סטייסי בשמינית, פרק שישי / פארקר

"סטייסי!" אשלי היתה מעט נבוכה. הן ראו זו את זו עירומות מספיק פעמים, לפני ואחרי שיעור ההתעמלות בבית הספר, אבל לא ככה. זה נראה שונה, איכשהו, לעמוד עירומה ככה בחדרה של סטייסי, קצת שיכורה. עדיין... היה די חם... ורצועות החזיה הציקו לה כשהזיעה... למה לא? מושכת בכתפיה, חיקתה אשלי את חברתה, מחליקה את כתפיות החזיה הצידה ופותחת אותה, חושפת את שדיה שלה."


25/02/2006 20:01:00
התרגומים בבלוג מכילים תיאורים אירוטיים מפורשים, גסויות וקטעים בוטים העלולים לפגוע ברגשות קוראים מסויימים. אלה מכם הממשיכים לקרוא מצהירים בעשותם כן שמלאו להם 18, ושחוקי המדינה בה הם נמצאים מתירים להם קריאת סיפורים גסים במיוחד. תהנו!

הגענו כבר לפרק השישי, בו מצטרפת לסבית צעירה וכעוסה לחבורת ה... לא יודע איך לכנותם. נידחים אולי? הנרדים האלה שעושים דברים כל כך גסים לסטייסי ההולכת ומשתנה, שמצידה משכיבהבפועל ממשאת חברתה הכוסית-כמוה לתועלת ועונג הצופים מן הארונות השונים (+סמים קשים). הסיפור הולך ומתפתח, כפי שהקוראות המתמידות שמות לב, ועוד יגיע למקומות, איך לומר, אפלים יותר, ואולי אף הרבה יותר.

(חוץ מזה, פעם פעם, מזמן, מישהי ביקשה ff nc ולא קיבלה. אז הנהאולי לא בכוח, אבל nc בהחלט).

בשבוע הבא, כרגיל, ייקטע רצף סטייסי בתרגום אחר, אותו עדיין טרם בחרתי. בינתיים מוזמנות הקוראות, כרגיל, לשלוח סיפורי מקורותודתי שלוחה לאלה מכן שכבר עשו כן. תבורכנה כרגיל, יקירותי, בשמי ובשם כל הגברים והנשים שגרמתן להם לגמור.

(הטקסט הבא יחזור על עצמו בכל פרקי הסיפור) "סטייסי בשמינית" הינו סיפור ארוך (או רומאן קצר) שיעלה כאן ב10-12 חלקים, ונושאו סחיטה וניצול מיני בבית ספר תיכון אמריקאי. שימו לב - מדובר בסיפור בוטה ביותר! את החלק הראשון, והקדמה ארוכה המתארת את הסיפור ורקעו, אפשר לקרוא בפרק הראשון.

f/f nc?

סטייסי נשענה בכבדות על שולחן הכתיבה. ראשה מעורסל בין זרועותיה, מפזר גלי שיער בלונדי על משטח השולחן. מחוץ לדלת המשרד הסגורה, תלמידי כיתה ח' עליהם היתה אמורה לפקח צעקו ורצו סביב, שעת הכיף המאורגנת היטב שלה הופכת לכאוס צרחני בהיעדרה.

לא היה לה אכפת. היא היתה עייפה מכדי שיהיה אכפת לה. היא אפילו לא החליפה לתלבושת ההתעמלות הרגילה לקראת השיעור, והתרוצצה באולם ההתעמלות בשמלת הטוויד הירוקה שלה, בקושי מתחילה את השיעור לפני שנכנסה למשרד. פשוט לא היה לה אכפת יותר.

בלילה הקודם היא הלכה למסיבת חג המולד של אשלי, ובמהלך הערב הצליחה לעשות סקס עם ארבעה בנים שונים: שתי מציצות ושני זיונים. למעשה היו חמישה, אבל הסתבר שאחד מהם לא לומד בגרינווד, ואת אלה סטייסי כבר לא ספרה. זה הביא את הסך הכל שלה לעשרים: עשרים בנים שונים, ועשרים אותיות "ז" נוצצות על פרק ידה האזוק. רק ארבעים וחמישה נוספים. רק! הכוס שלה כאב למחשבה.

כמו שקרה הרבה לאחרונה, סטייסי מצאה עצמה נאבקת בדחף לבכות. איך היא נפלה במלכודת הזאת? איך משהו כל כך קטן כמו להעתיק במבחן במתימטיקה הוביל אותה לחיים שניהלה כעת? במבט לאחור, ראתה כיצד גארי - זה חייב היה להיות גארי; ניל אפילו לא קרוב להיות חכם או מעודן מספיק לתכנן דבר כזה - הסלים באיטיות את אירועי הסחיטה וההשפלה עד שכל האופציות שלה נעלמו. אפילו עכשיו, אם זו היתה רק הפגישה הראשונה אצל ניל, היא עדיין היתה עשויה להתפתות למרוד - אולי אפילו לפנות למשטרה - אבל גארי לקח את זה רחוק יותר מאז. עכשיו כבר היו התמונות שצולמו בסטודיו והוידאו האיום מהלילה בBCN, כששרון עשתה ממנה זונה! שרון הראתה לה את הסרט למחרת הצילומים בסטודיו. איך מישהו יוכל להאמין לסיפור שלה אחרי שיראה אותה נהנית כל כך? היא בקושי יכלה להאמין בזה בעצמה. מה קרה לה? סקס היה תמיד כל כך משפיל ומכאיב; איך זה יכול להיות כל כך נעים פתאום? ועדיין, לא משנה כמה חשבה, לא מצאה שום דרך לברוח; אף אחד לא יאמין לה עכשיו.

