גדול."

"הנה, שימי עליו יד. לא, תעבירי את האצבעות מסביב. כן, ככה. עכשיו תעלי ותורידי. כן, ככה."

"העור מחליק."

"זה עושה את הזיון יותר קל. את רואה את החומר שיוצא. זה לא פיפי, זה precum [הצעות לתרגום?]. תרגישי. מה זה חלקלק, נכון?"

"נכון. כמו שמן של מכונת תפירה."

"זה יעזור לשמן את הכוס שלך כשנזדיין."

"נראה לך? הסכמתי רק להתפשט."

בארי משך אותה קרוב ונישק אותה בתשוקה. היד של קנדי המשיכה לאונן לו בזין. היא נמסה בפה שלו, והיא לא עמדה לעזוב את הפרס שהיה לה ביד. לבארי היתה יד אחת עובדת בכוס והשניה בציצים. קנדי נגנבה תוך שניות ונתנה לו להזיז אותה ככה שהוא עמד על רצפת הרכב, מתמרן מעליה כשהרגליים שלה פתוחות רחב.

הוא העביר אותה למרכז הכסא, לידי. אני בטוחה שהוא עשה את זה בשבילי, כי כל מה שהייתי צריכה לעשות כדי לראות את החדירה זה להביט למטה. הבעיה היתה, שהוא חסם את אור הירח. לא התכוונתי להחמיץ את זה, אז הדלקתי את האור הפנימי, וראיתי את הכוס המדהים הזה, פתוח לקבל את הזין המשגע.

הוא משך את התחת שלה לקצה הכסא ודחף את הברכיים שלה לגמרי החוצה. הברך השמאלית שלה היתה בעצם תפוסה ביני לבין ההגה. הוא סידר אותה בתנוחה מושלמת לזיון, שומר על הנשיקה כל הזמן. הוא היה טוב. היא הפסיקה לנשק אותו כשלקח את הזין ולחץ אותו בכוח למטה, לכיוון החור שלה.

היא עזבה את הזין והשתמשה בשתי הידיים לדחוף את עצמות האגן שלו ממנה. היא נאבקה לקום, אבל הפעלתי קצת לחץ כלפי מעלה לשמור את הברך שלה תפוסה מתחת להגה. בארי השתמש ביד החופשית שלו ללחוץ את הברך הימנית שלה למטה. היא היתה לכודה שם כמו פרפר משופד בסיכה.

היא אמרה "בארי, לא!" בארי דחף קדימה. "בארי, תפסיק. אני לא מוכנה לזה." הראש של הזין נלחץ לה לחור. "אני מתכוונת לזה, בארי. אל תדחף עוד." הראש נדחק פנימה. "בארי, תסתפק בזה שהקצה בפנים. אני לא רוצה ללכת עד הסוף." בארי המשיך לדחוף והזין שלו נכנס, חלק אחרי חלק, עד שפגש בקרום הבתולים שלה.

"אאוצ', כואב. בארי, אתה מכאיב לי. בארי. אמא, תעשי שהוא יפסיק. אמא! אמא'לה! אווגגגג! אווה, אוג... אוה, אוה... אוהההה... אוה בארי." הם הזדיינו, נו. או שאתם צריכים תמונה? 

בארי תקע אותה ככה עד שכל סימני ההתנגדות נעלמו, ואז שם אותה במבחר תנוחות, כולן מתוכננות להציג אותה בפני. הוא ישב לידי ושם אותה עליו עם הפנים קדימה, ואז לאחור. הוא זיין אותה בדוגי כשהיא תלויה מהחלון שלי. זה היה מוזר, לראות איך מזיינים לי את הילדה מול הפרצוף. וזה היה באמת מול הפרצוף. התחת שלה נתקע לי בסנטר כל הזמן ועצם האגן שלו פגעה לי ליד האוזן. אבל זה היה באשמתי. לא הייתי חייבת לנסות להסתכל כל כך מקרוב.

בארי הפך את קנדי על הגב, תלויה מהחלון כך שאוכל לראות אותה מלפנים. הייתי צריכה לתמוך בה כי מסגרת החלון נכנסה לה בגב. 