כך שהיא בחרה בנתיב ההתנגדות המינימלית, ועשתה מה שהם רצו.

עברו שלושה ימים מאז הצילומים בסטודיו, והיא לא הצליחה להוציא אותם מהראש. לא רק זה שהתמונות צולמו. זה היה איום מספיק, והמחשבה מה הם עלולים לעשות בתמונות הציפה את ליבה בפחד. גארי אמר לה שהן "לשימוש אישי" (מה שלא תהיה הכוונה), אבל איך היא יכולה לסמוך עליו? זה לא היה בגלל העובדה שכבר לא תוכל לסרב לבנים שהזדיינה איתם בעבר; זה היה גרוע, אבל היא יכלה לשלוט בעניינים כך שרק מעטים מהם יזמינו אותה לצאת. כל זמן שזה נשמר בשקט, לא צריכה להתפתח כאן שום בעיה מיוחדת. זה אפילו לא היה בגלל הסקס עם ניל; הוא כבר זיין אותה כמה פעמים, וזה הפך כמעט לשגרה.

מה שהפחיד אותה בסטודיו היה האופן בו היא הגיבה למצב, ואחר כך כלפי ניל. כשהוא הרים לה את השמלה והכריח אותה לשפד את עצמה על הזין הקשה שלו, היא היתה כל כך מרוגשת שהגיעה לאורגזמה אחרי כמה שניות של חדירה. בזיון שבא אחר כך גמרה פעמיים נוספות, גונחת ומתפתלת כמו איזו כלבה-שרמוטה על הזין שלו.

כמו במקרה של BCN, היא לא היתה בטוחה איך היא מרגישה בקשר לזה. מצד אחד, הכריחו אותה לעשות דברים משפילים עד אימה וזה היה כאילו הגוף שלה בוגד בה בכך שהיא מגיבה לזה באופן כל כך מיני. איזו מין ילדה - איזו מין שרמוטה - תהנה מדברים כל כך מגונים כמו מה שקרה לה בBCN? מצד שני, לא נראה שהיתה לה הרבה ברירה. היא נלכדה, ותצטרך להזדיין עם מספר אינסופי של גברים בחודשים הבאים. אם זה מה שהולך לקרות בכל אופן, לא יהיה טוב יותר להנות מזה קצת לפחות? גם אם מתעלמים מכל השאר, יהיה לה קל יותר בלי הכאב בכוס שגורם זיון יבש.

מה שהיא היתה צריכה זה מעט שליטה על הריגוש שלה. דרך להניח לה לעשות מה שהיא צריכה לעשות במינימום כאב, אבל יניח לה מספיק שליטה עצמית כך שכניעתה לא תהיה מושלמת. דרך כלשהי ל...

מחשבותיה נקטעו בנקישה רכה על הדלת. מציצה בשעון ראתה שכבר אחרי שלוש ורבע; השיעור נגמר. היא יישרה את שמלת הטוויד הירוקה שלה וניערה את שיערה הבלונדי, משפרת את הופעתה מבלי משים. אלה צריכים להיות...

ואכן. הדלת נפתחה וגילתה את טים המגחך, ואת דניס העוקב אחרי מקרוב. סטייסי גנחה, אבל החוותה להם להכנס למשרד לפגישתם השבועית.

חייבת להיות דרך טובה יותר להסתדר עם זה!

******

אשלי פיטרס עמדה, מצחקקת, בתוך חבורת בנות ליד הברזייה. הנערות עסקו במתיחה נבזית במיוחד, וציפו לקורבן שתגיע. אפילו בקבוצה זו, הבנות הפופולאריות (כלומר, היפות) ביותר בגרינווד, אשלי בלטה מאוד. היא היתה גבוהה מכל הנערות האחרות, אבל עדיין מעוגלת היטב בכל המקומות הנכונים. אין ספק שהנערה היחידה בליגה שלה שלמדה בבית הספר היתה סטייסי ריצ'רדס, אבל בזמן שסטייסי היתה קטנה ומעוצבת בשלמות, לאשלי היו עצמות גדולות והיא היתה מאוד שופעת, במיוחד יחסית לבת שמונה עשרה. לסטייסי היו פנים מפוסלים בשלמות ועצמות לחיים גבוהות ופניה של אשלי היו רחבים ונדיבים, עם שפתיים עבות ומשתרבבות ועיניים גדולות וחומות. שיערה של סטייסי היה בלונדי, עד הכתפיים, ואשלי היתה ברונטית, עם רעמת שיער אדמדם-חום שנפל עד מחצית גבה. בקיצור, סטייסי היתה יפהפיה מוצקה ואתלטית, בעוד שאשלי היתה רכה ועגלגלה יותר: יפה בה במידה, אבל באופן שונה לחלוטין.

שתי הנערות היו, כמובן, יריבות, אבל באופן רגוע וידידותי. פשוט לא היה להן שום צורך להתחרות, על בנים או משהו אחר. הנקודה האמיתית היחידה בה התחרו היתה תואר מלכת סוף השנה, ואשלי - פחות או יותר - ויתרה עליו לסטייסי בשנה שעברה. פעילויות בית הספר של סטייסי, היותה מעודדת ואצנית ובנבחרת השחיה, והפיקוח על שיעורי ה"כיף" של כיתה ח', הביאו אותה למצב בו תגבור כמעט בודאות על אשלי, שרשימת פעילויות בית הספר שלה היתה קצרה בהרבה (ולמען האמת, לא קיימת). החיים היו קצרים מדי בשביל זה, לדעתה. היות וכך, שלטו שתי הנערות במשותף על הקליקה הקטנה שלהן, מכירות זו בסגולותיה של זו מבלי לוותר לרגע על תחושת עליונותן.

אשלי הבחינה בסטייסי יוצאת מהדלת בצד המרוחק של המסדרון, עם שני טמבלים מכיתה ח' בעקבותיה. הופעתה נראתה מעט מרושלת, אבל אשלי הניחה שזה נובע מפעילויות שיעור הכיף.

"סטייסי," קראה לה אשלי, להוטה לשתף אותה במתיחה, אבל לא נראה שסטייסי שמעה, והיא המשיכה להתרחק במסדרון. שני הבנים עקבו אחריה מקרוב. אשלי צימצמה את עיניה כשראתה את חברתה פונה ונעלמת משדה הראיה. סטייסי התנהגה קצת מוזר לאחרונה. היא תהתה אם...

"היא באה!"

סטפני, ששמרה מעבר לפינה, לחשה את האזהרה ופסעה לאחור, מחוץ לטווח עין. אשלי שכחה את סטייסי והצטרפה לקבוצת הבנות המביטות בציפיה.

לא היה עליהן לחכות זמן רב. קארן וויליאמסון הופיעה, לא חושדת במאום, מעבר לפינה ואל הלוקר שלה. הנערה כבדת הגוף ושחורת השיער לא הבחינה בקבוצת הבנות המציצות בה מהדלת. המלכודת היתה מוכנה! כשפתחה את דלת הלוקר, נפלו מאות פיסות נייר על הרצפה לפני הלוקר ובצדדיו. כל אחת מהן נגזרה בקפידה מפלייבוי ומגזינים דומים, מציגות נשים יפהפיות ועירומות. קארן הביטה, המומה, כשעוד ועוד ניירות נפלו מהלוקר. אשלי וקבוצתה לא יכלו עוד לשלוט בעצמן, ופרצו בצחוק פרוע כשעוד ועוד אנשים במסדרון עצרו ונעצו עיניים. חוץ מלמלא את הלוקר בתמונות, הן גם תלו כמה על דפנותיו הפנימיות ועל הדלת. האנשים במסדרון צחקו כשקארן הסמיקה ואז פרצה בבכי.

מרוצה מהנזק שנגרם, אשלי הובילה את קבוצתה הרחק ממקום נצחונן כשעוד ועוד תלמידים הצטרפו לקהל הצוחק והמריע שהקיף את קארן הבוכיה, שזחלה על ארבע וניסתה לאסוף את כל התמונות.

אם היו נשארות מעט יותר, היו רואות את שרון סטיבנס, שראתה את כל העניין  מתפתח, הולכת אל קארן המושפלת ומתחילה לדבר איתה בטון מהוסה.

קארן הפסיקה לבכות במהירות והתחילה להקשיב.

******

קארן העבירה אצבעות בשיערה המתולתל והביטה בחדר, מרגישה חסרת תועלת ומחוץ למקומה. ניל וגארי היו עסוקים בהוצאת מדף מהארון השני, הקטן יותר, בעוד ששרון הסתובבה בחדר עם מטר, מודדת ומכוונת את מצלמת הוידאו שהועמדה על חצובה בחדר הארונות (בו לא היה צורך להסיר מדפים). אפילו סטייסי עבדה קשה, בעל כורחה אמנם; היא לקחה, טיפין טיפין, את ההר הקטן של הבגדים שהוצאו מהארון הקטן יותר ולקחה אותם לחדר אחר. היא היתה שקטה ועיוותה פנים, אבל עשתה מה שאמרו לה.

הכל היה כל כך לא יאמן! אפילו אחרי ששרון סיפרה לה הכל - אפילו אחרי שהראו לה את כל התמונות - עדיין לא יכלה קארן להאמין. סטייסי, נסיכת גרינווד, הכלבה-מלכת-הקרח המושלמת, נכפית להזדיין עם תריסרי בנים מבית הספר כדי שלא יתגלה שהעתיקה בבחינות! אם קארן היתה קוראת את זה בסיפור (והיא קראה כמה סיפורים מהסוג הזה), היא עדיין היתה חושבת שקשה להאמין בזה. בסופו של דבר, התמונות שיכנעו אותה מעט. אחרי ששרון דיברה איתה ביום בו מילאו אשלי וחברותיה את הלוקר שלה בתמונות עירום, גארי הראה לה את התמונות שצולמו בתחילת השבוע בסטודיו. לא היה מצב בעולם שסטייסי תעשה דבר כזה מרצונה, במיוחד בשתי התלבושות האחרונות.

מראיה של סטייסי עם (ואחר כך בלי) חצאית המיני השחורה מעור ואחר כך בשמלת הלאטקס הורודה, הותירה את קארן לחה מריגוש, למרות העובדה שסטייסי לא היתה הטיפוס שלה. לא, בכלל לא הטיפוס שלה. קארן העדיפה בנות גדולות יותר; במיוחד ברונטיות. בנות כמו אשלי.