ישבתי שם, מחזיקה אותה, באופן מילולי ממש, בשבילו שיזיין. הנוף היה שווה את זה, במיוחד כשהוא שם את הרגל הימנית שלה מסביב לראש שלי. יכולתי לכווץ את שפתי והן היו מחליקות על הזין שלו שזיין פנימה והחוצה את החריץ של קנדי. עד כדי כך קרוב, חברים. ליקקתי את הזין שלו בכל פעם שידעתי שקנדי לא מסתכלת. הארומה והטעם של הזיון פוצצו לי את המוח.

בשביל הפינאלה, בארי הניח את ראשה של קנדי בחיקי והשכיב אותה על המושב הקדמי, ואז התחיל לזיין את הבת שלי ברצינות. חשבתי שלשים את הראש שלה עלי זו נגיעה יפה. ליטפתי את פניה כשהוא טחן אותה. מדי פעם היא הסתכלה למעלה בעיניים האבודות האלה. "אלוהים, תזיין אותי, בארי. תזיין לי את הכוס. אמא'לה, הוא מזיין אותי."

"אני רואה; אבל בעצם, אני לא רואה כלום. אני לא פה."

"אוה, כן, את פה, ואת מסתכלת בבן מזיין אותי. הוא מזיין אותי כל כך טוב, אמא'לה. אני יכולה להגיד לזיין כשמזיינים אותי?"

"כן, חמודה."

"תזיין אותי יותר חזק, בארי. אלוהים! אמא... הייתי קלה, נכון?"

"ובכן... כן, היית קלה."

"אני כזאתי שרמוטה, נכון?"

ידעתי שזה עוד ישוב לרדוף אותי, אבל היה ברור שהיא רוצה לשמוע אותי אומרת את זה. אמרתי, "כל ילדה שפותחת רגליים כל כך מהר כמו שאת עשית והולכת עד הסוף בדייט ראשון שרמוטה, לדעתי."

"כן, אני שרמוטה. תזיין אותי, בארי. אני שרמוטה. אוה כןןןןן! אוההה! אוההה! אההההה! תזיין! תזיין! תזיין! אוה ג'יזס!"

הזיון הראשון שלי לא התקרב להיות כזה טוב. אפילו לא גמרתי. קנדי גמרה שוב קצת אחרי זה, ושוב כשבארי מילא לה את הרחם בזרע רב עוצמה. הם התלבשו בדרך חזרה. הורדנו את בארי. לפני שיצא, הוא ביקש מקנדי לצאת קבוע. הילד הזה קלט משהו טוב כשראה אותו. היתה לו בידיים ילדה כוסית עם אמא סקסית שמביאה ומחזירה אותה.

אמרתי לו שג'ון לא מרשה לקנדי לצאת קבוע. היא יכולה לצאת לפגישות בליווי, אבל לא רק עם בחור אחד. הוא לא אמר דבר כזה, אבל קנדי היתה צריכה להתנסות בעוד טכניקות פיתוי. היא כמעט קפצה על ההצעה. כשעזבנו, היא אמרה, "את לא הולכת לספר לאבא איזו שרמוטה הייתי, נכון?"

"ברור שלא. הוא לא ישמע על זה אף פעם. חוץ מזה, את לא שרמוטה, רק איבדת שליטה."

"הייתי קלה להשגה. בעצמך אמרת."

"באמת היית, אבל זה בגלל שאת חדשה בזה, ובארי מאוד מנוסה. אם את לא רוצה להיות קלה, תחשבי על מה שהוא עשה כדי שתשתפי פעולה. בפעם הבאה, תעמדי על המשמר."

"אני יודעת למה הייתי קלה הפעם."

"את יודעת? למה?"

"כי הורדת לי את התחתונים בשבילו."

"אז זו אשמתי."

"לא התכוונתי לזה. הבנתי את זה כאילו שזה אוקיי איתך, שאת מאשרת מה שהוא עושה לי."

"הבנת יותר מדי, אם ככה. לא חשבתי בכיוון הזה. התחתונים ירדו בכל מקרה. זה נראה כמו משהו נכון לעשות. הורדתי גם את התחתונים שלי בדייט הראשון. אני מתארת לי שכמעט כל אחת עושה את זה."