כשהגיעו לביתה של סטייסי בבוקר שבת, שבוע אחרי הראשון לינואר, קארן ציפתה שסטייסי תטרוק את הדלת בפניהם. אפילו אחרי כל ההוכחות שהראו לה, היא עדיין ציפתה לזה. זה לא קרה. סטייסי פתחה את הדלת והכניסה אותם בלי מילה. היא נראתה כועסת, ולא ממש שמחה, אבל הכניסה אותם. ועדיין, עד שניל אחז בעורפה של סטייסי ומשך אותה לנשיקה ארוכה, מתמשכת, קארן לא האמינה לגמרי במה שאמרו לה. סטייסי לא ממש שיתפה פעולה, אבל גם לא התרחקה. ומהאופן בו פיה נע, נראה בעליל שהיא מחזירה את הנשיקה. לא יאמן! ועדיין, זה קורה. ואם זה קורה, יכול להיות שגם תוכניתה של שרון לגבי אשלי תצא לפועל. קארן רעדה כשצמרמורת קטנה של ריגוש עברה בגופה.

הטיפוס שלה. בנות כמו אשלי...

ניל הוציא את הבורג האחרון והעביר אותו לגארי שהניחו בקפידה בכיסו. המדף האחרון יצא בקלות, מותיר את החלק התחתון של הארון פנוי לחלוטין (המדפים בחלק העליון היו מקובעים למקומם). היה בדיוק מקום מספיק לאדם אחד, אם יתיישב כשרגליו מקופלות. זו עמדה להיות עמדתה של שרון. ניל היה אסיר תודה. לא היה מצב בעולם שהוא יעביר כמה שעות בחלל הצפוף הזה. הוא עמד להיות בארון הגדול, עם גארי וקארן. לא היה שום צורך שיהיה שם, כפי שגארי ציין, אבל הוא רצה לקחת שוב חלק במה שקורה.

הוא רצה לראות את סטייסי בפעולה...

שרון נעצה מבט בוחן בעינית המצלמה. הזווית לא היתה מושלמת - טובה אף פחות מזו שהיתה בחדר השינה של ניל - אבל זה אמור להספיק. כל זמן שהאור בסדר, התמונות יצאו בסדר. ממקום שבתה בארון הקטן, יכלה לצלם את המיטה ורוב החדר, אבל היתה מעט נמוכה מכדי שתהיה לה זווית צילום טובה מעל למיטה. ותיעוד מה שקרה במיטה, כמובן, היה מטרת כל הסידורים הללו. חוץ מזה, היא נאלצה לצלם מבעד לחרכי התריס שבדלת הארון הסגורה. זה יעבוד כל זמן שתצמיד את המצלמה לדלת, אבל זה הגביל את האפשרויות שלה, ואילץ אותה לגחון לפנים באופן לא נוח כשהיא מצלמת.

זה היה, בכל אופן, הטוב ביותר שיכלו לעשות, ועדיין היתה מצלמת הוידאו בחדר הארונות. אולי אם הוריה של סטייסי היו נוסעים יום קודם, היה סיפק בידם לארגן את החדר טוב יותר, אבל הם עיכבו את צאתם עד שבת מאוחר בבוקר. היות וכך, נותרו לשלושת החברים רק שעתיים לפני שאשלי תבוא. לא הנסיבות הטובות ביותר לביצוע משימה בעייתית שכזו, אבל זה לא הלך כל כך רע.

וכעת, כל זמן שהכל יעבוד כמו שצריך...

גארי סיים לתת לסטייסי הנחיות אחרונות והביט בה פעם אחת אחרונה. היא נראתה מהממת למדי בחצאיתה הקצרה והחולצה הורודה, שיערה הבלונדי מסורק בגלים על כתף אחת. שרון בחרה את התלבושת וגם סירקה את שיערה, נוהגת בסטייסי כבבובת ברבי גדולה שאפשר להלביש ולסרק איך שרוצים. סטייסי נראתה נהדר וגארי אישר; אם זה לא יעבוד, שום דבר לא יעבוד. מבט קצר בחדר השינה וידא שהכל במקום. שרון היתה מוסתרת מעין בארון הגדול, וניל וקארן ישבו זה לצד זה בירכתי חדר הארונות. מבט מהיר בחדר האמבט גילה ש"אביזריה" של קארן היו במקומם.

הכל היה מוכן.

כמו לפי סימן, צלצל פעמון הדלת בקומה התחתונה. גארי הביט בעיניה של סטייסי.

"שואו-טיים," הוא אמר לה, מחייך כלפי הרמז לפאניקה בעיניה. "את יודעת מה לעשות."

סטייסי בלעה רוק, עצבנית, אך הנהנה בהסכמה. היא ידעה מה לעשות; הבהירו לה את זה היטב. גארי החווה לה לפתוח את הדלת. כשיצאה מהחדר, נדחק מעבר למצלמת הוידאו לתוך הארון, סוגר את הדלת אחריו.

סטייסי עצרה לרגע במורד המדרגות ונשמה עמוקות; היא ניסתה להירגע. מכל הדברים שנאלצה לעשות בחודשים האחרונים, יתכן שזה היה הקשה ביותר. בהתחלה, היא סירבה נחרצות. אפילו כששרון איימה עליה בכל האיומים הרגילים, סטייסי לא הסכימה לעשות את זה. היא חייבת למתוח את הקו איפשהו. אבל כשגארי הציע לה קרדיט של עשרה - עשרה בנים פחות להזדיין איתם - היא ויתרה ונכנעה. היא תעשה מה שהם רוצים. פחות עשרה שידפקו אותה! זה שווה את זה. זה שווה כמעט כל דבר.

וחוץ מזה, מה היא חייבת לאשלי בכלל?

סטייסי נותקה ממחשבותיה בצליל הפעמון המצלצל בפעם השניה, ואז בשלישית ברצף מהיר.

"רגע," קראה מוקנטת, ודילגה במורד המדרגות שנותרו. חרף עצבנותה וכעסה, כפתה חיוך מקביל-פנים על פניה ופתחה את הדלת לרווחה.