"בטח את צודקת. גם הלכת עד הסוף כמוני?"

"לא. עצרתי בתחתונים. אני חושבת שהלכתי עד הסוף בדייט הרביעי או החמישי שלי."

"אלוהים, הייתי קלה."

"כן, היית, אבל זה לא עושה ממך שרמוטה."

"חשבת שכן לפני כמה זמן."

"רק אמרתי מה שרצית לשמוע."

"את די חכמה, אמא. רציתי לשמוע אותך אומרת את זה. לא יודעת למה. זה מטורף, הא? גמרתי מייד אחר כך. שמת לב?"

התפרצתי בצחוק, ואז נרגעתי ואמרתי, "כן, שנינו הרגשנו. היית עצורה ומאופקת בערך כמו קוף שנתקע על קן נמלים. גמרת שלוש פעמים לפי החשבון שלי."

"נכון. שלוש טובות. אמא.. אני אוהבת סקס."

"ברוכה הבאה למין האנושי."

"אני שמחה שאבא לא מרשה לי לצאת קבוע. כמעט אמרתי כן. יש בנים הרבה יותר שווים מבארי. הוא יפטפט בכל מקום, אבל אף אחד לא יאמין לו. כולם יודעים שבאת איתנו. אני כאילו מקווה שהם כן יאמינו. אולי הם יפסיקו לקרוא לי תינוקת. חשבתי שהביקיני יגרום להם להפסיק, אבל זה רק עשה את זה יותר גרוע. את יודעת איך הם קוראים לי, עכשיו? בייבי במבי."

"מוצא חן בעיני. מתאים לך."

"במבי זונה, אמא. היא עושה את זה עם כל מי שהיא רואה, והיא אפילו עשתה את זה עם כלב במסיבה. ראיתי את התמונות. את עדיין חושבת שזה מתאים לי?"

היא נגעה בעצב חשוף. כלבים מזהמים לי את הפנטזיות, אפילו חלק מאלה בהן מככבת קנדי בעצמה. יש לי תמונה דמיונית של לאברדור שחור גדול דוחף את אותה לרצפה ועולה עליה כשהיא הולכת לבריכה בביקיני שלה. הבדיחה המגוחכת שהיא לובשת בתור בגד ים לא תעצור כלב נחוש בדעתו, והתמונה הזאת תמיד גורמת לי לגמור. אמרתי, "אחרי מה שראיתי הלילה, אני עדיין חושבת שזה יתאים לך. קנדי, בתמונות האלה ממש רואים את הפין של הכלב נכנס לפות של הילדה?"

"כן, ובקלוז-אפ. הם התמקדו בעיקר בזה. הכלב גם גמר לה בפות. זו היתה תמונה נהדרת של הפין שלו נכנס ויוצא וכל החומר הזה נשפך מסביב לקצה. זה היה מלוכלך, זה בטוח."

"אלוהים. הייתי מתה לראות את התמונות."

"אלוהים, אמא, חשבתי שתהיי המומה. אני מקווה שגם את לא מתכוונת להתחיל לקרוא לי בייבי במבי."

"לא בציבור, אבל אני חושבת שזה די חמוד. לא אכפת לך אם אקרא לך ככה בפרטיות, נכון?"

"האמת, לא ממש. רק אל תתני לאבא לשמוע. כל העיר שמעה סיפורים על במבי."

"ספרי לי עוד על התמונות."

"אוה, כן. רואים בהן את הפין שלו ממש לפני שהוא נכנס לה לפות. אפשר לדעת שזה היה לפני, כי הפות שלה לא היה מלוכלך."

"את לא חייבת לדבר יפה כשאת איתי, בייבי במבי. ראיתי אותך מזדיינת, את זוכרת."

"וואי, זה מוזר לשמוע אותך קוראת לי בייבי במבי. זה כאילו את קוראת לי שרמוטה. זה עושה לי צמרמורת. אני מתה על זה."