"אשלי," בירכה את חברתה ללימודים. "תיכנסי."

אשלי קיבלה את ההזמנה, נכנסת בדלת. היא לבשה ג'ינס הדוקים וסוודר ורוד מתחת מעיל עור יקר (הוריה היו עשירים, ותמיד היו לה את הבגדים הטובים ביותר). שיערה הארוך, הכהה, היה מסורק בכדור גדול על עורפה. ארנק עור גדול היה מוטל על כתפה. שתי הנערות פטפטו כשעלו במדרגות. פגישתן נועדה במקורה להכנות לפרוייקט בית ספר בשליש הבא, אבל אף אחת מהן לא ציפתה לעבוד הרבה. במיוחד כאשר הוריה של סטייסי נסעו מחוץ לעיר לסוף השבוע, ואשלי נשארת לישון.

סטייסי הובילה את חברתה לחדר, ושתי הנערות התרווחו בתנוחות נוחות - סטייסי על המיטה ואשלי על פוף גדול - והחלו לדבר. השיחה התרכזה תחילה בחגים האחרונים, ואשלי סיפרה כמה סיפורים משעשעים על ביקורי קרובים מהחוף המזרחי. כמו תמיד, היו סיפוריה מצחיקים, בדרך כלל על חשבון מישהו אחר, והיא עברה במהירות לספר על אנשים ששניהם הכירו מבית הספר. בטרם חלף זמן רב, כפי שקרה בדרך כלל, התמקדה השיחה בדיעותיה הלא-חיוביות של אשלי על כמה מאותם אנשים. סטייסי הניחה לאשלי להוביל את השיחה, ודיברה רק מספיק כדי שחברתה לא תחשוד שמשהו לא בסדר. ממש כפי שהבטיח לה גארי פרס גדול אם תצליח, הזהיר אותה אזהרות חמורות באשר לתוצאות כישלון אפשרי. סטייסי היתה נואשת להצליח.

אחרי שעה בערך, החליטה שהגיע הזמן להזיז את העניינים.

"רוצה משהו לשתות?" היא שאלה, יודעת את התשובה. אשלי נשארה לישון; זה אמר כמעט בודאות שהנערות ישתכרו, שותות מארון המשקאות של אביה של סטייסי. אשלי נהנתה במיוחד מסוג יקר של וויסקי סקוטי שאביה של סטייסי אהב. כצפוי, ענתה אשלי בחיוב, וסטייסי יצאה להביא את האלכוהול.

שרון ישבה ככל שיכלה, מקופלת בארון, כששמעה את סטייסי מציעה לאשלי משקה. לזה היא חיכתה. גארי מהל בנדיבות את הוויסקי של אביה של סטייסי בתערובת הסמים הרגילה שלו. עם קצת מזל, העניינים יתחילו עוד מעט. אפילו לא דקה מוקדם מדי; רגליה של שרון התחילו לכאוב.

היא בדקה את המצלמה...

סטייסי נשכה את שפתה בחשש כשאשלי לגמה מהמשקה. היא תרגיש הבדל בטעם? הלגימה חלפה בלי שקרה דבר, וסטייסי נשמה לרווחה, לוגמת מהמשקה שלה. כמובן, למה שאשלי תרגיש משהו? סטייסי בעצמה סוממה כבר פעמיים באופן הזה - היא הבינה עכשיו - ומעולם לא חשה בדבר. האלכוהול מיסך ביעילות את טעמן של התרופות. סטייסי לגמה שוב, מתמסרת מרצונה להשפעת הסמים של גארי - היא תזדקק לכל העזרה שתוכל לקבל - ושתי הנערות המשיכו לשוחח.

בתום השעה הבאה, שתיהן חשו בהשפעותיהם המשולבות של הסמים והאלכוהול. עבור סטייסי, זו היתה חוויה כמעט ידועה מראש; הישנוניות הקלה, הסחרור והרגישות המוגברת - היא חשה בכל אלה קודם. אשלי, מצד שני, מעולם לא חוותה את השפעותיהם של הסמים המסויימים האלה. לכן, ייחסה את תחושותיה המוזרות להשפעת האלכוהול על קיבה ריקה (היא לא אכלה צהריים). באופן מסויים, זה היה די נעים, קצת כמו לצוף, אבל עם תחושת חמימות בלתי רגילה עמוק בבטנה.

"עוד כוסית?" סטייסי קמה ולקחה את כוסה הריקה של אשלי. אשלי התחילה לענות (בחיוב), אבל לפני שיכלה לומר משהו, סטייסי מיהרה מחוץ לחדר, אפילו לא ממתינה לתשובה. באופן רגיל, היתה מוצאת אשלי כי ההתנהגות הזו מוזרה מאוד - בדרך כלל אשלי היתה זו שמסיתה ומעודדת אותן לשתות - אבל מחשבתה ההגיונית היתה מעט מעורפלת. היא קמה למתוח רגליים והלכה לחלון. נהיה די חם בחדר, היא הבחינה, אולי היא תפתח חלון. היא הושיטה יד כדי...

"מה את עושה?" סטייסי חזרה עם שתי כוסות ובקבוק סקוטש.

"אני רק מ-מנסה לפתוח את החלון," ענתה אשלי, מגמגמת מעט בנסיון לבטא את המילים. הוויסקי ממש השפיע עליה. היא נשמה עמוק. "חם פה." שפתה העליונה היתה לחה מזיעה.