"בסדר, בייבי במבי, תספרי לי על התמונות האלה. אני אסע קצת בינתיים. אנחנו חוזרות הביתה קצת מוקדם, בכל אופן. היי, אנחנו יכולות לחזור לאגם. היה יפהפה שם, למרות שבטח לא שמת לב."

"זה יהיה משונה לחנות שם עם אמא שלי. לשם כולם הולכים. היה שם ריק כי עדיין מאוד מוקדם. אני לא חושבת שעכשיו יהיה שם ריק."

"אולי לא. עברנו באמת שתי מכוניות בדרך החוצה. עדיין, החלונות שלנו פתוחים, ומי אמר שאמא לא יכולה לנסוע לאגם לדבר עם הבת שלה."

"טוב, אני מתארת לי שאנחנו יכולות. אל תהיי מופתעת אם השוטרים יבדקו אותנו. הם עושים את זה הרבה. הם נהנים להפתיע ילדים מזדיינים. הם לא עושים כלום חוץ מלהאיר עליהם בפנסים ולהכריח את כולם לצאת מהמכונית. אני מכירה שלוש בנות שהיו צריכות לעמוד מול הפנסים של הניידת ערומות בזמן שהם בדקו תעודות זיהוי. אם הילדה בת פחות משש עשרה, הם לוקחים אותה הביתה להורים שלה עטופה רק בשמיכה. הם עשו את זה לקריסטה סטוארט ולפני פילדס. הם הכריחו את פני להתפשט ערומה לפני חבורה של ילדים. היא בסך הכל התחרמנה עם מישהו."

"חבל שלא סיפרת לי את זה כשבארי הציע לנסוע לאגם. את יכולה לתאר לך מה היה קורה אם הם היו באים כשהיית תלויה מהחלון, או מאירים בפנס כשבארי זיין לך את הכוס עם הראש על הברכיים שלי? את בת פחות משש עשרה, את יודעת, בייבי במבי."

"אני לא יכולה להאמין כמה זה מגניב לשמוע אותך קוראת לי בייבי במבי ומשתמשת במילים כמו זיון וכוס."

"אני שמחה; עכשיו תעני לי."

"חשבתי שיותר מדי מוקדם לדאוג משוטרים. הם לא ייסעו סתם לאגם כשיש סיכוי טוב שלא יהיה שם אף אוטו. חוץ מזה, יכולתי לראות אם באות מכוניות, ואמא שלי היתה איתי. הם לא היו לוקחים אותי ממך ומביאים אותי לאבא."

"אולי הם היו עושים את זה אחרי שהיו שמים אותי בבית סוהר, בייבי במבי."

"את לא צריכה לדאוג. האגם הוא מחוץ לתחום השיפוט שלהם. הם לא יכולים לעצור אף אחד. שמעתי שהם תפסו מישהו מזיין אחת קטנה, את הילדה שלו. הם הרביצו לו, ולקחו את הילדה הביתה, אבל לא יכלו לעצור אותו. זה מה ששמעתי, בכל אופן. כן, בואי ניסע לאגם. אני אוהבת לדבר איתך ככה."

"עכשיו אני כבר לא רוצה לנסוע לשם."

"אמא, אנחנו רק הולכות לדבר. זה לא כאילו אנחנו הולכות להתפשט ולגעת אחת בשניה. כאילו, זה לא יהיה משהו אם הם יאירו לתוך אוטו ויראו אמא ובת עושות מה שהלסביות עושות?"

"מה הלסביות עושות, בייבי במבי?"

"ת'יודעת. מלקקות אחת לשניה את הכוס. לא ידעת?"

"ידעתי את זה, אבל לא חשבתי שאת יודעת. בייבי במבי זה שם מעולה בשבילך. אני בטוחה שבמבי הגדולה מלקקת כוסים, לא?"

"כן, היא מלקקת, וראיתי גם את התמונות האלה. אחרי שראיתי אותן, הייתי נותנת לה ללקק לי את הכוס. אמא... נתת פעם לאיזו לסבית ללקק לך בכוס?"

"לא, אבל הייתי מתה שתהיה לי אחת עכשיו."

"את מתכוונת לזה? באמת היית נותנת לבחורה לעשות את זה?"

"תוך שניה. את לא?"

"אני נתתי."

כמעט סטיתי מהכביש. כשהתייצבתי, הסתכלתי בפנים המחייכות שלה ואמרתי, "נתת? מי, מתי, איפה, ואיך? פרטים, בייבי במבי, אני רוצה פרטים."

"וואו, זה ממש מחרמן אותך, נכון?"

"אחרי שראיתי אותך נותנת לזיין את הכוס הקטן והחמוד שלך, ואחרי ששמעתי על הכלב שדפק את זאת שעל שמה קוראים לך, ואחרי כל הדיבורים על ליקוקים בכוס, הכוס שלי היה צריך להיות מת וקבור כדי לא להגיב. אני אסע לאגם. עכשיו תספרי לי."

"חושבת שהכוס שלי חמוד?"

"בייבי במבי, אל תשני את הנושא. וגם, כן, אני חושבת שהכוס שלך חמוד. יש לך כוס מקסים. אני אוהבת לגלח אותו, והייתי בטח מלקקת אותו תוך שניה. עכשיו תספרי!"

"את רצינית? היית ממש מלקקת לי את הכוס?"

"בייבי במבי, את מתחמקת מהנושא."

"אני רוצה לדעת. תגידי לי את האמת, ואני אספר לך מה שאת רוצה לשמוע. זה טוב, שתדעי לך, ממש עסיסי, ואת מכירה את זאת שעשתה את זה. את אפילו מכירה את אמא שלא, ואמא שלה שיכנעה אותה לעשות את זה."

"ג'יזס! יותר טוב לך שאת לא ממציאה את זה. אלה ג'ודי ופט שרייבר, נכון?"

"אין מצב, הכונפה הזאת. לא הייתי נותנת לה להריח לי את הכוס."

"קארן וג'ון ווינסלואו?"

"די כבר, אמא, הקדושות האלה? אני לא מאמינה שלא ניחשת מייד."

"לא שרה וגוון."

"בינגו!"

"קנדי, לא! לא החברה הכי טובה שלי. לא עם גוון. היא קטנה."

"אז? יש לה לשון, וגם לשרה. לשון ארוכה, חמה, רכה כמו משי."

"את רצינית? אני נשבעת, אם את ממציאה את זה, אני מסובבת את המכונית ומספרת לאבא שלך איזו שרמוטה את."

קנדי צחקה, ואז אמרה, "בבקשה, אבל זאת האמת. אני אשבע על התנ"ך. לא רוצה לשמוע הכל על זה? כל מה שאת צריכה לעשות זה להגיד לי את האמת, האמת האמיתית, לא סתם את מה שאת חושבת שאני רוצה לשמוע."

"אני נשבעת, בייבי במבי, אני אלקק לך את הכוס מתי שתרצי שילקקו אותו. אני אלקק אותו עכשיו עם כל השפיך בתוכו. אני אלקק אותו כשאת משתינה. אני אפילו אלקק אותו כשאת במחזור."

"אלוהים! לא כשאני משתינה, לא כשאני במחזור! אני לא מאמינה לך. את רק אומרת את זה כדי לשמוע על שרה וגוון. אין מצב שתלקקי את הכוס שלי עכשיו, לא עם כל השפיך מטפטף מתוכו. זה גועל נפש."

היינו בשטח פתוח, בכביש האגם. סטיתי לשוליים ובלמתי חזק. זרקתי את קנדי אחורה על הכיסא ופתחתי לה את הרגליים, שמחה שבארי לקח לה את התחתונים למזכרת. קנדי ציחקקה, מתמתחת להסתכל בין הרגליים כשהראש שלי נלחץ לכוס הרטוב והלשון נשלחה רחוק במעלה החור הרטוב שלה.

היא צעקה, "אוה, אמא! אוה, אמא! אוה, את לא יכולה לתקוע את הלשון בכוס שלי, לא אחרי שמישהו גמר שם. אוה, שיט! את אוכלת את השפיך שלו, נכון? אוה, אלוהים, אמא, זה כזה מגעיל!" קנדי פתחה רגליים עוד יותר, מציעה את עצמה כמו מופקרת, אומרת, "הנה, יותר טוב? את אוהבת לדחוף את הלשון עמוק פנימה? שיט, את מלקקת לי בכוס יותר טוב מהשרה הזאת והגוון שלה ביחד. כן, תנקי הכל, שאבא'לה לא יראה זרע בכוס שלי ויגלה איזו משגיחה מחורבנת היית."