"אני יודעת," הסכימה סטיסי. היא הניחה את הכוסות על השולחן ומזגה עוד שני משקאות חזקים. "אבל את לא יכולה לפתוח את החלון." גם היא נזהרה שלא לגמגם. "אבא שלי מתעצבן מחום מבוזבז בחורף." היא חצתה את החדר והושיטה את הכוס המלאה לאשלי. "הוא קצת מוזר בקטעים האלה." היא משכה בכתפיה בהתנצלות.

"אבל, פאקינג חם פה," ייבבה אשלי, מקבלת את הכוס. "אני, כאילו, נמסה." היא בלעה לגימה גדולה של סקוטש.

סטייסי נראתה לרגע כמהרהרת, ואז הניחה את הכוס והחלה לפרוף את כפתורי חולצתה. "אז תורידי את הסוודר שלך." תוך רגע, היא כבר היתה בחזיה. אשלי היססה לרגע, ואז הניחה את המשקה על השולחן שלצידה ומשכה את הסוודר הורוד מעל ראשה, חושפת שדיים גדולים שחזייתה הכילה רק בדוחק. היא השתחררה מהסוודר וניערה את שיערה (הורסת חלקית את תסרוקתה), ממש בזמן לראות את סטייסי פותחת ומורידה את החזיה.

"סטייסי!" אשלי היתה מעט נבוכה. הן ראו זו את זו עירומות מספיק פעמים, לפני ואחרי שיעור ההתעמלות בבית הספר, אבל לא ככה. זה נראה שונה, איכשהו, לעמוד עירומה ככה בחדרה של סטייסי, קצת שיכורה. עדיין... היה די חם... ורצועות החזיה הציקו לה כשהזיעה... למה לא? מושכת בכתפיה, חיקתה אשלי את חברתה, מחליקה את כתפיות החזיה הצידה ופותחת אותה, חושפת את שדיה שלה.

גארי הציץ בריכוז מבעד לחריצי תריס דלת הארון כששדיה הגדולים והמוצקים של סטייסי השתחררו ונחשפו. מתרשם, הרים את המצלמה וצילם במהירות, מוודא שסטייסי, גם היא בלי חלק עליון, תיכנס לפריים. כמעט הגיע הזמן להפעיל את מצלמת הוידאו. כשצילם, חש דחיפה עדינה בגבו.

"תן לראות," לחש ניל, מנסה להביט מעבר לכתפו של גארי ולחצובה. גארי דחף אותו חזרה, מזעים פנים. הוא הביא אצבע אל שפתיו, מסמן לו בכעס להיות בשקט. מה, ניל רוצה לדפוק הכל לכולם? גארי הצביע על רצפת הארון, מקום בו ישבה קארן בדממה צייתנית. ניל נראה כאילו הוא רוצה להתווכח, אך נכנע והתיישב בפנים זועפות.

גארי פנה שוב למתרחש בחדר.

"הנה, אני אקח את זה." סטייסי הושיטה יד לקחת את הסוודר והחזיה, מעבירה "בטעות" יד על הציצים של אשלי. אשלי נרתעה מעט, אבל נתנה לה את הבגדים בלי להעיר דבר. היא הביטה בחברתה תולה אותם על וו בירכתי החדר.

"תודה."

"שום בעיה." סטייסי דישדשה חזרה אל הברונטית הגבוהה. היא חלפה על פניה - שוב מתחככת לה בשדיים - ולקחה את הכוס. "הנה הדרינק שלך."

כשסטייסי חצתה את החדר, לא יכלה אשלי להמנע מלהבחין כמה חטובה ומוצקה היא נראית. בסתר ליבה, היתה רוצה אשלי שיהיה לה גוף ממש כזה - רזה, ירכיים ובטן שריריות, ושדיים קטנים ומוצקים. היא עצמה היתה שופעת יותר, למרות ששדיה היו מוצקים דיים לעמוד גם בלי חזיה. היא ידעה שהיא יפה - למעשה, לקחה את זה כמובן מאליו - אבל עדיין העריצה את גופה של חברתה. אם רק...

היא הופתעה כשהבחינה שפטמותיה מתקשות כשהביטה בסטייסי. פתאום נבוכה וביישנית, פנתה הצידה ושילבה ידיים על החזה, לוגמת מהסקוטש. היא החזירה לעצמה במהירות את קור רוחה, ושתי הנערות, חצי עירומות כעת, חזרו לתנוחותיהן הקודמות והמשיכו בשיחתן. זה נמשך עוד חצי שעה או קצת יותר, כשהשיחה הופכת יותר ויותר קטועה ככל שהסמים השפיעו. בסופו של דבר, ביקשה סטייסי מאשלי להביא לה את הבקבוק הריק למחצה למיטה. אשלי עשתה כדבריה, נעה בזהירות כדי להתגבר על הקואורדינציה הלקויה שגרם האלכוהול, אבל כשניסתה להתרחק אחרי שהגישה לסטייסי את הבקבוק, החוותה לה זו לשכב לצידה על המיטה.

"מה?" ראשה של אשלי הסתובב מעט.

"פשוט תשכבי," אמרה סטייסי בטון מרגיע, "תנוחי קצת. אני חושבת שהאלכוהול משפיע עלינו יותר ממה שחשבנו."