קנדי לחצה את הכוס לפה המוצץ שלי. היא אפילו רכבה לי על האף אחרי שהרימה את התחת ולכדה לי אותו בחור שלה. זיינתי אותה באף כשליקקתי את החור של התחת. לא הייתי חרמנית כל כך אף פעם בחיים שלי. לא יכולתי להוציא את הפנים שלי מהמפשעה שלה, והיא השתגעה על הפרצוף שלי שם. היא מרחה לי את הכוס על כל הפנים, וליקקתי כל מה שעבר לי מול הפה.

הייתי על הידיים והמרפקים עם יד אחת בתחתונים שלי, משחקת בכוס בפראות. קרעתי את המפשעה של התחתונים שלי. הרעש של הבד הנקרע הפנה את תשומת ליבה לאצבעות שלי. היא אמרה, "את מזיינת את עצמך, אמא?"

"כן, בייבי במבי!"

"הלוואי שהייתי רואה את זה."

הסתכלתי למעלה, ראיתי ששום מכונית לא באה, והתהפכתי עליה אחרי שהורדתי אותה למטה על הכסא. חזרתי ללקק את הכוס שלה ולשחק בשלי, ממש מעל לפרצוף שלה. היא הרימה לי את השמלה מעל לתחת ומעל לציצים שלי. לא חשבתי שממכונית חולפת יראו לי את התחת, אז לא דאגתי. נגנבתי כבר יותר מדי, בכל מקרה. האצבעות של קנדי הצטרפו לשלי. היו לי חמש עשרה אצבעות בחור החם שלי. היא אמרה, "אם אבא'לה יבדוק לי את הכוס, ויראה שכבר אין לי קרום, אני לא לוקחת את כל האשמה. היית אמורה להשגיח עלי."

התרוממתי להגיד, "הוא לא יבדוק, אבל אם הוא יבדוק, תגידי לו את האמת."

"כבר קרה שהוא בדק."

"מה? את אומרת לי את האמת?"

"כן, הוא בדק אותי עשר או שתים עשרה פעמים מאז היומולדת שלי. זה יותר מפעם בשבוע."

הראש שלי הסתחרר. "איך הוא בודק?"

"איך את חושבת? מכניס לי אגודל לחור."

זו היתה האמת. ג'ון היה היחיד שהכרתי אי פעם שהשתמש באגודל יותר מבאצבעות. שיט, אם הוא עושה את זה, אין לי מה לדאוג בכלל. היא אמרה, "אני אגיד לו שהורדת לי את התחתונים, ואני ביקשתי ממך לעשות שבארי יפסיק, אבל לא הסכמת. אפילו החזקת את הרגליים שלי פתוחות שיוכל לזיין אותי. זאת האמת."

הייתי מופתעת שהיא בכלל הרגישה בלחץ הקליל שהפעלתי על הרגל שלה, לא לדבר על להפוך את זה ל'החזקתי לה את הרגליים פתוחות'. אבל מה אכפת לי, הרגשתי נדיבה. אמרתי, "זאת האמת, אז תגידי לו את זה אם הוא יבדוק."

"אני מקווה שהוא יבדוק הלילה. אני אוהבת שהוא בודק. הוא בודק לי את הכוס טוב טוב, הרבה זמן. הוא תמיד עושה לי לגמור. אלוהים, את גם הולכת לעשות לי לגמור. כן! תמצצי לי את הדגדגני, אמא'לה! תמצצי חזק!"

גם קנדי גרמה לי לגמור. גמרנו כל כך חזק, שלא שמנו לב להבהוב שזרח בפינת השמשה, מהצד של הנהג. שמעתי, "בארט, תראה את זה."

קפצתי מקנדי. שתינו נאבקנו להתיישב, מושכות את הבגדים למקום. נקישה על החלון הקפיאה את ליבי, והמילים "משטרה! צאו מהרכב, מייד!" הקפיצו לי אותו, והקפיצו טוב טוב. רציתי למות. הסתכלתי בקנדי. היא הסתכלה עלי. "צאו עכשיו, או שאני שובר את החלון המזויין!"

פתחתי את הדלת. הנחמה היחידה שלי היתה שהיינו מחוץ לגבולות העיר. לא היתה להם זכות לפקוד עלי, והם לא יכלו לעצור אותי, אבל בעיר הקטנה שלנו, להרגיז את המשטרה היה רעיון רע מאוד. החלטתי להיות מאוד מאוד ידידותית. הם היו גברים, ואנחנו נקבות. לא ראיתי שום אפשרות אחרת מלבד להשתמש באברינו הנשיים כדי למשוך את אבריהם הגבריים. הם הובילו אותי ואת קנדי לצד האחורי של המכונית שלנו. אחד השוטרים הלך והדליק את כל האורות בניידת, אפילו את הכחולים המהבהבים.

האורות עיוורו אותנו לכמה שניות, אבל אז ראינו שני שוטרים מחייכים, מסתכלים עלינו מלמעלה למטה. הפנים שלי נצצו מהרטיבות של קנדי. הסמל ניגב לי את הלחי באגודל, ריחרח אותה, ואמר, "אז מה את אומרת, מלקקים כוסים, אה? אוהבת אותן צעירות." פונה לקנדי, הוא אמר, "בת כמה את, חמודה?"

הוא בחן את פניה היבשות כשענתה, "חמש עשרה, אדוני."

"מה העניין, לא אוהבת לאכול כוסים?" קנדי הסמיקה, אבל לא אמרה כלום. "אתן מה זה דומות. לא קרובות במקרה, אה?"

"היא הבת שלי. תראה, היא איבדה את הבתולים הלילה. דיברנו על זה. דיברנו על סקס מלוכלך וכמה כיף לעשות דברים מטונפים. דבר אחד הוביל לשני. היא התערבה איתי שלא אעז ללקק לה את הכוס. מה אני יכולה להגיד? לילדה יש כוס מדהים, מלא זרע, ואני אוהבת זרע. אני אשה שאוהבת סקס, יותר מלוכלך יותר טוב. תסתכלו בכוס שלה ותגידו לי אם לא הייתם עושים אותו דבר בתור אמא שלה."

השוטר השני הרים את קנדי והניח אותה על מכסה תא המטען של המכונית שלי. הוא קילף את החצאית ופתח את הרגליים רחב. "אלוהים, שיט, פאט. תסתכל על החריץ של הילדה הזאת."

סמל פאט הסתכל וליטף, תוקע לה אצבעות. שני השוטרים בדקו לה את החור. באתי ופתחתי לה את החולצה לחשוף את השדיים, אומרת, "ותסתכלו בציצים האלה. איך מישהו יכול להגיד לא לגוף כזה? היה צריך לזיין אותה כבר מזמן. אני בטוחה ששניכם מכירים את במבי, נכון? לבת שלי הם קוראים בייבי במבי."

בארט אמר, "אז את האמא של בייבי במבי. שמענו גם על בייבי במבי." הוא פנה לפאט, אומר, "זאת הכלבה הקטנה שסיפרתי לך עליה שמענטזת עם הכל בחוץ ברחוב פקאן עשר פעמים ביום. הבן שלי קורא לה בייבי במבי. היא אוהבת להראות את הכוס על הסולם של המקפצה."

"כן, אני זוכר. תראי, ליידי במבי, אני מתאר לי שלא אכפת לך לשמור כשאנחנו לוקחים את בייבי במבי למושב האחורי של הניידת, נכון?"

"מה פתאום שיהיה לי אכפת. עוד שפיך בשבילי."