אשלי לא יכלה להתווכח עם זה. זה היה רק המשקה הרביעי (או החמישי?), והיא חשה מחוץ למקומה באופן מוזר, כאילו היא מביטה במה שקורה דרך מנהרה ארוכה - כאילו מוחה נותק איכשהו מגופה. באותו הזמן, בכל אופן, נדמו עצביה כמגורים ורגישים, והיה דגדוג מוזר בבסיס בטנה. יותר טוב לשכב, היא חשבה, והניחה לסטייסי לעזור לה להשתרע על המיטה. ידיה של סטייסי נדמו קרירות ויבשות כנגד עורה החם. הן הרגישו טוב. יותר טוב עכשיו, אמרה לעצמה, מתמתחת. התסרוקת שלה כבר התפזרה לגמרי, ושיערה הארוך והחום התפזר על הכרית שמתחת לראשה. היא עצמה עיניים ונרגעה.

כמה שניות אחר כך, בכל אופן, חשה בתנועה על המיטה לצידה. פוקחת עיניים, הבחינה שסטייסי התיישבה למחצה, מביטה בה בהבעה מוזרה על פניה. אשלי, מודאגת פתאום, ניסתה להתיישב, אבל סטייסי הניחה ידיים על כתפיה של חברתה ודחפה אותה חזרה למטה. "תירגעי," היא מילמלה, לוחשת כמעט. "פשוט תשכבי." ידיה החזקות החלו לעסות את כתפיה העירומות של אשלי. כתום רגע, צייתה אשלי, שוכבת ומתענגת על המסאג' בכתפיים. זה היה כל כך נעים...

זה היה נעים אפילו יותר כמה שניות אחר כך, כשסטייסי הניעה באיטיות את ידיה למטה לכיוון החזה, ואז ממש על השדיים. אשלי התקשחה אינסטינקטיבית וניסתה להתרחק, אבל סטייסי הרגיעה אותה שוב בכמה מילים לחושות. אשלי נרגעה שוב, עוצמת עיניים, כשסטייסי עיסתה בעדינות את שדיה הגדולים, מעניקה תשומת לב מיוחדת לפטמות הקשות-עכשיו.

שואו-טיים!

גארי לחץ על כפתור ההקלטה במצלמת הוידאו מייד כשסטייסי התחילה ללטף את כתפיה של אשלי. הדברים התחילו להתחמם שם! אחרי שבדק את העינית לוודא שאינם מחמיצים כלום, הרים את מצלמת הסטילז והתחיל לצלם את סטייסי מעבירה את ידיה אל הציצים.

עם קצת מזל, גם שרון אוספת חומר מעולה ממקומה בארון הקטן.

בסופו של דבר, החלה אשלי לגנוח בעונג בשקט. האנחות התגברו כשחשה תחושה חדשה על פטמותיה, שהיו מאוד רגישות כעת. היא פקחה עיניים וראתה את סטייסי כפופה לפנים ומלקקת לה בפטמות בלשון קטנה, ורודה שהגיחה במהירות מפיה. מגורה מאוד, הושיטה אשלי את ידיה להעביר אצבעות בשיערה הבלונדי של סטייסי; שיערה הבלונדי היפהפה. ידיה נותרו שם כשסטייסי ליקקה אט אט את דרכה במעלה גרונה, ולבסוף אל פניה. אחרי רגע קצר של היסוס, התנשקו שתי הנערות על השפתיים. נראה היה שהנשיקה נמשכת זמן רב מאוד ונהדר, כשלשונותיהן התפתלו יחד, נפרדות ונפגשות שוב.

שתי הנערות התנשפו כששפתיהן נפרדו...

זה היה נהדר!

שרון צילמה קלוזאפים של הנשיקה הראשונה. זה לא היה יכול להיות טוב יותר אם הן היו עושות הצגה למצלמה. מה, היא התחרמנה בעצמה רק מלהסתכל בהן!

"ס-סטייסי..." גנחה אשלי. "אני..."

סטייסי השתיקה אותה בנשיקה נוספת. פעם נוספת, נמשכה הנשיקה זמן רב, לשונותיהן מטיילות זו בפיה של זו. סטייסי חזרה ללטף את הציצים הגדולים של אשלי. משמיעה קולות של עונג, שיתפה אשלי שוב פעולה, מעבירה את כפות ידיה המיוזעות מעלה מטה על שדיה הזקופים של סטייסי. שתי הנערות המשיכו להתנשק ולהתלטף זמן מה לפני שסטייסי התרחקה.

"מ-מה מה קרה?" שאלה אשלי בלי נשימה כשסטייסי התיישבה.

"רק שניה," ענתה חברתה. "זה הולך להיות כזה טוב." סטייסי החליקה מהמיטה לבושה רק בחצאיתה והביטה באשלי השוכבת. שיערה של חברתה היה מבולגן, מפוזר על הכרית. שדיה הגדולים של אשלי היו מכוסים שכבת זיעה דקיקה וזוהרת, שנצצה באור כשעלו וירדו עם נשימותיה המהירות, פטמותיה עומדות קשות. למרות עצמה - למרות כל מה שידעה שעומד לקרות - סטייסי התרגשה מאוד. באחורי ראשה, ידעה שגארי ושרון עם המצלמות יושבים בארונות, אבל הסמים מיסכו ידיעה זו. הדבר החשוב היחיד היתה אשלי השרועה חשופה על המזרן, וכל הדברים הנפלאים שהן עומדות לעשות זו לזו! אבל קודם, היא צריכה...

"תורידי את המכנסיים שלך," פקדה, קולה מעובה מתשוקה. "אני אחזור בעוד רגע." היא יצאה מהחדר בחיפזון.

אשלי צייתה, מחליקה במהירות את הג'ינס במורד רגליה הארוכות ובועטת אותם מקרסוליה על הרצפה. אחרי היסוס קצרצר, חזרה על הפעולה עם תחתוניה. פרט לגרביה הלבנים, היתה עירומה לגמרי כעת. ממתינה באי-סבלנות לשיבתה של סטייסי, העבירה את ידה על שדיה המיוזעים אל הכוס הלח שלה. גונחת בשקט, התחילה לשחק בכוס באצבעותיה.