שני השוטרים עשו תור על הבת שלי כששמרתי, מקישה על הגג בכל פעם שמכונית התקרבה. אחד מהם הסתכל מהמושב הקדמי כשהאחרים הזדיינו. שניהם גמרו פעמיים, וכל אחד מהם עבר על כל שלושת החורים שלה: פה, תחת, וכוס. כשסיימו, הם שמו אותה שוב על תא המטען שלי כדי להסתכל איך אני מנקה אותה. קנדי נהנתה מאוד מהניקוי שלי, אבל הם הכאיבו לה די חזק כשדפקו אותה בתחת. גם הכוס היה כואב ושרוט. ג'ון לא יצטרך לדחוף לה שום אגודל. מבט אחד אמר, "את הכלבה הזאת זיינו בשני החורים גברים עם זין גדול."

(בערך שני שליש מהטקסט המקורי, בשינויים קלים)


***

עוד 80 סיפורים
כתבי לסווידריגאילוב

תגובות מישראבלוג (לשני החלקים, כפי שפורסם במקור):

תְּרַאזִימַאכוּס trasi_blog@hotmail.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=20748) , 18:20 13/2/2005:
זה נורא ארוך, יש מישהו שקורא את זה

גל רוסין  (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=89726) , 14:23 16/2/2005:
קראתי את ההמשך. זה מחריד
סווידריגאילוב  (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 14:38 16/2/2005:
הסוף באמת מחריד, והוא לא יתורגם. חלק ב’, שיעלה מחר (עד וכולל הקטע עם השוטרים) אינו מזעזע יותר מחלק א’. 

שלומית aharonson_s@yahoo.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=11491) , 23:45 16/2/2005:

א  , 16:12 15/7/2005:

לא ידעתי על הבלוג
הגעתי לאן במקרה
והוקסמתי
היום קנית לך מעריצה

אמילי מונסטון nokita_23@hotmail.com (http://103076) , 01:46 1/12/2005:
הנה, משהו שאני לא עומדת בו. שפשוט מגעיל אותי.
גילוי עריות. איכס איכס איכס. מוריד לי את הזקפה הנשית בשניות
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 11:40 1/12/2005:
ולכן, יקירתי, יש אינדקסים (כאילו, קודים), לסיפורים. אם אינך אוהבת גילוי עריות (שגם אני לא משתגע עליו במיוחד, ובכ"ז מתרגם לפעמים), פשוט המנעי באדיקות מכל סיפור שבכותרתו מופיע האינדקס הידוע לשמצה inc

(-: 
אמילי מונסטון nokita_23@hotmail.com (http://103076) , 15:21 1/12/2005:
כן, אני שמתי לב לזה אחרי שקראתי כמה שורות.
אבל עדיין הזדעזעתי. זה עושה לי בחילה.

מילא, אתה יודע, אחים חורגים או משהו. אבל הורים וילדים? זה פשוט נורא. איך זה מגרה בדיוק
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 14:48 2/12/2005:
גילוי עריות, יקירתי, רחוק מלהיות כוס התה שלי - אבל הסיפור כתוב באמת היטב, ויש בו קטעים סקסיים. עם זאת, ולמרות שאני מבין את רתיעתך, יש אנשים שדוקא זה מה שמחרמן אותם, ובהקשר הפנטזיה *בלבד* (כמו אונס ושאר מרעין בישין כאן בבלוג), זה לגמרי לגיטימי, לא חושבת

זהות בדויה koobe.koobe@gmail.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=116914) , 22:45 6/5/2006:
אני לא מבינה רק אותי החלק הזה חנק מצחוק ? 


דורה  , 23:17 17/2/2005:
זה נורא. חולני.
בבקשה, אל תפרסם קטעים כאלו יותר, עוד רגע והייתי מקיאה

†bloody mary†  (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=29734) , 01:08 2/4/2005:
תתרגם את ההמשך!
זה ממש מעניין.. וזה אפילו יכול להיות "מחרמן"
=] 

א  , 16:42 15/7/2005:

מדהים

זהות בדויה koobe.koobe@gmail.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=116914) , 23:04 6/5/2006:
החלק השני באמת כבר מוגזם 

איסולד  , 17:28 24/8/2008:
אלוהים אני בהלם!
הלכתי לקרוא את המקור
ואני תוהה מי המוח המעוות שהמציא את כל ההמשך ההזוי ההוא, חשבתי שזה יהיה נחמד כמו שני החלקים הראשונים.
טוב עשית שמנעת מאיתנו את זה