גארי התמקד עליה במצלמת הוידאו כשאוננה. אחרי קלוזאפ על הכוס שלה, העביר את המצלמה במעלה גופה הזוהר מזיעה אל פניה המתנשפים, הריקים ממחשבה...

סטייסי חזרה כמה רגעים אחר כך עם קופסא קטנה ומראה. היא עצרה בדלת להביט באשלי מאוננת לדקות מספר, ואז נכנסה וגחנה מעל חברתה המתפתלת. אשלי, משאירה יד אחת בכוס, הושיטה יד מזמינה, אבל סטייסי נענעה בראשה. "רק שניה," אמרה. "בואי נעשה את זה קודם."

מתוסכלת, הפסיקה אשלי לאונן והתיישבה כשסטייסי פתחה את הקופסא ופיזרה מעט אבקה לבנה על המראה. הדופק שלה הואץ כשהבינה מה סטייסי עושה. אשלי עישנה קצת גראס וחשיש במסיבות בית הספר, אבל חרף דיווחי העיתונות על שימוש בסמים בתיכון, קוקאין היה עדיין נדיר מאוד. היא ראתה את זה פעם אחת קודם, אבל מעולם לא ניסתה. המחשבה גרמה לה עצבנות.

"סטייסי..."

"רק תנסי," קטעה אותה סטייסי. "זה יעשה את הסקס פי מליון טוב יותר."

כאילו כדי להדגים, סטייסי שלפה קש ושאפה שורת קוקאין אל נחיר אחד. אחרי שמשכה באפה פעמים מספר, חזרה על הפעולה בנחיר השני. אשלי הביטה, מתרשמת חרף רצונה. לא היה לה מושג שסטייסי כזאת מנוסה!

"הנה." סטייסי הושיטה לה את הקש. "תנסי את."

שרון צילמה את סטייסי מסניפה, ואז המתינה בציפיה שאשלי תעשה זאת גם היא. הקוקאין היה רעיון של קארן; דרך מעולה לחזק את אחיזתם בשתי הנערות!

כתום היסוס קצר, קיבלה אשלי את הקש וניסתה להסניף מהקוק. נסיונה הראשון נכשל חלקית, וחלק גדול מהקוק סיים את דרכו על שפתה העליונה. הנסיון השני הצליח יותר, והסם פוצץ את דרכו במעלה ראשה.

"וואו..."
  
הקוק התחיל לעלות כשסטייסי גחנה לפנים וליקקה את הקוקאין שנשפך משפתה העליונה. שתיהן חשבו שזה מאוד מרגש, והתחילו לשפוך כמויות קטנות של קוק במקומות שונים בגוף, וללקק אותן זו מזו.

גארי הסתכל והתחיל לגעת בזיקפה שלו דרך הג'ינס כשצילם את האקשן על המיטה. זה הלך הרבה יותר טוב משציפה. אולי יהיה לסרט אפילו ערך מסחרי! מאחוריו, חש בניל מנסה שוב להביט מעבר לכתפו. הפעם הוא פשוט נלחץ הצידה - שומר את העין בעינית - והניח לניל להסתכל. לא נראה סביר שהנערות המתפתלות על המיטה ישימו לב לרעשים זעירים מהארון.

בסופו של דבר, התדרדר המשחק לזיון.

קודם זו היתה אשלי, שרועה על המיטה עם פניה של סטייסי קבורים לה בכוס. תחושת לשונה של חברתה על הדגדגן הטיסה את אשלי לגל של אורגזמות בצרחות שנראה שנמשך לנצח. ואז היא החזירה לסטייסי כגמולה, מרימה את חצאיתה הקצרה של חברתה אל מותניה וכורעת לפני רגליה הפשוקות לרווחה, לשונה נכנסת ויוצאת מהכוס הנוטף. ואז הן התחרמנו והתנשקו עוד כשכל אחת מהן, עכשיו מיוזעת ומתנשפת, העבירו ידיים ולשונות בטירוף זו על גופה של זו. לבסוף שכבו פנים-אל-כוס, מלקקות אחת לשניה. הן גמרו יחד הפעם, גוש מתפתל, מתהדק, של בשר נשי מתנשף ומיוזע.

בסופו של דבר דעכה תשוקתן כשהסמים החלו לנטוש את גופן. כשחזרה אשלי אל חושיה, מצאה עצמה שרועה זרוע כנגד זרוע עם חברתה הקטנה ממנה, מותשת ודביקה. היא שכבה שם דקות מספר, מנסה להשליט סדר במחשבותיה.

גארי צילם תמונה אחרונה, כיבה את מצלמת הוידאו והתחיל להזיז את החצובה. הכל נגמר פחות או יותר. הגיע הזמן לצאת מהארון...

***

עוד 80 סיפורים
כתבי לסווידריגאילוב

תגובות מישראבלוג:

noam  , 22:54 1/3/2006:
ואו.
בהחלט היה שווה לחכות להמשך.. מעולה :]
נהנתי מאוד..
מאוד :) 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 22:10 3/3/2006:
תודה רבה (-: 

רקבה  (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=28886) , 21:13 3/3/2006:

נו

סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 01:56 4/3/2006:
את כל כך צודקת, שאת לא מתארת לך, אבל פשוט לא הספקתי לתרגם (-: מחר אינשאללה, ואולי מחרתיים(!) אפילו